pff, ben klaar met jouquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat ken ik niet... Wel gehoord dat het niet zo funny is.
Waarom?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:21 schreef Sinosappel het volgende:
Probeer hem te overtuigen dat hij wel wat van Cera wegheeft
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat is Jesse Eisenberg, wordt veel vergeleken met Cera
Ehh ik bedoelde dat in de ik-vorm. (Ik probeer jou daar van te overtuigen)...maar met zn blowout kapsel in het plaatje van sinji is het misschien niet zo goed te zienquote:
Maar waarom probeer je me daarvan te overtuigen dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:25 schreef Sinosappel het volgende:
Ehh ik bedoelde dat in de ik-vorm. (Ik probeer jou daar van te overtuigen)...maar met zn blowout kapsel in het plaatje van sinji is het misschien niet zo goed te zien
Wat dat eerste deel van die zin betreft lijk ik al op hemquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beetje socially awkward, maar toch een baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:35 schreef Sinji het volgende:
Doe het dan goedOmg die laatste, wat een bazinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Nou meidquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:47 schreef Cassandra87 het volgende:
ik vind benzin juist op iemand heel anders lijken qua uiterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee hoor niet negatief, denk ik
Maar benzin doet mij denken aan de iets oudere dirk post
Na te hebben gegoogled lijkt hij daar best wel op ja. Alleen dan schattiger en leukere uitstraling.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee hoor niet negatief, denk ik
Maar benzin doet mij denken aan de iets oudere dirk post
Gaan we weerquote:
Hmmquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Na te hebben gegoogled lijkt hij daar best wel op ja. Alleen dan schattiger en leukere uitstraling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Benzin had voorheen ook zijn haar wat 'lijziger', in grote lijnen komen ze zeker overeen, zelfde dromerige blik somsquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Na te hebben gegoogled lijkt hij daar best wel op ja. Alleen dan schattiger en leukere uitstraling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |