quote:Een meerderheid van de Tweede Kamer heeft zich officieel tegen een downloadverbod uitgesproken. De Kamerleden hebben een motie van GroenLinks, PvdA, Partij voor de Dieren en PVV aangenomen, waarin de partijen stellen dat een downloadverbod niet bij een vrij internet past.
Staatssecretaris Teeven van Veiligheid en Justitie wil het auteursrechtenbeleid op de schop gooien. Kamerleden konden deze week hun moties met betrekking tot deze plannen indienen. Uit een inventarisatie bleek al dat er weinig draagvlak voor het door Teeven begeerde downloadverbod is.
In de motie geven de partijen niet alleen aan dat het downloadverbod niet bij een vrij internet past, ook stellen ze dat een dergelijk verbod de privacy van burgers schaadt. In plaats van downloadverbod zien de partijen meer heil in het zoeken naar alternatieven om auteursrechtelijk beschermde content op een legale wijze digitaal aan te bieden.
Ook geen blokkade piraterijsites
Ook een motie tegen het blokkeren van piraterijwebsites is aangenomen. Deze motie van Kees Verhoeven van D66 stelt dat een blokkade van dergelijke sites in strijd is met de vrijheid van meningsuiting. Ook hier wordt het privacy-argument aangehaald. Bovendien zouden blokkades de innovatie beperken.
Hoewel de motie is aangenomen, is de kans klein dat het downloadverbod nu volledig van tafel is. Teeven is van plan voet bij stuk te houden en past zijn plannen aan in de hoop tot een acceptabel compromis te komen.
Kneus...quote:Op zondag 25 december 2011 00:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Legale diefstal![]()
Precies waar links voor staat![]()
Gelukkig vertelt de 'Liberale' VVD wel even wat wel en niet mag, met Neelie Kroes en Fred Teeven voorop.quote:Op zondag 25 december 2011 00:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Legale diefstal![]()
Heb jij je moeder al verteld dat ze een smerige dievegge is ? Ze heeft vroeger immers vast wel eens een radiouitzending op band, of een tvprogramma op video opgenomen.quote:Op zondag 25 december 2011 00:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Legale diefstal![]()
Je weet dat je de helft van het jaar voor vadertje staat werkt, en er dankzij rechts steeds minder voor terugkrijgt...!?quote:Op zondag 25 december 2011 00:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Legale diefstal![]()
VVD is alleen 'liberaal' wanneer het de zakenwereld goed uitkomt.quote:Op zondag 25 december 2011 00:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Een liberale partij als de VVD die een downloadverbod voorstelt.
Ik denk dat de gemiddelde "linksmensch" meer geld aan muziek uitgeeft dan de gemiddelde rechtse rakker. Als ik in mijn omgeving kijk naar het luister-, download- en koopgedrag van mensen, zijn de wat meer linkse mensen die ik ken steevast ook de mensen die muziek aanschaffen en een wezenlijke muziekcollectie hebben.quote:Op zondag 25 december 2011 00:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Legale diefstal![]()
haha ik moest lachenquote:Op zondag 25 december 2011 00:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Legale diefstal![]()
Je hebt ook al geen verstand van bier.quote:Op zondag 25 december 2011 00:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Legale diefstal![]()
Uhm, misschien weet je het niet maar het downloaden van muziek en films is volledig legaal binnen de Nederlandse wet en wordt op geen enkele wijze in welk wetboek dan ook als diefstal aangemerkt. Daarnaast ontvreemd je bij diefstal goederen, het origineel dus wat bij downloaden niet gebeurd. We betalen bij de aanschaf van blanco beschrijfbare media trouwens ook een thuiskopieerheffing ter compensatie.quote:Op zondag 25 december 2011 00:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Legale diefstal![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 00:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je hebt ook al geen verstand van bier.
Dan mag Teeven wat mij betreft afgeschoten worden wegens landverraad.quote:Op zondag 25 december 2011 04:31 schreef Drinky het volgende:
Fred Teeven mag deze motie naast zich neerleggen en de wet alsnog doorvoeren, gezien een motie niet bindend is
Past als de vuist op het oogquote:Op zondag 25 december 2011 00:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Legale diefstal![]()
Uiteraard! Geen ruimte voor mensen die andere dingen willen dan jij!quote:Op zondag 25 december 2011 09:07 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dan mag Teeven wat mij betreft afgeschoten worden wegens landverraad.
Trouwens, zie ik hier een toekomstige linkse coalitie ontstaan? En waar blijft de SP? Dat is toch het het zusje van de PVV?quote:....een motie van GroenLinks, PvdA, Partij voor de Dieren en PVV.....
Tsja, er is al jaren weinig meer over van het liberale gedeelte van de VVD. Jammer, want vroeger was het nog een heel degelijke partij in vergelijking met nu.quote:Op zondag 25 december 2011 00:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dat is sowieso al de laatste tijd, hoor.quote:Op zondag 25 december 2011 11:07 schreef SeLang het volgende:
Wat een omgekeerde wereld!
Linksen die voorstander zijn van vrijheid.
En triest genoeg hebben ze nu meer zetels macht dan ooit.quote:Op zondag 25 december 2011 12:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Tsja, er is al jaren weinig meer over van het liberale gedeelte van de VVD. Jammer, want vroeger was het nog een heel degelijke partij in vergelijking met nu.
Het gaat niet om wat jij, ik, of andere Fok!-ers willen. Het gaat zelfs niet om wat de rest van politiek Den Haag, laat staan het Nederlandse volk, wil. Het gaat om wat Teeven, en Teeven alleen, wil. Naar mijn mening misbruikt 'ie zijn machtsfunctie om zijn eigen (al dan niet door de entertainmentindustrie ingefluisterde) agenda door te drammen ipv te doen waar kiezers het vakje achter zijn naam/zijn partij rood voor hebben gekleurd. Landverraad dus...quote:Op zondag 25 december 2011 09:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uiteraard! Geen ruimte voor mensen die andere dingen willen dan jij!
"Helen" danquote:Op zondag 25 december 2011 14:29 schreef zeriouzly het volgende:
Het klinkt misschien raar, maar ik ben links en ik vind downloaden stelen. Ik doe het soms ook, omdat het geld bespaard en het niet strafbaar is. Maar ik vind het objectief gezien wel stelen.
De V in die partijen staat toch voor "Verboden" ?quote:Op zondag 25 december 2011 13:53 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Dat is sowieso al de laatste tijd, hoor.
Vrijheid is anno 2011 veiliger bij links dan, ironisch genoeg, bij de rechtse partijen die het in hun naam hebben staan.
Snapt hij dan niet dat "het internet regulariseren" zoiets is als de zee proberen te temmen of een vis proberen te vertellen waar hij naartoe moet zwemmen opdat je hem makkelijker kan vangen?quote:Op zondag 25 december 2011 14:39 schreef Chadi het volgende:
Die Teeven wil straks een eigen download gestapo starten. Die gast perkt overal je vrijheid in onder het mom van.. veiligheid etc etc etc.. laat hem even snel ophoeren zeg.
Dit ja.quote:Op zondag 25 december 2011 13:45 schreef Santello het volgende:
Alsof dit wat voorstelt. Zodra Amerika er druk op wil zetten over een website, dan zal deze ook verwijdert worden.
Downloaden is iets willen hebben, gebruiken, waar iemand anders moeite in heeft gestoken om het te maken, maar het verdommen ervoor te betalen.quote:Op zondag 25 december 2011 14:29 schreef zeriouzly het volgende:
Het klinkt misschien raar, maar ik ben links en ik vind downloaden stelen. Ik doe het soms ook, omdat het geld bespaard en het niet strafbaar is. Maar ik vind het objectief gezien wel stelen.
Nogmaals: Heling. Tenzij degene van wie je het downloadt je geen toestemming om te downloaden had gegeven.quote:Op zondag 25 december 2011 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Downloaden is iets willen hebben, gebruiken, waar iemand anders moeite in heeft gestoken om het te maken, maar het verdommen ervoor te betalen.
Enige definitie die ik kan bedenken is diefstal idd
Oh kut, ik denk dat ik als "rechtsmensch" mijn kast vol met legale cd's en dvd's maar rap ga verkopen dan. Want blijkbaar is dat alleen voorbehouden aan de oh zo eerlijke "linksmensch". Mensen die zo zwart - wit denkenquote:Op zondag 25 december 2011 00:31 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde "linksmensch" meer geld aan muziek uitgeeft dan de gemiddelde rechtse rakker. Als ik in mijn omgeving kijk naar het luister-, download- en koopgedrag van mensen, zijn de wat meer linkse mensen die ik ken steevast ook de mensen die muziek aanschaffen en een wezenlijke muziekcollectie hebben.
Types uit de categorie "dat heb ik even op cd gebrand", "mag ik die cd van jou even kopiëren" of "betalen voor muziek? dat is zo 1990" zijn doorgaans wat rechtser...
Trouwens: zolang rechtse partijen nog vasthouden aan de HRA en geld blijven uitdelen aan schatrijke mensen, is het verwijt van "legale diefstal" sowieso misplaatst.
Het is veel makkelijker om gewoon jezelf te blijven en jezelf links te noemen.quote:Op maandag 26 december 2011 11:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Oh kut, ik denk dat ik als "rechtsmensch" mijn kast vol met legale cd's en dvd's maar rap ga verkopen dan. Want blijkbaar is dat alleen voorbehouden aan de oh zo eerlijke "linksmensch". Mensen die zo zwart - wit denken
Of gewoon te kappen met dat hokjes geneuzelquote:Op maandag 26 december 2011 12:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is veel makkelijker om gewoon jezelf te blijven en jezelf links te noemen.
Het zijn vooral rechtse mensen die die hokjes leuk vindenquote:Op maandag 26 december 2011 12:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Of gewoon te kappen met dat hokjes geneuzel
Het is gewoon ook een stuk devaluatie. De waarde van de muziek zelf is gewoon sterk gekeldert en muzikanten halen hun geld inmiddels uit optredens en merchandise. De wereld is verandert. Je gaat er in mee of je houdt star vast aan de oude wereld. Muziek is vluchtiger geworden en minder waard vanuit financieel oogpunt.quote:Op zondag 25 december 2011 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Downloaden is iets willen hebben, gebruiken, waar iemand anders moeite in heeft gestoken om het te maken, maar het verdommen ervoor te betalen.
nee hoor, films verdienen aan de bioscoop, muziekanten aan optredens. dat valt niet te downloaden. die dvdtjes is gewoon nog een keer geld verdienen met hetzelfde. albums maken is promotie voor je optredens. ze zouden juist blij moeten zijn met een zo groot mogelijke verspreiding ervan.quote:Op zondag 25 december 2011 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
de belangen van het bedrijfsleven zijn waar de VVD voor staat. die moeten vrijheid hebben, de rest maakt niet uit.quote:Op maandag 26 december 2011 17:03 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap ook niet hoe de VVD teeven zijn gang laat gaan.
Als die gast niet écht anti-liberaal en anti-vrijheid is weet ik het niet meer.
Punt is meer... er is gewoon geen goede partij om op te stemmen.quote:Op maandag 26 december 2011 17:09 schreef okiokinl het volgende:
[..]
de belangen van het bedrijfsleven zijn waar de VVD voor staat. die moeten vrijheid hebben, de rest maakt niet uit.
Denken dat VVD een liberale partij is, dat was misschien 30 jaar terug ja.quote:Op maandag 26 december 2011 17:18 schreef robin007bond het volgende:
Jammer dat de VVD van zijn liberale pad wijkt, dat betreur ik echt als VVD'er.
Ja, maar dat is in verband met drugstoerisme nog best te verdedigen. Dat soort punten wegen bij mij niet zo zwaar mee. Economische vrijheid vind ik belangrijker dan civiele vrijheid.quote:Op maandag 26 december 2011 17:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Denken dat VVD een liberale partij is, dat was misschien 30 jaar terug ja.
Je weet dat ze bijvoorbeeld ook voor verbod op cofeeshops zijn?
Je bent gewoon niet bereid te betalen maar je wilt het wel hebben.quote:Op maandag 26 december 2011 13:12 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Het is gewoon ook een stuk devaluatie. De waarde van de muziek zelf is gewoon sterk gekeldert en muzikanten halen hun geld inmiddels uit optredens en merchandise. De wereld is verandert. Je gaat er in mee of je houdt star vast aan de oude wereld. Muziek is vluchtiger geworden en minder waard vanuit financieel oogpunt.
Ja want het sluiten van Cofeeshops zal er echt voor zorgen dat er geen drugs meer word verkocht.quote:Op maandag 26 december 2011 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar dat is in verband met drugstoerisme nog best te verdedigen. Dat soort punten wegen bij mij niet zo zwaar mee. Economische vrijheid vind ik belangrijker dan civiele vrijheid.
De VVD is niet voor weigerambtenaren, dat was een concessie die gedaan werd.quote:Op maandag 26 december 2011 17:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja want het sluiten van Cofeeshops zal er echt voor zorgen dat er geen drugs meer word verkocht.
Maar je weet ook dat de VVD voor weigerambtenaren is?
Je bent dus gewoon te cheap om te willen betalen voor wat je gebruikt. Prima hoor, maar dat moralistische goedpraten maakt het erg triest.quote:Op maandag 26 december 2011 13:53 schreef okiokinl het volgende:
[..]
nee hoor, films verdienen aan de bioscoop, muziekanten aan optredens. dat valt niet te downloaden. die dvdtjes is gewoon nog een keer geld verdienen met hetzelfde. albums maken is promotie voor je optredens. ze zouden juist blij moeten zijn met een zo groot mogelijke verspreiding ervan.
als je een cdtje hebt gekocht, mag je het legaal downloaden, als backup. eigenlijk zou je zowiezo een gratis dvdtje moeten krijgen als je een film in de bios bent gaan kijken.
en software is wel een ander verhaal, maar is gewoon veel te duur. vaak kan je prima alternatieven gratis krijgen, als freeware. dus moet de prijs omlaag, dan wordt het weer aantrekkelijk het te gaan kopen.
Wat?quote:Op zondag 25 december 2011 11:10 schreef SeLang het volgende:
[..]
Trouwens, zie ik hier een toekomstige linkse coalitie ontstaan? En waar blijft de SP? Dat is toch het het zusje van de PVV?
Nee dat is het niet.quote:Op maandag 26 december 2011 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar dat is in verband met drugstoerisme nog best te verdedigen. Dat soort punten wegen bij mij niet zo zwaar mee. Economische vrijheid vind ik belangrijker dan civiele vrijheid.
Mexicaanse toestanden zijn met geen enkel argument te verdedigen.quote:Op maandag 26 december 2011 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar dat is in verband met drugstoerisme nog best te verdedigen.
Ho-ho, ik ben voor het legaliseren van softdrugs, maar economische vrijheid weegt bij mij meer.quote:Op maandag 26 december 2011 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mexicaanse toestanden zijn met geen enkel argument te verdedigen.
quote:Op maandag 26 december 2011 18:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.
En dat laaste; je bent nog jong, en je snapt overduidelijk niet wat je zegt..
En hoe rijm je economische vrijheid met het verbieden van coffeeshops?quote:Op maandag 26 december 2011 18:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ho-ho, ik ben voor het legaliseren van softdrugs, maar economische vrijheid weegt bij mij meer.
Softdrugs valt wat mij betreft meer in het kader van civiele vrijheden.quote:Op maandag 26 december 2011 18:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En hoe rijm je economische vrijheid met het verbieden van coffeeshops?
"Onzin", "Je weet niet waar je over praat", "Het zal je leeftijd wel wezen".quote:
Een Coffeeshop is gewoon detailhandel en/of horeca. Je kan je civiele en economische vrijheden uitstekend combineren.quote:Op maandag 26 december 2011 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Softdrugs valt wat mij betreft meer in het kader van civiele vrijheden.
Ja, de naam is ook anders. En de grote leider is iemand anders.quote:Op maandag 26 december 2011 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Onzin", "Je weet niet waar je over praat", "Het zal je leeftijd wel wezen".
Heb je ook nog argumenten?
Tjah..quote:Op maandag 26 december 2011 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Softdrugs valt wat mij betreft meer in het kader van civiele vrijheden.
Ga je ook in op een kind van 4 dat roept dat er een monster in de kast zit?quote:Op maandag 26 december 2011 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Onzin", "Je weet niet waar je over praat", "Het zal je leeftijd wel wezen".
Heb je ook nog argumenten?
Dat klopt ook, maar economische vrijheid wordt over het algemeen meer gezien als het verminderen van bureaucratie, regelgeving en belastingen die ondernemen en arbeid verrichten minder aantrekkelijk maken.quote:Op maandag 26 december 2011 18:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een Coffeeshop is gewoon detailhandel en/of horeca. Je kan je civiele en economische vrijheden uitstekend combineren.
Zoals het afschaffen van de opiumwet?quote:Op maandag 26 december 2011 18:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat klopt ook, maar economische vrijheid wordt over het algemeen meer gezien als het verminderen van bureaucratie, regelgeving en belastingen die ondernemen en arbeid verrichten minder aantrekkelijk maken.
Als je doorredeneert zoals jij dat doet kan je hetzelfde zeggen over wapens, kernbommen e.d. Ben het overigens wel met je eens hoor.quote:Op maandag 26 december 2011 18:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zoals het afschaffen van de opiumwet?
Gast, als je niet inhoudelijk kan zijn moet je maar teruggaan naar je sociale werkplaats of proletenbaantje.quote:Op maandag 26 december 2011 18:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ga je ook in op een kind van 4 dat roept dat er een monster in de kast zit?
Wapens en kernbommen zijn ook overal, dus daar geld idd hetzelfde voor. De enige reden dat in NL weinig wapens zijn is omdat mensen zich relatief veilig voelen. Niet vanwege een verbod.quote:Op maandag 26 december 2011 19:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je doorredeneert zoals jij dat doet kan je hetzelfde zeggen over wapens, kernbommen e.d. Ben het overigens wel met je eens hoor.
Verbieden helpt vaak nauwelijks, maar als overheid moet je vaak ergens een grens trekken. Niet alles legaliseren om het legaliseren.quote:Op maandag 26 december 2011 19:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wapens en kernbommen zijn ook overal, dus daar geld idd hetzelfde voor. De enige reden dat in NL weinig wapens zijn is omdat mensen zich relatief veilig voelen. Niet vanwege een verbod.
Ja, zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op maandag 26 december 2011 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De VVD is niet voor weigerambtenaren, dat was een concessie die gedaan werd.
Fout. Niet verbieden om het verbieden. Het uitgangspunt is vrijheid, voor een verbod heb je argumenten nodig.quote:Op maandag 26 december 2011 19:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Verbieden helpt vaak nauwelijks, maar als overheid moet je vaak ergens een grens trekken. Niet alles legaliseren om het legaliseren.
Daar is wat voor te zeggen, maar als overheid heb je toch een voorbeeldfunctie.quote:Op maandag 26 december 2011 19:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fout. Niet verbieden om het verbieden. Het uitgangspunt is vrijheid, voor een verbod heb je argumenten nodig.
Dan geven ze een slecht voorbeeld: plantjes verbieden om de legale drugsindustrie te sponsoren, ten koste van de belastingbetaler EN de gebruikers.quote:Op maandag 26 december 2011 19:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar is wat voor te zeggen, maar als overheid heb je toch een voorbeeldfunctie.
In het geval van drugs is dat inderdaad zo.quote:Op maandag 26 december 2011 19:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan geven ze een slecht voorbeeld: plantjes verbieden om de legale drugsindustrie te sponsoren, ten koste van de belastingbetaler EN de gebruikers.
Ja want de rest van de partijen zijn wel een stem waard?quote:Op maandag 26 december 2011 19:10 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Mensen die nu nog op de VVD stemmen.
Er is geen enkele reden meer om op de VVD te stemmen.
Goed voor de economie? Nope.
Economische vrijheid? Nope.
Civiele vrijheden? Al lang niet meer veilig bij de VVD.
Om Geert Wilders in te kapselen en onschadelijk te maken? Heeft ook niet echt gewerkt.
Voor minder bureaucratie? Ook op dat front is geen enkele vooruitgang geboekt.
Alle. Traditionele. Redenen. Zijn. Verdwenen.
Je stemt tegenwoordig op de VVD als je van 120 naar 130 kilometer wilt gaan op de snelweg, als je wil dat Kamerleden de wetenschappelijke instituties aanvallen als ze de opwarming erkennen (Rene Leegte), als je een downloadverbod wilt, of het kapotbezuinigen van verschillende te linkse sectoren, en als je de HRA koste wat kost overeind wil blijven houden.
Verder heb je bij de VVD als verstandig persoon niets meer te zoeken.
Ik moet gaan beargumenteren dat een dictatuur belangrijker is dan het hebben van grondrechten, bitch pleasequote:Op maandag 26 december 2011 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gast, als je niet inhoudelijk kan zijn moet je maar teruggaan naar je sociale werkplaats of proletenbaantje.
Hier voeren we normale discussies.
Het is inderdaad stemmen op het minst van alle kwaden, maar feit blijft de VVD wel een erg foute partij is geworden die absoluut niet handelt in het belang van de Nederlander.quote:Op maandag 26 december 2011 19:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja want de rest van de partijen zijn wel een stem waard?
Ik zie geen partij die het beter doet.quote:Op maandag 26 december 2011 20:07 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Het is inderdaad stemmen op het minst van alle kwaden, maar feit blijft de VVD wel een erg foute partij is geworden die absoluut niet handelt in het belang van de Nederlander.
LOL WUT?quote:Op maandag 26 december 2011 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb net traditionele redenen genoemd om op de VVD te stemmen.quote:Op maandag 26 december 2011 20:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zie geen partij die het beter doet.
Dit dus, waarom zou je jezelf überhaupt nog willen conformeren aan een systeem dat in moreel en economisch opzicht failliet is? De parlementaire democratie is misbruikt, doorgedraaid en gewoon totaal "op".quote:
betalen doe ik voor de bios en een concert, niet voor hun promotie of voor twee keer aan hetzelfde verdienen. geen idee waarom dat moralistich is.quote:Op maandag 26 december 2011 18:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon te cheap om te willen betalen voor wat je gebruikt. Prima hoor, maar dat moralistische goedpraten maakt het erg triest.
Mensen die nog steeds denken dat de VVD liberaal is.quote:Op zondag 25 december 2011 00:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 06:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds denken dat de VVD liberaal is.
Jazeker wel. Ik heb er door de jaren heen veel geld ingestoken met het kopen van cd's, concertkaartjes e.d. Prima besteed geld, maar het product deugt niet meer. Als ik muziek koop moet ik een fysieke drager hebben, iets wat ik vast kan houden en kan bekijken. Voor mb's gb's ga ik niet betalen. Het is aan de bizz om met iets op de proppen te komen.quote:Op maandag 26 december 2011 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet bereid te betalen maar je wilt het wel hebben.
dus zijn ze voor.quote:Op maandag 26 december 2011 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Richt je eigen partij dan op.quote:Op maandag 26 december 2011 22:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dit dus, waarom zou je jezelf überhaupt nog willen conformeren aan een systeem dat in moreel en economisch opzicht failliet is? De parlementaire democratie is misbruikt, doorgedraaid en gewoon totaal "op".
Een partij die functioneert in het systeem waar je tegen bent, dat helpt niet echt.quote:
quote:Op zondag 25 december 2011 00:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Legale diefstal![]()
Jij was dat toch met die 'intellectuelen die nooit omgekocht kunnen worden over iedereen beslissen?' Terwijl ondertussen iedereen uitgemoord wordt?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een partij die functioneert in het systeem waar je tegen bent, dat helpt niet echt.
Stropopquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:49 schreef Droomert het volgende:
[..]
Jij was dat toch met die 'intellectuelen die nooit omgekocht kunnen worden over iedereen beslissen?' Terwijl ondertussen iedereen uitgemoord wordt?
Juist dat ja. Het systeem waar de sterkste uiteindelijk de baas zijnquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Stropop![]()
Papierocratie
Stropopquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:22 schreef Droomert het volgende:
[..]
Juist dat ja. Het systeem waar de sterkste uiteindelijk de baas zijn
Nee hoor. Het is alleen een systeem waar de sterkste makkelijk de winnaars worden. Wat kan de wetenschap immers doen als de ene gemeenschap ineens de rest met raketten bestookt.quote:
Stropopquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:25 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is alleen een systeem waar de sterkste makkelijk de winnaars worden. Wat kan de wetenschap immers doen als de ene gemeenschap ineens de rest met raketten bestookt.
Het staat er toch echt. Stropop.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
StropopPapierocratie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |