abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106053513
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:02 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ach, een 330d is best te betalen als je een beetje budget hebt. Ik heb vorig jaar een 320d gekocht en baal nu stiekem wel dat 't geen 330 is. Die zit qua vaste lasten en onderhoud nog net een tikje duurder, maar is niet schofterig aan de prijs. Vooral tweedehands zijn ze goed te betalen, genoeg dikke versies te vinden in Duitsland.
Klopt, maar BPM is een bitch :P Evengoed, ik denk dat het een import gaat worden inderdaad :)
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 11:14 schreef gateway het volgende:
wat denk je van een touran? mag nog een flinke aanhanger trekken, ruimte voor de hond, ook in automaat, pk's zijn er ook :)

Of het in de prijsklasse valt.... ja dat weet ik niet. mijne kosste 7k in DLD, 2.0 TDI met 138 pk.
Een Touran is zwaarder dan een Passat, en evengoed ook met maximaal 170pk geleverd in diesel. Bovendien mag ie maar 1500kg of 1600kg trekken, de Passat en 330 doen 1800kg. We hebben op de zaak een 2tons aanhanger, dus om het een beetje bij het fatsoenlijke te houden is een Touran eigenlijk geen optie. Bovendien, ik ben geen vertegenwoordiger en al helemaal geen 50 :P
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')