quote:Op zondag 25 december 2011 15:15 schreef DS4 het volgende:
Het is wel grappig dat een Koningin zich afzet tegen geldzucht... Dat is wel een beetje hypocriet.
Zelfs Wilders luisterde.quote:Op zondag 25 december 2011 15:14 schreef Ryon het volgende:
Natuurlijk heeft iedereen braaf geluisterd toen Hare Majesteit haar toespraak hield. Mocht iemand hem toch gemist hebben: http://nos.nl/audio/32526(...)oningin-beatrix.html
Ohnee, absoluut niet. Maar Wilders faalt weer eens door op het verkeerde te wijzen.quote:Op maandag 26 december 2011 00:48 schreef waht het volgende:
Aan de verontwaardigde reacties hier te lezen zal de koningin veel wijsheid hebben verkondigd
Ja, do as I say, do not do as I do.quote:Op maandag 26 december 2011 00:48 schreef waht het volgende:
Aan de verontwaardigde reacties hier te lezen zal de koningin veel wijsheid hebben verkondigd
Ik wil uit de links-rechts discussie zelf blijven, maar ik wil er wel op wijzen dat de koningin geen politieke uitspraken mag doen. Als staatshoofd moet zij boven de partijen staan.quote:Op zondag 25 december 2011 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Redelijk linkse toespraak, maar dat mag ook, het is haar toespraak.
quote:Op zondag 25 december 2011 15:15 schreef DS4 het volgende:
Het is wel grappig dat een Koningin zich afzet tegen geldzucht... Dat is wel een beetje hypocriet.
Ze gaf toch ook aan dat het niet juist verdeeld werd ? Zij en Geertje krijgen gewoon veel te weinig.quote:Op maandag 26 december 2011 10:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duurzaam doen, onderdanen!
quote:Op maandag 26 december 2011 10:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Goed, het wordt tijd voor een Republiek.
Nou nee hoor.quote:Op maandag 26 december 2011 02:02 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
En dan ook nog 'stiekem' verkeerd spellen.
De gemiddelde allochtoon heeft een betere beheersing van de Nederlandse taal.
Dan verdwijnen alle mensen die hier negatief posten en hun moeders staan dan op het plein bedoel je?quote:Op maandag 26 december 2011 10:48 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Wachten jullie maar tot Maxima koningin is
haters gonna hate
Het is pas echt nieuws als half nederland niet kakelend door het kippenhok rent als Wilders weer eens een brainfart laatquote:Op maandag 26 december 2011 11:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het is pas echt nieuws wanneer Wilders eens niet boos is.
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 26 december 2011 09:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, do as I say, do not do as I do.
<koniginstem>
Ick heb priveh vliegtoigen waar mijn sohn uns overahl nahrtoe vliehgt, hele motoor colononnes begelaiden mai als ik ehrgens nahrtu rij. Main Paleizen zijn lecker warm en mijn haar krijgt iedere dag een bus lak.
Echt U, Jahn Hagel, moet in de kou in de modder rollen, veur het milieu! Het enige wat jullie op de wehg te soeken hebt is mij met vlaggetjes toe te wauifen als ick veurbij kom.
</koniginstem>
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 25-12-2011 om 13:25:47Mijn hemel is de Majesteit stiekum lid geworden van GroenLinks? http://t.co/gTC3mWJI reageer retweet
twitter:FemkeHalsema twitterde op zondag 25-12-2011 om 14:41:57Het lijkt mij een redelijk verstandig stemadvies van @geertwilderspvv aan de koningin #kersttoespraak reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |