ze had echter voor Fenneke moeten kiezenquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:02 schreef merel1986 het volgende:
ik vond haar wel lef tonen toen ze niet voor de publiekslieveling lennie,maar voor daniel koos (vond ik toen ook de betere van de 2)
Maar hij lag er wel direct uitquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:02 schreef merel1986 het volgende:
ik vond haar wel lef tonen toen ze niet voor de publiekslieveling lennie,maar voor daniel koos (vond ik toen ook de betere van de 2)
Inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:14 schreef Karina het volgende:
Jammer, ik vind Angela een leuke vrouw: misschien een beetje te lief met haar kritieken, wel heel leuk met de kandidaten altijd.
http://zappen.blog.nl/ido(...)-jureren-in-x-factorquote:Angela Groothuizen twijfelt over jureren in X Factor
Mocht er volgend jaar een nieuwe serie van X Factor bij RTL komen, dan trekt Angela Groothuizen zich mogelijk terug als jurylid. Ze vindt twee talentenjachten in één seizoen veel werk, bovendien stoort het haar dat niet altijd de kandidaat voorop staat in X Factor. “Ik houd zó van X Factor. Ik ben dol op het coachen van jong talent. Maar ik ben wel aan het nadenken of ik het nog eens een jaar zo wil doen”, vertelt ze aan deze blog.
Daar heb je gelijk in zegquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:29 schreef Lutte het volgende:
Ik doe hier geen uitspraken over voordat ik weet wie we ervoor terugkrijgen
Ja dalijk komen ze met René Froger ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in zeg
Marco Borsato was erg, maar het kan vast nog erger.
John Ewbank, kunnen we die niet voor een jaar van stal halen?Ik smacht al 2 seizoenen naar een lekker hapje
Jaaa, goeie!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:38 schreef methodmich het volgende:
Anouk, Caro Emerald, Ilse DeLange?
Hebben ze niet nog een Dolly Dot of Luv over?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:40 schreef Karina het volgende:
Ik hoop ook op een vrouw, alleen maar mannen in de jury is niet leuk. Ik kan niet zo snel iemand bedenken. Een iets oudere vrouw, zoals Angela, zou wel het leukst zijn.
Die doet al de kleding beksteetsj, dat is genoegquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hebben ze niet nog een Dolly Dot of Luv over?Of iemand van Frizzle Sizzle?
Oh ja, idd, niet aan gedacht, een vrouw is wel zo leuk!quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dalijk komen ze met René Froger ofzo
Maar denk eigenlijk wel een vrouw ervoor terug.. Anders zijn het alleen mannen. Do, Krystl, op wie soppen ze nog meer?
Daarom vrees ik ook niet voor Babette Labeij, die is al zangcoach.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die doet al de kleding beksteetsj, dat is genoeg
Anouk, jaaaaaaa, de vrouwelijke Gordon, goeie ongezouten kritiek!quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:38 schreef methodmich het volgende:
Anouk, Caro Emerald, Ilse DeLange?
Nou ik doe met je mee hoor, wat is Marco irritant zeg! Vandaar ook dat ik dit maar even afwacht, ik was blij dat Jeroen wegging (moest dus blijkt nu) maar als wat je ervoor terugkrijgt erger isquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, idd, niet aan gedacht, een vrouw is wel zo leuk!![]()
Mag ik dan wel alsnog Marco ruilen voor John Ewbank?Ik ben denk ik de enige die Marco nog erger vindt dan Jeroen van de Boom, die liep niet de hele avond achter z'n leuter aan en probeerde ook minder grappig te doen. Niet zo aanwezig...
Ze lezen mee met de soosjul miedija, als we ze nu maar niet op ideeën brengenquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
Do zat al bij My Name Is dit jaar, hmm... geen idee of dat dan juist wel een mogelijkheid zou kunnen betekenen of helemaal niet
Angela treed als solo zangeres op met haar bandje, ik heb haar dit jaar zien optreden en dat deed ze niet slecht.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk ook dat het helemaal geen "huidige" zangeres wordt, die meiden hebben allemaal geen tijd...
Tuurlijk wil die, aandachtsprostituee dat het isquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
Holy fuck, geen Glennis alsjeblieftDie wilde wel geloof ik?
Ik stip hem even aan!quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:49 schreef Lutte het volgende:
Maar denk niet dat 'ze' haar in het programma vinden passen..
Claudia Bles doet de kleding van de artiesten van the voice.. Pisces, Marco is wel leukquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
Die doet al de kleding beksteetsj, dat is genoeg
Die is nog iets erger dan Angela. Van het kaliber g-artiest.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk wil die, aandachtsprostituee dat het is
Ansj is een schat van een vrouwquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is nog iets erger dan Angela. Van het kaliber g-artiest.
Had Corry niet beloofd dat ze hoeren ging neuken en nooit meer zou werken?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Corry Konings of Marianne Weber zouden haar kunnen opvolgen.
Ik denk dat John op zijn pik getrapt is, Ansj wilde misschien geen X-factor meer...quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou haar vertrek iets te maken hebben met de vuile was die ze onlangs buiten hing over het RTL-programma SOS De Verbouwing?
Ruth is voor John de Mol te oud, en of Ruth zin zou hebben betwijfel ik...quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had Corry niet beloofd dat ze hoeren ging neuken en nooit meer zou werken?
Marianne Weber, krijgen we dalijk allemaal SienekesEn die heeft ze al laten vallen wegens tijdgebrek
![]()
Wat denken jullie van Treintje?
En Edsilia, die zou dit ook zo doen, maar zat die niet bij de Tros? En die iets oudere donkere zangeres, help me even, Ruth Jaccott?
Dat idee heb ik totaal niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ansj is een schat van een vrouw![]()
Gewoon het supertalent Monique Smit vragen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Edsilia lijkt mij een goeie keuze geen Corrie en Marianne WeberRuth mag van mij ook hoor..Maar vrees dat ze zelf niet doet in verband met haar drukke optredens.
Is ook wel een goeiequote:Op zaterdag 24 december 2011 17:57 schreef chansadres het volgende:
Ik heb gehoord dat Trijntje Oosterhuis geïnteresseerd was. Die was oorspronkelijk ook als eerste gevraagd ipv Angela...
Marga van Luv, goede!quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hebben ze niet nog een Dolly Dot of Luv over?Of iemand van Frizzle Sizzle?
Of Patricia Paay, gatver.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Jammer dat ze weg moet, ben benieuwd wie haar gaat vervangen.
Als het maar geen Glennis Grace is
Jaaaaaaa, de verontwaardiging van die troela, ik herinner me de fragmentjes nog bij Boulevard, en Carlo en Irenequote:Op zondag 25 december 2011 13:34 schreef Lutte het volgende:
en daar stond in dat ze voor TVOH gevraagd was, dat ze verbaasd was dat dat als kandidaat en niet als jury was en daarom natuurlijk nee had gezegd.
Welnee, dat kind had het nooit getrokken als ze al die kritiek bij de live-shows over zich heen had gekregen. Goeie zet van Ansj.quote:Op zondag 25 december 2011 13:29 schreef UltraR het volgende:
Lees dit nieuws nu pas...
YEEEESSSSS!!!![]()
![]()
![]()
Straf voor wegsturen van Lennie. Duidelijke zaak.
Zegt ook niks, daar komt élke boerenlul die zingt voorbij, zelfs Lange Fransquote:Op zondag 25 december 2011 13:34 schreef Lutte het volgende:
En toen kreeg ze een aanbod van De beste zangers en dat deed ze natuurlijk wel.
Ssst, dat weet Glennis niet!!quote:Op zondag 25 december 2011 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zegt ook niks, daar komt élke boerenlul die zingt voorbij, zelfs Lange Frans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iddquote:
Misschien heeft ze wel een ernstige ziekte.quote:Op zondag 25 december 2011 13:34 schreef Lutte het volgende:
Ze is trouwens pas 34Ze lijkt de veertig al veeeer voorbij
Ik zit wel een beetje vastgeroest in het live-topic vrijdag, maar op zich moet het wel lukken Dushk!quote:Op maandag 26 december 2011 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze moeten iemand vinden die net zulke lange benen heeft als Natalia in Vlaanderen.
Ben jij beschikbaar Pisc?
Toppie!quote:Op maandag 26 december 2011 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Er kan wel een laptop geregeld worden. Kun je gebruiken als je niet omdraait!
Nee héquote:Op maandag 26 december 2011 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zal Patty Brard wel worden, die zat vroeger ook in een meidengroep en heeft net als Angela ook al ervaring in het presenteren van televisieprogramma's. Logische keus dus.
Welnee, dat doet John de Mol echt nietquote:Op maandag 26 december 2011 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zal Patty Brard wel worden, die zat vroeger ook in een meidengroep en heeft net als Angela ook al ervaring in het presenteren van televisieprogramma's. Logische keus dus.
Daar regelen we steuntjes voor. We zetten je ergens in het midden, zodat je ook nog op je jurygenoten in kunt raggen als je het niet met ze eens bent.quote:Op maandag 26 december 2011 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toppie!
Moet er ook nog iets gebeuren met die benen eigenlijk? Of gewoon zijdelings draperen?
quote:Op maandag 26 december 2011 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar regelen we steuntjes voor. We zetten je ergens in het midden, zodat je ook nog op je jurygenoten in kunt raggen als je het niet met ze eens bent.
Als ze die laten jureren dan kijk ik echt niet meer...quote:Op maandag 26 december 2011 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Buiten beeld.quote:Op maandag 26 december 2011 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Doet Natalia dat ook in Vlaanderen?
Ruth is wel een beetje een "moedertje" vind ik, zoals Angela. Maar ik weet niet hoe het zit met contracten en dat soort dingen, misschien kan het wel helemaal niet.quote:Op maandag 26 december 2011 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Ruth leuk, maar ik denk dat Ruth de hipfactor niet heeft die John de Mol zoekt... Maar dat is een gokje
Hoezoquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:51 schreef OeJ het volgende:
Ben je haar Twentse accent vergeten ofzo?
Oh ze doet wel haar best om verstaanbaar te zijn als ze VOH gaat doen, komt goedquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:51 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ben je haar Twentse accent vergeten ofzo?
Ken jij Erben Wennemars persoonlijk?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoezoik ken haar niet persoonlijk jij wel
Niet zo persoonlijk doen
Ik denk dat ze uiteindelijk teveel gaat giebelen... niet echt een jury-type, al leek het me eerst wel leuk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Liever geen Ilse. Doet denk ik alleen maar afbreuk aan hoe leuk ze is, een juryrol.
Antje, ik bedankje!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |