Misschien spreekt hij tegen die tijd ook als zanger Rinus.quote:Op zondag 25 december 2011 18:21 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ophef over niks.
Over tien jaar kan je Wilders inhuren bij hetzelfde bedrijf waar je Herman van Idols en zanger Rinus nu kunt huren voor een avondje leedvermaak.
Uw literaire kwaliteiten zouden zelfs Michaël Zeeman sprakeloos hebben gelaten.quote:Op zondag 25 december 2011 18:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Misschien spreekt hij tegen die tijd ook als zanger Rinus.
Immi immi immi, Beatrix is een dhimmi
Eugen eugen eugen, de opwarming is een leugen
Immi immi immi, liever Sjors dan Sjimmie
Eugen eugen eugen eugen, moslims willen niet deugen
Al is dit rijm heel wat gecompliceerder dan dat van zanger Rinus.
En daar had Geertje haar prima op aan kunnen vallen. Maar dat deed hij niet - in plaats daarvan koos hij ervoor commentaar te leveren op het feit dat de koningin in haar kersttoespraak een aspect van de Christelijke moraal van een coalitiepartij toelichtte; en was vervolgens nog te dom om de juiste partij te noemen.quote:Op zondag 25 december 2011 19:14 schreef Athlon64x het volgende:
Hypocriete taart die Beatrix nee zij hebben makkelijk praten met hun miljarden inkomsten iedereen bezuiningen behalve die ezels in koninghuis lijken net een stel dicatators
En toch, als ze koningin van alle Nederlanders wil trachten te zijn, dan lijkt het me beter als ze verwijzingen naar religies achterwege laat. Niet dat ze ooit mijn koningin zal zijn, ben tegen het systeem monarchie en woon bovendien niet meer in Nederland, maar ik kan me voorstellen dat bepaalde groepen zich niet aangesproken zullen voelen.quote:Op zondag 25 december 2011 19:35 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Tsja. Ik ben geen fan van het christendom, maar met kerst mag een christelijk persoon in een kersttoespraak best even naar christelijke ideeën verwijzen. Past bij het feest enzo.
Als of de monarchie alleen maar geld kost, voor het aanzien van nederland in het buitenland, is de monarchie erg belangerijk en doet Beatrix het erg goed En ik durf te wedden dat dat uiteindelijk meer geld oplevert dan dat het koningshuis ons kost.quote:Op zondag 25 december 2011 19:14 schreef Athlon64x het volgende:
Hypocriete taart die Beatrix nee zij hebben makkelijk praten met hun miljarden inkomsten iedereen bezuiningen behalve die ezels in koninghuis lijken net een stel dicatators
Buitenlanders in Nederland? Doe eens niet zo eng anders vertel ik het Geert.quote:Op zondag 25 december 2011 21:54 schreef whosvegas het volgende:
Enne als een buitenlands vorst of president naar Nederland komt, moeten ze dan in een Panda van Schiphol worden opgehaald en in een of ander goedkoop hotel overnachten?
Tja, daar noem je dan ook wat: Wilders en weldenkend. De man is een populist die mensen misleidt. En je ziet de domme dombo's die er nog steeds volop intrappen, overal weer opduiken. Je pikt ze er zo uit, het type dat voor Wilders in de bres springt. In de bres voor één van de langstzittende kamerleden (plucheklever) die talloze verkiezingsbeloftes heeft gebroken.quote:Op zondag 25 december 2011 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Terwijl een weldenkend mens het daar niet anders dan eens mee kan zijn.
Ik ben persoonlijk nooit zo onder de indruk van de wijsheid van beatrix...quote:Op zondag 25 december 2011 15:17 schreef Gubbe85 het volgende:
Alsof hypocrisie ook maar iets afdoet van een waarheid.
Dit.quote:Op zondag 25 december 2011 15:15 schreef DS4 het volgende:
Het is wel grappig dat een Koningin zich afzet tegen geldzucht... Dat is wel een beetje hypocriet.
Geert Wilders: "maar niet voor Geert" ?!quote:De koningin citeerde de Indiase onafhankelijkheidsstrijder Mahatma Gandhi, die eens zei 'dat de aarde wel genoeg heeft voor ieders behoefte, maar niet voor ieders begeerte'.
quote:Op zondag 25 december 2011 23:51 schreef Euribob het volgende:
Beatrix: Iedereen een prettig kerstfeest!![]()
Wilders: Dus ook de moslims? TRUT!%!$%!
Geert komt dan ook op voor de onderste laag van de samenleving, die totaal geen verstand heeft van politiek, alleen aan zichzelf denkt en die alles wat vreemd of buitenlands is eng vindtquote:Op maandag 26 december 2011 02:02 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
En dan ook nog 'stiekem' verkeerd spellen.
De gemiddelde allochtoon heeft een betere beheersing van de Nederlandse taal.
Weet je wie dat ook deed?quote:Op maandag 26 december 2011 02:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Geert komt dan ook op voor de onderste laag van de samenleving, die totaal geen verstand heeft van politiek, alleen aan zichzelf denkt en die alles wat vreemd of buitenlands is eng vindt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |