Trustenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ga ook, beter dan dit wordt het denk ik niet
Trusten allen alvast![]()
ajuusquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ga ook, beter dan dit wordt het denk ik niet
Trusten allen alvast![]()
Echt he...quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:28 schreef Staal het volgende:
Die is echt een aanslag op mijn nachtrust. Vind het zo jammer dat het morgen al weer af is.
inderdaadddddquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:28 schreef geindoctrineerd het volgende:
deze editie was stuk minder druk op fok dan vorig jaar, niet?
Ik vind de nachten juist drukker.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:28 schreef geindoctrineerd het volgende:
deze editie was stuk minder druk op fok dan vorig jaar, niet?
Ik loop he-le-maal vast, er komt niets meer uit. Het moet in januari ergens af, maar ik ben onderdeel van een projectgroep dus moet er wel op tijd mee zijn. Beleid enz uitzoeken vind ik erg leuk, het nadeel dat ik van de grond af moet schrijven voor een nieuwe instellingquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zit je in een flow met je schoolopdracht of lukt het niet? In het laatste geval, stoppenIk neem aan dat je nog wel eventjes hebt voor de deadline is.
Vanaf morgen zijn er weer jaaroverzichten etc om je aan te vergapen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:28 schreef Staal het volgende:
Die is echt een aanslag op mijn nachtrust. Vind het zo jammer dat het morgen al weer af is.
Anders krijg je helemaal geen leven meer als het langer zou durenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:28 schreef Staal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |