Nee. Is ook niet echt een nummer dat door het publiek ingezet wordt hèquote:
quote:Hoe heet dat nummer dat je in het stadion altijd hoort? Volgens mij is het uitgekomen rond een van de grote tournooien, maar geen officeel nummer. In de clip zie je verschillende voetballers, bekend en minder bekend en ook mensen (kinderen?) gebodypaint. Het is een enorm bekend nummer, en wordt tot op de dag van vandaag in verschillende stadions door het publiek ingezet.
Dario G met dat 'La laaaa, la laaaa, la laa la laa la la laaa'...quote:Op zondag 25 december 2011 17:34 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Nee. Is ook niet echt een nummer dat door het publiek ingezet wordt hè? En dit is wel een officieel tournooi nummer, en ook nog eens van vorig jaar. Wat ik bedoel is van een paar jaar geleden.
Ik quote voor eht gemak even mijn vraag zodat niemand hoeft terug te kijken in het oude topic:
[..]
Ja!quote:Op zondag 25 december 2011 18:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dario G met dat 'La laaaa, la laaaa, la laa la laa la la laaa'...
Carnaval de Paris of zo?
quote:Op zondag 25 december 2011 18:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dario G met dat 'La laaaa, la laaaa, la laa la laa la la laaa'...
Carnaval de Paris of zo?
quote:
quote:Op zondag 25 december 2011 14:08 schreef Saak het volgende:
Ik zoek een liedje dat begint met:
"i have asthma and i can't breathe i went to the doctor and he gave me one of these"
Ik dacht dat ik hem een keer op youtube had gezien maar ik kan hem niet meer vinden!
Tieten voor degene die hem vind
Ja dat is hem! Bedankt!quote:
Heb em inmiddels gevonden. Bedoelde dezequote:Hmmm, niemand?
Song in dit filmpje op 2:00
Maar dan met nederlandse rap/zang erdoor...
Nummer was vrijdag 16-12 op de radio bij SlamFM tussen 7:30 en 8:00.
Kan het op laatste gespeeld websites niet terugvinden helaas (playlist staat er niet goed op).
quote:Op maandag 26 december 2011 18:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Zoek een recent nummer, dance-achtig met de tekst I follow of I will follow.. stem lijkt veel op die van Sia.
Klopt.quote:Op maandag 26 december 2011 18:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Thanks, dat origineel is echt niks vergeleken bij de remix!!
Volgens mij bedoel je dezequote:Op dinsdag 27 december 2011 11:14 schreef Pakspul het volgende:
Ik zoek een videoclip (en bijhorende muziek) en ik heb alleen info over de videoclip. De hele videoclip vlieg je over een landschap of over (door) de wolken heen en dat veranderd de hele tijd, maar steeds heel geleidelijk. Na een tijdje breekt de natuur op en vlieg je door allemaal blokken heen en deze blokken veranderen allemaal van kleur.
En dat is eigenlijk het enige wat ik kan vertellen van de videoclip. Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen
Heldquote:
I'm on firequote:Op dinsdag 27 december 2011 10:05 schreef Cool_Runner het volgende:
Ik heb ineens een nummer in mn hoofd en ik kom er niet meer op. Maar de clip weet ik wel goed te herinneren.
Denk uit 2001-2002 ongeveer. Beetje New Order achtige dance. De zanger is Indiaas met zo'n Prem-kapsel. De videoclip is druk en psychedelisch en er komt elke keer het hoofd van een struisvogel vol in beeld.
Erg wazige clip en nummer, ben benieuwd of iemand het weet
Niemand?quote:Op maandag 26 december 2011 13:13 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
Ik zoek nog steeds een liedje.
Het is gezongen door een vrouw, je hoort het liedje best vaak op de radio en de tekst gaat ongeveer zo in het refrein:
You know, baby i look fly but *deel wat ik niet kan verstaan* i can't do this anymore. Dit hoor je 2x
De lyrics zijn niet helemaal goed, want google geeft geen resultaten.
Weet iemand welk liedje ik bedoel?
Edit:
Het deuntje van het refrein lijkt enigzins op het deuntje van het refrein van dit nummer
In het refrein wordt dus ook de tekst gezongen die ik hierboven heb ingetypt..
Long shot, ik vind het ook kwa toon totaal niet lijken op dat nummer van Rihanna, maar gezien de tekst die jij meende te horen, zou het misschien kunnen kloppen:quote:
Het eerste dat in mij opkwam was:quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:04 schreef WatskeZegt het volgende:
Gister helemaal waus in de discotheek tijdens een gaaf nummer. Het was een house nummer met een awsome saxofoon geluid erdoor (heel bekend wijsje)
iemand enig idee hoe dat nummer heet?
nee dat was het niet, maar toch super bedankt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:08 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het eerste dat in mij opkwam was:
Maar je had het over iets heel bekends twa melodie, dus dan zal het waarschijnlijk dit zijn:
Het origineel:
Dit is niet het nummer dat ik zocht. Toch bedankt voor de suggestiequote:Op dinsdag 27 december 2011 19:05 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Long shot, ik vind het ook kwa toon totaal niet lijken op dat nummer van Rihanna, maar gezien de tekst die jij meende te horen, zou het misschien kunnen kloppen:
bedoel jequote:Op dinsdag 27 december 2011 19:04 schreef WatskeZegt het volgende:
Gister helemaal waus in de discotheek tijdens een gaaf nummer. Het was een house nummer met een awsome saxofoon geluid erdoor (heel bekend wijsje)
iemand enig idee hoe dat nummer heet?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:18 schreef WatskeZegt het volgende:
nee dat was het niet, maar toch super bedankt.
Het was echt de genre Sax House. Meer dit:
Nee deze was het niet. Het was echt een modern, nieuw lied! En die van Yolanda Be Cool ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |