Gelukkig zijn mensen die normaal praten ook prima te verstaan vriend.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja want die studio is helemaal niet geluiddicht.
FACKING SLECHT!!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. ik moet zeggen dat de gasten dit jaar behoorlijk slecht zijn
Irene was leukquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat weten zij toch niet. Als er om je heen wordt geschreeuwd ga jij toch ook harder praten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:23 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mensen die normaal praten ook prima te verstaan vriend.
behalve irene en britt was ook nog wel enig sinds vermakelijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cliff en The Young Onesquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:25 schreef Apache4U het volgende:
Zei ie nou dat living doll niet kon omdat Cliff morgen zelf zou langskomen?
Denk je dat nou echtquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:25 schreef Apache4U het volgende:
Hoe gaat het met onze bets?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:25 schreef Theoden het volgende:
Volgend jaar Ilse, Roel, Youp, Lucille en uhm .... James Hetfield
ik Irenequote:
Is hij nog bij het huis geweest dit jaar?? Was vorig jaar echt mooi, dronken aan de telefoonquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:25 schreef Krambo het volgende:
Jon Bakker als slaapgast zou ook wel eens leuk zijn
of Keith Bakker, of Marco Bakker.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:25 schreef Krambo het volgende:
Jon Bakker als slaapgast zou ook wel eens leuk zijn
Jepquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:25 schreef Apache4U het volgende:
HUH?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Is hij nog bij het huis geweest dit jaar?? Was vorig jaar echt mooi, dronken aan de telefoon
Oh ja dat was mooi idd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Is hij nog bij het huis geweest dit jaar?? Was vorig jaar echt mooi, dronken aan de telefoon
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:27 schreef minthy het volgende:
[..]
beetje warmer of kouder vind ik ook niet zo'n probleem. heb eigenlijk maar 2 eisen: ademen en appeltaart bakken kunnende. maar dat 1e is optioneel...quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij doet alles wat rond de 36 graden is toch
keith bakker zit in de cel dus dat word hem nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
of Keith Bakker, of Marco Bakker.
quote:
Ik weet het niet, maar dit is wel de eerste keer , dat ik zie, dat je voor 12000 euro niet de plaat krijgt te horen die wordt aangevraagd.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:28 schreef Geo4kant het volgende:
Sterf met je kutgedanschoreo .. hoop dat je cholera krijgt vieze natnek
ik heb helemaal niet gewed!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.. achja, was de winst van vorig bet by remco maarja
.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haar kleren zijn ook mooi.. als een hoopje naast mijn bed!
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |