Ik lees hier een verkapte belediging inquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik val op vrouwen die op schattige en lekkere jongens vallen.
Arme ik
Ik denk dat de kans per geval vrij klein is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:02 schreef Sinosappel het volgende:
Vallen schattige mannen (waar ik op val) op niet-schattig vrouwen? (wat ik ben)
Ik denk dat schattige mannen op vrouwen vallen die ze zien voor wie ze zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:02 schreef Sinosappel het volgende:
Werkelijk? Zou je die kunnen analiseren zodat alle mannen hier kunnen leren hoe een vrouw redeneert?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik lees hier een verkapte belediging in![]()
Neen. Ze voelen zich snel geďntimideerd denk ik. Maar goed de definitie van schattig moet dan wat concreter worden voor een goed antwoordquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:02 schreef Sinosappel het volgende:
Ik val op schattig en lekkere mannen, jij valt op vrouwen die daar op vallen, --> arme jij dat jij op iemand als ik valtquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Werkelijk? Zou je die kunnen analiseren zodat alle mannen hier kunnen leren hoe een vrouw redeneert?
Want ik zie 'm niet. Hoogstens een belediging richting mezelf
Okay, juist. Dan in naam van alle mannen hier, voor alle vrouwen hier: Als je een opmerking van een man op twee manieren kán opvatten, bedoelde hij de onschuldige manier. Mannen hebben zelden zin in ruziequote:Op vrijdag 23 december 2011 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik val op schattig en lekkere mannen, jij valt op vrouwen die daar op vallen, --> arme jij dat jij op iemand als ik valt
Maar ik las hem ook zoals je hem bedoelde: je bent niet schattig en lekker(jouw woorden)
Ja, maar "ze" willen ook graag genomen worden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Neen. Ze voelen zich snel geďntimideerd denk ik. Maar goed de definitie van schattig moet dan wat concreter worden voor een goed antwoord
Je moet meestal ook niet luisteren naar wat vrouwen zeggen over mannenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:05 schreef Bartholomeus het volgende:
Als jullie met z'n allen op schattig vallen, en ik word als allerschattigst betiteld, wat klopt er dan niet?
Alle mannen behalve mijn vent natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, juist. Dan in naam van alle mannen hier, voor alle vrouwen hier: Als je een opmerking van een man op twee manieren kán opvatten, bedoelde hij de onschuldige manier. Mannen hebben zelden zin in ruzie
Haha, dat spreekt voor zichzelf.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Alle mannen behalve mijn vent natuurlijk
Goed genomen kan worden? Je kan toch ook goed genomen worden door iemand die er schattig uitziet en is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, maar "ze" willen ook graag genomen worden.
Mlig kan bijvoorbeeld misschien "schattig" genoemd worden. Hij is zelf op zoek naar een "schattig" meisje, maar tegelijk wil hij ook iemand door wie hij goed genomen kan worden. Dat leidt tot een innerlijk conflict misschien.
Iets met stille waterenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:07 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Goed genomen kan worden? Je kan toch ook goed genomen worden door iemand die er schattig uitziet en is.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:07 schreef moneyfornothing het volgende:
Sinji.![]()
Goede tip man op de eerste pagina.
silent waters run deepquote:
Ik dacht dat vrouwen altijd werden genomen eerlijk gezegd. Of mannen in homoseksuele situaties natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, maar "ze" willen ook graag genomen worden.
Mlig kan bijvoorbeeld misschien "schattig" genoemd worden. Hij is zelf op zoek naar een "schattig" meisje, maar tegelijk wil hij ook iemand door wie hij goed genomen kan worden. Dat leidt tot een innerlijk conflict misschien.
Ach zolang jij tijd voor fok hebt is het goed tochquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:09 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Inderdaad. Tijd gaat snel en nog steeds geen bericht terug he.Druk bezig enzo.
Gewoon een vrouw die denkt dat ze in rengalop verkeerd in plaats van een slome stap ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen altijd werden genomen eerlijk gezegd. Of mannen in homoseksuele situaties natuurlijk.
Zo af en toe. Ben druk bezig met inpakken en whatsapp en kan het niet tegelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ach zolang jij tijd voor fok hebt is het goed toch
Die conclusie heb ik al jaren geleden getrokken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je moet meestal ook niet luisteren naar wat vrouwen zeggen over mannen
Doe de groetjes!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Ok dit is erg, straks heb ik echt ruzie thuis want ik besteed meer aandacht hier dan aan mijn vriend
ben weer weg
Ik ga binnenkort naar London, dus het moet daarnaquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wanneer gingen we ook alweer meeten?
Ik heb geen haast hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar London, dus het moet daarna
Antwerpen was de deal, you still in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |