Dankjewel, dat is 'm inderdaadquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een power metal () nummer van Nightwish, Bless The Child.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:28 schreef iewl het volgende:
Ik zoek een video van een paar mannen (volgens mij) die heel erg smeuig het liedje Bette Midler - Rose uitbeelden. Weet iemand welke video dit is?!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik zoek ook een liedje, was aantal jaar geleden nog aardige hit. Was iets met bitch erin en een rnb achtig klein beetje hiphop liedje
weet dat beetje heel algemene beschrijving is maar dat deuntje was echt heel aanstekelijk
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik zoek ook een liedje, was aantal jaar geleden nog aardige hit. Was iets met bitch erin en een rnb achtig klein beetje hiphop liedje
weet dat beetje heel algemene beschrijving is maar dat deuntje was echt heel aanstekelijk
Geen idee, maar tatatadaaalalala dudutaataalada.quote:
Melodie is nou eenmaal makkelijker te onthouden dan tekstquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee, maar tatatadaaalalala dudutaataalada.
Het is een geweldig filmpje.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:02 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Melodie is nou eenmaal makkelijker te onthouden dan tekst
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:53 schreef pieter_R het volgende:
Weet iemand welk nummer in dit filmpje gezongen wordt?
dat is neit de bedoeling in dit topic, lees de OP er nog maar eens op na. Dit werkt eerder averechts voor je. Gewoon geduld.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:39 schreef JohannesKozijn het volgende:
JohannesKozijn het volgende:[/b]
Deze post ik maar even opnieuw omdat hij nu niet meer onderaan staat.
Ok, ja ik ben nieuw op fok, dus ik ken alle gewoonten nog nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is neit de bedoeling in dit topic, lees de OP er nog maar eens op na. Dit werkt eerder averechts voor je. Gewoon geduld.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:39 schreef JohannesKozijn het volgende:
Deze post ik maar even opnieuw omdat nu een antwoord op een andere vraag onderaan staat.
Ik weet niet veel van genre's, maar het is een man die het zongquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]![]()
Trouwens waar heb je het gehoord, wat voor genre, zang : man/vrouw ?
Iets van tekst ? snel/langzaam nummer ? Instrumenten ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van genre's, maar het is een man die het zong
Het is zeker geen traag traag nummer. Je hoort een snel deuntje in de muziek. De zanger zingt een beetje met een neusstem. Later wordt het refrein instrumenteel nagedaan. Mijn ge-retete is de melodie waarmee de zanger in het refrein zingt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Iets van tekst ? snel/langzaam nummer ? Instrumenten ?
Lijkt ook wel op je filmpjequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:59 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Het is zeker geen traag traag nummer. Je hoort een snel deuntje in de muziek. De zanger zingt een beetje met een neusstem. Later wordt het refrein instrumenteel nagedaan. Mijn ge-retete is de melodie waarmee de zanger in het refrein zingt.
Tis trouwens engelstalig.
Babilonia - born again?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:59 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Het is zeker geen traag traag nummer. Je hoort een snel deuntje in de muziek. De zanger zingt een beetje met een neusstem. Later wordt het refrein instrumenteel nagedaan. Mijn ge-retete is de melodie waarmee de zanger in het refrein zingt.
Tis trouwens engelstalig.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:39 schreef JohannesKozijn het volgende:
Deze post ik maar even opnieuw omdat nu een antwoord op een andere vraag onderaan staat.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:48 schreef Beetles het volgende:
Welk muziekje zit onder dit item (direct in het begin). Heel bekend nummer, maar Shazaam pakt hem niet :-(
http://www.rtl.nl/xl/#/u/36efb56f-7ce9-404c-a43d-c764ed2f9879/
Dat moet deze zijn:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:17 schreef Schanulleke het volgende:
Ik was op Spotify een eightieslijstje aan het maken en ik herinnerde mij opeens een nummer dat ik vroeger veel voorbij zag komen. Zag, want ik weet echt niet meer hoe het ging.
Het was ergens midden jaren tachtig en de clip ging over een kasteel, ridders en ik meen ook iets met schaken. Ik zou het erg lollig vinden als er suggesties kwamen...
Ik kan / mag het filmpje op de iPad niet bekijken, dus ik moet nog even wachten tot mijn lappie is gekickstart. Maar het lijkt er wel op dat dit de goede is. Bedankt G!quote:
Ben trouwens vrijwel zeker dat dit nummer ook gecovered/geremixed is, denk tussen 5 en 10 jaar geleden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:43 schreef starla het volgende:
Dankzij Schanulleke zoek ik nu ook een nummer![]()
![]()
Zijn beschrijving deed me op één of andere manier denken aan een clip uit de jaren '80, maar kan ook begin '90 zijn, waarin een zangeres een héél bekend nummer zingt. Het is een beetje een donkere clip, maar ik herinner me verder maar één scene: dat de zangeres op zo'n ronde trap staat die je in torens en kastelen ziet:
[ afbeelding ]
Het is echt een héél bekend nummer. Al meerdere 80'hits sites afgestruind, maar ik krijg nul op het rekest. Ik denk dat ze iets zingt met 'lovers' en 'night'. Had daarom ook Because the night van Patti Smith in mijn hoofd en Just died in your arms tonight van Cutting Crew, maar dat zijn ze natuurlijk niet (laatste wordt zelfs door een vent gezongen). Maar zo'n nummer is het ongeveer wel, beetje up-tempo.
Wie o wie heeft een idee?
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:05 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kan / mag het filmpje op de iPad niet bekijken, dus ik moet nog even wachten tot mijn lappie is gekickstart. Maar het lijkt er wel op dat dit de goede is. Bedankt G!
Self Control van Laura Branigan? Kan me die clip zo niet voor de geest halen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:16 schreef starla het volgende:
Ben trouwens vrijwel zeker dat dit nummer ook gecovered/geremixed is, denk tussen 5 en 10 jaar geleden.
Nee, die was ik ook al tegengekomen iddquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Self Control van Laura Branigan? Kan me die clip zo niet voor de geest halen.
Céline Dion - It's All Coming Back To Me Now is te laat qua periode, wel kasteelclipje met veel trap.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:43 schreef starla het volgende:
Dankzij Schanulleke zoek ik nu ook een nummer![]()
![]()
Zijn beschrijving deed me op één of andere manier denken aan een clip uit de jaren '80, maar kan ook begin '90 zijn, waarin een zangeres een héél bekend nummer zingt. Het is een beetje een donkere clip, maar ik herinner me verder maar één scene: dat de zangeres op zo'n ronde trap staat die je in torens en kastelen ziet:
[ afbeelding ]
Het is echt een héél bekend nummer. Al meerdere 80'hits sites afgestruind, maar ik krijg nul op het rekest. Ik denk dat ze iets zingt met 'lovers' en 'night'. Had daarom ook Because the night van Patti Smith in mijn hoofd en Just died in your arms tonight van Cutting Crew, maar dat zijn ze natuurlijk niet (laatste wordt zelfs door een vent gezongen). Maar zo'n nummer is het ongeveer wel, beetje up-tempo.
Wie o wie heeft een idee?
Nee helaasquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Genoemde trap zit er niet echt in, maar schot voor de boeg:
Nopequote:
je mist het "Ik denk dat ze iets zingt met 'lovers' en 'night'." stukjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Damn! 80s, heel bekend, zangeres, donker, scene met trap...en toch weer fout
Ja, da's waar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:26 schreef ranja het volgende:
[..]
je mist het "Ik denk dat ze iets zingt met 'lovers' en 'night'." stukje
Nee, meatloaf vind ik maar een zeikzanger.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:27 schreef Bosbeetle het volgende:
is het niet gewoon een clip van meatloaf, vrouw trap kasteel
http://www.4shared.com/quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:13 schreef KIPJ het volgende:
Ik ben op zoek naar een artiest/naam van een nummer waar ik een .mp3 file van heb. Kan ik deze hier ergens uploaden?
zippyshare.comquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:13 schreef KIPJ het volgende:
Ik ben op zoek naar een artiest/naam van een nummer waar ik een .mp3 file van heb. Kan ik deze hier ergens uploaden?
Handig die OP!quote:
waterlelies van de efteling, zit ook in het liedje ' wat een mooie dag' van Paul de Leeuw.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:01 schreef arachide. het volgende:
Een dubstep nummer met heel vaak het woord paranoid en in de clip zitten duiven
Gokje:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:53 schreef Artificial_M het volgende:
Ik ben al een jaar op zoek naar de naam van een klassiek stuk wat altijd in films zit bij een 'glorieus moment'. komt langzaam op, gaat dan steeds harder en klapt er dan meestal hard in als de 'prestatie' wordt gevisualiseerd...
ben ik helder?
Mijn dank is grootquote:
Geen dank.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:36 schreef Volvoman het volgende:
Zonet op de reclame na het 20:00 journaal van vandaag (zaterdag).
Een voorstukje van "Beatrix, Oranje onder vuur" .
Daar was net een heel klein stukje te horen van een heel bekend nummer.
Alleen weet ik nu al niet meer hoe het ging, en ik kan het ook nergens terug vinden![]()
Zelf denk ik iets in de richting van de Rolling Stones, maar bij de bekendste nummers op youtube kan ik niks terugvinden wat er op lijkt.
deze?quote:Op zondag 8 januari 2012 05:16 schreef RBWO het volgende:
Ik ben opzoek naar een recent nieuw nummer. Ik kan het helaas alleen maar omschrijven...
Het is een spaans rnb(?) nummer die veel op de radio nu is(slamfm) en in clubs veel te horen is. Het nummer word gezongen door een man.
Verder komt er in het nummer iets met "tu tu tu move ya..tu tu tu tu te lose ya" Voorbij zetten volgens mij
Lekker vage omschrijving maar hoop dat iemand het begrijpt. Nummer werd gedraait in de brothers vanaaf en man dat was vet!
Gr
Nee helaas niet die!quote:Op zondag 8 januari 2012 07:55 schreef Microfoon het volgende:
[..]
deze?
Ik zoek trouwens ook een liedje. Duits en gezongen door een vrouw (misschien is alleen het refrein duits). Geen idee of dit op de radio komt of niet, maar heb hem gehoord samen met 'something in the water' van brooke nogwat. dat weet ik wel.. Heeft een catchy refrein dacht ik.
Iets van Pitbull ofzo?quote:Op zondag 8 januari 2012 05:16 schreef RBWO het volgende:
Ik ben opzoek naar een recent nieuw nummer. Ik kan het helaas alleen maar omschrijven...
Het is een spaans rnb(?) nummer die veel op de radio nu is(slamfm) en in clubs veel te horen is. Het nummer word gezongen door een man.
Verder komt er in het nummer iets met "tu tu tu move ya..tu tu tu tu te lose ya" Voorbij zetten volgens mij
Lekker vage omschrijving maar hoop dat iemand het begrijpt. Nummer werd gedraait in de brothers vanaaf en man dat was vet!
Gr
quote:Op zondag 8 januari 2012 05:16 schreef RBWO het volgende:
Gr
Ja zoiets ja, van zulk soort muziekquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:51 schreef ejvdb het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet wat je hoort in de 27e minuut van les 23?
http://www.faithy.nl/files/hardlopen/index.php?dir=Evy+0+tot+5%2F
linkje werkt niet en ik wil wel een halve liter van ietsquote:Op zondag 8 januari 2012 18:14 schreef Neerio het volgende:
http://www.youtube.com/;watch?v=B6_6oRUuSy0&feature=related
help , ik zou het normaal niet vragen maar ik ben ten einde raad.
De eerste 8 seconden van dit nummer lijken op de intro van een heel chill ander nummer. Van dit nummer ben ik helaas de naam kwijt. Iemand enig idee ?
De persoon met het goede antwoord wint een halve liter!
Verder is het volgens mij spaanse reggaeton of rnb. For fuck sakequote:Op zondag 8 januari 2012 05:16 schreef RBWO het volgende:
Lekker vage omschrijving maar hoop dat iemand het begrijpt. Nummer werd gedraaid in de brothers vanaaf en man dat was vet!
Gr
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe heet het nummer op de achtergrond ook al weer?
Geen cover, gesampled heet zoiets.quote:
Maar dat is hem niet he? Vanaf 11 sec ongeveer in dat filmpje.quote:
Bedanktquote:
Als hij op youtube staat kan je hem gewoon omzetten in mp3 met www.vidtomp3.comquote:Op zondag 8 januari 2012 20:40 schreef Lindgren. het volgende:
Is er iemand hier die dit nummer kan vinden?
MC Freakency - Trying to love you
Is vandaag van Soundcloud afgehaald, de enige plek waar ik 'm kon vinden.
Staat het programma op uitzending gemist o.i.d. ?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:53 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Bedankt
Ben ook op zoek naar een liedje wat ik bij het programma Debat hoorde... beetje een nummer om op te sporten gign een beetje vrijwel hetzelfde. Een mannelijke stem zei steeds wat en dan hoorde je ...ahhhhhhhhhh.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |