winnie de poewee!quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:31 schreef ß het volgende:
Poe he is van tommie van sesamstraat, niet van winnie.
Je maakt een grap toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:31 schreef ß het volgende:
Poe he is van tommie van sesamstraat, niet van winnie.
Ahw dus bij PSV zit ernaast Mertens af en toe nog een schattig mannetjequote:Op zaterdag 24 december 2011 15:32 schreef Geo4kant het volgende:
Hij zal 1.67 zijn ofsoik ben maar.. 2 cm groter dan die kutbeer
![]()
Volgens mij Niemand, maar dat Britt 1.53 was. Is ze volgens mij ook neit maar goed. Gerard is 1.70 ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
1.70 welke mongol hier zei dat Gerard 1.53 was
Net niet ninja genoegquote:
En dan nog, blijft het voor zo'n eerste keer in het Glazen Huis maar de vraag of het überhaupt gaat werken bij hem. Bij Sander werkte het niet en Timur is waarschijnlijk nog eigenzinniger/eigenwijzer, ik had dit wel gehoopt maar eerlijk gezegd niet verwacht. Hoop echt dat hij volgend jaar weer in het huis zit (als ie wil).quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is ook echt iets bijzonders, kan me voorstellen dat dat de eerste shift even wennen is
Omdat 't inderdaad best wel even duurde voordat ik zag dat er Gerard stondquote:
gielquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:30 schreef Paul het volgende:
Wie nou nog negatief doet over Giel krijgt stoten en klappies
Volgens mij vindt ie het erg mooiquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:32 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan nog, blijft het voor zo'n eerste keer in het Glazen Huis maar de vraag of het überhaupt gaat werken bij hem. Bij Sander werkte het niet en Timur is waarschijnlijk nog eigenzinniger/eigenwijzer, ik had dit wel gehoopt maar eerlijk gezegd niet verwacht. Hoop echt dat hij volgend jaar weer in het huis zit (als ie wil).
Timur mag er zo weer in, samen met Veenstra en Domien als t aan mij ligt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:32 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan nog, blijft het voor zo'n eerste keer in het Glazen Huis maar de vraag of het überhaupt gaat werken bij hem. Bij Sander werkte het niet en Timur is waarschijnlijk nog eigenzinniger/eigenwijzer, ik had dit wel gehoopt maar eerlijk gezegd niet verwacht. Hoop echt dat hij volgend jaar weer in het huis zit (als ie wil).
ohjee weer zo'n kakker met een vreselijk accentquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:33 schreef themole het volgende:
Volgensmij zie ik minerva bij de microfoon staan.
Bvoquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:33 schreef themole het volgende:
Volgensmij zie ik minerva bij de microfoon staan.
Domienquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Timur mag er zo weer in, samen met Veenstra en Domien als t aan mij ligt.
Klonk best prima, niet zeuren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
Heb het gemist, maar waarom gaat die Corton er door heen blerrenje doet goed werk maar niet zingen kerol
Ze hebben wel veel geld.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ohjee weer zo'n kekker met een vreselijk accent
Lid ervan?quote:
ow is er alquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Domiendat zou echt een beproeving zijn. Ik zale ens een topic openen over wie er volgend jaar in moeten
Het is nieuw voor je dat die Corton graag in het middelpunt staat?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
Heb het gemist, maar waarom gaat die Corton er door heen blerrenje doet goed werk maar niet zingen kerol
is er alquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Domiendat zou echt een beproeving zijn. Ik zale ens een topic openen over wie er volgend jaar in moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |