Touran weegt 1610 KG inderdaad.... En ik ben ook geen vertegenwoordiger of 50, en heb ook geen kinderenquote:Op maandag 26 december 2011 12:19 schreef Bartholomeus het volgende:
Een Touran is zwaarder dan een Passat, en evengoed ook met maximaal 170pk geleverd in diesel. Bovendien mag ie maar 1500kg of 1600kg trekken, de Passat en 330 doen 1800kg. We hebben op de zaak een 2tons aanhanger, dus om het een beetje bij het fatsoenlijke te houden is een Touran eigenlijk geen optie. Bovendien, ik ben geen vertegenwoordiger en al helemaal geen 50
Ik heb nu 130pk op net 1200kg in m'n golfje, en ik wil er qua pk/gewichtsverhouding niet op achteruit gaanquote:Op maandag 26 december 2011 13:26 schreef gateway het volgende:
[..]
Touran weegt 1610 KG inderdaad.... En ik ben ook geen vertegenwoordiger of 50, en heb ook geen kinderen
Ik koop hem sowieso tweedehands, er valt dus niet veel te bestellen Evengoed, uiteraard is zonder dat navigatiesysteem kopen een optie. Alleen dan heb je ook niet het uitgebreide boxenpakket zover ik weet, en ook de telefoontoestand loopt via dat ding. Dat kan je opvangen door een radiounit met navigatie en bluetooth zoals van Pioneer, JVC, Kenwood, etc, maar ook die zijn bij het dievengilde gewild helaasquote:Op maandag 26 december 2011 18:49 schreef Kriegel het volgende:
Kun je die Passat niet bestellen zonder navigatie? Als dat nou het enige nadeel is...
En daarom zit de wereld opgescheept met de Ford Ka.quote:Op maandag 26 december 2011 20:38 schreef Purdey het volgende:
Een vrouw koopt een auto toch anders. Die denkt gewoon 'Ja, die is mooi! Hoeveel kost ie?' En daarna wordt de beslissing genomen.
Aygo/107/C1. 'Aaaaaaaaaaaah wat lieeeeeev 'quote:Op maandag 26 december 2011 20:46 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En daarom zit de wereld opgescheept met de Ford Ka.
ruilen met mijn RNS300 ? Gewoon normale radio, met een CD speler (geen MP3)quote:Op maandag 26 december 2011 18:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik koop hem sowieso tweedehands, er valt dus niet veel te bestellen Evengoed, uiteraard is zonder dat navigatiesysteem kopen een optie. Alleen dan heb je ook niet het uitgebreide boxenpakket zover ik weet, en ook de telefoontoestand loopt via dat ding. Dat kan je opvangen door een radiounit met navigatie en bluetooth zoals van Pioneer, JVC, Kenwood, etc, maar ook die zijn bij het dievengilde gewild helaas
Edit: en eigenlijk wil ik dus een fabrieksradio
Ik zie net een knalblauwe 320 voorbij komen, en daar krijg ik stiekem best wel een hele grote plasser vanquote:Op maandag 26 december 2011 21:12 schreef gateway het volgende:
[..]
ruilen met mijn RNS300 ? Gewoon normale radio, met een CD speler (geen MP3)
En daarnaast, het vermogen vertaalt zich ook niet alleen in een hogere topsnelheid. Daar heb je met elke snelheid plezier van, of je nu optrekt bij het stoplicht, of even invoegt op de snelweg, een beetje vermogen is nooit verkeerd .quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:51 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou gewoon voor de 330d gaan. Fuck die kofferbak als ie toch groot genoeg is. Belangrijk is dat ie aan jouw voorwaarden voldoet en dat is zo. Verder is het gewoon een heerlijke kar en die RWD is erg prettig.
Overigens: carbase van autoweek geeft voor de 330d een trekgewicht van 1.800kg op, zowel handbak als automaat?
Het argument van 130 klopt wel, maar je weet net zo goed als elke andere liefhebber dat je af en toe best eens doortrapt. Dan maakt dat vermogen en de kick de meerprijs meteen goed!
De 320 mag 1600kg trekken, de 330 1800kg inderdaad. Alleen is een 330 met vergelijkbare opties leeftijd en kilometerstand nogal wat duurder, en ook de BPM die er bij komt is niet grappig meer. Wat dat betreft is budget een bitch. Nu gaat dit pas in het voorjaar/zomer volgend jaar spelen, dus we zullen zien wat er nog te rekken valtquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:51 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou gewoon voor de 330d gaan. Fuck die kofferbak als ie toch groot genoeg is. Belangrijk is dat ie aan jouw voorwaarden voldoet en dat is zo. Verder is het gewoon een heerlijke kar en die RWD is erg prettig.
Overigens: carbase van autoweek geeft voor de 330d een trekgewicht van 1.800kg op, zowel handbak als automaat?
Het argument van 130 klopt wel, maar je weet net zo goed als elke andere liefhebber dat je af en toe best eens doortrapt. Dan maakt dat vermogen en de kick de meerprijs meteen goed!
Staat wel een hoger verbruik tegenover, en ondanks de extra fun tikt dat met 40.000km per jaar toch lekker door. En iets met budget dus enzoquote:Op dinsdag 27 december 2011 09:56 schreef L0we het volgende:
[..]
En daarnaast, het vermogen vertaalt zich ook niet alleen in een hogere topsnelheid. Daar heb je met elke snelheid plezier van, of je nu optrekt bij het stoplicht, of even invoegt op de snelweg, een beetje vermogen is nooit verkeerd .
Vrouwen zijn irrationeel.quote:Op maandag 26 december 2011 20:38 schreef Purdey het volgende:
Een vrouw koopt een auto toch anders. Die denkt gewoon 'Ja, die is mooi! Hoeveel kost ie?' En daarna wordt de beslissing genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus byebye 330, welkom 320
Hoe goed kan zo'n steptronic automaat tegen chippen?[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:34 schreef Bartholomeus het volgende:
Goed, ik heb eens wat zitten rekenen, en ik kom tot de conclusie dat het rijden in een 330D ten opzichte van een 320D ruim ¤500,- duurder is.Ieps! Dat zijn nog eens verschillen. Dan is het vrij logisch om voor een 320D te gaan ja .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus byebye 330, welkom 320
Hoe goed kan zo'n steptronic automaat tegen chippen?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:34 schreef Bartholomeus het volgende:
Goed, ik heb eens wat zitten rekenen, en ik kom tot de conclusie dat het rijden in een 330D ten opzichte van een 320D ruim ¤500,- duurder is.500 euro per maand? De tering! Waar zit 'm dat vooral in dan? Want ik vind het erg veel geld, lijkt me wat zwaar gerekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus byebye 330, welkom 320
Hoe goed kan zo'n steptronic automaat tegen chippen?
Overigens kun je ook voor een handbak gaan, die kunnen over het algemeen beter tegen wat hogere aantallen Nm's. Ik heb mijn 320d (E46-2001) ook gechipt en ben er tot nu toe alleen maar heel erg tevreden over. Toch ruim 25pk en 80Nm erbij!Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Nouja, dat is waar autoweek mee kwam. We hebben het over 40.000km per jaar, en nja, lala brandstof enzoquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
500 euro per maand? De tering! Waar zit 'm dat vooral in dan? Want ik vind het erg veel geld, lijkt me wat zwaar gerekend.
Overigens kun je ook voor een handbak gaan, die kunnen over het algemeen beter tegen wat hogere aantallen Nm's. Ik heb mijn 320d (E46-2001) ook gechipt en ben er tot nu toe alleen maar heel erg tevreden over. Toch ruim 25pk en 80Nm erbij!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:34 schreef Bartholomeus het volgende:
Goed, ik heb eens wat zitten rekenen, en ik kom tot de conclusie dat het rijden in een 330D ten opzichte van een 320D ruim ¤500,- duurder is.6 cilinder is natuurlijk vetter, maar een verschil van 500 euro is natuurlijk best veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus byebye 330, welkom 320
Hoe goed kan zo'n steptronic automaat tegen chippen?
Een 320 is rap zat. Ik heb zelf ook een 320i model uit 2010 met automaat en dat gaat rap genoeg. Wat voor opties wil jij er persee op hebben? Ik vind eigenlijk xenon en naviagtie een must.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |