Ja ik was laatst ziekachtig (oververhitquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ziek worden. Ik heb nauwelijks nog honger nadat ik een week lang ziek ben geweest
Ik had buikgriep en geloof me, dat helptquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik was laatst ziekachtig (oververhit) en sinds dat over is, is het juist.
Ok, verklaar oververhit naderquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik was laatst ziekachtig (oververhit) en sinds dat over is, is het juist.
Een migraineaanval wens je niemand toe.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
Kooidebielhanskrijg effe een migraine aanval en ga lekker naar huis
Ik wilde het net typenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een migraineaanval wens je niemand toe.
die movesquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Rinus het hoog in zn bol gaat krijgen nu hij 1140 euro geboden krijgt voor een huiskamerconcert
Dat kende gisteren toch ook iemand nietquote:
Neequote:Op vrijdag 23 december 2011 01:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen 1,5 week zoveel honger, ik kan echt 10 kilo vlees eten volgens mij en nog zit ik niet volheb je tips om er vanaf te komen?
owja, jullie delen hoofdhelften toch?quote:
Jan Klooijmans is niemand.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een migraineaanval wens je niemand toe.
Ja dat dus. Gister heb ik 10 minuten vol gezeten van een groenten/fruitsapje van een blender vol na een dürüm. En daarna had ik weer honger.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:39 schreef alors het volgende:
[..]
Neeik heb dat ook wel eens, van die weken waarin ik gewoon oneindig veel honger hebt. Dan kan ik serieus 10 stukken brood eten zonder vol te raken en dan de rest nog he
Was je even buiten eten snel?quote:
Dat word dan normaal gesproken alleen maar bij arbeidsvitaminen gedraaid als de gangbare 3fm doelgroep op school zit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kende gisteren toch ook iemand niet
Ja, mijn rechterhelft eraf, Minthy's linkerhelft erafquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja, jullie delen hoofdhelften toch?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kende gisteren toch ook iemand niet
Krijgt normaal al 700 eurie voor 20min optreden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Rinus het hoog in zn bol gaat krijgen nu hij 1140 euro geboden krijgt voor een huiskamerconcert
quote:
Allebei parttime?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:41 schreef minthy het volgende:
[..]!!
Moeten we nog wel even goed overleggen welke baan we gaan nemen; docent of begeleider
Evil, ruiken ze ook aan jou als je naar hamburger ruikt?quote:
Jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja, jullie delen hoofdhelften toch?
Haha, ik neem zo even een fishermansquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Evil, ruiken ze ook aan jou als je naar hamburger ruikt?
Heb jij eigenlijk aura's ofzo?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijn linker en haar rechter gooien we weg. Stomme migrainekant
sterk spul hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:42 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Haha, ik neem zo even een fishermans
Ja, of we gaan autistische/ADHD-kinderen ondersteunen op schoolquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:42 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Haha, ik neem zo even een fishermans
Niet dat ik weet... Of dat ik me er bewust van benquote:
Speciaal onderwijs, alleen jammer dat daar nu op bezuinigd wordtquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of we gaan autistische/ADHD-kinderen ondersteunen op school
ff schoonvegenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:44 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij kwam er wat extra security bij
Kun je hier op fok ook gewoon doen hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of we gaan autistische/ADHD-kinderen ondersteunen op school
allemaal voor de bouncerquote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:44 schreef Qunix het volgende:
Als ik hier nou echt geen fuck aan vind.... Is dat dan raar?
Neequote:Op vrijdag 23 december 2011 01:44 schreef Qunix het volgende:
en terecht, survival of the fittest verdorie!quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Speciaal onderwijs, alleen jammer dat daar nu op bezuinigd wordt
Dan hebben we geen inkomenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun je hier op fok ook gewoon doen hoor
Ja, maar wij zijn onderscheidend, want wijquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Speciaal onderwijs, alleen jammer dat daar nu op bezuinigd wordt
wmb niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:44 schreef Qunix het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar wij zijn onderscheidend, want wij
Das naast mijn werk en opleiding een heuse dagtaak... Ik vervul het met liefdequote:Op vrijdag 23 december 2011 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun je hier op fok ook gewoon doen hoor
jaquote:
Ja en dan van alle FOK!kers te horen krijgen dat we uitkeringstrekkers zijn en dat ze belasting voor ons moeten dokkenquote:
Dat dacht ik van te voren al, maar neeeeeeeeee ze moesten bouncer forceren, bleghquote:
Tuurlijk wel johquote:
Zo zou ik het niet lang volhouden, ik lig zo te knorrenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:46 schreef Memento-Mori het volgende:
zo, bed, netbook aan en tv aaneens kijken hoe lang ik op blijf
Nee , het slaat doodquote:
tis ook niet altijd een springplaatquote:
Zou het wel moeten zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis ook niet altijd een springplaat
Oh dan is bouncer een hit, er wordt niet op gesprongenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis ook niet altijd een springplaat
Idd, ik heb nog zelden een geforceerd anthem gehoord dat zo weinig gedraaid werd tijdens een SR.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:49 schreef alors het volgende:
Okay ik ga naar mn bedje toe, luister nog wel even via de radio mee. Weltrusten allen alvast![]()
xoxo
Ik heb niet veel gekeken afgelopen dagen, maar ik heb nog niemand zien springenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan is bouncer een hit, er wordt niet op gesprongen
Trustenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:49 schreef alors het volgende:
Okay ik ga naar mn bedje toe, luister nog wel even via de radio mee. Weltrusten allen alvast![]()
xoxo
slaapsequote:Op vrijdag 23 december 2011 01:49 schreef alors het volgende:
xoxo
Trustequote:Op vrijdag 23 december 2011 01:49 schreef alors het volgende:
xoxo
trusten!quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:49 schreef alors het volgende:
xoxo
Heus wel, de dj's en Brittquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niet veel gekeken afgelopen dagen, maar ik heb nog niemand zien springen
Het volledige bedrag van SR komt ook niet aan hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:49 schreef CindieY het volgende:
Jan, wees nou eerlijk, je weet dat wie je ook kiest, die na de eerste bootcampronde er alweer uit ligt
Oeh, prikkelbaar??quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:49 schreef 3rdRock het volgende:
flikker op met dat positieve gelul en noem die namen
buh, moet eigenlijk naar bed, maar heb geen zinquote:
Moet?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
buh, moet eigenlijk naar bed, maar heb geen zin
Ja, die doen hun best wel, maar op het plein zie ik alleen maar een tamme kuddequote:
Dat leg je jezelf opquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
buh, moet eigenlijk naar bed, maar heb geen zin
Enige keer dat ik ze zie springen is als er happy hardcore wordt gedraaid.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die doen hun best wel, maar op het plein zie ik alleen maar een tamme kudde
ja, want ik ben moe. en ik "moet" om 9u op want ik wil om 12.45u in de trein zitten en voor die tijd moet ik douchen en een was draaien die ca 2u in beslag neemt en ophangen. 3u en 3 kwartier moet net genoeg zijn...quote:
Jan en Timur.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:52 schreef Szura het volgende:
Wanneer gaan er weer 2 chickies met elkaar zoenen in het huis?
niet zo mekkeren jijquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, want ik ben moe. en ik "moet" om 9u op want ik wil om 12.45u in de trein zitten en voor die tijd moet ik douchen en een was draaien die ca 2u in beslag neemt en ophangen. 3u en 3 kwartier moet net genoeg zijn...
edwin kennende vind hij buiten nog wel even twee muilende damesquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:52 schreef Szura het volgende:
Ik ben daar wat gemakkelijker in, zet rustig in de nacht een was aanquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, want ik ben moe. en ik "moet" om 9u op want ik wil om 12.45u in de trein zitten en voor die tijd moet ik douchen en een was draaien die ca 2u in beslag neemt en ophangen. 3u en 3 kwartier moet net genoeg zijn...
Ik bied me aan voor een redelijk bedrag. En wel met een lekker wijf.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:52 schreef Szura het volgende:
Oh vorig jaar Ellen ten Damme met wie ook al weer ...quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:52 schreef Szura het volgende:
ik slaap praktisch naast de wasmachine en mijn beddegoed moet er in.....;)quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben daar wat gemakkelijker in, zet rustig in de nacht een was aan
Katjaquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh vorig jaar Ellen ten Damme met wie ook al weer ...
Katja Schuurman, keek het filmpje net toevallig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
katja schuurmanquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah... Das wel een probleem jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik slaap praktisch naast de wasmachine en mijn beddegoed moet er in.....;)
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:54 schreef Yurithemaster het volgende:
laat hem dan ook gewoon zien jan
Welkom...quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:55 schreef Krambo het volgende:
Lekker , ik val binnen in een gesprek over de leuter van die slaapgast
Jam heef t een sneaky 2e persoon in zich.... Eerste zei ie al dat ie zich af zou laten trekken door meisjes en nu net dat ie een hele grote leuter heeftquote:
die leuter is de 2e persoon...quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Jam heef t een sneaky 2e persoon in zich.... Eerste zei ie al dat ie zich af zou laten trekken door meisjes en nu net dat ie een hele grote leuter heeft
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:57 schreef 3rdRock het volgende:
KENSINGTON![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kom gillend klaar mensen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoera![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:56 schreef rubbereend het volgende:
over die staking: (PAINT) Scholierenprotest Museumplein 21-12-2011
WIDMquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:58 schreef Krambo het volgende:
misschien leef ik onder een steen, maar zou ik die Jan eventueel vankunnen kennen?
GTST, So You Think You Can Dance, Wie is de mol.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:58 schreef Krambo het volgende:
misschien leef ik onder een steen, maar zou ik die Jan eventueel vankunnen kennen?
Geen idee, ik zie hem af en toe eens in een of andere spelshow langs komen tijdens het zappenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:58 schreef Krambo het volgende:
goede tijden slechte tijdenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:58 schreef Krambo het volgende:
Je mist niks, kooimanquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:58 schreef Krambo het volgende:
oh ok, vandaar dat ik hem niet kenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
GTST, So You Think You Can Dance, Wie is de mol.
We hebben een fanquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
GTST, So You Think You Can Dance, Wie is de mol.
Iddquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:00 schreef Theoden het volgende:
Staan daar 3 DJ's die al dagen niet eten en weinig slapen ... komen die mietjes van Kensington zeiken dat ze even een paar optredens hebben gedaan en nu dus moe zijn. Sterf lekker.
zo, Ratelband is ook binnen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:00 schreef Smoofie het volgende:
Waarom doen ze dit nog. Het enige wat ze doen is het de afrikaantjes langer laten lijden, ze gaan uiteindelijk toh dood door AIDS of honger/dorst.
gr gr smoof
Die werken wel wat hamburgers naar binnen achter de schermenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:00 schreef Theoden het volgende:
Staan daar 3 DJ's die al dagen niet eten en weinig slapen ... komen die mietjes van Kensington zeiken dat ze even een paar optredens hebben gedaan en nu dus moe zijn. Sterf lekker.
Het is nu onderhand al zo vaak voorbij gekomen alle3 de programma's zijn besproken vanavondquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:00 schreef Smoofie het volgende:
Waarom doen ze dit nog. Het enige wat ze doen is het de afrikaantjes langer laten lijden, ze gaan uiteindelijk toh dood door AIDS of honger/dorst.
gr gr smoof
Jij ook hoor, doeiquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:00 schreef Smoofie het volgende:
gr gr smoof
Dat gaan we!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:00 schreef Yurithemaster het volgende:
hoop dat we straks met gerard gaan knallen
Hoi!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:00 schreef Smoofie het volgende:
gr gr smoof
Tygo Gernand is toch schimpie?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goede tijden slechte tijden
so you think you can dance
ranking the stars
schimpie uit die reclame....dat is hij ook!
Hee ga es foto;s maken jij!quote:
Waylon.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:01 schreef Krambo het volgende:
Wie is morgen de slaapgast? (sorry ik ben te lui om het op te zoeken:P)
Ik ben geen afrikaan, damn nigga.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:01 schreef Geo4kant het volgende:
Smoof, wil je niet dat je familie langer leeft dan?
de stem wel, maar Jan zit in het pak...;)quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tygo Gernand is toch schimpie?
Wisselrol, kan niet andersquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tygo Gernand is toch schimpie?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:01 schreef 3rdRock het volgende:
die dj's hebben al honger, hebben ze het in het nieuws over Arabische Liga. lekker dan
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geef maar even door dat wij het eens zijn met coens idee om een happyhardcore uurtje te doen
No Waylonquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
No Waylon![]()
godsamme, dan ga ik weer luisteren!![]()
![]()
Daar ben ik het ook wel mee eensquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geef maar even door dat wij het eens zijn met coens idee om een happyhardcore uurtje te doen
Jordy v Loonquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:01 schreef Krambo het volgende:
Wie is morgen de slaapgast? (sorry ik ben te lui om het op te zoeken:P)
LUILAKKEN ZIJN JULLIEquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:02 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Zeg, we zijn niet voor niks met z'n tweeen.
je delegeert?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:02 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Zeg, we zijn niet voor niks met z'n tweeen.
Echt ? why oh why, als ik een keertje kan kijken snachts komen er van die uhm .. matige gastenquote:
EENS.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:02 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens![]()
Hoewel, een uurtje gierende gitaren..
Ik zou beide wel prima vindenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:02 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Een uurtje gitaren en een uurtje happy hardcore?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:02 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Goud!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:04 schreef Theoden het volgende:
[..]
Een uurtje gitaren en een uurtje happy hardcore?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:04 schreef Theoden het volgende:
[..]
Een uurtje gitaren en een uurtje happy hardcore?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:02 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Hahaha, over een 20 minuten verwacht ik weer het huis in te gaan. Tenzij die danslui er nog tussendoor komenquote:
Ik ga het in elk geval proberenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
LUILAKKEN ZIJN JULLIE![]()
Nah, die Sesamstraatpics kun je toch niet meer overtreffen
Whahaha, om 3 uur, 4 uur en 6 uur jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nooit 's nachts, de eerste is volgensmij pas rond een uurtje of 6.
* Iemand leest meequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:04 schreef minthy het volgende:
[..]
SSSSSTTTTTT!!
Straks leest er iemand mee
Omdat de mannen hier een stuk minder over voetbal praten natuurlijk!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:03 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zijn hier meer vrouwen dan in VBL
Je gelooft het zelf?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
Nee happy draaien voor half3/3.. dan ga ik slapen.. denk ik
eerste nacht heb ik er geen zien langskomen, vannacht maar ik 4 uur niet mee omdat ik morgen mn rijbewijs ga halen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whahaha, om 3 uur, 4 uur en 6 uur ja
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Hahaha, over een 20 minuten verwacht ik weer het huis in te gaan. Tenzij die danslui er nog tussendoor komen
[..]
Ik ga het in elk geval proberen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:05 schreef 3rdRock het volgende:
goed nieuws mensen! ik heb een 2e set beddegoed gevonden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uhm, proficiat, nu nog een meisje vinden om er onder te gaan liggen hequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:05 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk, goed nieuws!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:05 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan pas? Ik om 11:15 al.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
'Je kent me allanger'
Maar maar.. moet welmoet morgen om 14.00 ergens zijn...
Heujheuj... zo'n instelling had ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
eerste nacht heb ik er geen zien langskomen, vannacht maar ik 4 uur niet mee omdat ik morgen mn rijbewijs ga halen.
ach je hebt in bed gepist.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:05 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is zo kut om je bed op te maken als je moe bent.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:05 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, dan hoef ik morgen niet om 9u op!quote:
heb je een zus(je)?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:06 schreef Krambo het volgende:
[..]
Uhm, proficiat, nu nog een meisje vinden om er onder te gaan liggen he
Dit onderscheidt toch wel de stoere wijven van de watjes...quote:
Moet wel, aangezien het teveel geld gaat kosten als ik weer zak.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heujheuj... zo'n instelling had ik ook
Baas.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
pics van je zusje(s) als je die hebt
Nee, wel een buurvrouw van 49quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dan hoef ik morgen niet om 9u op!
[..]
heb je een zus(je)?
nee, maar de zaadvlekken hopen zich wel opquote:
yup, daarom doe ik dat ook niet nu, maar maandag pasquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is zo kut om je bed op te maken als je moe bent.
Weer zak? Hoeveelste keer is het?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Moet wel, aangezien het teveel geld gaat kosten als ik weer zak.
Moet je zoeken op FOK!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
pics van je zusje(s) als je die hebt
vierde.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weer zak? Hoeveelste keer is het?
primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |