grapje schatje kusjessssquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Met die bekken die Gerard trekt? Vast wel
iddquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:05 schreef hole1988 het volgende:
PSB en er is geen beeld. Timing is niet al te goed.
echt zonde ja, waarom toch elk jaar weer die updates op het verkeerde momentquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:05 schreef hole1988 het volgende:
PSB en er is geen beeld. Timing is niet al te goed.
Ik volg je...quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:04 schreef alors het volgende:
Maar even radiostream aangezet, want UPDATE
Idemquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:04 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
echt zonde ja, waarom toch elk jaar weer die updates op het verkeerde moment
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat en ik weet niet of ik het wil weten..
Collega was aan het zeuren dat ze vandaag 3 uurtjes kassa moest draaien, terwijl ik bijna 12 uur kassa heb gedraaid vandaag. En morgen ook weer 8 uur.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben je nu nog ruzie aan het maken?
FM-radioquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:04 schreef alors het volgende:
Ze moeten ze die updates gewoon eens doen tijdens het reclameblok en niet langer dan het reclameblok duurt. Die updates duren onderhand volgens mij wel een kwartier en je mist dan best veel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
echt zonde ja, waarom toch elk jaar weer die updates op het verkeerde moment
Zwaar gefrustreerd dus... lekker laten gaan...quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Collega was aan het zeuren dat ze vandaag 3 uurtjes kassa moest draaien, terwijl ik bijna 12 uur kassa heb gedraaid vandaag. En morgen ook weer 8 uur.
Dus ik reageer met 'goh, je moet 3 uurtjes draaien' en all hell broke loose. Ik ga d'r niet eens meer op reageren.
eenschquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die update nu hebben ze idd getimed op het allerslechtste moment
Waar werk je? Toch geen supermarkt he? Ik ging dood daar achter de kassa.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Collega was aan het zeuren dat ze vandaag 3 uurtjes kassa moest draaien, terwijl ik bijna 12 uur kassa heb gedraaid vandaag. En morgen ook weer 8 uur.
Dus ik reageer met 'goh, je moet 3 uurtjes draaien' en all hell broke loose. Ik ga d'r niet eens meer op reageren.
En niet een update 53 keer herhalen in de avond/nacht.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze moeten ze die updates gewoon eens doen tijdens het reclameblok en niet langer dan het reclameblok duurt. Die updates duren onderhand volgens mij wel een kwartier en je mist dan best veel.
Dat zullen ze nooit leren, want het is elk jaar weer raak. Een update prima, maar doe het dan tijden het nieuws en reclame en laat ons niet 5 minuten dat kutbandje horen dan nieuws, dan weer kutbandje en dan pas update die tot kwart over duurtquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:06 schreef gerbenp het volgende:
Het lijstje wat er volgend jaar niet moet gebeuren tijdens SR:
Updates
Vult u maar aan
DJ's die gaan slapenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:07 schreef JaneDoe het volgende:
Updates
living doll
Vult u maar aan
Ik dacht dat het Sonja Bakker was, hoorde alleen de stem... Was niet zo, de dames daar zullen allemaal wel met dat accent praten. Accentenquote:
Jij bent slim!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:07 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zullen ze nooit leren, want het is elk jaar weer raak. Een update prima, maar doe het dan tijden het nieuws en reclame en laat ons niet 5 minuten dat kutbandje horen dan nieuws, dan weer kutbandje en dan pas update die tot kwart over duurt
Mwah, het nieuws en reclame komt natuurlijk ook elk uur terug. Alhoewel 's nachts inderdaad niet meer nodig is, dan krijgen wij op de FM ook alleen nog maar nieuws.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
En niet een update 53 keer herhalen in de avond/nacht.
+1quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:04 schreef alors het volgende:
Nee, niet bij een supermarkt. Maar wel bijna even druk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waar werk je? Toch geen supermarkt he? Ik ging dood daar achter de kassa.
Ik snap sowieso niet dat er geen webcam stream is zonder die update onzin.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:07 schreef JaneDoe het volgende:
Updates
living doll
Vult u maar aan
Ik ook nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat er geen webcam stream is zonder die update onzin.
Mijn nummer van vorig jaar moet ik ook nog steeds terughorenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:08 schreef Karina het volgende:
Muziek aanvragen en dan wordt het niet gedraaid
speciale videostream die continu uit het huis komt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:06 schreef gerbenp het volgende:
Updates
Vult u maar aan
denk dat echte koebellen een beetje duur zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:09 schreef CindieY het volgende:
Waylon wilde trouwens toch koebellen ipv die klapperhandjes?
Het is wel zo, maar ik vrees morgen het ergste weer met de finale, gaan ze weer een puinhoop van maken op 101TV uiteraardquote:
Nouja ik moest vandaag kassa draaien bij de Free Record Shop, maar dat is wel veel minder erg ondanks drukte. Daarom vroeg ik het, zodat ik je een virtuele knuffel kan geven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, niet bij een supermarkt. Maar wel bijna even druk.
Snap ik, maar ik heb zoiets gisteren voorbij zien komenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
denk dat echte koebellen een beetje duur zijn
Zonder de sms balk gelijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
speciale videostream die continu uit het huis komt.
Merk je niks meer vanquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:11 schreef TheVulture het volgende:
"Niks is erger dan met Kerst in het ziekenhuis liggen"
Nou wat denk je van een mortuarium Geer
natuurlijk die kun je apart naast de stream plaatsen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:10 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Zonder de sms balk gelijk. Belgen hebben het ook gedaan dit jaar
.
Ja want stel je voor dat je niet lekker geforceerd met je familie moet gaan etenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:11 schreef TheVulture het volgende:
"Niks is erger dan met Kerst in het ziekenhuis liggen"
Nou wat denk je van een mortuarium Geer
Bij de Blokker. En ik heb vandaag vanaf 11 tot 21 kassa gedraaid + 16 karren vracht in de winkel geknald.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja ik moest vandaag kassa draaien bij de Free Record Shop, maar dat is wel veel minder erg ondanks drukte. Daarom vroeg ik het, zodat ik je een virtuele knuffel kan geven.
Smakelijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:12 schreef Siegfried het volgende:
Zo maar es even niet solidair zijn..
Tja t wordt een beetje huge allemaal.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:07 schreef JaneDoe het volgende:
Updates
living doll
Vult u maar aan
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een kennis van me lag in een mortuarium...Nooit meer wat van gehoord
boh da's wel nasty. *virtuele knuffel geeft*quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bij de Blokker. En ik heb vandaag vanaf 11 tot 21 kassa gedraaid + 16 karren vracht in de winkel geknald.
Ach ja, het is bijna kerst, dus 'vreed op aard' en zulks.
Tnx!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
boh da's wel nasty. *virtuele knuffel geeft*
de Grootquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:13 schreef Paul het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
I
I
IIII
FANS!
Ik bied 200 als ie zijn kleren aan houdtquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik bied 100 EUR voor een naakte Waylon
HOI HOI!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
En dan bijt je ineens op een peper
Wat voor soep heb je dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
WAAROM BEN JE OPEENS EEN MAN?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |