abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 januari 2012 @ 11:52:21 #76
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106944281
Dat die stagiaire het "Internet Protocol Address" heeft gevonden is inderdaad wel dom, als je gewoon IP-adres zegt weten de meeste mensen wel waar je het over hebt, maar hierbij wilden ze het juist heel moeilijk over laten komen ofzo :').
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_106944355
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 11:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat die stagiaire het "Internet Protocol Address" heeft gevonden is inderdaad wel dom, als je gewoon IP-adres zegt weten de meeste mensen wel waar je het over hebt, maar hierbij wilden ze het juist heel moeilijk over laten komen ofzo :').
En later noemt 'ie het een "IPA", die hij ook nog eens 'ontcijferd' heeft. Maar er waren wel meer van dat soort dingetjes.

Ik blijf dan toch altijd terugdenken aan The Wire, waar al dit soort dingen gewoon tot in de puntjes uit leken gewerkt, zelfs Dexter verbleekt bij een serie als dat :P.
pi_106948105
Wel slim trouwens die lijn van Deb die verliefd lijkt of zo op Dex. Want de liefde van je leven in de bak gooien is toch wel een beetje lastig.
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:05:11 #79
177948 Daskaar
cake or death?
pi_106953411
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 13:47 schreef HiZ het volgende:
Wel slim trouwens die lijn van Deb die verliefd lijkt of zo op Dex. Want de liefde van je leven in de bak gooien is toch wel een beetje lastig.
en je broer, waar je 'n hechte band mee hebt, niet?
pi_106953436
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 11:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja want mijn moeder weet wat een IP adres is :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_106953513
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:05 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja want ze weet wel wat een Internet Protocol Adres (of een "IPA") is?
pi_106954037
quote:
3s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:08 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ja want ze weet wel wat een Internet Protocol Adres (of een "IPA") is?
Daar zit het woord internet in.
  woensdag 18 januari 2012 @ 22:33:42 #83
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106969835
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:05 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dat niet per se, maar het gaat erom dat ip-adres een redelijk normale term is waarvan de meeste mensen (tot 40 jaar oud dan, als je een groep wil kiezen) wel weten dat het een soort uniek adres is dat bij je internet-abo hoort en je er dus mee opgespoord kan worden - door het Internet Protocol Address of IPA te noemen lijkt het net alsof ze een normale term moeilijker willen maken dan het eigenlijk is, alsof je zou zeggen dat je de computer hebt 'gebacktraced' door op je toetsenbord random knoppen in te drukken terwijl je naar een zwart schermpje met groene letters kijkt.

Maar zo belangrijk is het ook niet, het is nog geen backtracen met een Visual Basic GUI Interface :P.
pi_106970704
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:33 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Dat niet per se, maar het gaat erom dat ip-adres een redelijk normale term is waarvan de meeste mensen (tot 40 jaar oud dan, als je een groep wil kiezen) wel weten dat het een soort uniek adres is dat bij je internet-abo hoort en je er dus mee opgespoord kan worden - door het Internet Protocol Address of IPA te noemen lijkt het net alsof ze een normale term moeilijker willen maken dan het eigenlijk is, alsof je zou zeggen dat je de computer hebt 'gebacktraced' door op je toetsenbord random knoppen in te drukken terwijl je naar een zwart schermpje met groene letters kijkt.

Maar zo belangrijk is het ook niet, het is nog geen backtracen met een Visual Basic GUI Interface :P.
"Quick, distract him and I'll ping his IP!"
  donderdag 19 januari 2012 @ 07:26:00 #85
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_106978700
quote:
backtracen met een Visual Basic GUI Interface :P.
  donderdag 19 januari 2012 @ 10:08:32 #86
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_106980932
quote:
Sinds die scene kan ik die show niet meer serieus nemen :{.
  donderdag 19 januari 2012 @ 10:35:04 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_106981450
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_106981592
quote:

[..]

Een IP adres is geen redelijk normale term. Als ik aan mijn vrienden (rond de 26 jaar oud gemiddeld) zou vragen wat het betekent en daarna zou vragen wat een Internet Protocol Address is, denk ik dat meer dan 50% meer kan met het laatste dan het eerste.

Ik heb ook een sterk vermoeden dat je zelf in de IT zit, misschien een vorm van professioneleblindheid? Neem je verder niets kwalijk hoor :) Kan ook goed dat ik met mensen omga die een misschien minder bij de tijd zijn mbt de techniek. :)
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2012 @ 11:02:56 #89
230491 Zith
pls tip
pi_106982081
Met VB kun je toch goed user interfaces maken?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_106987501
Anders kijk je even een seizoen Dexter op een avond :'). Had vanwege een verhuizing nog niets gezien van seizoen 6, maar ben weer helemaal bij :9. Het grote voordeel van zo'n bingewatch-sessie is dat de mindere momenten in de serie veel minder opvallen, omdat je niet een week lang de tijd hebt om er over na te denken. Ik heb een beetje terug zitten lezen, maar de ergernissen waar jullie mee zitten heb ik niet echt ervaren. Al verbaast het mij wel dat men zich nog altijd verbaast over het aantal toevalligheden waarvan Dexter aan elkaar hangt. Dat is echt al tig seizoenen zo, zelfs in het bejubelde seizoen met Doakes (die ik strontirritant vond).

Verder vond ik Hanks op zich een prima bad guy, al moest ik even wennen aan de nutty professor - gullible sidekick combinatie in een serie als Dexter. Ze leken in het begin zo uit een strip gestapt te zijn. Wel suf, toen die twee in de diner zaten heb ik nog terug zitten scrollen om te kijken of de professor nou uit beeld verdween toen de serveerster aankwam. Alle Fight Club-esque plots hebben toch wat wantrouwen achtergelaten :'). Met de ontknoping was het dus 'godver, dus toch'. De crimescenes waren wel parels hoor, elke keer.

De verhaallijn van Quinn die losslaat en Batista daarbij was ook prima uitgewerkt, de enige die een kogel door haar kop moet en snel is LaGuerta. Debra als luitenant was prima, Debra die grotemensengesprekken voert met een psych was prima, Debra die besluit dat ze verliefd is op Dexter: ugh. Niet vanwege de incest, daar heeft Game of Thrones ons al voor afgestompt en het is niet eens incest, maar vanwege het feit dat ze er een mompelende kleuter van wordt. Maar goed dat die laatste ontknoping erin zat. Oh, en hammertime O+.
pi_106987683
quote:
HAHAHAHA :D ik dacht dat het een spoof was
pi_107020690
Zo eindelijk gekeken.
Vermakelijk seizoen maar zeker wel de minste van de afgelopen jaren. Ik werd niet meegesleept en te veel saaie gedeeltes waar ik opeens met mijn telefoon zat te spelen.

Einde was wel weer fraai.
pi_107022836
pi_107023375
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:29 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:14:13 #95
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_107195405
Zo in ongeveer 3 weken tijd alle 6 de seizoenen gezien. Hele verslavende serie, wat een schok aan het einde van s4.. s5 en s6 vond ik redelijk, 1-4 vond ik toch wel sterker. Maar dat zal voor iedereen anders zijn. Toch liggen ook veel dingen voor de hand. Zo had ik al het idee bij s1 dat de ITC z'n broer was en was het natuurlijk heel erg voor de hand liggend dat Deb Dexter in die kerk zou ontdekken terwijl hij DDK zou vermoorden.

Nu alleen langggg wachten op s7, zeker als je je normaal gesproken alle afleveringen maar kan zien wanneer je wilt. :+

Wat wel geinig is, is dat het appartement van Dexter maar een paar straten verderop ligt van het hotel waar ik met enige regelmaat in Miami ben (hooguit 3 min. rijden met verkeerslichten). Zal de volgende keer eens langsrijden, wel geinig om daarmee op de foto te staan. :+
pi_107195557
Volgens mij vindt iedereen 4 wel het beste hoor.
pi_107195793
Neuh. Maar ik denk wel dat iedereen 5 en 6 de slechtste vindt :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_107195998
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:16 schreef picodealion het volgende:
Volgens mij vindt iedereen 4 wel het beste hoor.
4 vind ik het slechtst.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:30:03 #99
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_107196285
Michael C. Hall zegt dat seizoen 8 het laatste is dat we zien van Dexter, en een kort zinnetje over wat hij denkt dat het einde van Dexter wordt.
http://www.nzherald.co.nz(...)19&objectid=10780812

quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:42 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Een IP adres is geen redelijk normale term. Als ik aan mijn vrienden (rond de 26 jaar oud gemiddeld) zou vragen wat het betekent en daarna zou vragen wat een Internet Protocol Address is, denk ik dat meer dan 50% meer kan met het laatste dan het eerste.

Ik heb ook een sterk vermoeden dat je zelf in de IT zit, misschien een vorm van professioneleblindheid? Neem je verder niets kwalijk hoor :) Kan ook goed dat ik met mensen omga die een misschien minder bij de tijd zijn mbt de techniek. :)
Ik zit niet in de IT (hopelijk accountant over paar jaar), ben al wel jaren redelijk erg veel bezig met internet e.d. dus waarschijnlijk is het wel wat blindheid ja, maar ik hoor toch echt vaker ip-adres van de volledige naam, maar zal inderdaad net aan de groep mensen liggen ;).

quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 11:02 schreef Zith het volgende:
Met VB kun je toch goed user interfaces maken?
Ja, in die scene zeggen ze alleen GUI Interface, terwijl de I in GUI al voor Interface staat, en slaat het op zich nergens op om een VB-programma te maken om het IP-adres te tracken :P.

Seizoen 4 met John Lithgow was trouwens het beste _O_
pi_107197297
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:24 schreef pberends het volgende:

[..]

4 vind ik het slechtst.
Troll-alert :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:26:59 #101
4259 JK
pi_107199450
John Lithgow zette echt heel erg goed Trinity neer. In eerste instantie dacht ik 'neeee... hoe kan hij nou serieus overkomen'. Hij heeft 'm echt meesterlijk neergezet.
Maar ook de hele opbouw met Rita over de seizoenen heen (en ze werd ook per seizoen lekkerder :+ ), en dan zo'n einde in s4... ik was er even stil van, nog nooit zo stil geweest door een tv-serie. Briljante actie, want anders zou het same 'ol, same 'ol blijven. Alhoewel ik had gedacht dat s5 en s6 sterker zouden zijn, maar helaas, de gloed gaat er wel van af. Als ze tot s8 door gaan is dat mooi zat. Je moet niet te lang door blijven gaan met hetzelfde.

Een serie als Stargate bijv. bleven ze maar uitmelken...

En dan die taal van Deb. Af en toe heb ik echt in een deuk gelegen.. helemaal met 'Fuck me in both ears!!' :) _O_

Nu weer op zoek naar de volgende goeie serie....
pi_107200551
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:26 schreef JK het volgende:
Breaking bad al geprobeerd? Verder kan ik beamen wat je over Dexter zegt. :)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 23:02:02 #103
4259 JK
pi_107201374
Yep, ook enorm gave serie. Ik wacht op seizoen 5 van Breaking Bad. :)
Op IMDB staat The Wire ook erg hoog. Misschien die maar eens proberen.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 23:02:28 #104
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_107201392
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Michael C. Hall zegt dat seizoen 8 het laatste is dat we zien van Dexter, en een kort zinnetje over wat hij denkt dat het einde van Dexter wordt.
http://www.nzherald.co.nz(...)19&objectid=10780812

[..]

Ik zit niet in de IT (hopelijk accountant over paar jaar), ben al wel jaren redelijk erg veel bezig met internet e.d. dus waarschijnlijk is het wel wat blindheid ja, maar ik hoor toch echt vaker ip-adres van de volledige naam, maar zal inderdaad net aan de groep mensen liggen ;).

[..]

Ja, in die scene zeggen ze alleen GUI Interface, terwijl de I in GUI al voor Interface staat, en slaat het op zich nergens op om een VB-programma te maken om het IP-adres te tracken :P.

Seizoen 4 met John Lithgow was trouwens het beste _O_
Ik denk toch echt dat het woord ip-adres meer gebruikt wordt ook in de media. Wist niet eens dat het voor internet protocol staat :')
吴 曼 迪
pi_107205333
Nu net pas seizoen 6 afgekeken.

Heel goed einde vond ik. Goede laatste aflevering. Zeer degelijk seizoen. ^O^
Of toch du vader?
  woensdag 25 januari 2012 @ 01:20:01 #106
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_107205426
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:02 schreef JK het volgende:
Yep, ook enorm gave serie. Ik wacht op seizoen 5 van Breaking Bad. :)
Op IMDB staat The Wire ook erg hoog. Misschien die maar eens proberen.
Qua comedy is Community erg goed maar niet erg bekend. Weeds heeft ook wel leuke seizoenen in het begin.
pi_107206031
quote:
John Lithgow zette echt heel erg goed Trinity neer. In eerste instantie dacht ik 'neeee... hoe kan hij nou serieus overkomen'. Hij heeft 'm echt meesterlijk neergezet.
Maar ook de hele opbouw met Rita over de seizoenen heen (en ze werd ook per seizoen lekkerder :+ ), en dan zo'n einde in s4... ik was er even stil van, nog nooit zo stil geweest door een tv-serie. Briljante actie, want anders zou het same 'ol, same 'ol blijven. Alhoewel ik had gedacht dat s5 en s6 sterker zouden zijn, maar helaas, de gloed gaat er wel van af. Als ze tot s8 door gaan is dat mooi zat. Je moet niet te lang door blijven gaan met hetzelfde.

En dan die taal van Deb. Af en toe heb ik echt in een deuk gelegen.. helemaal met 'Fuck me in both ears!!' :) _O_

Mooi gezegd, had ik ook :)

Ben ook pas in 2010 ingehaakt, en moest alles vanaf het begin kijken ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 25 januari 2012 @ 11:44:11 #108
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_107212348
quote:

Ach Stargate ging prima door tot seizoen 7 hoor. Zo ver is Dexter nog niet.

Voor een ijzersterke serie met spanning en :o momenten moet je Breaking Bad en Battlestar Galactica kijken. The Wire denk ik ook (nog niet veel van gezien) maar ik vermoed dat The Wire nóg langzamer is dan de twee bovengenoemde
When all else fails, you always have delusion.
pi_107213574
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:44 schreef Mirel het volgende:

[..]

Voor een ijzersterke serie met spanning en :o momenten moet je Breaking Bad en Battlestar Galactica kijken. The Wire denk ik ook (nog niet veel van gezien) maar ik vermoed dat The Wire nóg langzamer is dan de twee bovengenoemde
bsg is toch niet langzaam? Breaking Bad is constant spannend, ook al gebeurt er soms ogenschijnlijk weinig.

En The Wire is koning. Maar je moet er wel van houden, idd geen flitsende pief paf poef politieserie maar een echte hbo serie waar een zaak langzaam opgebouwd wordt. Na 2 of zelfs 5 afleveringen zeggen genoeg mensen: dit is niet mijn ding. Maar als je seizoen 1 afkijkt dan word je beloond en heb je die andere 4 seizoenen ook wel snel gekeken
  woensdag 25 januari 2012 @ 12:22:25 #110
87680 Mirel
pi_107213666
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:19 schreef planethugo het volgende:

[..]

bsg is toch niet langzaam? Breaking Bad is constant spannend, ook al gebeurt er soms ogenschijnlijk weinig.

En The Wire is koning. Maar je moet er wel van houden, idd geen flitsende pief paf poef politieserie maar een echte hbo serie waar een zaak langzaam opgebouwd wordt. Na 2 of zelfs 5 afleveringen zeggen genoeg mensen: dit is niet mijn ding. Maar als je seizoen 1 afkijkt dan word je beloond en heb je die andere 4 seizoenen ook wel snel gekeken
Het begin van BSG wel als ik het me kan herinneren.
  woensdag 25 januari 2012 @ 12:55:13 #111
4259 JK
pi_107214620
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:44 schreef Mirel het volgende:

[..]

Nah Stargate tot s10 vond ik prima, ook met de introductie van de Ori, erg gaaf.
Maar ik doel meer op Stargate Atlantis wat maar niet op schoot (laatste paar afleveringen uiteraard wel goed) en daarna Stargate Universe of hoe het ook heet.. dat was echt teveel.

Dexter kijkt nog steeds enorm lekker weg en ik kan niet wachten op seizoen 7. En het nadeel dat ik nu per week dan maar 1 aflevering kan zien, ipv elke avond 2 of 3. :+

Ik zal eens The Wire S1 gaan kijken om te zien of dat wat is. Breaking Bad is gewoon één grote rollercoaster met tot op het laatste moment een wending die maar weinig mensen denk ik zagen aankomen.
pi_107223352
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:55 schreef JK het volgende:

[..]

Nah Stargate tot s10 vond ik prima, ook met de introductie van de Ori, erg gaaf.
Maar ik doel meer op Stargate Atlantis wat maar niet op schoot (laatste paar afleveringen uiteraard wel goed) en daarna Stargate Universe of hoe het ook heet.. dat was echt teveel.

Dexter kijkt nog steeds enorm lekker weg en ik kan niet wachten op seizoen 7. En het nadeel dat ik nu per week dan maar 1 aflevering kan zien, ipv elke avond 2 of 3. :+

Ik zal eens The Wire S1 gaan kijken om te zien of dat wat is. Breaking Bad is gewoon één grote rollercoaster met tot op het laatste moment een wending die maar weinig mensen denk ik zagen aankomen.
The Wire is een fantastische serie (m.i. de beste serie ooit gemaakt), maar heel anders dan een Breaking Bad, Lost, 24 of Dexter. Het gaat niet om de productiewaarde (die uitstraling is zelfs moedwillig laag gehouden) of het spectakel. Het draait daar om het verhaal, de dialogen en de reflectie op de maatschappij. Een 'rollercoaster' of ontzettende spanning moet je daar echt niet verwachten. De spanning daar moet je meer zien zoals je de spanning van een boek tijdens een boekverslag beoordeeld.

Stargate Atlantis was overigens na de eerste twee seizoenen gewoon helemaal niets meer. Ik vond het niet eens leuk mee, en keek alleen maar uit hoop dat het verhaal nog een keer omhoog zou gaan. Voor zover er nog een verhaal was dan. SG Universe was gewoon klote. Men had een soort van space-soap voor ogen, wat op zichzelf al kut was, en dit was dan ook nog eens slecht uitgevoerd. Alleen de laatste afleveringen waren echt Stargate achtig, met die stad die ze vonden, etc. Maar tegen de tijd dat ze die weg ingeslagen waren, was het al te laat.
  donderdag 26 januari 2012 @ 12:52:35 #113
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_107254510
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:24 schreef pberends het volgende:

[..]

4 vind ik het slechtst.
"Shut up cunt."
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  donderdag 26 januari 2012 @ 16:12:37 #115
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_107261828
#Wateenbaard :D
  donderdag 26 januari 2012 @ 19:27:35 #116
4259 JK
pi_107267998
Wat een baard ja!

Hier nog eentje met Little Chino, weet niet of jullie ooit de foto hebben gezien.
Wat een boom van een kerel man... Dexter is 1,79m. Foto is al wel een paar jaar oud. Net zoals waarschijnlijk die foto hierboven met z'n ex-vrouw.

pi_107268118
Gatverdamme die baard het lijkt wel een enge verkrachter
pi_107271764
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:27 schreef JK het volgende:
Wat een baard ja!

Hier nog eentje met Little Chino, weet niet of jullie ooit de foto hebben gezien.
Wat een boom van een kerel man... Dexter is 1,79m. Foto is al wel een paar jaar oud. Net zoals waarschijnlijk die foto hierboven met z'n ex-vrouw.

[ afbeelding ]
Nope, foto met Jennifer Carpenter is een week oud :) . Hierdoor kwamen geruchten op gang dat ze weer bij elkaar zijn. Wat overigens vervolgens weer werd ontkend.
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:15:19 #119
4259 JK
pi_107273737
Achja, die hele geruchten molen bij al die celebs :)
In elk geval kunnen ze dan dus wel door één deur, dat is ook wel weer fijn (zeker ook vanwege dat ze nog 2 seizoenen moeten opnemen).
pi_107360987
Net seizoen 6 afgekeken, al met al toch wel een sterk seizoen!
en wat een einde! :D

Ook benieuwd hoe dat nu zit met de hand uit de 'bay harbor butcher case' :D

De enige vreemde wending aan het verhaal vond ik het feit dat Debra 'complexe'
gevoelens zou hebben voor Dexter. doesn't make sense.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_107362786
Ik hoop dat Debra en Dexter een relatie krijgen en dat ze dan ook laten zien als ze seks hebben !!!!!!!!!!
pi_107362954
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:07 schreef Kikkeren het volgende:
Ik hoop dat Debra en Dexter een relatie krijgen en dat ze dan ook laten zien als ze seks hebben !!!!!!!!!!
:')
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_107363177
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:10 schreef Miam het volgende:

[..]

:')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 29 januari 2012 @ 16:45:04 #124
13148 Shogo
Psycho...
pi_107366869
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:07 schreef Kikkeren het volgende:
Goed plot voor een DeXXXter film.
pi_107461200
Wil verder niks doorlezen vanwege spoilers. Ben nu in ieder geval net klaar met season 5, maar dat seizoen viel me toch enigszinds tegen.

Dus de vraag: moet ik gewoon doorgaan met season 6 of kan ik beter stoppen met kijken voordat ik prisonbreak taferelen krijg te zien?
pi_107461330
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:45 schreef daankes het volgende:
Wil verder niks doorlezen vanwege spoilers. Ben nu in ieder geval net klaar met season 5, maar dat seizoen viel me toch enigszinds tegen.

Dus de vraag: moet ik gewoon doorgaan met season 6 of kan ik beter stoppen met kijken voordat ik prisonbreak taferelen krijg te zien?
Vond 6 sterker dan 5.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:58:27 #127
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_107464575
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:48 schreef Agiath het volgende:

[..]

Vond 6 sterker dan 5.
吴 曼 迪
  woensdag 1 februari 2012 @ 00:32:55 #128
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107465855
1, 2 en 3 waren top. Daarna werd het per seizoen wat minder, imho. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_107468782
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:48 schreef Agiath het volgende:

[..]

Vond 6 sterker dan 5.
pi_107471135
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 00:32 schreef shiznuts het volgende:
1, 2 en 3 waren top. Daarna werd het per seizoen wat minder, imho. :)
4 was ook top!
  woensdag 1 februari 2012 @ 13:13:00 #131
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_107475762
4 was geweldig.
pi_107476501
4 vond ik persoonlijk het beste seizoen want John Lithgow _O_
pi_107495190
Welke was 4? Trinity?

Dat seizoen met Miguel Prado was kut trouwens.

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2012 21:07:59 ]
pi_107507055
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef Paxcon het volgende:
Welke was 4? Trinity?

Dat seizoen met Miguel Prado was kut trouwens.
Ja, 4 was Trinity,

Miguel Prado vond ik ook niet echt geweldig ..
Ice Truck Killer was wel weer _O_
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:15:16 #135
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_107507406
Prado was seizoen 3
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_107509236
Dexter is zo'n vette serie !!!
pi_107514291
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:36 schreef Kikkeren het volgende:
Dexter is zo'n vette serie !!!
pi_107514657
Ik vond het seizoen van Prado eigenlijk ook best spannend. Ik kan er alleen wel slecht tegen als Dexter heel domme dingen gaat doen. Dan denk ik: je was zo uitgekookt in seizoen 1 en 2, doe normaal dude!!
pi_107518469
cliffhanger
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:08:03 #140
4259 JK
pi_107521887
quote:
11s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:33 schreef Rory78 het volgende:
cliffhanger
Voor Deb, niet voor ons vond ik... hij geeft 'r een veeg in de kerk en ze zal niets zeggen. :+
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:51:44 #141
87680 Mirel
pi_107523508
Ik zoek een filmpje van het stukje waar Geller Adama heel luid "NOOOOOO!" schreeuwt tegen Travis. Dat was het allerbeste van dit seizoen.
pi_107619210

Dit stukje was mooier. Ik hoop dat het nog een staartje krijgt :)
pi_107835471
quote:
2s.gif Op maandag 26 december 2011 15:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waarom ging Deb eigenlijk terug naar de kerk? Het was toch allemaal bijna afgesloten met die kerk?
Gisteren de ep gezien en ik voorspelde het al zodra Dexter op pad ging naar die kerk en Deb haar onthulling had gedaan bij die psych.. beetje voorspelbaar en ze moesten na zo'n saai seizoen wel een knallend einde bedenken en wat beter dat Deb er eindelijk achter komt? :o
Ja doei.
  Forum Admin zaterdag 11 februari 2012 @ 04:05:28 #145
35723 crew  GGMM
pi_107852892
Waar sloeg het hele feit dat die arm uit seizoen 1 naar hem toegestuurd werd eigenlijk op?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_107853517
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 04:05 schreef GGMM het volgende:
Waar sloeg het hele feit dat die arm uit seizoen 1 naar hem toegestuurd werd eigenlijk op?
Dat weten we over een jaar :)
pi_107868306
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 04:05 schreef GGMM het volgende:
Ja, daar heb ik m'n hoofd ook al over zitten breken... maar kan eigenlijk geen plausibele theorie bedenken? :')
Ja doei.
pi_107869095
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik m'n hoofd ook al over zitten breken... maar kan eigenlijk geen plausibele theorie bedenken? :')
Die nerd-sidekick van Masuka had dat ding liggen en die had een bizarre fascinatie voor Dexter.. Misschien is het een verloren tweede (half)broer die ook seriemoordenaar is en ook op zoek is naar acceptatie van zijn grote broer? >:)
Our character is what we do when we think that nobody is looking
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Having to live with idiots is the price one pays for being clever
  Forum Admin zaterdag 11 februari 2012 @ 19:40:04 #149
35723 crew  GGMM
pi_107869113
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:39 schreef Spekjessoep het volgende:

[..]

Die nerd-sidekick van Masuka had dat ding liggen en die had een bizarre fascinatie voor Dexter.. Misschien is het een verloren tweede (half)broer die ook seriemoordenaar is en ook op zoek is naar acceptatie van zijn grote broer? >:)
Dat zou wel origineel zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_107958047
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat zou wel origineel zijn.
Laura moser ging dood toen dexter 3 was ofzo. Dus dan zou het leeftijdsverschil niet kloppend zijn.
Of half broer? Waar is die vader van Dexter ook alweer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')