die leuter is de 2e persoon...quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Jam heef t een sneaky 2e persoon in zich.... Eerste zei ie al dat ie zich af zou laten trekken door meisjes en nu net dat ie een hele grote leuter heeft
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:57 schreef 3rdRock het volgende:
KENSINGTON![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kom gillend klaar mensen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoera![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:56 schreef rubbereend het volgende:
over die staking: (PAINT) Scholierenprotest Museumplein 21-12-2011
WIDMquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:58 schreef Krambo het volgende:
misschien leef ik onder een steen, maar zou ik die Jan eventueel vankunnen kennen?
GTST, So You Think You Can Dance, Wie is de mol.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:58 schreef Krambo het volgende:
misschien leef ik onder een steen, maar zou ik die Jan eventueel vankunnen kennen?
Geen idee, ik zie hem af en toe eens in een of andere spelshow langs komen tijdens het zappenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:58 schreef Krambo het volgende:
goede tijden slechte tijdenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:58 schreef Krambo het volgende:
Je mist niks, kooimanquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:58 schreef Krambo het volgende:
oh ok, vandaar dat ik hem niet kenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
GTST, So You Think You Can Dance, Wie is de mol.
We hebben een fanquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
GTST, So You Think You Can Dance, Wie is de mol.
Iddquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:00 schreef Theoden het volgende:
Staan daar 3 DJ's die al dagen niet eten en weinig slapen ... komen die mietjes van Kensington zeiken dat ze even een paar optredens hebben gedaan en nu dus moe zijn. Sterf lekker.
zo, Ratelband is ook binnen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:00 schreef Smoofie het volgende:
Waarom doen ze dit nog. Het enige wat ze doen is het de afrikaantjes langer laten lijden, ze gaan uiteindelijk toh dood door AIDS of honger/dorst.
gr gr smoof
Die werken wel wat hamburgers naar binnen achter de schermenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:00 schreef Theoden het volgende:
Staan daar 3 DJ's die al dagen niet eten en weinig slapen ... komen die mietjes van Kensington zeiken dat ze even een paar optredens hebben gedaan en nu dus moe zijn. Sterf lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |