Laat het me weten!!quote:Op maandag 26 december 2011 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is speciaal gebouwd voor dit soort doeleinden, en ook iets 'knusser' dan een stadion, dus mijn verwachtingen zijn hoog
Dank. Eerste is niet allemaal mijn kopje thee. Tweede is heel jammer dat ze gestopt zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mooi lijstje. Ik mis toch wel Radiohead en REM eigenlijk.
Soort HMH?quote:Op maandag 26 december 2011 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is speciaal gebouwd voor dit soort doeleinden, en ook iets 'knusser' dan een stadion, dus mijn verwachtingen zijn hoog
Ali-B en Yes-R zijn hetquote:Op maandag 26 december 2011 21:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dank. Er zitten heel veel rare uitschieters tussen. Welke vind je de_!'ste en welke de
-ste?
Ja, maar dan Ahoy'igquote:
Ali B was voorprogramma 50 Cent / G-Unit en Yes-R kwam gewoon een keer optreden waar ik was, zonder dat ik het wistquote:Op maandag 26 december 2011 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ali-B en Yes-R zijn hetst
Pearl Jam hetst, maar dat zal je niet verbazen
De eerste was het ook niet voor mij, maar aangezien Peace groot fan is, ben ik mee gegaan en live vind ik ze echt de beste band die ik ooit live heb gezien.quote:Op maandag 26 december 2011 21:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dank. Eerste is niet allemaal mijn kopje thee. Tweede is heel jammer dat ze gestopt zijn.
Ja maar ook beetje gemompel. Net zoals Kane.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 21:21 schreef cafca het volgende:
Zo. Klaar met eten, visite naar huis. Nu ff relaxen
Ben nu wel benieuwdquote:Op maandag 26 december 2011 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De eerste was het ook niet voor mij, maar aangezien Peace groot fan is, ben ik mee gegaan en live vind ik ze echt de beste band die ik ooit live heb gezien.
Netjes op tijd!quote:Op maandag 26 december 2011 21:21 schreef cafca het volgende:
Zo. Klaar met eten, visite naar huis. Nu ff relaxen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |