En jij bent hier modquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nein, alleen Njord (sub, roeivereniging). Volgend jaar gaat 'm worden waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:35 schreef themole het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel geld.
[..]
Lid ervan?
Nee, maar dat hij gitaar mee speelt prima.. maar ga niet door een mooi nummer lopen schorrestemmenblerren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is nieuw voor je dat die Corton graag in het middelpunt staat?
ik vind Domien in duo's trouwens prima te doen...met Timur had ie afgelopen zomer een prima chemie tijdens de Coen en Sandershowinvalquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Domiendat zou echt een beproeving zijn. Ik zale ens een topic openen over wie er volgend jaar in moeten
Mweh, ik vind het toch vooral steeds net niet, bovendien moet je ook genoeg in je eentje presenterenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind Domien in duo's trouwens prima te doen...met Timur had ie afgelopen zomer een prima chemie tijdens de Coen en Sandershowinval
True. Ik vond Veenstra maar kansloos tijdens de updates deze week. Echt níet grappig en moeilijk kinderachtig. Mag 'm sowieso niet, altijd met z'n gepromoot van gratis electronica die hij thuis krijgt. Gaaayquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind Domien in duo's trouwens prima te doen...met Timur had ie afgelopen zomer een prima chemie tijdens de Coen en Sandershowinval
Domien is ook eigenlijk veel te jong om een werkprogramma te presenteren, dat maakt dat ie op zijn vaste uren lang niet altijd even boeiend is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kloptquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mweh, ik vind het toch vooral steeds net niet, bovendien moet je ook genoeg in je eentje presenteren
Noes, niet Stendersquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kloptmaar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij dat zou doen en betere gegadigden zie ik eigenlijk niet...mijn Droomhuis is Timur, Ekdom en Stenders, maar dat gaat sowieso niet gebeuren voglend jaar.
Giel zit er standaard in volgend jaar. Coen en Timur erbij en dan heb je denk de populairste dj's die kunnen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kloptmaar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij dat zou doen en betere gegadigden zie ik eigenlijk niet...mijn Droomhuis is Timur, Ekdom en Stenders, maar dat gaat sowieso niet gebeuren voglend jaar.
Ze wilden het afronden naar een ton. Maar blijkbaar toch teveel protest vanuit binnen Minervaquote:
denk ook dat dat gaat worden. of misschien een Veenstra ipv Coen. die wil echt heel graag....quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Giel zit er standaard in volgend jaar. Coen en Timur erbij en dan heb je denk de populairste dj's die kunnen.
Verenigingslevenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik haat studenten, naja studentenverenigingen dan.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef D. het volgende:
Zo, mijn bijdrage aan het diner vanavond is klaar
Weer ff SR'en tot het tijd is om te gaan
quote:
Is toch mooi jongens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Een dialect de schuld geven als je taalfouten maaktquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Brabant = hun.. hunnie sjek is 44 duuzend euro jonge
Je haat wel veel he, op ajax naquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Veenstra lijkt me een zekerheid, hij komt ook uit 't oost'n. Volgens mij gaat ie rellen als ie er volgend jaar ook niet in mag.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
denk ook dat dat gaat worden. of misschien een Veenstra ipv Coen. die wil echt heel graag....
Ik doe niet aan dialect.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Afronden naar 50000 had je als middenweg kunnen nemen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ze wilden het afronden naar een ton. Maar blijkbaar toch teveel protest vanuit binnen Minerva(nieuwe wijnkelder vs. grote bijdrage.) .
zou kunnen, Veenstra en Ekdom uit elkaar houden is geen slecht idee, anders wordt het wel heel erg Ekstra weekend een week lang ben ik bangquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
denk ook dat dat gaat worden. of misschien een Veenstra ipv Coen. die wil echt heel graag....
Zeker, gelukkig bleek Cruijff toch niet voor het lokale clubje PSV te kiezenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker, gelukkig bleek Cruijff toch niet voor het lokale clubje PSV te kiezen
Zeker, daar post ik hier voor. Mijn psycholoog is op wintervakantiequote:Op zaterdag 24 december 2011 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je haat wel veel he, op ajax namaar ook die op zijn tijd.
Wil je erover praten?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker, daar post ik hier voor. Mijn therapeut is op wintervakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |