Ik ook en dat was al geen onverdeeld genoegen.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:57 schreef belsen het volgende:
Geweldig filmpje op de weblog: Hondje kan niet zonder muziek
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:50 schreef Mark het volgende:
Vind deze commercial fantastisch, bijbehorende cover ook erg prettig
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:09 schreef Mark het volgende:
Hahaha, was aan het googlen op de DVD van de Ultimate Revenge tour, met Slayer Venom en Exodus. Krijg je dit verrtaalde broddelwerk voor je kiezen:
HET UITEINDELIJKE VERGIFT 1985 VAN DE UITTOCHT VAN DE MOORDENAAR DVD VAN DE WRAAK LEVENDE
http://www.ioffer.com/i/u(...)venom-1985-193360084
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:09 schreef Mark het volgende:
Hahaha, was aan het googlen op de DVD van de Ultimate Revenge tour, met Slayer Venom en Exodus. Krijg je dit verrtaalde broddelwerk voor je kiezen:
HET UITEINDELIJKE VERGIFT 1985 VAN DE UITTOCHT VAN DE MOORDENAAR DVD VAN DE WRAAK LEVENDE
http://www.ioffer.com/i/u(...)venom-1985-193360084
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:32 schreef arucard het volgende:
HIER IS WAT U VENTILATORS HEBT GEWACHT OP OP GESELT
Toch zou dat een mooie album titel zijn "voor alle ventilators"quote:DE ONTZAGWEKKENDE LENGTE EN A MOETEN BEZITTEN VOOR
ALLE VENTILATORS.
We hebben twee dooie mods, da's nog mooier.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:28 schreef Darkestrah het volgende:
Mij verder ook niet, maar om toch maar even een dode artiest te kunnen gebruiken.
Dubbelverhaal natuurlijk. Het laat mooi zien hoe dat gaat als je bepaalde keuzes wel of niet maakt. Heesters heeft er voor gekozen om niet te kiezen en gewoon door te gaan met optreden, waaronder optreden voor gezagsdragers als Hitler. Hij bouwde, ondanks de oorlog, gewoon door aan zijn carrière. Na de oorlog is dat uitgelegd als collaboratie, terwijl de waarheid natuurlijk niet zo zwartwit lag. Hij heeft er in elk geval geschiedenis mee geschreven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:26 schreef Tokus het volgende:
mij kan het eigenlijk geen ene reet schelen dat die ouwe schuinmarcheerder dood is.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:04 schreef Mark het volgende:
Als ze in de jaren '40 hadden geweten dat ze een naamtopic in MUZ misliepen, was de oorlog veel anders verlopen![]()
ja http://www.logitech.com/e(...)systems/devices/7934quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:54 schreef Z het volgende:
Bestaan er eigenlijk (al) audio versterkers met Wifi en een harde schijf?
Wat is er mis met een minijack-naar-tulpsnoertje?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:54 schreef Z het volgende:
Bestaan er eigenlijk (al) audio versterkers met Wifi en een harde schijf?
Het gaat denk meer om het gemak van muziek van de harde schijf.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:55 schreef Tokus het volgende:
mijn blu-ray speler kan ook gewoon films en muziek via het netwerk afspelen. Als je dat als versterker niet genoeg vindt kun je die dus altijd nog doorlussen naar een betere versterker.
ik weet dat logitech een slechte naam heeft maar dit is behoorlijk high-end hoor....quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:44 schreef Z het volgende:
Dank, heb je ook een idee welke exclusievere merken?
Ik had ook verwacht dat dit al weids verspreid was tegenwoordig maar het is alleen gemeengoed in de video wereld.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:35 schreef Z het volgende:
Ik kwam ook nog 'Cambridge Audio' tegen. Maar toch niet echt precies wat ik zoek.
dat moet niet zo moeilijk zijn...quote:Op donderdag 29 december 2011 12:19 schreef Trashcanman het volgende:
Ik heb werkelijk waar nog geen noot van die gast gehoord. Eens kijken of ik dat voor de rest van het jaar vol kan houden.
Tv en radio mijden en kijken waar ik op klik op het internet? Moet lukken ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat moet niet zo moeilijk zijn...
Ik zit nog op hyves.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:57 schreef On het volgende:
Hyves bestaat alleen nog maar uit huisvrouwen en tokkies, dus verbaast me niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |