Word. En als het kan ook een beetje moeilijke RPG's. Tegenwoordig heb je overal waypoints/quest markers/cruise control/very very very easy modes. Maak gewoon eens weer een toffe hardcore RPG waar je lang mee zoet bent.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit.
Tijd dat ze een nieuwe Baldur's Gate, Planescape Torment of Neverwinter Nights maken
Hell yes!quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit.
Tijd dat ze een nieuwe Baldur's Gate, Planescape Torment of Neverwinter Nights maken
Niks 'easy of medium mode'. Gewoon hardcore!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Word. En als het kan ook een beetje moeilijke RPG's. Tegenwoordig heb je overal waypoints/quest markers/cruise control/very very very easy modes. Maak gewoon eens weer een toffe hardcore RPG waar je lang mee zoet bent.
Maar dat zie ik niet zo snel meer gebeuren helaas. Mensen willen liever arcade-semi-rpg's zoals mass effect en dragon's age
Ook waypoints/questmarkers die je vaak uit kunt zetten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:08 schreef ems. het volgende:
Word. En als het kan ook een beetje moeilijke RPG's. Tegenwoordig heb je overal waypoints/quest markers/cruise control/very very very easy modes. Maak gewoon eens weer een toffe hardcore RPG waar je lang mee zoet bent.
Maar dat zie ik niet zo snel meer gebeuren helaas. Mensen willen liever arcade-semi-rpg's zoals mass effect en dragon's age
Ik heb me best vermaakt met Mass Effect en Dragon Age Origins hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:08 schreef ems. het volgende:
[..]
wat heeft men met frozen synapse? er is echt geen hol aanquote:Op zondag 25 december 2011 02:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Oh ik wil trouwens Frozen Synapse aan mijn lijst toevoegen, die was ik helemaal vergeten. Ik twijfel alleen of ik hem op de eerste of tweede plaats zou plaatsen.
Je bent de eerste die ik hoor die Xenoblade geen klassieker vond, ik heb hem nog ongespeeld in de kast liggen. Wat vond je er niet goed aan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee en nee, maar ieder zijn meningIk vond dit jaar ook erg tegenvallen. Vermakelijke spellen? mja. Klassiekers? Geen een.
Ik heb hem zelf niet echt kunnen spelen (gezien geen console), maar een vriend liet hem een keer zien en ik vond hem niet zozeer slecht, maar absoluut ook niet bijzonder. Hij werd royaal onthaald door de reviewers maar ik vind het eigenlijk allemaal wel meevallen.quote:Op zondag 25 december 2011 11:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Je bent de eerste die ik hoor die Xenoblade geen klassieker vond, ik heb hem nog ongespeeld in de kast liggen. Wat vond je er niet goed aan?
Want die wordt langzaam kutter? Ik vond hem in het begin al zo kutquote:Op zondag 25 december 2011 12:21 schreef speknek het volgende:
Ja da's het punt heh, hij ziet er niet uit, maar hij schijnt langzaam maar zeker fantastisch te worden. Beetje het omgekeerde van TW2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |