De V in die partijen staat toch voor "Verboden" ?quote:Op zondag 25 december 2011 13:53 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Dat is sowieso al de laatste tijd, hoor.
Vrijheid is anno 2011 veiliger bij links dan, ironisch genoeg, bij de rechtse partijen die het in hun naam hebben staan.
Snapt hij dan niet dat "het internet regulariseren" zoiets is als de zee proberen te temmen of een vis proberen te vertellen waar hij naartoe moet zwemmen opdat je hem makkelijker kan vangen?quote:Op zondag 25 december 2011 14:39 schreef Chadi het volgende:
Die Teeven wil straks een eigen download gestapo starten. Die gast perkt overal je vrijheid in onder het mom van.. veiligheid etc etc etc.. laat hem even snel ophoeren zeg.
Dit ja.quote:Op zondag 25 december 2011 13:45 schreef Santello het volgende:
Alsof dit wat voorstelt. Zodra Amerika er druk op wil zetten over een website, dan zal deze ook verwijdert worden.
Downloaden is iets willen hebben, gebruiken, waar iemand anders moeite in heeft gestoken om het te maken, maar het verdommen ervoor te betalen.quote:Op zondag 25 december 2011 14:29 schreef zeriouzly het volgende:
Het klinkt misschien raar, maar ik ben links en ik vind downloaden stelen. Ik doe het soms ook, omdat het geld bespaard en het niet strafbaar is. Maar ik vind het objectief gezien wel stelen.
Nogmaals: Heling. Tenzij degene van wie je het downloadt je geen toestemming om te downloaden had gegeven.quote:Op zondag 25 december 2011 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Downloaden is iets willen hebben, gebruiken, waar iemand anders moeite in heeft gestoken om het te maken, maar het verdommen ervoor te betalen.
Enige definitie die ik kan bedenken is diefstal idd
Oh kut, ik denk dat ik als "rechtsmensch" mijn kast vol met legale cd's en dvd's maar rap ga verkopen dan. Want blijkbaar is dat alleen voorbehouden aan de oh zo eerlijke "linksmensch". Mensen die zo zwart - wit denkenquote:Op zondag 25 december 2011 00:31 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde "linksmensch" meer geld aan muziek uitgeeft dan de gemiddelde rechtse rakker. Als ik in mijn omgeving kijk naar het luister-, download- en koopgedrag van mensen, zijn de wat meer linkse mensen die ik ken steevast ook de mensen die muziek aanschaffen en een wezenlijke muziekcollectie hebben.
Types uit de categorie "dat heb ik even op cd gebrand", "mag ik die cd van jou even kopiëren" of "betalen voor muziek? dat is zo 1990" zijn doorgaans wat rechtser...
Trouwens: zolang rechtse partijen nog vasthouden aan de HRA en geld blijven uitdelen aan schatrijke mensen, is het verwijt van "legale diefstal" sowieso misplaatst.
Het is veel makkelijker om gewoon jezelf te blijven en jezelf links te noemen.quote:Op maandag 26 december 2011 11:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Oh kut, ik denk dat ik als "rechtsmensch" mijn kast vol met legale cd's en dvd's maar rap ga verkopen dan. Want blijkbaar is dat alleen voorbehouden aan de oh zo eerlijke "linksmensch". Mensen die zo zwart - wit denken
Of gewoon te kappen met dat hokjes geneuzelquote:Op maandag 26 december 2011 12:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is veel makkelijker om gewoon jezelf te blijven en jezelf links te noemen.
Het zijn vooral rechtse mensen die die hokjes leuk vindenquote:Op maandag 26 december 2011 12:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Of gewoon te kappen met dat hokjes geneuzel
Het is gewoon ook een stuk devaluatie. De waarde van de muziek zelf is gewoon sterk gekeldert en muzikanten halen hun geld inmiddels uit optredens en merchandise. De wereld is verandert. Je gaat er in mee of je houdt star vast aan de oude wereld. Muziek is vluchtiger geworden en minder waard vanuit financieel oogpunt.quote:Op zondag 25 december 2011 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Downloaden is iets willen hebben, gebruiken, waar iemand anders moeite in heeft gestoken om het te maken, maar het verdommen ervoor te betalen.
nee hoor, films verdienen aan de bioscoop, muziekanten aan optredens. dat valt niet te downloaden. die dvdtjes is gewoon nog een keer geld verdienen met hetzelfde. albums maken is promotie voor je optredens. ze zouden juist blij moeten zijn met een zo groot mogelijke verspreiding ervan.quote:Op zondag 25 december 2011 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
de belangen van het bedrijfsleven zijn waar de VVD voor staat. die moeten vrijheid hebben, de rest maakt niet uit.quote:Op maandag 26 december 2011 17:03 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap ook niet hoe de VVD teeven zijn gang laat gaan.
Als die gast niet écht anti-liberaal en anti-vrijheid is weet ik het niet meer.
Punt is meer... er is gewoon geen goede partij om op te stemmen.quote:Op maandag 26 december 2011 17:09 schreef okiokinl het volgende:
[..]
de belangen van het bedrijfsleven zijn waar de VVD voor staat. die moeten vrijheid hebben, de rest maakt niet uit.
Denken dat VVD een liberale partij is, dat was misschien 30 jaar terug ja.quote:Op maandag 26 december 2011 17:18 schreef robin007bond het volgende:
Jammer dat de VVD van zijn liberale pad wijkt, dat betreur ik echt als VVD'er.
Ja, maar dat is in verband met drugstoerisme nog best te verdedigen. Dat soort punten wegen bij mij niet zo zwaar mee. Economische vrijheid vind ik belangrijker dan civiele vrijheid.quote:Op maandag 26 december 2011 17:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Denken dat VVD een liberale partij is, dat was misschien 30 jaar terug ja.
Je weet dat ze bijvoorbeeld ook voor verbod op cofeeshops zijn?
Je bent gewoon niet bereid te betalen maar je wilt het wel hebben.quote:Op maandag 26 december 2011 13:12 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Het is gewoon ook een stuk devaluatie. De waarde van de muziek zelf is gewoon sterk gekeldert en muzikanten halen hun geld inmiddels uit optredens en merchandise. De wereld is verandert. Je gaat er in mee of je houdt star vast aan de oude wereld. Muziek is vluchtiger geworden en minder waard vanuit financieel oogpunt.
Ja want het sluiten van Cofeeshops zal er echt voor zorgen dat er geen drugs meer word verkocht.quote:Op maandag 26 december 2011 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar dat is in verband met drugstoerisme nog best te verdedigen. Dat soort punten wegen bij mij niet zo zwaar mee. Economische vrijheid vind ik belangrijker dan civiele vrijheid.
De VVD is niet voor weigerambtenaren, dat was een concessie die gedaan werd.quote:Op maandag 26 december 2011 17:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja want het sluiten van Cofeeshops zal er echt voor zorgen dat er geen drugs meer word verkocht.
Maar je weet ook dat de VVD voor weigerambtenaren is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |