Nee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij bent allerschattigst toch
sorry. Jij bent superduper cool. En aantrekkelijk natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
sorry. Jij bent superduper cool. En aantrekkelijk natuurlijkJa. VastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
HmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoe kom je bij hem als voorbeeld dan Cassandra? Het is niet echt een bekend iemand.
Ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik val op schattige jongens. Dus het is niet negatief.
Ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Flevolander volgt flevo nieuwsquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar hoe kom je bij hem als voorbeeld dan Cassandra? Het is niet echt een bekend iemand.
Waar val ik op?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik lees hier een verkapte belediging inquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik val op vrouwen die op schattige en lekkere jongens vallen.
Arme ik
Ik denk dat de kans per geval vrij klein is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:02 schreef Sinosappel het volgende:
Vallen schattige mannen (waar ik op val) op niet-schattig vrouwen? (wat ik ben)
Ik denk dat schattige mannen op vrouwen vallen die ze zien voor wie ze zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:02 schreef Sinosappel het volgende:
Werkelijk? Zou je die kunnen analiseren zodat alle mannen hier kunnen leren hoe een vrouw redeneert?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik lees hier een verkapte belediging in![]()
Neen. Ze voelen zich snel geďntimideerd denk ik. Maar goed de definitie van schattig moet dan wat concreter worden voor een goed antwoordquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:02 schreef Sinosappel het volgende:
Ik val op schattig en lekkere mannen, jij valt op vrouwen die daar op vallen, --> arme jij dat jij op iemand als ik valtquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Werkelijk? Zou je die kunnen analiseren zodat alle mannen hier kunnen leren hoe een vrouw redeneert?
Want ik zie 'm niet. Hoogstens een belediging richting mezelf
Okay, juist. Dan in naam van alle mannen hier, voor alle vrouwen hier: Als je een opmerking van een man op twee manieren kán opvatten, bedoelde hij de onschuldige manier. Mannen hebben zelden zin in ruziequote:Op vrijdag 23 december 2011 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik val op schattig en lekkere mannen, jij valt op vrouwen die daar op vallen, --> arme jij dat jij op iemand als ik valt
Maar ik las hem ook zoals je hem bedoelde: je bent niet schattig en lekker(jouw woorden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |