Er zijn pas vijf games genomineerd en daar is er maar één een shooter van...quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:18 schreef Roellie80 het volgende:
eingelijk moet je het per genre doen, anders krijgen we een opstapeling van shooters
Het is ook een voorspelling...quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:21 schreef wc-eend het volgende:
Er zijn pas vijf games genomineerd en daar is er maar één een shooter van...
Als we een opstapeling van shooters krijgen, dan hebben die het goed gedaan als die GOTY kunnen worden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:18 schreef Roellie80 het volgende:
eingelijk moet je het per genre doen, anders krijgen we een opstapeling van shooters
Veruit de meeste gamers spelen shooters. Ze zullen dus altijd winnen wanneer je dus een GOTY verkiezing maakt zonder verschillende genre's.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:28 schreef Kn0x het volgende:
Als we een opstapeling van shooters krijgen, dan hebben die het goed gedaan als die GOTY kunnen worden.
Dan nog niet veel verkeerd meequote:Op vrijdag 23 december 2011 09:35 schreef Q. het volgende:
1. Skyrim
2. Portal 2
Meer heb ik er niet gespeeld.
Portal 2 was vooral door het verhaal en de voice-acting zo geweldig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan nog niet veel verkeerd mee
Portal 2 was kort maar dat maak je zeker goed met Skyrim
Valt me trouwens mee dat Portal 2 hierboven al een paar keer is genoemd
Vond het een bijzondere game maar dacht dat het een beperkte fan base zou hebben (spannend was het niet echt he maar wel goed uitdagend).
Absoluut! Vooral de voice actingquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Portal 2 was vooral door het verhaal en de voice-acting zo geweldig.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:44 schreef Crazy Harry het volgende:
Een beetje jammer dat het aantal Wii spelers op het forum dermate klein is dat dit spel het nooit zal halen, maar geen enkel spel van dit jaar haalt het bij:
1. The legend of Zelda: Skyward Sword
2. The legend of Zelda: Skyward Sword
3. The legend of Zelda: Skyward Sword
4. The legend of Zelda: Skyward Sword
5. The legend of Zelda: Skyward Sword
Dat laat zelfs Skyrim verbleken.
Maar dat hebben ze al gedaan, met Mass Effect 2quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:51 schreef trancethrust het volgende:
1. Deus Ex: Human Revolution
2. Skyrim
Voor de rest alleen oldies gespeeld (Alpha Centauri), en EA afgezeken vanwege het uitstellen van Mass Effect 3 (wat ze hopelijk niet alsnog zo hard gaan verkrachten als de Dragon Age serie).
En als je hem volgend jaar in je lijstje zet telt het niet mee omdat de game uit 2011 komtquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:23 schreef Killjoy het volgende:
Voor Star Wars The Old Republic vind ik het nog iets te vroeg, de laatste 10 dagen van het jaar kan je niet echt een GOTY noemen.
Je kan ook de beta hebben gespeeld natuurlijk en op basis daarvan weten dat het een topgame isquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:23 schreef Killjoy het volgende:
Voor Star Wars The Old Republic vind ik het nog iets te vroeg, de laatste 10 dagen van het jaar kan je niet echt een GOTY noemen.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:11 schreef Kn0x het volgende:
Jullie mogen maximaal vijf games nomineren die jullie als GOTY willen opvoeren.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan alleen oordelen over spellen die ik heb gespeeld, ik bezit geen Wii dus Skyward Sword valt om die reden af.
1. Skyrim
2. Uncharted 3: Drake's Deception
3. Arkham City
4. Deus Ex: Human Revolution
5. Portal 2
6. Battlefield 3
7. LA Noire
8. Modern Warfare 3
9. Football Manager 2012
10. FIFA 12
Hij schijnt ook erg goed te zijn, zit nog diep weggestopt in m'n backlog, waarschijnlijk zelfs in het meest weggestopte hokje "na een volgende upgrade!"quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:35 schreef ems. het volgende:
Relatief veel mensen met the witcher 2. Opmerkelijk
Ik heb hem dus ondertussen 3 x opnieuw geinstalleerd, maar telkens vind ik het -echt- heel slappe rpg zooi. Misschien over een tijd maar nog eens proberen, maar ik kan niet zo snel een reden bedenkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij schijnt ook erg goed te zijn, zit nog diep weggestopt in m'n backlog, waarschijnlijk zelfs in het meest weggestopte hokje "na een volgende upgrade!"
Het is wel een redelijk spel. Al moet ik toegeven dat het bij mij alleen opvalt omdat alle andere rpg's, op Dark Souls na die ik dit jaar tegen ben gekomen dramatisch kut zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb hem dus ondertussen 3 x opnieuw geinstalleerd, maar telkens vind ik het -echt- heel slappe rpg zooi. Misschien over een tijd maar nog eens proberen, maar ik kan niet zo snel een reden bedenken
Ik weet niet wat jij allemaal gespeeld hebt, maar Kirby Mass Attack is top 5 Nintendo DS all time voor mij. Xenoblade is daarnaast ook de beste RPG van deze generatie. Dus.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:57 schreef Pritt het volgende:
Eigenlijk kunnen we wel concluderen dat er niet echt SUPER toppers zijn uitgekomen. Een aantal prima spellen maar geen instant-classics.
Nee en nee, maar ieder zijn meningquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal gespeeld hebt, maar Kirby Mass Attack is top 5 Nintendo DS all time voor mij. Xenoblade is daarnaast ook de beste RPG van deze generatie. Dus.
Maar deze generatie stelt kwa RPG's geen reet voor dus dat zegt nogal weinig.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal gespeeld hebt, maar Kirby Mass Attack is top 5 Nintendo DS all time voor mij. Xenoblade is daarnaast ook de beste RPG van deze generatie. Dus.
Dit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:57 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Maar deze generatie stelt kwa RPG's geen reet voor dus dat zegt nogal weinig.
Word. En als het kan ook een beetje moeilijke RPG's. Tegenwoordig heb je overal waypoints/quest markers/cruise control/very very very easy modes. Maak gewoon eens weer een toffe hardcore RPG waar je lang mee zoet bent.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit.
Tijd dat ze een nieuwe Baldur's Gate, Planescape Torment of Neverwinter Nights maken
Hell yes!quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit.
Tijd dat ze een nieuwe Baldur's Gate, Planescape Torment of Neverwinter Nights maken
Niks 'easy of medium mode'. Gewoon hardcore!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Word. En als het kan ook een beetje moeilijke RPG's. Tegenwoordig heb je overal waypoints/quest markers/cruise control/very very very easy modes. Maak gewoon eens weer een toffe hardcore RPG waar je lang mee zoet bent.
Maar dat zie ik niet zo snel meer gebeuren helaas. Mensen willen liever arcade-semi-rpg's zoals mass effect en dragon's age
Ook waypoints/questmarkers die je vaak uit kunt zetten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:08 schreef ems. het volgende:
Word. En als het kan ook een beetje moeilijke RPG's. Tegenwoordig heb je overal waypoints/quest markers/cruise control/very very very easy modes. Maak gewoon eens weer een toffe hardcore RPG waar je lang mee zoet bent.
Maar dat zie ik niet zo snel meer gebeuren helaas. Mensen willen liever arcade-semi-rpg's zoals mass effect en dragon's age
Ik heb me best vermaakt met Mass Effect en Dragon Age Origins hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:08 schreef ems. het volgende:
[..]
wat heeft men met frozen synapse? er is echt geen hol aanquote:Op zondag 25 december 2011 02:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Oh ik wil trouwens Frozen Synapse aan mijn lijst toevoegen, die was ik helemaal vergeten. Ik twijfel alleen of ik hem op de eerste of tweede plaats zou plaatsen.
Je bent de eerste die ik hoor die Xenoblade geen klassieker vond, ik heb hem nog ongespeeld in de kast liggen. Wat vond je er niet goed aan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee en nee, maar ieder zijn meningIk vond dit jaar ook erg tegenvallen. Vermakelijke spellen? mja. Klassiekers? Geen een.
Ik heb hem zelf niet echt kunnen spelen (gezien geen console), maar een vriend liet hem een keer zien en ik vond hem niet zozeer slecht, maar absoluut ook niet bijzonder. Hij werd royaal onthaald door de reviewers maar ik vind het eigenlijk allemaal wel meevallen.quote:Op zondag 25 december 2011 11:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Je bent de eerste die ik hoor die Xenoblade geen klassieker vond, ik heb hem nog ongespeeld in de kast liggen. Wat vond je er niet goed aan?
Want die wordt langzaam kutter? Ik vond hem in het begin al zo kutquote:Op zondag 25 december 2011 12:21 schreef speknek het volgende:
Ja da's het punt heh, hij ziet er niet uit, maar hij schijnt langzaam maar zeker fantastisch te worden. Beetje het omgekeerde van TW2.
Da's een leuk lijstjequote:Op zondag 25 december 2011 23:19 schreef Daemician het volgende:
1. The Legend of Zelda - Skyward Sword
2. Xenoblade Chronicles
3. Minecraft
4. CoD: Modern Warfare 3
5. Deus Ex: Human Revolution
Multiplayer niet geprobeerd, maar ik vond de single player na 10 minuten al dermate kut dat ik hem had geuninstalled.quote:Op maandag 26 december 2011 17:50 schreef KoningStoma het volgende:
Crysis 2 is zwaar ondergewaardeerd. Beste multiplayer van de afgelopen 4 jaar en een goede singleplayer.
quote:Op maandag 26 december 2011 21:41 schreef koloniekont het volgende:
1 modern warfare 3
2 bf3
3 ac revelations
4 red dead redemption
5 hitman blood money
De SP was ook pretty forgettable.quote:Op maandag 26 december 2011 18:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Multiplayer niet geprobeerd, maar ik vond de single player na 10 minuten al dermate kut dat ik hem had geuninstalled.
Dit en Skyrim zijn inderdaad de saaiste spellen van het jaar. Vooral Skyrim, ik zie serieus niet wat mensen er in zien. Het verhaal is standaard als de pest (en daarnaast ook slecht geschreven) de personages zijn zo 2d als het maar kan en de gevechten zijn ook totaal niet boeiend. Vooral de gevechten met de draken zijn erg teleurstellend. voeg daar nog eens aan toe dat het spel vol bugs zit en voorspelbare quests en levelscaling heeft en dan kom je tot de conclusie dat het gewoon een klote spel is.quote:
Dit zal over 2 jaar niet anders zijn denk ik..quote:Op woensdag 28 december 2011 13:24 schreef tkpm het volgende:
en onderaan komt van mij COD mw 3
dit omdat het een update is van COD 4 en dat je er volle pond voor moet betalen vind ik gewoon beetje jammer
1015. COD mw3
Ik neem aan dat je Cataclysm bedoelt, maar die is van 2010.quote:
Wordfeudquote:Op woensdag 28 december 2011 19:04 schreef Koning2 het volgende:
1. Skyrim
2. Portal 2
3. Batman: Arkham City
4. L.A. Noir
5. Deus Ex: Human Revolution
volledig onderaan: Wordfeud......
Die 5 dus, in die volgordequote:Op vrijdag 23 december 2011 09:32 schreef Killjoy het volgende:
1. Skyrim
2. Batman Arkham City
3. Witcher 2
4. Deus Ex: Human Revolution
5. Portal 2
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:58 schreef Vstark het volgende:
1. Battlefield 3
2. Battlefield 3
Enz, niks komt er ook maar dichtbij
=')quote:Op donderdag 29 december 2011 11:55 schreef Djaser het volgende:
1. Serious Sam 3
2. Portal 2
3. Dead Space 2
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Je moet dan ook een homo zijn om met een harnasje aan, een zwaardje te zwiepen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:00 schreef Catch_me het volgende:
Het door veel mensen uitgeroepen GOTY Skyrim zie ik hier verdacht weinig terug, apart
Dan lees je echt niet goed want hij staat er belachelijk veel tussen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:00 schreef Catch_me het volgende:
Het door veel mensen uitgeroepen GOTY Skyrim zie ik hier verdacht weinig terug, apart
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:13 schreef KoningStoma het volgende:
Een beetje gay
[ afbeelding ]
is oké
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |