ruilen voor 25% korting?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:29 schreef FS1986NL het volgende:
Wie biedt voor 50% korting op Valve?
In de portal2 co-op kan je ook items halen om je droids aan te kleden, ik vermoed dat dat daarbij hoort.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:46 schreef FS1986NL het volgende:
Wat is dit eigenlijk voor iets: WCC FLAG Portal 2
Edit: sorry Beach maar dan heb ik geen interesse
Aaah okquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:51 schreef Salamando het volgende:
[..]
In de portal2 co-op kan je ook items halen om je droids aan te kleden, ik vermoed dat dat daarbij hoort.
ik heb wel intresse in terraria, heb alleen niet zoveel meer te ruilenquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Bit trip beat
cogs
terraria
Dit heb ik nog om te ruilen.
Audiosurf ben ik al kwijt. al heb ik wel weer een 50% korting voor dat spel gekregen.
Ze doen het er ook gewoon om
Ik wil je wel helpen hoor met Portal 2.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel intresse in terraria, heb alleen niet zoveel meer te ruilen
sanctum en een zooi kortingsbonnen...
en ik moet een co-op partner voor Portal 2 gaan vinden..
maar heb geen mic dus dat wordt vast weer lastig
Jij bent echt een schooier ofniet?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:30 schreef Beach het volgende:
Heeft niemand hier Railworks te ruil voor 2 coal
Een schooier? Ik ruil gewoon net zoals iedereen hier.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:30 schreef Xblister het volgende:
[..]
Jij bent echt een schooier ofniet?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Een schooier? Ik ruil gewoon net zoals iedereen hier.
geen schooier maar railworks (a 15 euro)quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Railworks is 3 euro, dus niet karig. Prima deal.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:36 schreef mschol het volgende:
[..]
geen schooier maar railworks (a 15 euro)
ruilen voor 2 coal is wellicht wat karig?
Heb je al wel vaker om dingen zien schooieren hier..quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |