Het duurt nog een nachtje of vier tot maandagquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:08 schreef 3rdRock het volgende:
yup, daarom doe ik dat ook niet nu, maar maandag past huidige kan nog best een nachtje
piemel erin stoppen, in de smoel dus!quote:
Nee. Ik heb een zusje. En jij zei posten als je een zusje hebt.quote:
Ze zingen het niet meer hequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
piemel erin stoppen, in de smoel dus!
ja, maar t weekend ben ik niet thuis. hoef nog maar 1 nachtjequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het duurt nog een nachtje of vier tot maandag
Ja, dat is dus niet 'zeg ja en ik ga zoeken of ze op fok staat'quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een zusje. En jij zei posten als je een zusje hebt.
Opgelost dusquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
piemel erin stoppen, in de smoel dus!
nee, vrijgevig en ruimhartigquote:
Ze staat op fokquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat is dus niet 'zeg ja en ik ga zoeken of ze op fok staat'
Die kan hem hebben iddquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze heeft het koud maar ik ga der niet warm maken hoor.. die in het goud misschien.
Ja.. maar lastig zoeken zonder naam, nickname etc.....quote:
nog ff doorbeuken en dan ben je op schema voor morgenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
het moest elke dag een halfuur eerder in bed liggen zijn, maar het is nu weer een uur late rdan gister
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog ff doorbeuken en dan ben je op schema voor morgen![]()
Slapen is voor mietjesssssssssssquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
het moest elke dag een halfuur eerder in bed liggen zijn, maar het is nu weer een uur late rdan gister
quote:
slapen is voor mensen die werken en morgen misschien naar het ziekenhuis moetenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Slapen is voor mietjesssssssssss
Take it easy!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
slapen is voor mensen die werken en morgen misschien naar het ziekenhuis moeten
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:14 schreef 3rdRock het volgende:
bre preprared! ik trek een Shandy open!
We zullen zienquote:
Ik vond deze wel leuk:quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
LUILAKKEN ZIJN JULLIE![]()
Nah, die Sesamstraatpics kun je toch niet meer overtreffen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:14 schreef 3rdRock het volgende:
bre breprared! ik trek een Shandy open!
Je kunt dat uitzettenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:15 schreef Piles het volgende:
Kijk je al te lang als je mediabox spontaan op standby wil gaan?
Nee dat denk ik niet, hoezoquote:
paar weekjes? kweetniet...quote:
Dan ben je officieel verslaafd ben ik bangquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:15 schreef Piles het volgende:
Smoothquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, hoezo?! Was het dan eindelijk neuken
?!
Als je mee komt welquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, hoezo?! Was het dan eindelijk neuken
?!
Heb jij die gemaakt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:14 schreef Siegfried het volgende:
[..]
We zullen zien
[..]
Ik vond deze wel leuk:
[ afbeelding ]
Jwaidsquote:
ik las shandy ipv standbyquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:15 schreef Piles het volgende:
Die is mooi!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:14 schreef Siegfried het volgende:
[..]
We zullen zien
[..]
Ik vond deze wel leuk:
[ afbeelding ]
Komt omdat men hun hele oevre in de fik heeft gestoken omdat men de platenmaatschappij zat was.quote:
Hmm verleidelijkquote:
Volgens mij gaan haar benen nog makkelijker open dan die van een strijkplankquote:
slaap lekker!quote:
quote:
Ja of juist meenemenquote:
Ligt dat daaraan? Heb dat ding al jaren, nooit last van gehad en nu vraagt dat ding me al 3 dagen of ik op OK wil drukken zodat het niet op standbye gaat ...quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:15 schreef Piles het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:18 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ligt dat daaraan? Heb dat ding al jaren, nooit last van gehad en nu vraagt dat ding me al 3 dagen of ik op OK wil drukken zodat het niet op standbye gaat ...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:18 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom doet Mexico nooit mee aan de Olympische Spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom doet Mexico nooit mee aan de Olympische Spelen?LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Waarom doet Mexico nooit mee aan de Olympische Spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
waarschijnlijk heb je dan te lang geen knop op de remote ingedrukt.....dan denkt ie dat je niet meer kijken maar dat ie per ongeluk aan is blijven staan. tis zo'n schatjequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:18 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ligt dat daaraan? Heb dat ding al jaren, nooit last van gehad en nu vraagt dat ding me al 3 dagen of ik op OK wil drukken zodat het niet op standbye gaat ...
Dan is het maar goed dat ik niet op vrouwen val... Ik heb altijd ruzie met strijkplankenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij gaan haar benen nog makkelijker open dan die van een strijkplank
welke regie?quote:
Drankquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:20 schreef Waalwijker het volgende:
Eh, waarom moet die mensen altijd zo in die microfoon schreeuwen? Praat gewoon normaal. Slet.
Haha thanks!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die is mooi!
Maar die van Ernie Bert en Gerard was epic
ik bedoelde het sarcastisch, zo van dat er helemaal geen regie isquote:
Ze blijven het proberenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:21 schreef Piles het volgende:
Living doll
Gepland voor morgenmiddag dus.
Geef Gerard er ook 1quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:21 schreef Siegfried het volgende:
Weer even richting het huis
* Siegfried Fisherman neemt
zal naar je uitkijkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:21 schreef Siegfried het volgende:
Weer even richting het huis
* Siegfried Fisherman neemt
Omdat omgevingsgeluid waarschijnlijk. Ze horen zichzelf anders niet, gok ik zo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:20 schreef Waalwijker het volgende:
Eh, waarom moet die mensen altijd zo in die microfoon schreeuwen? Praat gewoon normaal. Slet.
Klopt, het geluid van de buitenmicrofoon hoor je ook niet op het plein, dus dat is best lastig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omdat omgevingsgeluid waarschijnlijk. Ze horen zichzelf anders niet, gok ik zo.
Mee eens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:22 schreef Krambo het volgende:
Morgenmiddag een 'spontane' Living Doll van Gerard.
De eerste keer was legendarisch maar nu wordt het zo'n flauw cliché, beetje jammer hij moet het eigenlijk niet meer doen
Ja want die studio is helemaal niet geluiddicht.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:20 schreef Waalwijker het volgende:
Great Danequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:21 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Haha thanks!
Deze vond ik ook wel leuk:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je nou al weg? Het neuken gaat zo beginnen...
dat dusquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
VEULS te geforceerd.... Niet leuk meer.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:23 schreef Joysa het volgende:
[..]Ik ben al bijna 2,5u naar bed aan het gaan
Truste lieverdquote:
Gelukkig zijn mensen die normaal praten ook prima te verstaan vriend.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja want die studio is helemaal niet geluiddicht.
FACKING SLECHT!!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. ik moet zeggen dat de gasten dit jaar behoorlijk slecht zijn
Irene was leukquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat weten zij toch niet. Als er om je heen wordt geschreeuwd ga jij toch ook harder praten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:23 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mensen die normaal praten ook prima te verstaan vriend.
behalve irene en britt was ook nog wel enig sinds vermakelijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cliff en The Young Onesquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:25 schreef Apache4U het volgende:
Zei ie nou dat living doll niet kon omdat Cliff morgen zelf zou langskomen?
Denk je dat nou echtquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:25 schreef Apache4U het volgende:
Hoe gaat het met onze bets?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:25 schreef Theoden het volgende:
Volgend jaar Ilse, Roel, Youp, Lucille en uhm .... James Hetfield
ik Irenequote:
Is hij nog bij het huis geweest dit jaar?? Was vorig jaar echt mooi, dronken aan de telefoonquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:25 schreef Krambo het volgende:
Jon Bakker als slaapgast zou ook wel eens leuk zijn
of Keith Bakker, of Marco Bakker.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:25 schreef Krambo het volgende:
Jon Bakker als slaapgast zou ook wel eens leuk zijn
Jepquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:25 schreef Apache4U het volgende:
HUH?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Is hij nog bij het huis geweest dit jaar?? Was vorig jaar echt mooi, dronken aan de telefoon
Oh ja dat was mooi idd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Is hij nog bij het huis geweest dit jaar?? Was vorig jaar echt mooi, dronken aan de telefoon
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:27 schreef minthy het volgende:
[..]
beetje warmer of kouder vind ik ook niet zo'n probleem. heb eigenlijk maar 2 eisen: ademen en appeltaart bakken kunnende. maar dat 1e is optioneel...quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij doet alles wat rond de 36 graden is toch
keith bakker zit in de cel dus dat word hem nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
of Keith Bakker, of Marco Bakker.
quote:
Ik weet het niet, maar dit is wel de eerste keer , dat ik zie, dat je voor 12000 euro niet de plaat krijgt te horen die wordt aangevraagd.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:28 schreef Geo4kant het volgende:
Sterf met je kutgedanschoreo .. hoop dat je cholera krijgt vieze natnek
ik heb helemaal niet gewed!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.. achja, was de winst van vorig bet by remco maarja
.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haar kleren zijn ook mooi.. als een hoopje naast mijn bed!
.
.
Pics van joysa? Ik duik niet overal op..quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Geo jij mag morgen mijn plek wel overnemen! Alleen zeggen we dat dan niet tegen Joysa
Boem boemquote:
zijn aanwezigheid is goud waard...quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:30 schreef Szura het volgende:
Heeft die gladjakker zelf ook al wat gedoneerd?
Ohquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pics van joysa? Ik duik niet overal op..
En dan gaan ze samen tongendans doen, geleerd bij de gaychoreoquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:31 schreef Krambo het volgende:
Zo meteen de bel, Arie Boomsma komt langs om Jan uit de kast te trekken
Jow, doe eens tofquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:31 schreef Waalwijker het volgende:
Oh. Bonkers. Da's die plaat waar Roosmarijn zo'n fan van is toch? Omdat ze zelf één bonk vet is.
zo klopt iequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:31 schreef Krambo het volgende:
Zo meteen de bel, Arie Boomsma komt langs om Jan in de kast af te trekken
leef jij nog? en doe es lief!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:31 schreef Waalwijker het volgende:
Oh. Bonkers. Da's die plaat waar Roosmarijn zo'n fan van is toch? Omdat ze zelf één bonk vet is.
Pics.............quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh! Nja lekker smooth toch, gewoon doen
Is oprotten ook een optie?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zo, jan kan nu anderhalf uur iets met choreos en ongewenst aanraken doen, en de rest aan Gerard overlaten.
dan ken je mij nog niet....quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:32 schreef Krambo het volgende:
[..]en ik dacht dat ik een dirty mind had ....
Roosmarijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:31 schreef Waalwijker het volgende:
door die zin krijg ik zin in Oreo's! en die heb ik nog liggen. thnx!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zo, jan kan nu anderhalf uur iets met choreos en ongewenst aanraken doen, en de rest aan Gerard overlaten.
Ik heb geen pics hierquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pics.............
Of ik neem gewoon een zak mee, dat kan ook
beetje zout?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
mwa, na een kwartiertje jouw post lezen heb ik een flauw vermoeden
Geo, was dat nou?! Toch weer een gifje... Ik ben niet boos hoor, wel een beetje teleurgesteld...quote:
Denk dat ik die zak meeneem, ratio ugly vs fuckable op Fok! zal niet in favor zijn van het 2e.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb geen pics hier. Dus voor de zekerheid kun je een zak meenemen
Truste. <3quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:35 schreef rubbereend het volgende:
bedtijd voor mij, veel plezier hier nog
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:35 schreef rubbereend het volgende:
technisch gezien is t geen gifje, maar een jpg.....;)quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Geo, was dat nou?! Toch weer een gifje... Ik ben niet boos hoor, wel een beetje teleurgesteld...
slaapsequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:35 schreef rubbereend het volgende:
Het is een JPGquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Geo, was dat nou?! Toch weer een gifje... Ik ben niet boos hoor, wel een beetje teleurgesteld...
truste!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:35 schreef rubbereend het volgende:
Ik wist dat er iemand ging happen...quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
technisch gezien is t geen gifje, maar een jpg.....;)
Fout. 't Is zijn broer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:36 schreef Krambo het volgende:
[..]![]()
Ik zag gisteren Roos voor het eerst en ik dacht ze is de zus van Andre Hazes
True, al is ze wel te doen, maar dat is een meningquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk dat ik die zak meeneem, ratio ugly vs fuckable op Fok! zal niet in favor zijn van het 2e.
Goeie conclusie.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:36 schreef Geo4kant het volgende:
Mannen willen zijn pik zien, vragen een zielige nummer aan.. en Jan snapt het niet, Jan.. ze zijn homo, die houden van kut nummers. (ook al willen ze niks met kut te maken hebben)
+quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:36 schreef Szura het volgende:
Blood on the Dancefloor.
Doe maar Jan's bloed dan.
heb trek, eet dus maar oreo `:)quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wist dat er iemand ging happen...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:36 schreef Szura het volgende:
Blood on the Dancefloor.
Doe maar Jan's bloed dan.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:38 schreef Geo4kant het volgende:
Viel jan maar met zijn kop op de dancefloor.. dan hadden we blood on the dancer
Die gebruiken hun poepgaatje als 'kut'quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:36 schreef Geo4kant het volgende:
Mannen willen zijn pik zien, vragen een zielige nummer aan.. en Jan snapt het niet, Jan.. ze zijn homo, die houden van kut nummers. (ook al willen ze niks met kut te maken hebben)
He?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die gebruiken hun poepgaatje als 'kut'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ieuw...quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Uhm okéquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:39 schreef minthy het volgende:
[..]
ieuw...
Tis wel weer eens wat anders dan een vislucht
[Ekdom]quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jon, Jon Bakker, ben jij het?quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:39 schreef Geo4kant het volgende:
Michael Jackson komt uit de ontvangstkamer van een ziekenhuis nadat zijn vrouw was bevallen van een zoon. En de dokter en michael lopen zo over de gang en zo vraagt Michael aan de dokter wanneer mag ik nou sex hebben. Zegt de dokter daarop: nou wacht nog maar wel eventjes tot hij kan lopen he….
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:39 schreef Geo4kant het volgende:
Michael Jackson komt uit de ontvangstkamer van een ziekenhuis nadat zijn vrouw was bevallen van een zoon. En de dokter en michael lopen zo over de gang en zo vraagt Michael aan de dokter wanneer mag ik nou sex hebben. Zegt de dokter daarop: nou wacht nog maar wel eventjes tot hij kan lopen he….
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |