nvm thenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dude...serieus? Dit is een kind van 11.
Goh post ik een keer niet. Oh well Fuck it of in dit geval lick itquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:56 schreef Sinosappel het volgende:
Oeps ik verwarde even de plaatjes met elkaar. Ging even van het slechtste uit vanwege die 14-jarige opmerking van Tijn zojuist
Ik heet nog wel Martijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:56 schreef Sinosappel het volgende:
Oeps ik verwarde even de plaatjes met elkaar. Ging even van het slechtste uit vanwege die 14-jarige opmerking van Tijn zojuist
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heet nog wel Martijndat maakt het nog erger
heb je ook een clubje?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heet nog wel Martijndat maakt het nog erger
Voor hoelang nog is de vraagquote:
Hulde! Kun je de mannen niet wat meer tips geven?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:58 schreef Sinji het volgende:
Trouwens, kleine tip als je down under gaat bij een meid
Slappe tong >> gespannen tong
Kun je langer/heb je minder kaakkramp en fijner voor desbetreffende dame
tips zijn leuk in theorie. doe maar wat demo/hands-on sessies sinosquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hulde! Kun je de mannen niet wat meer tips geven?
Hoe word jij het liefst gepijpt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:58 schreef Sinji het volgende:
Trouwens, kleine tip als je down under gaat bij een meid
Slappe tong >> gespannen tong
Kun je langer/heb je minder kaakkramp en fijner voor desbetreffende dame
Ik schrijf mij in voor beide mannen en vrouwenquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:00 schreef clevy het volgende:
[..]
tips zijn leuk in theorie. doe maar wat demo/hands-on sessies sinos
Tongen wel?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat kan, nog nooit gedaan
Is niet moeilijk, je moet even door de zure appel heen. Dat is wel smerig maar daarna gaat het wel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat kan, nog nooit gedaan
In tegenstelling tot grolsch smaakt alleen de eerst slok naar pisquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:03 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Is niet moeilijk, je moet even door de zure appel heen. Dat is wel smerig maar daarna gaat het wel.
Wat was de vraag?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:04 schreef Sinosappel het volgende:
Ben jij bi, Tijn?
En kunnen alle mannen hier even de vraag van Lanterfant beantwoorden?
Heb je weleens een film met je dubbelganger gezien? Ik heb nu een beeld van je dat je qua persoonlijkheid ook lijkt op dat personage wat hij altijd speeltquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gedaan, maar eigenlijk deed zij al het werk, ik was vooral bang en geschrokken![]()
Messy and noisyquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hoe word jij het liefst gepijpt?
Ja [kree-modus aan] dat verhaal heb ik al zo vaak verteld hier [kree-modus uit]quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:04 schreef Sinosappel het volgende:
Ben jij bi, Tijn?
En kunnen alle mannen hier even de vraag van Lanterfant beantwoorden?
Haha aggos dit klinkt als een iets te pijnlijke ervaringquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:07 schreef Sinji het volgende:
Please geen trucjes met je tanden als je het niet kunt
Geen tanden, bitch plz jwzquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:07 schreef Sinji het volgende:
Nee, ik had geen enkel idee wie die jongen was waarvan je die foto postte. Ben ook zijn naam weer vergetenquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb je weleens een film met je dubbelganger gezien? Ik heb nu een beeld van je dat je qua persoonlijkheid ook lijkt op dat personage wat hij altijd speelt
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:08 schreef b4kl4p het volgende:
Gepijpt worden is wel lekker, alleen als het mokkeltje in kwestie probeert te deepthroaten is het nog geil. Wanneer ze bijna begint te braken niet meer.
Jij stelt het ook niet lekker als wij op je lipjes bijten tijdens het beffenquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha aggos dit klinkt als een iets te pijnlijke ervaring
allebei tegelijkertijd?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij stelt het ook niet lekker als wij op je lipjes bijten tijdens het beffen
Alleen een man weet hoe pijnlijk dat is, busted!quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha aggos dit klinkt als een iets te pijnlijke ervaring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijten bij het pijpen is nog een reëel gevaar, maar bij het beffen? Dan moet je wel erg spastisch met je mond doen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij stelt het ook niet lekker als wij op je lipjes bijten tijdens het beffen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:07 schreef Sinji het volgende:
Juno kijken, of Superbad.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, ik had geen enkel idee wie die jongen was waarvan je die foto postte. Ben ook zijn naam weer vergeten
Haha door deze foto krijgt Benzin dus een verkeerde indrukquote:
Dat ken ik niet... Wel gehoord dat het niet zo funny is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:20 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
heeft het over Michael Cera en zegt niet Arrested Development? Fuck jou!
Dat is Jesse Eisenberg, wordt veel vergeleken met Ceraquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Of in Zombieland, nog "gekeken" samen met SS. Daar deed hij me wel denken aan Mlig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |