alsof mensen geld geven omdat ze echt een plaat willen horen. niemand gaat huilen als hij niet gedraaid wordtquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je zou er maar veel geld voor hebben gegeven
Wist je dat er een 10 uurs versie van is?quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die hadden ze laatst nog in een update gepropt
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:02 schreef Natha-- het volgende:
[..]
Wist je dat er een 10 uurs versie van is?![]()
Coen komt zo meteen al toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:02 schreef CindieY het volgende:
Eén voordeel: morgenavond kunnen we weer vroeg gaan slapen
Alhoewel de waarheid niet altijd tof is, is het beter dan de boel voorliegen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:01 schreef BBQSausage het volgende:
Bedankt voor de reminder in de TT
ik zou wel even zitten van mijn nummer wat doe jequote:Op zaterdag 24 december 2011 01:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
alsof mensen geld geven omdat ze echt een plaat willen horen. niemand gaat huilen als hij niet gedraaid wordt
Probeer het eens op je werk...8 uur dit aanhoren is NIET te doen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Van alle goede nummers is een 10 uurs versie te vinden
Wijze woorden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alhoewel de waarheid niet altijd tof is, is het beter dan de boel voorliegen.
what about kerstontbijt?quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:02 schreef CindieY het volgende:
Eén voordeel: morgenavond kunnen we weer vroeg gaan slapen
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:03 schreef Natha-- het volgende:
[..]
Probeer het eens op je werk...8 uur dit aanhoren is NIET te doen.
ik hoop dat je Wilders bedoeltquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze?
Geertje is nu begonnen aan zijn laatste uur.
En na een uur wil je dood!quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik denk dat ik na tien minuten gewoon zelf mee ga doen.
Kerstontbijt doe je doorgaans na de kerstmis, dus rond een uurtje of 23-24 's avonds.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat heeft dat precies te maken met vroeg slapen?
Oh, geen idee. Ik ben totaal niet christelijk opgevoed. Voor mij is kerstavond een avond als alle anderen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kerstontbijt doe je doorgaans na de kerstmis, dus rond een uurtje of 23-24 's avonds.
Ik denk dat ik dan eerst helemaal gek word, dan denk dat ik die kerel zelf ben, en dan wil ik opeens wel dood ja.quote:
ik gelukkig ook niet, moet er niet aan denken om naar de kerk te moeten en van de vreselijke liedjes te zingenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Ik ben totaal niet christelijk opgevoed. Voor mij is kerstavond een avond als alle anderen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan eerst helemaal gek word, dan denk dat ik die kerel zelf ben, en dan wil ik opeens wel dood ja.
Niet dat ik er enige fuck aan doe, ik heb nu al een halve kerststol op, die mijn pa heeft gebracht om op eerste kerstdag op te etenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Ik ben totaal niet christelijk opgevoed. Voor mij is kerstavond een avond als alle anderen.
Eten we eigenlijk ook nooitquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet dat ik er enige fuck aan doe, ik heb nu al een halve kerststol op, die mijn pa heeft gebracht om op eerste kerstdag op te eten
Truste!quote:
Dit is d'r tweede.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:09 schreef BobW het volgende:
Mag je een zwangere vrouw een milf noemen?
Een kerststol van een goede bakker is echt goed te kanen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eten we eigenlijk ook nooitAlhoewel ik geloof dat m'n moeder er wel eentje in haar kerstpakket had zitten, dus we zullen zien.
dat was echt geen tienermoeder, misschien zag ze er jong uit, maar haar vriendin was wel 30 sowieso.quote:
De Quicktime plug-in is gechrashed.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://www.rufentuf.nl/johnbakker/
alleen is het Jon (zonder h)quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Voor de liefhebbers:
MIDNR:quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Voor de liefhebbers:
Die vindt het nodig om ook maar aan elk gesprek deel te nemenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:11 schreef mwaterl het volgende:
Haha die conversatie met Jon Bakker xD
Waylon is irritant trouwens
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Voor de liefhebbers:
MIDNRquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
MIDNR:
http://www.pmklaassen.com/temp/midnr-soundboard/
Iddquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:13 schreef CindieY het volgende:
Zit een slaapgast de hele nacht op de bank met z'n telefoon te pielen, is het niet goed. Zit een slaapgast met elk gesprek mee te doen, is het ook niet goed. Wat verwachten jullie dan van een slaapgast?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:12 schreef Burrito het volgende:
Ik vind die chick leuker
"Ik hou niet van honden"
Klopt jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:13 schreef Krambo het volgende:
Is Jon Bakker al langs geweest, hij zou toch komen vanavond? (of heb ik dat gemist?)
Puntje, ik vind Waylon trouwens best meevallen, beter dan die Jan dinges van gisterenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:13 schreef CindieY het volgende:
Zit een slaapgast de hele nacht op de bank met z'n telefoon te pielen, is het niet goed. Zit een slaapgast met elk gesprek mee te doen, is het ook niet goed. Wat verwachten jullie dan van een slaapgast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |