Lijkt er wel op.quote:
slaapsequote:Op zaterdag 24 december 2011 01:21 schreef Swomp het volgende:
Zo dat was een mooie afsluiter, nu ga ik maar eens pitten![]()
Kusjekroel
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:21 schreef Swomp het volgende:
Zo dat was een mooie afsluiter, nu ga ik maar eens pitten![]()
Kusjekroel
ik heb ook nog een levenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee joh, gemiddeld 1 post per dag, dakantochnie
djkoelkast fixt die dingen altijd, misschien moet je hem even PM'en.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:22 schreef cygnusx het volgende:
Goed, ik heb ook even een request. Ik probeer zoveel mogelijk van serious request van de webcam stream op te slaan. Zowel via de webcam stream te rippen als ook het op te nemen van tv.
Mijn verzoek dus, Wie heeft er nog opnames van serious request 2010 dit jaar. Daarmee bedoel ik tv opnames, vooral die van 101 tv of het etalagekanaal, of natuurlijk de webcamstream. al het materiaal kan helpen. Ik heb sinds woensdag geprobeerd zoveel mogelijk van de streams te rippen, en sinds vandaag (vrijdag) ook de hd streams van nl1/nl3. Uiteindelijk wil ik alles netjes bundelen tot mkv bestanden per dag. Dus mkv's van hopelijk 24 uur lang per dag.
Heeft iemand dus nog streams? Zet ze aub voor me online, ik bundel ze en upload ze later weer als totaaloverzicht!
okeeyquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Die van Radio 5 is het beste van Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |