alsof mensen geld geven omdat ze echt een plaat willen horen. niemand gaat huilen als hij niet gedraaid wordtquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je zou er maar veel geld voor hebben gegeven
Wist je dat er een 10 uurs versie van is?quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die hadden ze laatst nog in een update gepropt
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:02 schreef Natha-- het volgende:
[..]
Wist je dat er een 10 uurs versie van is?![]()
Coen komt zo meteen al toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:02 schreef CindieY het volgende:
Eén voordeel: morgenavond kunnen we weer vroeg gaan slapen
Alhoewel de waarheid niet altijd tof is, is het beter dan de boel voorliegen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:01 schreef BBQSausage het volgende:
Bedankt voor de reminder in de TT
ik zou wel even zitten van mijn nummer wat doe jequote:Op zaterdag 24 december 2011 01:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
alsof mensen geld geven omdat ze echt een plaat willen horen. niemand gaat huilen als hij niet gedraaid wordt
Probeer het eens op je werk...8 uur dit aanhoren is NIET te doen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Van alle goede nummers is een 10 uurs versie te vinden
Wijze woorden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alhoewel de waarheid niet altijd tof is, is het beter dan de boel voorliegen.
what about kerstontbijt?quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:02 schreef CindieY het volgende:
Eén voordeel: morgenavond kunnen we weer vroeg gaan slapen
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:03 schreef Natha-- het volgende:
[..]
Probeer het eens op je werk...8 uur dit aanhoren is NIET te doen.
ik hoop dat je Wilders bedoeltquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze?
Geertje is nu begonnen aan zijn laatste uur.
En na een uur wil je dood!quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik denk dat ik na tien minuten gewoon zelf mee ga doen.
Kerstontbijt doe je doorgaans na de kerstmis, dus rond een uurtje of 23-24 's avonds.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat heeft dat precies te maken met vroeg slapen?
Oh, geen idee. Ik ben totaal niet christelijk opgevoed. Voor mij is kerstavond een avond als alle anderen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kerstontbijt doe je doorgaans na de kerstmis, dus rond een uurtje of 23-24 's avonds.
Ik denk dat ik dan eerst helemaal gek word, dan denk dat ik die kerel zelf ben, en dan wil ik opeens wel dood ja.quote:
ik gelukkig ook niet, moet er niet aan denken om naar de kerk te moeten en van de vreselijke liedjes te zingenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Ik ben totaal niet christelijk opgevoed. Voor mij is kerstavond een avond als alle anderen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan eerst helemaal gek word, dan denk dat ik die kerel zelf ben, en dan wil ik opeens wel dood ja.
Niet dat ik er enige fuck aan doe, ik heb nu al een halve kerststol op, die mijn pa heeft gebracht om op eerste kerstdag op te etenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Ik ben totaal niet christelijk opgevoed. Voor mij is kerstavond een avond als alle anderen.
Eten we eigenlijk ook nooitquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet dat ik er enige fuck aan doe, ik heb nu al een halve kerststol op, die mijn pa heeft gebracht om op eerste kerstdag op te eten
Truste!quote:
Dit is d'r tweede.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:09 schreef BobW het volgende:
Mag je een zwangere vrouw een milf noemen?
Een kerststol van een goede bakker is echt goed te kanen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eten we eigenlijk ook nooitAlhoewel ik geloof dat m'n moeder er wel eentje in haar kerstpakket had zitten, dus we zullen zien.
dat was echt geen tienermoeder, misschien zag ze er jong uit, maar haar vriendin was wel 30 sowieso.quote:
De Quicktime plug-in is gechrashed.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://www.rufentuf.nl/johnbakker/
alleen is het Jon (zonder h)quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Voor de liefhebbers:
MIDNR:quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Voor de liefhebbers:
Die vindt het nodig om ook maar aan elk gesprek deel te nemenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:11 schreef mwaterl het volgende:
Haha die conversatie met Jon Bakker xD
Waylon is irritant trouwens
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Voor de liefhebbers:
MIDNRquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
MIDNR:
http://www.pmklaassen.com/temp/midnr-soundboard/
Iddquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:13 schreef CindieY het volgende:
Zit een slaapgast de hele nacht op de bank met z'n telefoon te pielen, is het niet goed. Zit een slaapgast met elk gesprek mee te doen, is het ook niet goed. Wat verwachten jullie dan van een slaapgast?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:12 schreef Burrito het volgende:
Ik vind die chick leuker
"Ik hou niet van honden"
Klopt jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:13 schreef Krambo het volgende:
Is Jon Bakker al langs geweest, hij zou toch komen vanavond? (of heb ik dat gemist?)
Puntje, ik vind Waylon trouwens best meevallen, beter dan die Jan dinges van gisterenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:13 schreef CindieY het volgende:
Zit een slaapgast de hele nacht op de bank met z'n telefoon te pielen, is het niet goed. Zit een slaapgast met elk gesprek mee te doen, is het ook niet goed. Wat verwachten jullie dan van een slaapgast?
Ik vind Jorgen tot nu toe de beste slaapgast van deze editie, ik verwacht trouwens weinig van slaapgasten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:13 schreef CindieY het volgende:
Da's de enige waar ik heel weinig van mee heb gekregen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind Jorgen tot nu toe de beste slaapgast van deze editie, ik verwacht trouwens weinig van slaapgasten.
weltrustenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:15 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga slapen.
Veel plezier nog met SR. Ik kan niet meer luisteren en posten hier. Misschien tot ergens eind volgende week!
Zijn te veel one liners... Beetje ten overvloeden ja.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:16 schreef alors het volgende:
Ik vind al die Ekdom jingles behoorlijk vervelend en voorspelbaar, de hele tijd 'Wat is dat lekker he' 'Niet likke' 'Ik hou niet van honden'
Hij is net als giel debiel met samplesquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:16 schreef alors het volgende:
Ik vind al die Ekdom jingles behoorlijk vervelend en voorspelbaar, de hele tijd 'Wat is dat lekker he' 'Niet likke' 'Ik hou niet van honden'
Kom jij toevallig uit Houten?quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als er liefhebbers zijn voor kop uiensoep , het staat nu te stoven
Welterustenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:15 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga slapen.
Veel plezier nog met SR. Ik kan niet meer luisteren en posten hier. Misschien tot ergens eind volgende week!
Jaah! Met een toast met gesmolten kaas?quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als er liefhebbers zijn voor kop uiensoep , het staat nu te stoven
Ik verwacht normaal meedoenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:13 schreef CindieY het volgende:
De enige valide is het regent hier en het gitaar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zijn te veel one liners... Beetje ten overvloeden ja.
Giel luister ik niet, maar hij is ook erg... Hij is zo erg dat zijn achtergrond muziek veul te hard staat waarbij je niets hoort.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij is net als giel debiel met samples
slaapsequote:Op zaterdag 24 december 2011 01:15 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga slapen.
Ah, thnxquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet toevallig, je hebt mij op de twitter.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vriendin van me vorige week: "wat is dit voor rare versie?"
"dit is het origineel"
GOED VERHAAL HE ja dankje
Neen... Origineel is (bijna) altijd beter... Alleen Kernkraft400 van Zombienation is een uitzondering en nog een paar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:19 schreef Maver24 het volgende:
Je moet de laatste mix hebben can dit nummev
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
"dit is het origineel"
Wat is de andere versie dan? Ik ken alleen deze.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
"dit is het origineel"
Het blijft radio...quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:20 schreef Qunix het volgende:
Nu met koptelefoon hoor ik echt dat de sound-processing echt tergend slecht is
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat is de andere versie dan? Ik ken alleen deze.
Dat is toch altijd met de radio ?quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:20 schreef Qunix het volgende:
Nu met koptelefoon hoor ik echt dat de sound-processing echt tergend slecht is
Dit is Robin S.... Zombination is de band en Kernkraft400 een ander nummerquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:20 schreef Maver24 het volgende:
Ik bedoelde ook die van zombienation
Trusten manquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:21 schreef Swomp het volgende:
Zo dat was een mooie afsluiter, nu ga ik maar eens pitten![]()
Kusjekroel
Lijkt er wel op.quote:
slaapsequote:Op zaterdag 24 december 2011 01:21 schreef Swomp het volgende:
Kusjekroel
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:21 schreef Swomp het volgende:
Kusjekroel
ik heb ook nog een levenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee joh, gemiddeld 1 post per dag, dakantochnie
djkoelkast fixt die dingen altijd, misschien moet je hem even PM'en.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:22 schreef cygnusx het volgende:
Goed, ik heb ook even een request. Ik probeer zoveel mogelijk van serious request van de webcam stream op te slaan. Zowel via de webcam stream te rippen als ook het op te nemen van tv.
Mijn verzoek dus, Wie heeft er nog opnames van serious request 2010 dit jaar. Daarmee bedoel ik tv opnames, vooral die van 101 tv of het etalagekanaal, of natuurlijk de webcamstream. al het materiaal kan helpen. Ik heb sinds woensdag geprobeerd zoveel mogelijk van de streams te rippen, en sinds vandaag (vrijdag) ook de hd streams van nl1/nl3. Uiteindelijk wil ik alles netjes bundelen tot mkv bestanden per dag. Dus mkv's van hopelijk 24 uur lang per dag.
Heeft iemand dus nog streams? Zet ze aub voor me online, ik bundel ze en upload ze later weer als totaaloverzicht!
okeeyquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Die van Radio 5 is het beste van Nederland
Ik kom vanavond niet veel verder dan dat...quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kom jij alleen hoi en welterusten zeggen?
Zit je in een flow met je schoolopdracht of lukt het niet? In het laatste geval, stoppenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom vanavond niet veel verder dan dat...![]()
![]()
Zal ik maar stoppen met het uittypen van financieel beleid voor een schoolopdracht?
Briljant was dat jaquote:
Ja ik ga ook, beter dan dit wordt het denk ik nietquote:
Trustenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ga ook, beter dan dit wordt het denk ik niet
Trusten allen alvast![]()
ajuusquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:26 schreef alors het volgende:
[..]
Echt he...quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:28 schreef Staal het volgende:
Die is echt een aanslag op mijn nachtrust. Vind het zo jammer dat het morgen al weer af is.
inderdaadddddquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:28 schreef geindoctrineerd het volgende:
deze editie was stuk minder druk op fok dan vorig jaar, niet?
Ik vind de nachten juist drukker.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:28 schreef geindoctrineerd het volgende:
Ik loop he-le-maal vast, er komt niets meer uit. Het moet in januari ergens af, maar ik ben onderdeel van een projectgroep dus moet er wel op tijd mee zijn. Beleid enz uitzoeken vind ik erg leuk, het nadeel dat ik van de grond af moet schrijven voor een nieuwe instellingquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zit je in een flow met je schoolopdracht of lukt het niet? In het laatste geval, stoppenIk neem aan dat je nog wel eventjes hebt voor de deadline is.
Vanaf morgen zijn er weer jaaroverzichten etc om je aan te vergapen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:28 schreef Staal het volgende:
Die is echt een aanslag op mijn nachtrust. Vind het zo jammer dat het morgen al weer af is.
Anders krijg je helemaal geen leven meer als het langer zou durenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:28 schreef Staal het volgende:
Klopt, vorig jaar was het ook tijdens de vakantie hèquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:28 schreef geindoctrineerd het volgende:
Hey zusquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom vanavond niet veel verder dan dat...![]()
![]()
Zal ik maar stoppen met het uittypen van financieel beleid voor een schoolopdracht?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:26 schreef alors het volgende:
[..]
Laat je het nu eventjes rusten en pak je het morgen weer op. Als je vastloopt en toch nog loopt te kutten, wordt het vaak alleen maar ergerquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik loop he-le-maal vast, er komt niets meer uit. Het moet in januari ergens af, maar ik ben onderdeel van een projectgroep dus moet er wel op tijd mee zijn. Beleid enz uitzoeken vind ik erg leuk, het nadeel dat ik van de grond af moet schrijven voor een nieuwe instelling![]()
ahh das waarquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, vorig jaar was het ook tijdens de vakantie hè
Auw , heb toen echt paar dagen nachten doorgetrokken, kom nu amper aan de 700 posts, was vorig jaar 4500quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, vorig jaar was het ook tijdens de vakantie hè
Idemquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Auw , heb toen echt paar dagen nachten doorgetrokken, kom nu amper aan de 700 posts, was vorig jaar 4500
Postaantallen bijhouden en ze zelfs nog weten van een jaar geledenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Auw , heb toen echt paar dagen nachten doorgetrokken, kom nu amper aan de 700 posts, was vorig jaar 4500
quote:
Dat is ook waar inderdaad. Vind het zo leuk en ook dat het zo leeft op FOK!quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Anders krijg je helemaal geen leven meer als het langer zou duren
Ik ga zo ook, morgenochtend (straks) weer om 7:00 opstaanquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:31 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
waarom gaat iedereen weg, het is vrijdag
Hou op schei uit...quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laat je het nu eventjes rusten en pak je het morgen weer op. Als je vastloopt en toch nog loopt te kutten, wordt het vaak alleen maar erger
Hoef ze niet te onthouden, je kan ze gewoon lezen op piles.nl/fokquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:31 schreef Krambo het volgende:
[..]
Postaantallen bijhouden en ze zelfs nog weten van een jaar geleden![]()
Als ik daar zou staan, zou ik ook een cafe opzoeken met dat kutweer, zeker als ze tenminste nog anderhalf uur open zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:31 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
waarom gaat iedereen weg, het is vrijdag
das kut ouwequote:Op zaterdag 24 december 2011 01:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ga zo ook, morgenochtend (straks) weer om 7:00 opstaan
Geen dankquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou op schei uit...![]()
Ik loop over van de goede ideeën maar het komt niet uit m'n toetsenbord vandaag. Ik ben er klaar mee, docs zijn afgesloten![]()
Dank voor het over de streep trekken
of de mac die daar ook zitquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik daar zou staan, zou ik ook een cafe opzoeken met dat kutweer.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik daar zou staan, zou ik ook een cafe opzoeken met dat kutweer, zeker als ze tenminste nog anderhalf uur open zijn.
Wie?quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:32 schreef TheFamousMan het volgende:
Ahh, die band, die beroemde, die met die evergreen-eendagsvlieg...
Ah, ik ook! Ben erg benieuwd, hoop dat hij lam isquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:32 schreef richdekk het volgende:
[..]
Straks een keer !! wil john bakker nog meemaken
Hij zou best eens een kerstborrel kunnen hebben gehad vanavondquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, ik ook! Ben erg benieuwd, hoop dat hij lam is
Grote kans op dit tijdstipquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, ik ook! Ben erg benieuwd, hoop dat hij lam is
3 neven en een nicht ofzo?quote:
Ik ken die band niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
3 neven en een nicht ofzo?
¤6800,- van alleen al de kaartverkoop is echt veel eigenlijk
Ich auch nichtttttquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij zou best eens een kerstborrel kunnen hebben gehad vanavond
Ik hoop het, vond hem vorig jaar geweldigquote:
Ik heb compleet dubbel gelegen toenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:35 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het, vond hem vorig jaar geweldig
O.a. regiequote:Op zaterdag 24 december 2011 01:36 schreef fespo het volgende:
wat voor geluid komt er eigenlijk uit hun koptelefoons?
Da's verschillend. Soms de muziek, en soms alleen geluid uit de mic's .quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:36 schreef fespo het volgende:
Ik denk dat ze stiekem 538 luisteren....quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:36 schreef fespo het volgende:
Hij zou nog langs komen, waren zijn woordenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij zou best eens een kerstborrel kunnen hebben gehad vanavond
Het moment zelf heb ik gemist, maar ik heb het hier veelvuldig gelezenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:36 schreef richdekk het volgende:
[..]
Hij zou nog langs komen, waren zijn woorden
Was echt niets aan (gelukkig).quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:37 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
heeft er iemand een filmpje van Ekdom die living doll deed vandaag, heb begrepen dat ie er geen zin in had
Is ook wel een moetje gewordenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:37 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
heeft er iemand een filmpje van Ekdom die living doll deed vandaag, heb begrepen dat ie er geen zin in had
Het is ook eilk debiel dat mensen dat nummer aanvragen om Gerard erover te laten playbackenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:37 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
mensen die dat niet begrijpenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is ook wel een moetje geworden
Hij zei het vanmiddag(of vanmorgen kan ook) op de vraag van gerard wat hij aan had antwoordde hij, '' dat kun je vanavond zelf zien''quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het moment zelf heb ik gemist, maar ik heb het hier veelvuldig gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |