SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:18 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ligt dat daaraan? Heb dat ding al jaren, nooit last van gehad en nu vraagt dat ding me al 3 dagen of ik op OK wil drukken zodat het niet op standbye gaat ...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:18 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom doet Mexico nooit mee aan de Olympische Spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom doet Mexico nooit mee aan de Olympische Spelen?LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Waarom doet Mexico nooit mee aan de Olympische Spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
waarschijnlijk heb je dan te lang geen knop op de remote ingedrukt.....dan denkt ie dat je niet meer kijken maar dat ie per ongeluk aan is blijven staan. tis zo'n schatjequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:18 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ligt dat daaraan? Heb dat ding al jaren, nooit last van gehad en nu vraagt dat ding me al 3 dagen of ik op OK wil drukken zodat het niet op standbye gaat ...
Dan is het maar goed dat ik niet op vrouwen val... Ik heb altijd ruzie met strijkplankenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij gaan haar benen nog makkelijker open dan die van een strijkplank
welke regie?quote:
Drankquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:20 schreef Waalwijker het volgende:
Eh, waarom moet die mensen altijd zo in die microfoon schreeuwen? Praat gewoon normaal. Slet.
Haha thanks!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die is mooi!
Maar die van Ernie Bert en Gerard was epic
ik bedoelde het sarcastisch, zo van dat er helemaal geen regie isquote:
Ze blijven het proberenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:21 schreef Piles het volgende:
Living doll
Gepland voor morgenmiddag dus.
Geef Gerard er ook 1quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:21 schreef Siegfried het volgende:
Weer even richting het huis
* Siegfried Fisherman neemt
zal naar je uitkijkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:21 schreef Siegfried het volgende:
Weer even richting het huis
* Siegfried Fisherman neemt
Omdat omgevingsgeluid waarschijnlijk. Ze horen zichzelf anders niet, gok ik zo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:20 schreef Waalwijker het volgende:
Eh, waarom moet die mensen altijd zo in die microfoon schreeuwen? Praat gewoon normaal. Slet.
Klopt, het geluid van de buitenmicrofoon hoor je ook niet op het plein, dus dat is best lastig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omdat omgevingsgeluid waarschijnlijk. Ze horen zichzelf anders niet, gok ik zo.
Mee eens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:22 schreef Krambo het volgende:
Morgenmiddag een 'spontane' Living Doll van Gerard.
De eerste keer was legendarisch maar nu wordt het zo'n flauw cliché, beetje jammer hij moet het eigenlijk niet meer doen
Ja want die studio is helemaal niet geluiddicht.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:20 schreef Waalwijker het volgende:
Great Danequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:21 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Haha thanks!
Deze vond ik ook wel leuk:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je nou al weg? Het neuken gaat zo beginnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |