SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:18 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ligt dat daaraan? Heb dat ding al jaren, nooit last van gehad en nu vraagt dat ding me al 3 dagen of ik op OK wil drukken zodat het niet op standbye gaat ...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:18 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom doet Mexico nooit mee aan de Olympische Spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom doet Mexico nooit mee aan de Olympische Spelen?LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Waarom doet Mexico nooit mee aan de Olympische Spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
waarschijnlijk heb je dan te lang geen knop op de remote ingedrukt.....dan denkt ie dat je niet meer kijken maar dat ie per ongeluk aan is blijven staan. tis zo'n schatjequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:18 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ligt dat daaraan? Heb dat ding al jaren, nooit last van gehad en nu vraagt dat ding me al 3 dagen of ik op OK wil drukken zodat het niet op standbye gaat ...
Dan is het maar goed dat ik niet op vrouwen val... Ik heb altijd ruzie met strijkplankenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij gaan haar benen nog makkelijker open dan die van een strijkplank
welke regie?quote:
Drankquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:20 schreef Waalwijker het volgende:
Eh, waarom moet die mensen altijd zo in die microfoon schreeuwen? Praat gewoon normaal. Slet.
Haha thanks!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die is mooi!
Maar die van Ernie Bert en Gerard was epic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |