abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 januari 2012 @ 21:34:52 #251
308981 Narcotical
Best in the World
pi_106329977
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 21:12 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Leg eens uit dan :P
Wat wil je precies uitgelegd hebben? Ik bedoelde niet te zeggen dat ik alles wat op zitvlees.nl staat uit m'n hoofd ken, bedoelde alleen dat ik weet dat daar wat informatie staat over trainingsschema's enzo ;)
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  maandag 2 januari 2012 @ 21:35:48 #252
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106330016
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:16 schreef kiekjesdief het volgende:
nieuw jaar nieuwe fiets en iedereen veel kilometers gewenst zonder hongerklop, lekke banden, zadelpijn en lastige weggenoten
Nieuwe fiets? Wat voor 1?
Eerste keer serieus op de MTB gefietst vandaag. Ging lekker, al is het wel iets zwaarder trappen dan op de racer.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_106330206
Gelukkig nieuwjaar nog mensen!

Voor mij begint nu ook het fietsseizoen weer echt. Gisteren terug gekomen van een week Berlijn (bier en bratwurst overload..). Ook al een tijdje weinig andere sport dus ben op dit moment behoorlijk te zwaar.. :(

Doelen voor mij dit jaar: veel en ver fietsen. In ieder geval 1 toertocht over de 200 km. Me wat minder zorgen maken over de snelheid, vooral het duurvermogen moet omhoog.

Vandaag begonnen met een uurtje Tacx en dit jack besteld om ook naar buiten te kunnen:

Nu nog even een nieuwe broek uitzoeken.

Veel (fiets)plezier in 2012!
  maandag 2 januari 2012 @ 21:47:05 #254
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106330525
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 21:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gelukkig nieuwjaar nog mensen!

Voor mij begint nu ook het fietsseizoen weer echt. Gisteren terug gekomen van een week Berlijn (bier en bratwurst overload..). Ook al een tijdje weinig andere sport dus ben op dit moment behoorlijk te zwaar.. :(

Doelen voor mij dit jaar: veel en ver fietsen. In ieder geval 1 toertocht over de 200 km. Me wat minder zorgen maken over de snelheid, vooral het duurvermogen moet omhoog.

Vandaag begonnen met een uurtje Tacx en dit jack besteld om ook naar buiten te kunnen:

[ afbeelding ]

Nu nog even een nieuwe broek uitzoeken.

Veel (fiets)plezier in 2012!
de 300 van Ivo is over de 200!
pi_106330722
Mwa.. in april al 300 km dat gaat me niet lukken :)
pi_106332636
Allen een zeer mooi fietskaart met veel zon en KMS en zonder blessures!
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:44 schreef Narcotical het volgende:
Ik moet eigenlijk ook op zoek naar een goede fietscomputer om gericht op hartslag te kunnen trainen als ik die test gedaan heb..
Dat moet wel lukken vanaf ong 80 euro. Heb je de test al ingepland staan? Ben benieuwd!
pi_106332989
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 23:08 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hmm, pm mij even tegen die tijd.
Bij futurmeshop zijn ze nu in de aanbieding. 230 euro.
http://www.futurumshop.nl/garmin_edge_500_bundel_gps.whtml
Het laatste waar ik aan denk tijdens vakantie is sport :P Tenzij het sport is om zo weinig mogelijk te doen :P

[..]

Wat voor gps dingetje heb jij dan?
Ik gebruik gps tracking maar zelden. Zou wel kunnen als ik zou willen met runkeeper of mytracks op de smartphone. Het heeft mijn inziens niet zoveel toegevoegde waarde om te zien waar je hebt gefietst. Kun je ook achteraf even checken op Google maps. Gps navigatie is uiteraard een ander verhaal, dat lijkt me erg nuttig, maar dat vind ik nog veel te duur.
  maandag 2 januari 2012 @ 22:59:56 #258
308981 Narcotical
Best in the World
pi_106334406
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 22:28 schreef PipodeOoi het volgende:
Allen een zeer mooi fietskaart met veel zon en KMS en zonder blessures!

[..]

Dat moet wel lukken vanaf ong 80 euro. Heb je de test al ingepland staan? Ben benieuwd!
Nee, zit momenteel met een schouderblessure (Nee, dat heeft niks met mn benen te maken maar het belemmert wel het fietsen ivm houding enzo). Als deze is herstelt ga ik informeren voor een test en wil waarschijnlijk in februari beginnen met trainen :).

Wat krijg je dan bijvoorbeeld vanaf 80 euro? Ik wil geen hartslaghorloge trouwens, maar echt een fietscomputer :)
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_106337624
ik ga een fiets op maat kopen, licht en goed maar het merk is me niet zo belangrijk. Ga eerst op zoek naar bikefitting.
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
pi_106339382
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:55 schreef kiekjesdief het volgende:
ik ga een fiets op maat kopen, licht en goed maar het merk is me niet zo belangrijk. Ga eerst op zoek naar bikefitting.
Ga dan voor een dynamische meting. Die metingen door enkel opmeting van lichaamslengtes houdt geen rekening met bijvoorbeeld de flexibiliteit van de rug etc.
Maar ik kan 't mis hebben...
  dinsdag 3 januari 2012 @ 06:03:52 #261
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106343434
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 22:34 schreef PipodeOoi het volgende:

[..]

Ik gebruik gps tracking maar zelden. Zou wel kunnen als ik zou willen met runkeeper of mytracks op de smartphone. Het heeft mijn inziens niet zoveel toegevoegde waarde om te zien waar je hebt gefietst. Kun je ook achteraf even checken op Google maps. Gps navigatie is uiteraard een ander verhaal, dat lijkt me erg nuttig, maar dat vind ik nog veel te duur.
Ik vind 't wel grappig om te zien waar ik gefietst heb. En met langere tochten, zeker door stukken waar ik nog niet eerder ben geweest, is het altijd lastig terugvinden met googlemaps.
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 00:39 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ga dan voor een dynamische meting. Die metingen door enkel opmeting van lichaamslengtes houdt geen rekening met bijvoorbeeld de flexibiliteit van de rug etc.
Precies. En lekke lange testritjes. Als je ook maar iets niets bevalt>zeuren>laten aanpassen.
Zeker als je een nieuwe koopt moet je gewoon in 1 keer een goede fiets hebben.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 08:42:00 #262
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_106344081
Gelukkig nieuwjaar en vele gelukzalige kilomters mensen!

Nog niet gefietst, wel een nieuwjaarsduik gemaakt in de Wijde blik, dat een heerlijk temperatuurtje had van maar liefts 6 graden volgens de badthermometer(m'n zoontje wilde absoluut meten), dus ik voel me wel stoer :7
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_106344482
nieuwjaarsduik, knap hoor je ligt in het water op moment dat ik nog aan het bijkomen ben met koffie.
dynamische fitting, goede tip dank daaroor. Ik ben op zoek naar een goede, vond websites van een in renkum en hilversum. Hebben jullie ervaringen?
pi_106344515
Die bikefitting van Specialized krijg ik veel positieve verhalen over. BG-fit ofzo
pi_106344788
Die is ook bij Herwerden in Voorburg, lekker dichtbij. Alhoewel afstand eigenlijk geen bezwaar is.
pi_106345177
Ben een rondje aan het uittekenen op de kaart om te gaan rijden rond Dordrecht. Wat een k** omgeving is het eigenlijk. Je zit altijd vol in de wind, of je moet in de stad gaan rijden. Bah.
pi_106346460
Richting Strijen eerst wind tegen en wind mee terug :)
Haters gonna hate.
pi_106346562
Ja hallo... ik heb een half jaar niet gefietst. Dan ga ik niet meteen 20km tegen de wind in stoempen hoor :P
pi_106347050
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:00 schreef Freddeh het volgende:
Ja hallo... ik heb een half jaar niet gefietst. Dan ga ik niet meteen 20km tegen de wind in stoempen hoor :P
Gewoon een beetje nonchalant langs het fietspad je helm bijstellen totdat je kan aanhaken aan een sterker wagonetje :P
pi_106347065
Die wagonnetjes zijn er niet met dit weer. Of ik moet heel toevallig CyclingGirl met manlief treffen ;)
pi_106347279
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:00 schreef Freddeh het volgende:
Ben je nou een vent? Je hoeft niet altijd 30 km/h te fietsen. :{w
pi_106347348
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:28 schreef Patroon het volgende:

[..]

Zeker als je met wind tegen begint is het wel fijn om een beetje te stoempen. Muziekje erbij. Lekker hoor.

Na een grote ronde het laatste saaie stuk met wind tegen heeft me echter wel eens naar het dichtsbijzijnde station gedreven om lekker het treintje terug te pakken :P
pi_106347441
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zeker als je met wind tegen begint is het wel fijn om een beetje te stoempen. Muziekje erbij. Lekker hoor.

Na een grote ronde het laatste saaie stuk met wind tegen heeft me echter wel eens naar het dichtsbijzijnde station gedreven om lekker het treintje terug te pakken :P
Het maakt mij niet zoveel uit of ik nou met voor of tegenwind begin. Ik fiets toch op hartslag dus laat me niet gek maken. Ik peddel rustig met 20km/h tegen de wind in. Kan mijn snelheid tijdens het fietsen toch niet aflezen.
pi_106347449
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:28 schreef Patroon het volgende:

[..]

Heb ook nooit gezegd dat ik een vent ben :P
pi_106347587
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:33 schreef Patroon het volgende:

[..]

Het maakt mij niet zoveel uit of ik nou met voor of tegenwind begin. Ik fiets toch op hartslag dus laat me niet gek maken. Ik peddel rustig met 20km/h tegen de wind in. Kan mijn snelheid tijdens het fietsen toch niet aflezen.
Het laatste stuk is bij mij gewoon best saai. Als ik er dan ineens 2x zo lang over doe is de motivatie wel eens weg. :)

Nu ook een nieuwe broek besteld. Muts en handschoentjes. En eindelijk nieuwe banden, ga ook maar eens die conti 4000s proberen. Dit weekend eindelijk weer naar buiten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')