http://www.powned.tv/nieu(...)d_door_kersttoe.htmlquote:Geert Wilders is zeer ontstemd over de kersttoespraak van koningin Beatrix. "Mijn hemel is de Majesteit stiekum lid geworden van GroenLinks?", twitterde hij vanmiddag. De koningin sprak in haar toespraak onder meer over duurzaamheid en milieu.
Het is niet de eerste keer dat Wilders kritiek uit op de kerstboodschap van de vorstin. Vier jaar geleden zat de toespraak volgens de PVV-leider "vol multiculti-onzin".
Andere Kamerleden waar het wel eens met de tekst van de koningin. ",Precies de juiste boodschap van onze Koningin: "Meer laten gelden dan geld alleen..." Duurzaamheid als centraal thema. #kersttoespraak", aldus GroenLinks-Kamerlid Liesbeth van Tongeren.
Ook de PvdA kon zich, bij monde van Diederik Samson, vinden in de toespraak. "De Koningin laat even onomwonden weten wat ze van 130-km-per-uur-weg-met-de-natuur vindt. Hele Kerstboodschap over milieu en natuur #mooi."
Alsof hypocrisie ook maar iets afdoet van een waarheid.quote:Op zondag 25 december 2011 15:15 schreef DS4 het volgende:
Het is wel grappig dat een Koningin zich afzet tegen geldzucht... Dat is wel een beetje hypocriet.
En ze zei ook nog dat we bij onszelf moesten beginnen dus wanneer gaat zij haar miljarden ten goede laten komen aan natuur en milieu?quote:Op zondag 25 december 2011 15:15 schreef DS4 het volgende:
Het is wel grappig dat een Koningin zich afzet tegen geldzucht... Dat is wel een beetje hypocriet.
Hij komt volgens eigen zeggen niet meer vaak genoeg in het nieuws. Hij moet toch ergens om janken om aandacht te krijgen.quote:Op zondag 25 december 2011 15:24 schreef MisterSqueaky het volgende:
Trix is een Christen die gelooft in rentmeesterschap. Net als CDA en SGP; waar Wilders gedoogvriendjes mee is.
Dus waarom huiliehuilie ?
Trix zegt hetzelfde als mijn vriendjes ! SCHANDE ! Stampvoetstampvoet.quote:Op zondag 25 december 2011 15:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij komt volgens eigen zeggen niet meer vaak genoeg in het nieuws. Hij moet toch ergens om janken om aandacht te krijgen.
Zo oud is Wilders ook weer niet, hoor.quote:Op zondag 25 december 2011 15:32 schreef OEM het volgende:
Sinds wanneer gaat men serieus in op het gebrabbel van een demente bejaarde?
Stiekumtwitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 25-12-2011 om 13:25:47Mijn hemel is de Majesteit stiekum lid geworden van GroenLinks? http://t.co/gTC3mWJI reageer retweet
Zeg, houd er eens rekening mee dat hij en zijn vrouw niet westerse allochtonen zijn. Hij doet zijn best, maar een taalachterstand is nu eenmaal te verwachten.quote:Op zondag 25 december 2011 15:44 schreef t-8one het volgende:
Stiekumtwitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 25-12-2011 om 13:25:47Mijn hemel is de Majesteit stiekum lid geworden van GroenLinks? http://t.co/gTC3mWJI reageer retweet
![]()
Nu is wel duidelijk dat Wilders niets meer is dan een veredelde breezer met een geblondeerde coupe en een stropdas.
Ik denk dat ze maar eens een herexamen inburgeren moeten doen.quote:Op zondag 25 december 2011 15:53 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Zeg, houd er eens rekening mee dat hij en zijn vrouw niet westerse allochtonen zijn. Hij doet zijn best, maar een taalachterstand is nu eenmaal te verwachten.
80? 105 toch?quote:Op zondag 25 december 2011 15:47 schreef Friek_ het volgende:
Soms denk je dat hij niet dieper kan zakken, maar vervolgens doet hij het dan toch.
En dat vangt dan plusminus 80.000 euro per jaar.
Zo weinig maar?quote:Op zondag 25 december 2011 15:47 schreef Friek_ het volgende:
Soms denk je dat hij niet dieper kan zakken, maar vervolgens doet hij het dan toch.
En dat vangt dan plusminus 80.000 euro per jaar.
Haar mening is identiek aan die van coalitiepartner CDA, en soms-gedoger SGP.quote:Op zondag 25 december 2011 15:59 schreef Pedroso het volgende:
Eens of niet, het is not done voor een staatshoofd om partij te kiezen en kritiek te uiten op het zittende kabinet. Dat vertegenwoordigd de meerderheid van Nederland.
Wilders is dit, Wilders is dat ..quote:Op zondag 25 december 2011 16:05 schreef Selestha het volgende:
[..]
Het is eerder nieuws als hij dat níet is
Echt waar ja?quote:
Zal nog wel meer zijn met toeslagen, onkostenvergoedingen enzovoort.quote:Salaris Kamerlid
Kamerleden krijgen een onkostenvergoeding voor hun werk: de schadeloosstelling. De schadeloosstelling bedraagt per 1 januari 2010
¤ 7.311,56 bruto per maand.
Fractievoorzitters krijgen een toelage al naar gelang de grootte van de fractie.quote:Op zondag 25 december 2011 16:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Echt waar ja?
[..]
Zal nog wel meer zijn met toeslagen, onkostenvergoedingen enzovoort.
Met een sausje "Wilders moet eens inburgeren en Nederlands leren" erbij. Niet het ideale kerstmaal, maar ach.quote:Op zondag 25 december 2011 16:22 schreef Strani het volgende:
Ah, het jaarlijkse 'Wilders boos vanwege kersttoespraak Beatrix' topic
quote:Wilders boos om anti-PVV-filmpje
Wilders boos over cartoon VARA-site
Elsevier.nl - Politiek - Wilders boos over 'linkse hetze' na aanslag ...
Elsevier.nl - Cultuur & Televisie - Wilders boos om Hitler-vergelijking ...
Omroep Gelderland - Nieuws - Wilders boos op schooldirecteur
Wilders boos om nepwebsite PVV Haaglanden
Wilders boos om besluit Rutte
Wilders boos vanwege kersttoespraak Beatrix
Wilders boos over uitsluiten PVV
Wilders boos om Marokkaans cultureel centrum in Amsterdam ...
NOS Nieuws - Wilders boos op europarlementariƫrs CDA
Nieuws Boulevard Wilders boos over Griekse deal met Finland
Wilders boos op Verhagen
Zij is idd wel de laatste die anderen daarvoor op de vingers kan tikken.quote:Op zondag 25 december 2011 15:15 schreef DS4 het volgende:
Ze heeft natuurlijk een flink kroondomein met redelijke natuurwaarde.quote:Op zondag 25 december 2011 15:18 schreef Oud_student het volgende:
[..]
En ze zei ook nog dat we bij onszelf moesten beginnen dus wanneer gaat zij haar miljarden ten goede laten komen aan natuur en milieu?
Inderdaad, Wilders boos? Dat doet hij anders nooit hoorquote:
Christelijk Nederland. Het is immers kerst enzo.quote:Op zondag 25 december 2011 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear, links nederland schaart zich om de koningin...
Ik snap niet dat vrijwel iedereen nog blijft reageren op zijn getrol. Hij laat een brainfart en er is weer paniek in het kippenhok.quote:Op zondag 25 december 2011 17:18 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Christelijk Nederland. Het is immers kerst enzo.
Maar vind jij het niet apart dan dat Geert zo publiekelijk de ideeën van CDA en SGP afzeikt ?
Misschien spreekt hij tegen die tijd ook als zanger Rinus.quote:Op zondag 25 december 2011 18:21 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ophef over niks.
Over tien jaar kan je Wilders inhuren bij hetzelfde bedrijf waar je Herman van Idols en zanger Rinus nu kunt huren voor een avondje leedvermaak.
Uw literaire kwaliteiten zouden zelfs Michaël Zeeman sprakeloos hebben gelaten.quote:Op zondag 25 december 2011 18:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Misschien spreekt hij tegen die tijd ook als zanger Rinus.
Immi immi immi, Beatrix is een dhimmi
Eugen eugen eugen, de opwarming is een leugen
Immi immi immi, liever Sjors dan Sjimmie
Eugen eugen eugen eugen, moslims willen niet deugen
Al is dit rijm heel wat gecompliceerder dan dat van zanger Rinus.
En daar had Geertje haar prima op aan kunnen vallen. Maar dat deed hij niet - in plaats daarvan koos hij ervoor commentaar te leveren op het feit dat de koningin in haar kersttoespraak een aspect van de Christelijke moraal van een coalitiepartij toelichtte; en was vervolgens nog te dom om de juiste partij te noemen.quote:Op zondag 25 december 2011 19:14 schreef Athlon64x het volgende:
Hypocriete taart die Beatrix nee zij hebben makkelijk praten met hun miljarden inkomsten iedereen bezuiningen behalve die ezels in koninghuis lijken net een stel dicatators
En toch, als ze koningin van alle Nederlanders wil trachten te zijn, dan lijkt het me beter als ze verwijzingen naar religies achterwege laat. Niet dat ze ooit mijn koningin zal zijn, ben tegen het systeem monarchie en woon bovendien niet meer in Nederland, maar ik kan me voorstellen dat bepaalde groepen zich niet aangesproken zullen voelen.quote:Op zondag 25 december 2011 19:35 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Tsja. Ik ben geen fan van het christendom, maar met kerst mag een christelijk persoon in een kersttoespraak best even naar christelijke ideeën verwijzen. Past bij het feest enzo.
Als of de monarchie alleen maar geld kost, voor het aanzien van nederland in het buitenland, is de monarchie erg belangerijk en doet Beatrix het erg goed En ik durf te wedden dat dat uiteindelijk meer geld oplevert dan dat het koningshuis ons kost.quote:Op zondag 25 december 2011 19:14 schreef Athlon64x het volgende:
Hypocriete taart die Beatrix nee zij hebben makkelijk praten met hun miljarden inkomsten iedereen bezuiningen behalve die ezels in koninghuis lijken net een stel dicatators
Buitenlanders in Nederland? Doe eens niet zo eng anders vertel ik het Geert.quote:Op zondag 25 december 2011 21:54 schreef whosvegas het volgende:
Enne als een buitenlands vorst of president naar Nederland komt, moeten ze dan in een Panda van Schiphol worden opgehaald en in een of ander goedkoop hotel overnachten?
Tja, daar noem je dan ook wat: Wilders en weldenkend. De man is een populist die mensen misleidt. En je ziet de domme dombo's die er nog steeds volop intrappen, overal weer opduiken. Je pikt ze er zo uit, het type dat voor Wilders in de bres springt. In de bres voor één van de langstzittende kamerleden (plucheklever) die talloze verkiezingsbeloftes heeft gebroken.quote:Op zondag 25 december 2011 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Terwijl een weldenkend mens het daar niet anders dan eens mee kan zijn.
Ik ben persoonlijk nooit zo onder de indruk van de wijsheid van beatrix...quote:Op zondag 25 december 2011 15:17 schreef Gubbe85 het volgende:
Alsof hypocrisie ook maar iets afdoet van een waarheid.
Dit.quote:Op zondag 25 december 2011 15:15 schreef DS4 het volgende:
Geert Wilders: "maar niet voor Geert" ?!quote:De koningin citeerde de Indiase onafhankelijkheidsstrijder Mahatma Gandhi, die eens zei 'dat de aarde wel genoeg heeft voor ieders behoefte, maar niet voor ieders begeerte'.
quote:Op zondag 25 december 2011 23:51 schreef Euribob het volgende:
Beatrix: Iedereen een prettig kerstfeest!![]()
Wilders: Dus ook de moslims? TRUT!%!$%!
Geert komt dan ook op voor de onderste laag van de samenleving, die totaal geen verstand heeft van politiek, alleen aan zichzelf denkt en die alles wat vreemd of buitenlands is eng vindtquote:Op maandag 26 december 2011 02:02 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
En dan ook nog 'stiekem' verkeerd spellen.
De gemiddelde allochtoon heeft een betere beheersing van de Nederlandse taal.
Weet je wie dat ook deed?quote:Op maandag 26 december 2011 02:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Geert komt dan ook op voor de onderste laag van de samenleving, die totaal geen verstand heeft van politiek, alleen aan zichzelf denkt en die alles wat vreemd of buitenlands is eng vindt
quote:Op zondag 25 december 2011 15:15 schreef DS4 het volgende:
Zelfs Wilders luisterde.quote:Op zondag 25 december 2011 15:14 schreef Ryon het volgende:
Natuurlijk heeft iedereen braaf geluisterd toen Hare Majesteit haar toespraak hield. Mocht iemand hem toch gemist hebben: http://nos.nl/audio/32526(...)oningin-beatrix.html
Ohnee, absoluut niet. Maar Wilders faalt weer eens door op het verkeerde te wijzen.quote:Op maandag 26 december 2011 00:48 schreef waht het volgende:
Aan de verontwaardigde reacties hier te lezen zal de koningin veel wijsheid hebben verkondigd
Ja, do as I say, do not do as I do.quote:Op maandag 26 december 2011 00:48 schreef waht het volgende:
Aan de verontwaardigde reacties hier te lezen zal de koningin veel wijsheid hebben verkondigd
Ik wil uit de links-rechts discussie zelf blijven, maar ik wil er wel op wijzen dat de koningin geen politieke uitspraken mag doen. Als staatshoofd moet zij boven de partijen staan.quote:Op zondag 25 december 2011 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Redelijk linkse toespraak, maar dat mag ook, het is haar toespraak.
quote:Op zondag 25 december 2011 15:15 schreef DS4 het volgende:
Ze gaf toch ook aan dat het niet juist verdeeld werd ? Zij en Geertje krijgen gewoon veel te weinig.quote:Op maandag 26 december 2011 10:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duurzaam doen, onderdanen!
quote:Op maandag 26 december 2011 10:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Goed, het wordt tijd voor een Republiek.
Nou nee hoor.quote:Op maandag 26 december 2011 02:02 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
En dan ook nog 'stiekem' verkeerd spellen.
De gemiddelde allochtoon heeft een betere beheersing van de Nederlandse taal.
Dan verdwijnen alle mensen die hier negatief posten en hun moeders staan dan op het plein bedoel je?quote:Op maandag 26 december 2011 10:48 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Wachten jullie maar tot Maxima koningin is
haters gonna hate
Het is pas echt nieuws als half nederland niet kakelend door het kippenhok rent als Wilders weer eens een brainfart laatquote:Op maandag 26 december 2011 11:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het is pas echt nieuws wanneer Wilders eens niet boos is.
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 26 december 2011 09:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, do as I say, do not do as I do.
<koniginstem>
Ick heb priveh vliegtoigen waar mijn sohn uns overahl nahrtoe vliehgt, hele motoor colononnes begelaiden mai als ik ehrgens nahrtu rij. Main Paleizen zijn lecker warm en mijn haar krijgt iedere dag een bus lak.
Echt U, Jahn Hagel, moet in de kou in de modder rollen, veur het milieu! Het enige wat jullie op de wehg te soeken hebt is mij met vlaggetjes toe te wauifen als ick veurbij kom.
</koniginstem>
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 25-12-2011 om 13:25:47Mijn hemel is de Majesteit stiekum lid geworden van GroenLinks? http://t.co/gTC3mWJI reageer retweet
twitter:FemkeHalsema twitterde op zondag 25-12-2011 om 14:41:57Het lijkt mij een redelijk verstandig stemadvies van @geertwilderspvv aan de koningin #kersttoespraak reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |