ruilen voor 25% korting?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:29 schreef FS1986NL het volgende:
Wie biedt voor 50% korting op Valve?
In de portal2 co-op kan je ook items halen om je droids aan te kleden, ik vermoed dat dat daarbij hoort.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:46 schreef FS1986NL het volgende:
Wat is dit eigenlijk voor iets: WCC FLAG Portal 2
Edit: sorry Beach maar dan heb ik geen interesse
Aaah okquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:51 schreef Salamando het volgende:
[..]
In de portal2 co-op kan je ook items halen om je droids aan te kleden, ik vermoed dat dat daarbij hoort.
ik heb wel intresse in terraria, heb alleen niet zoveel meer te ruilenquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Bit trip beat
cogs
terraria
Dit heb ik nog om te ruilen.
Audiosurf ben ik al kwijt. al heb ik wel weer een 50% korting voor dat spel gekregen.
Ze doen het er ook gewoon om
Ik wil je wel helpen hoor met Portal 2.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel intresse in terraria, heb alleen niet zoveel meer te ruilen
sanctum en een zooi kortingsbonnen...
en ik moet een co-op partner voor Portal 2 gaan vinden..
maar heb geen mic dus dat wordt vast weer lastig
Jij bent echt een schooier ofniet?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:30 schreef Beach het volgende:
Heeft niemand hier Railworks te ruil voor 2 coal
Een schooier? Ik ruil gewoon net zoals iedereen hier.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:30 schreef Xblister het volgende:
[..]
Jij bent echt een schooier ofniet?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Een schooier? Ik ruil gewoon net zoals iedereen hier.
geen schooier maar railworks (a 15 euro)quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Railworks is 3 euro, dus niet karig. Prima deal.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:36 schreef mschol het volgende:
[..]
geen schooier maar railworks (a 15 euro)
ruilen voor 2 coal is wellicht wat karig?
Heb je al wel vaker om dingen zien schooieren hier..quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben Markat op Steamquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:40 schreef rubbels het volgende:
Hey FS1986NL,
ben jij Markat op Steam?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:41 schreef Bart het volgende:
Kunnen we niet een apart ruiltopic maken? Word er een beetje moe van.
Doet ze nu toch al niet meer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:40 schreef Xblister het volgende:
[..]
Heb je al wel vaker om dingen zien schooieren hier..
Lust geen koffiequote:
Snap ik, ik word ook moe van elke keer die aantijgingen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:41 schreef Bart het volgende:
Kunnen we niet een apart ruiltopic maken? Word er een beetje moe van.
Haha, homoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.katten zijn lief
Ja hoor..quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:05 schreef CrazyAces het volgende:
Iemand die mee wil werken aan een Renegade Ops 4-pack constructie?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:05 schreef CrazyAces het volgende:
Iemand die mee wil werken aan een Renegade Ops 4-pack constructie?
4 kopen en dan maken wij geld naar je over, of ruilen tegen een andere game als je dat ook goed vind..quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:18 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Wie regelt het? Ik heb geen idee hoe ik dat aan moet pakken namelijk
Die van AYIM moet ik ook nog halen, maar wat een kutspel is dat zeg. Ik ben gestopt bij die vleermuizen omdat het reteirritant was. Wordt het beter?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:03 schreef CrazyAces het volgende:
Drie coal erbijVoor Jamestown, Wings of Prey en And Yet It Moves. Allemaal eerder deze week al gehaald.
Geen idee, ben gestopt toen ik die achievement hadquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:21 schreef Trog het volgende:
[..]
Die van AYIM moet ik ook nog halen, maar wat een kutspel is dat zeg. Ik ben gestopt bij die vleermuizen omdat het reteirritant was. Wordt het beter?
Ik heet FerryNLx86xquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:40 schreef rubbels het volgende:
Hey FS1986NL,
ben jij Markat op Steam?
Ga je nou moeilijk doen om 2,50 euro?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:32 schreef Marnixos het volgende:
Splinter Cell: Conviction! Ik had dat lekkere broodje graag opgegeten als ie 5 euro was, maar dat is ie niet.
Die GOTY heb ik al. DLC is sowieso 6 euro wel waardquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:36 schreef FS1986NL het volgende:
Ik heb Borderlands DLC Pack gekocht voor 5,99, terwijl de GOTY gewoon hetzelfde is maar dan 7,49 kost
Ja, dat is een biertje.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je nou moeilijk doen om 2,50 euro?
Hmm had het verkeerd gezien.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:37 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Die GOTY heb ik al. DLC is sowieso 6 euro wel waard
Geen geld. Ben je wel tijdje mee zoetquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:38 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Hmm had het verkeerd gezien.
Die 5,99 kost is alleen de DLC dus
Ja maar moet ook de game hebben, dus dan koop ik toch maar die van 7,49.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:39 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Geen geld. Ben je wel tijdje mee zoet
Je kocht de DLC pack en daarna de GOTY?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:40 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja maar moet ook de game hebben, dus dan koop ik toch maar die van 7,49.
Neequote:Op zaterdag 24 december 2011 19:41 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Je kocht de DLC pack en daarna de GOTY?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:23 schreef Beach het volgende:
3coal ruilen voor Rainbow Six Vegas 2 of HAWX?
Ik wel 5quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik geef 4 coal voor Payday
Ga huilen vieze beggerquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:40 schreef Beach het volgende:
Doe dat lekker via dm/pm ipc het topic te vervuilen.
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=664376quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:40 schreef Lolwuthai het volgende:
Weet iemand hoe je de plek waar je spellen gedownload worden kan wijzigen? Steam wil hem op mijn C schijf zetten maar die is vol, ik moet hem naar een andere harde schijf veranderen maar kan dus niet vinden hoe dat moet...
Dankuquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=664376
quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga huilen vieze begger
Probeer Touhou is, als je Jamestown tof vind. Net zoietsquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:13 schreef Beach het volgende:
Jamestown archv gehaald en ik kreeg 1 coal
overigens wel een tof spel lang geleden dat ik zo'n shoot em up heb gedaan
Tof spelquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:31 schreef Lolwuthai het volgende:
Yay, Wings of Prey gaat het mandje in, mijn eerste aankoop op de holiday sales
5 minuten ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:49 schreef Lolwuthai het volgende:
Hoelang doe je ongeveer over de Wings of Prey achievement?
Ah, mooiquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:49 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
5 minuten ofzo1 missie doen in een sneeuw level, dus het ligt eraan welke missie je kiest.
Vet!quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:52 schreef Morthill het volgende:
Flatout gekregen voor Jamestown achievement
Als het downloaden een beetje wil meewerkenquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:51 schreef Lolwuthai het volgende:
[..]
Ah, mooiDus heb ik straks weer een Achievement binnen.
De eerste, dat ding dat nu 2 euro kostquote:
Altijd beter dan een couponquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
De eerste, dat ding dat nu 2 euro kost
Hij is 7,5 Gigquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:52 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Als het downloaden een beetje wil meewerkenVolgens mij is Wings of Prey 12GB ofzo.
Als iedereen die gaat gebruiken ga ik weer terug naar NLquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:59 schreef Marnixos het volgende:
Ik gebruik nu ook Signapore server hehehehe
Wings of Prey is wel tof voor die prijsquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:59 schreef mschol het volgende:
wings of prey.. hmmm twijfel geval...
en voor iedereen die em nog niet heeft: Plants vs zombie kopen
prototype, hmm dunno yet...
skyrim is wel redelijk geprijsd, maar nee, niet echt fan van elder scrolls serie..
hard reset ken ik niet
en de tom clancy serie.. hmm misschien hawx 2
ow, -90%.. dacht dat et minder wasquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:39 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Railworks is 3 euro, dus niet karig. Prima deal.
Oh wacht, jij woont in Signapore?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:00 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Als iedereen die gaat gebruiken ga ik weer terug naar NL![]()
Wings of Prey is echt heel tof ja. Als je tenminste iets van een controller hebt, of een joystick.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:00 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Wings of Prey is wel tof voor die prijsIk ga hem ook kopen denk ik. Plants vs Zombies moet je gewoon lekker voor 1 eurootje halen volgend jaar. Skyrim is retail goedkoper (25 euro). Hard Reset is quwt en Hawx 2 ook
Nee, maar als iedereen de server van Singapore gebruikt is het effect wegquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:01 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Oh wacht, jij woont in Signapore?
Ik zit nu met 500 kb/s
Ik ookquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:03 schreef Lolwuthai het volgende:
Op Singapore kom ik tot hooguit 380 KB/s
Hij gaat ineens een stuk minder ja. Net bleef ik rond de 3mb/s.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:03 schreef Lolwuthai het volgende:
Op Singapore kom ik tot hooguit 380 KB/s
Lol, misschien ben jij de enige die de Signapore server gebruikt, en als er meer dan 1 persoon erop zit loopt ie vastquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:03 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Hij gaat ineens een stuk minder ja. Net bleef ik rond de 3mb/s.
Ja preciesquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:04 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Lol, misschien ben jij de enige die de Signapore server gebruikt, en als er meer dan 1 persoon erop zit loopt ie vast
Jamestown duurt ongeveer 20 minuten ofzo. Als je geen credits uitgeeft aan iets anders dan die Charge Ship die je nodig hebt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:05 schreef Lolwuthai het volgende:
Is Risen trouwens leuk? Is hij het geld waard?
Hoelang duurt de achievement van Jamestown trouwens?
Voor steam is het gewoon hetzelfde als je normale max. downloadsnelheid volgens mij.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:06 schreef Lolwuthai het volgende:
Ah, hoe kan ik trouwens zien wat mijn optimale internetsnelheid is voor steam?
Nee.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:07 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Voor steam is het gewoon hetzelfde als je normale max. downloadsnelheid volgens mij.
Nee, maar wat dan wel?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:09 schreef Marnixos het volgende:
Ik vind Jamestown niet zo leuk...
[..]
Nee.
Ach, hij blijft nu hangen rond de 700 Kb/s. Ik ga zo Dirt 3 spelen en dan wacht ik wel afquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:13 schreef CrazyAces het volgende:
http://store.steampowered.com/stats/content/
UK en Frankrijk zien er vrij goed uit.
Zorg er dan voor dat ie niet op pauze gaat als je DiRT 3 opstartquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:16 schreef Lolwuthai het volgende:
[..]
Ach, hij blijft nu hangen rond de 700 Kb/s. Ik ga zo Dirt 3 spelen en dan wacht ik wel af
Veel plezier, mijn download is klaar dus er is weer een beetje ruimtequote:Op zaterdag 24 december 2011 21:19 schreef Lolwuthai het volgende:
Ik zal het proberenDirt 3 spelen met mijn Logitech G25 <3
Verklaar jezelf nader.quote:
slap aftreksel van raptor imho.quote:
Ja bij mij dus ook. Ik wist het niet eensquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
slap aftreksel van raptor imho.
zo voelt hij iig aan..
was gelukkig onderdeel van een humble bundle deal die mij heel weinig heeft gekost
ik was in de veronderstelling dat het een rpg achtig spel was...quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja bij mij dus ook. Ik wist het niet eens
Echt vet spel manquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:19 schreef Lolwuthai het volgende:
Ik zal het proberenDirt 3 spelen met mijn Logitech G25 <3
denk dat ik em maar haal.. veel lovends over gehoordquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:00 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Wings of Prey is wel tof voor die prijsIk ga hem ook kopen denk ik.
ooit 10 euro aan uit gegeven, dat zijn m'n best besteedde 10 euro voor een game ooit, voor deze prijs kan je em eigenlijk niet laten liggenquote:Plants vs Zombies moet je gewoon lekker voor 1 eurootje halen volgend jaar.
dat een spel retail goedkoper is is leuk, maar weegt dat prijs verschil op tegen disc swappen en alle ellende die daar bij komt kijken..quote:Skyrim is retail goedkoper (25 euro). Hard Reset is quwt en Hawx 2 ook
Veel plezier ermee, jongensquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[..]
dat een spel retail goedkoper is is leuk, maar weegt dat prijs verschil op tegen disc swappen en alle ellende die daar bij komt kijken..
issie via steam te activeren dan is retail beter uiteraard, maar zoals ik al zei: ik heb echt helemaal niets met die elder scroll's..
ik heb morrowind hier liggen en die vind ik gewoon prut..
Ik was zo blij toen ik er achter kwam dat Skyrim steampowered was, aangezien ik al een pre-order had voor de dvd versie en net een nieuwe laptop had gekocht met een extra HDD op de plek van de dvd-spelerquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:51 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Veel plezier ermee, jongens
https://support.steampowe(...)p?ref=7480-wusf-3601
Hector is briljantquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:53 schreef Beach het volgende:
Audiosurf archievment 50% coupon op Hector Badge of full nogwat
edit: waarom zou ik je helpenquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoe lang duurt die achievement in Jamestown?
kort en dan bedoel ik ook echt, heel kort. Tenzij je van scratch moet beginnen, want dan moet je eerst sparen om het voertuig te unlocken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoe lang duurt die achievement in Jamestown?
Te laatquote:
voor luie mensen zoals ik die alleen hiervoor dat spel opstartenquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Te laat
tevens, wat een kansloze site zegvoor mensen die niet zelf kunnen gamen
Die mensen moeten afgeschoten worden, want Jamestown is een geniale game die het verdient om uren gespeeld te worden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:07 schreef Beach het volgende:
[..]
voor luie mensen zoals ik die alleen hiervoor dat spel opstarten
Wacht maar tot je de game op de hoge moeilijkheidsgraden gaat spelenquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heerlijk spel is dat JamestownEn achievement binnen
maar je kan als je 2011 hebt wel upgraden.. geen idee of dat gratis is, maar 2011 is goedkoperquote:
En de game staat niet toevallig in je lijst van steam games nu?quote:Op zondag 25 december 2011 00:04 schreef Morthill het volgende:
ok, fuck steam even hard in de reet. Ik klik bij een van mijn prijzen op unpack gift, gebeurt niks, iets later klik ik per ongeluk op send gift, volgende scherm druk ik op cancel en voila, de prijs is verdwenen.
Way to fucking go, Valve. Zak er maar in met je schijtprijzenik ga er geen tijd meer aan verspillen.
HOUD JE BEK, het is een vette gamequote:Op zondag 25 december 2011 00:21 schreef BurnaBoy het volgende:
Wij hebben er al een rond ja.
let je niet om het nog een keer te proberen.
Let wel op, zonder xbox controller is het spel onspeelbaar. wat dat betreft is het een slechte port
Als je het wel wil doen wil ik waarschijnlijk wel meedoen.quote:Op zondag 25 december 2011 00:30 schreef Necrodeath het volgende:
Hmmm dat is wel een beetje jammer dan, ik heb er wel een, maar mijn broertje niet...
Toch nog even over nadenken dan.
Bedankt in ieder geval.
exclusief ~2 euro verzendkosten...quote:Op zondag 25 december 2011 01:03 schreef Eenskijken het volgende:
33 euro voor een pc versie van console port is nog steeds erg duur. bij release was ie al 30 euro bij webshops
m.a.w. de niet gebruikte gifts worden verwijderd..quote:
quote:Prizes. (a) Gifts and Coal. Gifts and Coal are objects within Steam, and may only be redeemed via Steam as described in these terms. The Great Gift Pile describes the types of Gifts available here. Gifts in the Great Gift Pile may be added or removed during the Holiday Sale Period, in Sponsors sole discretion.
Toch maar besloten om deze game over te slaan.quote:Op zondag 25 december 2011 00:50 schreef Lolwuthai het volgende:
[..]
Als je het wel wil doen wil ik waarschijnlijk wel meedoen.
Bangmakerijquote:
Innmiddels wel jaquote:Op zondag 25 december 2011 00:16 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
En de game staat niet toevallig in je lijst van steam games nu?
Jaaaaaaaaquote:Op zondag 25 december 2011 09:48 schreef afro het volgende:
Rock of ages gekregenIs het beetje een boeiend spel?
ik probeer het iig bij een aantal spellen, zeker de Free to play spellenquote:Op zondag 25 december 2011 10:53 schreef Verbal het volgende:
Ik ga ook niet als een neuroot allerlei achievements proberen te halen... leidt bijna nergens toe. Ik geniet van kortingen en de spellen die ik daardoor kan spelen. Verder wil ik geen stress.
V.
Te doen volgens mensen op Steam forum maar controller of pretstick is veel beter.quote:Op zondag 25 december 2011 11:36 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Is Wings of Prey een leuke game dan? Beetje te spelen met tobo en muis?!
Is zeker leuk!quote:Op zondag 25 december 2011 11:36 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Vond hem ongelofelijk matig op consolequote:Op zondag 25 december 2011 11:08 schreef Verbal het volgende:
Magoed, iemand ervaring met Prototype?
V.
Controller heb ik niet, alleen draadloze 360-controller. Maar daar moet ik nog een x zo'n aansluiting voor kopen, maar die zijn hier zo achterlijk duur... Maar voor Renegade Ops zou hij ook wel ideaal zijn, dat speelt nu ook kut...quote:Op zondag 25 december 2011 11:38 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Te doen volgens mensen op Steam forum maar controller of pretstick is veel beter.
Twijfel ook nog
Leuke gamequote:Op zondag 25 december 2011 11:08 schreef Verbal het volgende:
V.
Ik heb zo'n draadloos ding bij Amazon gekocht (uk) Kost niet zoveel dan geloof ikquote:Op zondag 25 december 2011 11:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Controller heb ik niet, alleen draadloze 360-controller. Maar daar moet ik nog een x zo'n aansluiting voor kopen, maar die zijn hier zo achterlijk duur... Maar voor Renegade Ops zou hij ook wel ideaal zijn, dat speelt nu ook kut...
Prototype is inderdaad een erg leuke game. In freeroam lekker GTA style maar dan met super powersquote:Op zondag 25 december 2011 11:08 schreef Verbal het volgende:
V.
Idd die probeer ik ook.. Om het proberen en de achievement is dan leuke bijkomstigheid!quote:Op zondag 25 december 2011 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik probeer het iig bij een aantal spellen, zeker de Free to play spellen
Ah de naïviteit van nieuwe spelersquote:Op zondag 25 december 2011 12:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Trouwens die achievements van Jamestown zijn echt onzinGewoon door normaal te spelen heb ik al een kwart binnen
quote:Op zondag 25 december 2011 12:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ah de naïviteit van nieuwe spelers![]()
Als je ooit 'Final Form' haalt hoor ik het wel.
1 kool voor Monday Night Combat!quote:Op zondag 25 december 2011 01:30 schreef Nint het volgende:
Iemand interesse om te ruilen:
Over:
- Half-life 2
- Half-life 2 episode 1
- Monday Night Combat
- 50% korting op A.R.E.S. ExtinctionAenda
http://www.dealextreme.co(...)-pc-white-grey-47380quote:Op zondag 25 december 2011 11:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Controller heb ik niet, alleen draadloze 360-controller. Maar daar moet ik nog een x zo'n aansluiting voor kopen, maar die zijn hier zo achterlijk duur... Maar voor Renegade Ops zou hij ook wel ideaal zijn, dat speelt nu ook kut...
Als je het over Jamestown hebt, niet waar. Je moet (als het nodig is) even op je rechtermuisknop drukken en hem richten op waar je wilt. Als je hem zo gewoon een tijdje houdt is hij veel beter dan de Charge en Beam.quote:Op zondag 25 december 2011 12:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die gunner schip voor 2000 $ is trouwens echt kut. Met je muis en sturen en richten kan bijna gewoon nietMoet met toetsenbord en muis combinatie
Ja maar je stuurt ook bij met je huis op het moment dat je richt stuur je slechtquote:Op zondag 25 december 2011 12:21 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Als je het over Jamestown hebt, niet waar. Je moet (als het nodig is) even op je rechtermuisknop drukken en hem richten op waar je wilt. Als je hem zo gewoon een tijdje houdt is hij veel beter dan de Charge en Beam.
Edit: Imo
Dat verplaatsen van dat ding duurt 5 seconden, en als het geen tijd kostte zou hij overpowered zijn omdat je dan gewoon net zo goed rondjes zou kunnen draaien met je muis zodat je iedereen dood maaktquote:Op zondag 25 december 2011 12:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar je stuurt ook bij met je huis op het moment dat je richt stuur je slecht
Dat deed ik ookquote:Op zondag 25 december 2011 12:25 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Dat verplaatsen van dat ding duurt 5 seconden, en als het geen tijd kostte zou hij overpowered zijn omdat je dan gewoon net zo goed rondjes zou kunnen draaien met je muis zodat je iedereen dood maakt
quote:Op zondag 25 december 2011 12:43 schreef Insomnia_ het volgende:
7 coal gecraft in: 50% OFF Strong Bad's Cool Game for Attractive People: Season 1________________________________________________
Op ebay inmiddels ook gevonden, scheelde nog een dollarquote:Op zondag 25 december 2011 12:16 schreef Marnixos het volgende:
[..]
1 kool voor Monday Night Combat!
[..]
http://www.dealextreme.co(...)-pc-white-grey-47380
Veel plezier meeIk heb er ook zo eentje
Komen daar verzendkosten nog bij? Die heeft DealExtreme namelijk nietquote:Op zondag 25 december 2011 12:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Op ebay inmiddels ook gevonden, scheelde nog een dollar
haha hier nog 1quote:Op zondag 25 december 2011 13:24 schreef Eenskijken het volgende:
Wings of Prey.. ah ill bite.elke daily tot nu toe dus wél wat gekocht, arme portemonnee
Nee gewoon gratischquote:Op zondag 25 december 2011 13:20 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Komen daar verzendkosten nog bij? Die heeft DealExtreme namelijk niet
Ik heb nog wel 2 kolenquote:Op zondag 25 december 2011 14:00 schreef DutchErrorist het volgende:
The Witcher wil ik eventueel ook ruilen.
Craften. Er zijn maar 151 prijzen die wat waard zijn (Valve Complete Pack zuigt), en er zijn waarschijnlijk miljoenen coals in de omloop tijdens de loterij. Je maakt nog meer kans bij de Staatsloterij.quote:Op zondag 25 december 2011 14:21 schreef Ame_thyst het volgende:
De vraag is, coal bewaren en misschien alle games op steam winnen (yeah right) of om craften voor een of andere kut coupon.
De kans dat je een goede coupon krijgt is wss nog kleiner. De kans op klote indiegames coupons is natuurlijk veel groter dan een coupon op skyrim of andere grote gamequote:Op zondag 25 december 2011 14:29 schreef Trog het volgende:
[..]
Craften. Er zijn maar 151 prijzen die wat waard zijn (Valve Complete Pack zuigt), en er zijn waarschijnlijk miljoenen coals in de omloop tijdens de loterij. Je maakt nog meer kans bij de Staatsloterij.
De kans dat je een game of goede coupon krijgt is echt wel grote dan 1 op de 10,000 ofzo.quote:Op zondag 25 december 2011 14:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
De kans dat je een goede coupon krijgt is wss nog kleiner. De kans op klote indiegames coupons is natuurlijk veel groter dan een coupon op skyrim of andere grote game
ik zeg coal bewaren
Wees blij, ik heb deze game wel gekocht en het was een vreselijke teleurstelling. Omslachtige controls, saaie dialoog, en een eentonig speelstijl.quote:Op zondag 25 december 2011 13:55 schreef DutchErrorist het volgende:
Heb net The Witcher: Enhanced Edition Director's Cut en The Witcher: Director's Cut Update gekregen. Alleen die laatste doet het niet want..
This item is currently unavailable in your region
Fraai Valve.
Ik verwacht eigenlijk dat Fallout3 nog in de sale gaat, met meer dan 50% kortingquote:Op zondag 25 december 2011 15:20 schreef rubbels het volgende:
1. Wie wil 50% off coupon voor Fallout 3?
2. Zou iedereen die Dirt 3 heeft mij toe willen voegen: McFlurry [NL]
yepquote:Op zondag 25 december 2011 15:42 schreef Beach het volgende:
Spiral Knights archievmentwat een kutspel zeg
ik vond et best meevallen, et werkte allemaal wel lekker mee, en speelde ook prima...quote:Op zondag 25 december 2011 15:42 schreef Beach het volgende:
Spiral Knights archievmentwat een kutspel zeg
the witcher was/is briljant..quote:Op zondag 25 december 2011 15:00 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb deze game wel gekocht en het was een vreselijke teleurstelling. Omslachtige controls, saaie dialoog, en een eentonig speelstijl.
Ik doe het welquote:Op zondag 25 december 2011 13:59 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb nog nooit Half Life 2 noch de episodes gespeeld dus als iemand die over heeft wil ik wel ruilen.
Heb alleen niet veel om te ruilen (2 x coal, 25% valve, 50% valve, en 2 Killing Floor guest passes, van mijn part mag je die allemaal hebben)
Met tobo en muis vind ik het zwaar kut. Ik heb helaas geen joystick meer anders was het veel fijner geweest. Met tobo kan je amper richten, en het lijkt alsof je vliegtuig anaal is genomen zo vliegt hij.quote:Op zondag 25 december 2011 11:36 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nee, je kan bij de missies gewoon die 3 steden waar je uit kan kiezen pakken, en dan een sneeuwmissie opzoeken en die doen. Ik heb geloof ik 1tje van Berlijn gedaan en was er met 20 min mee klaar, ik zou wel eerst even die tutorials nemen als ik jou was. Ik ga het straks nog ff proberen met mijn Xbox360 controller kijken of dat beter wil spelen...quote:Op zondag 25 december 2011 15:46 schreef rubbels het volgende:
Kost Wings of Prey achievement veel tijd?
Hij kreeg wel een goede ratingquote:Op zondag 25 december 2011 15:00 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb deze game wel gekocht en het was een vreselijke teleurstelling. Omslachtige controls, saaie dialoog, en een eentonig speelstijl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 25 december 2011 17:03 schreef Beach het volgende:
de nieuwe deals voor vandaag 19.00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders steek je gewoon even je tong erin
Ok, dankje!!quote:Op zondag 25 december 2011 16:29 schreef Lolwuthai het volgende:
[..]
Nee, je kan bij de missies gewoon die 3 steden waar je uit kan kiezen pakken, en dan een sneeuwmissie opzoeken en die doen. Ik heb geloof ik 1tje van Berlijn gedaan en was er met 20 min mee klaar, ik zou wel eerst even die tutorials nemen als ik jou was. Ik ga het straks nog ff proberen met mijn Xbox360 controller kijken of dat beter wil spelen...
Borderlands is leuk als je het met iemand anders kan doen.quote:Op zondag 25 december 2011 17:33 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ok, dankje!!
Zijn Rainbow Six Vegas 1 en 2 het geld waard?
Of Borderlands?
quote:Op zondag 25 december 2011 17:03 schreef Beach het volgende:
de nieuwe deals voor vandaag 19.00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
R6V 2 en Borderlands zijn beide geweldige games in coop, single player minder, maar ook leuk.quote:Op zondag 25 december 2011 17:33 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ok, dankje!!
Zijn Rainbow Six Vegas 1 en 2 het geld waard?
Of Borderlands?
quote:Op zondag 25 december 2011 18:37 schreef Onmisbaar het volgende:
Dirt 3 is toch niet zo heel erg leuk, beetje een miskoop
Ik vind het juist zwaar vet, maar dat komt denk ik ook omdat ik het met een stuur kan doen met H-shifter + Clutch..quote:Op zondag 25 december 2011 18:37 schreef Onmisbaar het volgende:
Dat klopt dan wel weer... Je racet vaak max 2 min en dan is ie weer 5 min aan het ladenquote:Op zondag 25 december 2011 18:47 schreef Onmisbaar het volgende:
Ja, ik doe het met een controller. Het ziet er vet uit, maar de races stellen niet zo heel erg veel voor, vind ik.
Nee man vooral met direct x 11 ziet het er fucking mooi uitquote:Op zondag 25 december 2011 18:37 schreef Onmisbaar het volgende:
Ja, daarom heb ik 'm ook gekocht, maar ik heb er wel spijt van.quote:Op zondag 25 december 2011 16:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij kreeg wel een goede rating
Idd, dat Gymkhana vind ik ook maar gezeik... Ik zuig echt in driften, donuts kan ik wel redelijk en die spins ook wel... Ik had overal een bronze of zilveren medaille gehaald, ga ik die laatste race doen versla ik iedereen met 110.000 punten.. Terwijl ik alleen een beetje aan het kloten wasquote:Op zondag 25 december 2011 18:52 schreef Onmisbaar het volgende:
Precies! Zelfs met de assists uit verlies je bijna nooit grip. Ook hadden ze dat gymkhana wel mogen skippen, leuk dat Ken Block dat goed kan, maar ik vind er niet zoveel aan om te doen. Het ziet er iig wel vet uit. Anyway, spijtig.
Grote kans dat die nog komtquote:Op zondag 25 december 2011 19:39 schreef Eenskijken het volgende:
bah alleen fallout 3 sale... waarom geen new vegas![]()
![]()
Meh, te duur. Die wil ik ook voor 5 euroquote:Op zondag 25 december 2011 20:03 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Grote kans dat die nog komt
Dat Alice spel is ook best vet volgens mij
Ik wel, tegen een -50% Demolition INc of -50% Stalker Clear sky?quote:Op zondag 25 december 2011 20:48 schreef DutchErrorist het volgende:
Wie wil een -50% voor Orcs Must Die ruilen? Dat is echt een prachtig spel, maar ik heb hem al.
Welke?quote:Op zondag 25 december 2011 21:08 schreef Bart het volgende:
W00t! Eindelijk een gratis game gekregen!
Eentje die ik al heb.
Doe eens een gok.quote:Op zondag 25 december 2011 21:28 schreef DeHovenier het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan alle achievements?
lees eens wat er staat op steamquote:Op zondag 25 december 2011 21:28 schreef DeHovenier het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan alle achievements?
Die heb ik allebei alquote:Op zondag 25 december 2011 21:04 schreef Lolwuthai het volgende:
[..]
Ik wel, tegen een -50% Demolition INc of -50% Stalker Clear sky?
quote:Op zondag 25 december 2011 00:18 schreef Necrodeath het volgende:
Trouwens, was die Renegade Ops 4pack al geregeld?
Zo niet, mijn broertje en ik hebben interesse, nog 2 man nodig dan.
Ik moet rectificeren. Met tank steering speelt het normaal met de wasd toetsen.quote:Op zondag 25 december 2011 00:21 schreef BurnaBoy het volgende:
Wij hebben er al een rond ja.
let je niet om het nog een keer te proberen.
Let wel op, zonder xbox controller is het spel onspeelbaar. wat dat betreft is het een slechte port
Ik heb er dus nog 3 te ruilquote:Op zondag 25 december 2011 21:44 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
[..]
Ik moet rectificeren. Met tank steering speelt het normaal met de wasd toetsen.
Dus kopen die handel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |