quote:
Yups, staat er ook niet in, maar goed anders konden alle singles van Jan Smit niet in de top 2000quote:
Juist zo'n mooi.. romantisch nummer. Dan niet. Prut zenderquote:
Gelukkig niet, slechte herinneringen aan...quote:Op maandag 26 december 2011 15:55 schreef FritsFlits het volgende:
Waiting for a girl like you staat er niet in?![]()
![]()
Waiting... hoort er ook in, ja. Maar Foreigner is gelukkig niet zo slecht bedeeld als Hot Chocolate.quote:Op maandag 26 december 2011 15:54 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat, alleen jammer dat Waiting for a girl er niet instaat
Cold as ice en I want to know what love is komen nog wel
Laterrr, niet te wild doen op het Waagpleinquote:
Fred Siebelink beluisterd?quote:Op maandag 26 december 2011 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Komend uur doet me de broek niet bollen
Nee, hoezo?quote:
Ik wil het niet weten, niet als het wel zo is, niet als het niet zo is.. Ik wil het niet weten!!!!!quote:Op maandag 26 december 2011 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit welquote:Op maandag 26 december 2011 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Koop een logitech speakesetje van 20 euro en sluit die op je laptop aan. Doe ik ook, werkt prima.quote:Op maandag 26 december 2011 15:59 schreef Karina het volgende:
Ik baal dat mijn radio zo ontzettend stoort dat ik alleen maar via Internet kan luisteren en het geluid van mijn laptop is ook niet echt je dat
Als ik een man was, zou dat mijn broek wel doen bollenquote:Op maandag 26 december 2011 16:00 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit wel
http://www.google.nl/imgr(...)&ved=1t:429,r:11,s:0
Ja , idd. Nu zou ik er wel een hond mee kunnen doodslaan.quote:Op maandag 26 december 2011 16:00 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit wel
http://www.google.nl/imgr(...)&ved=1t:429,r:11,s:0
Das war einmal...quote:Op maandag 26 december 2011 16:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik een man was, zou dat mijn broek wel doen bollen
Hij staat op een heel klein tafeltje, geen plek meer voor speakertjes. Zo een laptoptafeltje van de Ikea. Tijd voor een echte radio.quote:Op maandag 26 december 2011 16:00 schreef ß het volgende:
[..]
Koop een logitech speakesetje van 20 euro en sluit die op je laptop aan. Doe ik ook, werkt prima.
quote:Op maandag 26 december 2011 16:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja , idd. Nu zou ik er wel een hond mee kunnen doodslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |