solly, had niet gezien dat ik em sloot....quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:14 schreef Geo4kant het volgende:
WA DA DUURT JONGE.. wij moeten alles beschrijven wat er gebeurd
Had je ook niet, was Lutte.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
solly, had niet gezien dat ik em sloot....
of ze maken m nog even af op de laatste dag..quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:16 schreef iBenny het volgende:
Normaal gesproken krijgen ze het lekkerste sapje toch op de laatste dag?
sorry, dacht echt dat ik de laatste was.quote:
Dat was je ookquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry, dacht echt dat ik de laatste was.
Hij zag er ook best oke uitquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:16 schreef iBenny het volgende:
Normaal gesproken krijgen ze het lekkerste sapje toch op de laatste dag?
die naam noemen we hier nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:18 schreef Droopie het volgende:
Giel had nu gezegd, dit is altijd wel.een ding
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:18 schreef Droopie het volgende:
Giel had nu gezegd, dit is altijd wel.een ding
nee, vorig jaar bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:16 schreef Yurithemaster het volgende:
gerard staat the playbacken dus bij hem viel het nog wel mee
story of my life...altijd de laatstequote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:19 schreef Geo4kant het volgende:
Nog 1000 posts en ik heb 5k tijdens SR..gaat me niet lukken..
geen stijfje.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
story of my life...altijd de laatste
Was iets te positief.quote:
3euro 50quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef Type-R het volgende:
Ben benieuw of Serieuzzz Live nog langskomt om die vette cheque te overhandigen _o_
Wie is de Molquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond het dit jaar een stuk minder leuk dan vorig jaar. Ook omdat ik veel minder heb kunnen kijken, en telkens het idee had dat ik dingen mistte, dat was gewoon niet relaxed.
Ben stiekem blij als het afgelopen is zelfs.
In januari begint mijn nieuwe obsessie weer, Wie is de Mol![]()
yup....quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Jij bent die skinny houtenklaas met gym?
Ik vond het vorig jaar ook een stuk leuker.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond het dit jaar een stuk minder leuk dan vorig jaar. Ook omdat ik veel minder heb kunnen kijken, en telkens het idee had dat ik dingen mistte, dat was gewoon niet relaxed.
Ben stiekem blij als het afgelopen is zelfs.
In januari begint mijn nieuwe obsessie weer, Wie is de Mol![]()
Er lijkt helemaal geen chemie te zijn met Leiden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar ook een stuk leuker.
Ze gingen naar Leiden volgens de organisatoren op omroep Brabant.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef Type-R het volgende:
Ben benieuw of Serieuzzz Live nog langskomt om die vette cheque te overhandigen
ik denk dat Serious Request 2 ton moet dokken om Serieuzz Live uit de kosten te krijgenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef Type-R het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef Type-R het volgende:
+1quote:
Ik verveel me pas dit jaar genoeg om SR te luisteren, maar hoe kan het nou leuker zijn met Gielquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien komen ze wel met een cheque met een negatief bedrag.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat Serious Request 2 ton moet dokken om Serieuzz Live uit de kosten te krijgen
Bek houwe over Giel jonge, klappies manquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verveel me pas dit jaar genoeg om SR te luisteren, maar hoe kan het nou leuker zijn met Giel
Ik heb precies het tegenovergestelde, vond het dit jaar weer erg leuk, vorig jaar vond ik een mindere editie.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
's Ochtends tijden zijn shift slapen en 's middags/'s avonds tijdens zijn shift druk zijn met je huishouden. Dan is het héél prima uit te houdenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verveel me pas dit jaar genoeg om SR te luisteren, maar hoe kan het nou leuker zijn met Giel
Zou fucking geniaal zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Misschien komen ze wel met een cheque met een negatief bedrag.
Geloof mij, die kunnen geen cent missen..quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:24 schreef themole het volgende:
Van die 28000 euro van Serieuzz live is 7000 van een scholengemeenschap in Eindhoven btw.
Gewoon langskomen om ¤270,000,- te eisenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat Serious Request 2 ton moet dokken om Serieuzz Live uit de kosten te krijgen
Heb er op school gezeten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geloof mij, die kunnen geen cent missen..tyfus bende qua scholen daar..
Je denkt toch ook niet dat het uit het budget van die school zelf komt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geloof mij, die kunnen geen cent missen..tyfus bende qua scholen daar..
Mijn excuses, maar ik word altijd een beetje bang van Giel als minder jarig meisje.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Bek houwe over Giel jonge, klappies man
denk hetquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:26 schreef Diaan73 het volgende:
Echt vreselijk dit. Ben ik er te oud voor??
Je bent nooit ergens te oud voor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:26 schreef Diaan73 het volgende:
ik ook....quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:26 schreef Diaan73 het volgende:
Niets met leeftijd te maken,quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:26 schreef Diaan73 het volgende:
Veel mensen schijnen niet te weten dat bedrijven en instellingen een budget hebben voor dit soort dingen (marketing)quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je denkt toch ook niet dat het uit het budget van die school zelf komt.
Dat is waar...quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bent nooit ergens te oud voor.
en giften kan je declareren bij de belastingdienst dusquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Veel mensen schijnen niet te weten dat bedrijven en instellingen een budget hebben voor dit soort dingen (marketing)
Ja, maar een school geeft geen 7000 euro uit een marketingbudget.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Veel mensen schijnen niet te weten dat bedrijven en instellingen een budget hebben voor dit soort dingen (marketing)
is niet te hopen, je kan het hoogstens van je belasting aftrekkenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en giften kan je declareren bij de belastingdienst dus
True, maar dat is dan waarschijnlijk aangevuld met een eigen actie? Denk ik?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar een school geeft geen 7000 euro uit een marketingbudget.
zoiets bedoel ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is niet te hopen, je kan het hoogstens van je belasting aftrekken
Zal sowieso een actie geweest zijn door/met leerlingen denk ik zo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
True, maar dat is dan waarschijnlijk aangevuld met een eigen actie? Denk ik?
Hij is er echt in gegroeid. En erg goed.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:29 schreef Cee het volgende:
Echt, als je Timur's eerste shift bij SR vergelijkt met nu, verschil van dag en nacht.
Gielquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:30 schreef Paul het volgende:
Wie nou nog negatief doet over Giel krijgt stoten en klappies
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:30 schreef Paul het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:29 schreef Cee het volgende:
Echt, als je Timur's eerste shift bij SR vergelijkt met nu, verschil van dag en nacht.
Het is ook echt iets bijzonders, kan me voorstellen dat dat de eerste shift even wennen isquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is er echt in gegroeid. En erg goed.
2 meter en een beetje. Waarom las ik Coen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:31 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hoe lang is Gerard als die beer 1.70m is?
Da's Coenquote:
winnie de poewee!quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:31 schreef ß het volgende:
Poe he is van tommie van sesamstraat, niet van winnie.
Je maakt een grap toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:31 schreef ß het volgende:
Poe he is van tommie van sesamstraat, niet van winnie.
Ahw dus bij PSV zit ernaast Mertens af en toe nog een schattig mannetjequote:Op zaterdag 24 december 2011 15:32 schreef Geo4kant het volgende:
Hij zal 1.67 zijn ofsoik ben maar.. 2 cm groter dan die kutbeer
![]()
Volgens mij Niemand, maar dat Britt 1.53 was. Is ze volgens mij ook neit maar goed. Gerard is 1.70 ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
1.70 welke mongol hier zei dat Gerard 1.53 was
Net niet ninja genoegquote:
En dan nog, blijft het voor zo'n eerste keer in het Glazen Huis maar de vraag of het überhaupt gaat werken bij hem. Bij Sander werkte het niet en Timur is waarschijnlijk nog eigenzinniger/eigenwijzer, ik had dit wel gehoopt maar eerlijk gezegd niet verwacht. Hoop echt dat hij volgend jaar weer in het huis zit (als ie wil).quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is ook echt iets bijzonders, kan me voorstellen dat dat de eerste shift even wennen is
Omdat 't inderdaad best wel even duurde voordat ik zag dat er Gerard stondquote:
gielquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:30 schreef Paul het volgende:
Volgens mij vindt ie het erg mooiquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:32 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan nog, blijft het voor zo'n eerste keer in het Glazen Huis maar de vraag of het überhaupt gaat werken bij hem. Bij Sander werkte het niet en Timur is waarschijnlijk nog eigenzinniger/eigenwijzer, ik had dit wel gehoopt maar eerlijk gezegd niet verwacht. Hoop echt dat hij volgend jaar weer in het huis zit (als ie wil).
Timur mag er zo weer in, samen met Veenstra en Domien als t aan mij ligt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:32 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan nog, blijft het voor zo'n eerste keer in het Glazen Huis maar de vraag of het überhaupt gaat werken bij hem. Bij Sander werkte het niet en Timur is waarschijnlijk nog eigenzinniger/eigenwijzer, ik had dit wel gehoopt maar eerlijk gezegd niet verwacht. Hoop echt dat hij volgend jaar weer in het huis zit (als ie wil).
ohjee weer zo'n kakker met een vreselijk accentquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:33 schreef themole het volgende:
Volgensmij zie ik minerva bij de microfoon staan.
Bvoquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:33 schreef themole het volgende:
Volgensmij zie ik minerva bij de microfoon staan.
Domienquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Timur mag er zo weer in, samen met Veenstra en Domien als t aan mij ligt.
Klonk best prima, niet zeuren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
Heb het gemist, maar waarom gaat die Corton er door heen blerrenje doet goed werk maar niet zingen kerol
Ze hebben wel veel geld.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ohjee weer zo'n kekker met een vreselijk accent
Lid ervan?quote:
ow is er alquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Domiendat zou echt een beproeving zijn. Ik zale ens een topic openen over wie er volgend jaar in moeten
Het is nieuw voor je dat die Corton graag in het middelpunt staat?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
Heb het gemist, maar waarom gaat die Corton er door heen blerrenje doet goed werk maar niet zingen kerol
is er alquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Domiendat zou echt een beproeving zijn. Ik zale ens een topic openen over wie er volgend jaar in moeten
En jij bent hier modquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nein, alleen Njord (sub, roeivereniging). Volgend jaar gaat 'm worden waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:35 schreef themole het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel geld.
[..]
Lid ervan?
Nee, maar dat hij gitaar mee speelt prima.. maar ga niet door een mooi nummer lopen schorrestemmenblerren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is nieuw voor je dat die Corton graag in het middelpunt staat?
ik vind Domien in duo's trouwens prima te doen...met Timur had ie afgelopen zomer een prima chemie tijdens de Coen en Sandershowinvalquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mweh, ik vind het toch vooral steeds net niet, bovendien moet je ook genoeg in je eentje presenterenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind Domien in duo's trouwens prima te doen...met Timur had ie afgelopen zomer een prima chemie tijdens de Coen en Sandershowinval
True. Ik vond Veenstra maar kansloos tijdens de updates deze week. Echt níet grappig en moeilijk kinderachtig. Mag 'm sowieso niet, altijd met z'n gepromoot van gratis electronica die hij thuis krijgt. Gaaayquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind Domien in duo's trouwens prima te doen...met Timur had ie afgelopen zomer een prima chemie tijdens de Coen en Sandershowinval
Domien is ook eigenlijk veel te jong om een werkprogramma te presenteren, dat maakt dat ie op zijn vaste uren lang niet altijd even boeiend is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kloptquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mweh, ik vind het toch vooral steeds net niet, bovendien moet je ook genoeg in je eentje presenteren
Noes, niet Stendersquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kloptmaar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij dat zou doen en betere gegadigden zie ik eigenlijk niet...mijn Droomhuis is Timur, Ekdom en Stenders, maar dat gaat sowieso niet gebeuren voglend jaar.
Giel zit er standaard in volgend jaar. Coen en Timur erbij en dan heb je denk de populairste dj's die kunnen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kloptmaar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij dat zou doen en betere gegadigden zie ik eigenlijk niet...mijn Droomhuis is Timur, Ekdom en Stenders, maar dat gaat sowieso niet gebeuren voglend jaar.
Ze wilden het afronden naar een ton. Maar blijkbaar toch teveel protest vanuit binnen Minervaquote:
denk ook dat dat gaat worden. of misschien een Veenstra ipv Coen. die wil echt heel graag....quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Giel zit er standaard in volgend jaar. Coen en Timur erbij en dan heb je denk de populairste dj's die kunnen.
Verenigingslevenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik haat studenten, naja studentenverenigingen dan.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef D. het volgende:
Zo, mijn bijdrage aan het diner vanavond is klaar
Weer ff SR'en tot het tijd is om te gaan
quote:
Is toch mooi jongens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Een dialect de schuld geven als je taalfouten maaktquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Brabant = hun.. hunnie sjek is 44 duuzend euro jonge
Je haat wel veel he, op ajax naquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Veenstra lijkt me een zekerheid, hij komt ook uit 't oost'n. Volgens mij gaat ie rellen als ie er volgend jaar ook niet in mag.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
denk ook dat dat gaat worden. of misschien een Veenstra ipv Coen. die wil echt heel graag....
Ik doe niet aan dialect.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Afronden naar 50000 had je als middenweg kunnen nemen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ze wilden het afronden naar een ton. Maar blijkbaar toch teveel protest vanuit binnen Minerva(nieuwe wijnkelder vs. grote bijdrage.) .
zou kunnen, Veenstra en Ekdom uit elkaar houden is geen slecht idee, anders wordt het wel heel erg Ekstra weekend een week lang ben ik bangquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
denk ook dat dat gaat worden. of misschien een Veenstra ipv Coen. die wil echt heel graag....
Zeker, gelukkig bleek Cruijff toch niet voor het lokale clubje PSV te kiezenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker, gelukkig bleek Cruijff toch niet voor het lokale clubje PSV te kiezen
Zeker, daar post ik hier voor. Mijn psycholoog is op wintervakantiequote:Op zaterdag 24 december 2011 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je haat wel veel he, op ajax namaar ook die op zijn tijd.
Wil je erover praten?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker, daar post ik hier voor. Mijn therapeut is op wintervakantie
Was Njord vannacht? Verdulleme, heb ik weer gemist. Iemand een linkje?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
deze viel nog mee, je had die vast vannacht van de roeivereniging moeten horen
Bij mij ook, ik zong alleen telkens per ongeluk 'roze bril'quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:44 schreef rubbereend het volgende:
die jingle heeft gisteren 1,5 uur lang in mn hoofd gezeten
Wie durft.quote:30 gram spruitjes (schoongemaakt)
5 blaadjes witlof
½ stuk gele biet
8 stuks zwarte olijven zonder pit uit pot en 90 gram olijftak
¼ stuk van een teentje knoflook
1 stuks kokosnoot ( alleen de kokosmelk heb je nodig )
• Maak de spruitjes schoon, was de 5 blaadjes witlof en de gele biet.
• Schil de gele biet en snijd in kleinere stukjes.
• Pel het knoflook en snijd de uiteindjes er af.
• Breek de kokosnoot open met de achterkant van een mes en vang het vocht op.
• Zeef de kokosmelk in een bolzeef.
• Houd de kokosmelk even apart. Verder mogen alle ingrediënten samen in de blender.
• Zeef het sap.
• Voeg de kokosmelk toe tot de gewenste hoeveelheid is bereikt.
Nee dankjequote:Op zaterdag 24 december 2011 15:46 schreef themole het volgende:
Recept voor het heerlijke sapje.
[..]
Wie durft.
Ja hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:46 schreef themole het volgende:
[..]
Wie durft.
Klinkt ranzigquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:46 schreef themole het volgende:
[..]
Wie durft.
Hij heeft al best een hele tijd een brilquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:47 schreef themole het volgende:
[..]
Bij Wie is de Mol had hij enkele jaren geleden geen bril.
Toen droeg hij op zijn minst lenzen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij heeft al best een hele tijd een bril
Hij had toen z'n haar wel veel mooier.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:48 schreef themole het volgende:
[..]
Toen droeg hij op zijn minst lenzen.
[ afbeelding ]
Ieder zijn ding hequote:
Het gaat om het nummer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ieder zijn ding heik val op de vrouwkes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |