Game 1 -> Skyrim
Een nieuwe Elder Scrolls, eindelijk! Zowieso een groot fan van de reeks en kan niet ontkennen dat ook Skyrim wat steken laat vallen, maar desalniettemin voor mij game of the year. De soundtrack, gameplay, en een "nieuwe" provincie in Tamriel houdt me makkelijk maanden bezig. De communitymods zijn daarnaast een absolute must.
Game 2 -> BF3
De voor mij directe opvolger van bf2. De single player campaign wil ik het niet over hebben, 1 van de meest teleurstellende sp campaigns binnen shooters ooit meegemaakt, maar de mp maakt de game het geld dubbel en dwars waard. De Frost bite engine is super, en legt de lat hoger voor toekomstige shooters
Game 3 -> Portal 2
Juuj, puzzels! Portal 1 was briljant in zijn opzet, en dat hebben ze in deel 2 mooi doorgezet. Gekocht in steam sale maanden geleden, en nooit spijt van gehad. De humor is weer superbe en Glados is terug!
Game 4 -> The Witcher 2
The Wither was voor mij toch wel een hardcore rpg. Combat systeem waar je gestoord van werd maar een verhaal en grafisch krachtstaaltje waar je u tegen zegt. Los daarvan is CD project toch wel een dev die zich richt op zijn eigen community, wat ook prijswaardig te noemen valt!
[ Bericht 41% gewijzigd door DeeCruise op 31-12-2011 11:53:57 ]
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.