Ja, lekker. Ik zo ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga even wat te drinken scoren
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga even wat te drinken scoren
Nietwaarquote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, nietwaar is z'n stopwoordje
Pilsje ?quote:
quote:
Nee gouden werd net gezegd. Voor die T-mobile reclame.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Waarvoor?
Of vergis je je, en bedoel je 'loden'?
tmobile reclamequote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Waarvoor?
Of vergis je je, en bedoel je 'loden'?
Die vind ik ook wel erg leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gouden werd net gezegd. Voor die T-mobile reclame.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef Evertjan het volgende:
ik wil Loekie terug in de STER btw
Ali bquote:
assjemenouquote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef Evertjan het volgende:
ik wil Loekie terug in de STER btw
Dat kan niet, want wat een k*treclame is datquote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gouden werd net gezegd. Voor die T-mobile reclame.
Ik vind eigenlijk ALLE reclame kut.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan niet, want wat een k*treclame is dat
Mwoah, zo'n 1,6 procent is best grappigquote:Op donderdag 22 december 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ALLE reclame kut.
ken je die reclame van mentos ?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ALLE reclame kut.
Ik weet zo snel even niet welke je bedoelt eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
ken je die reclame van mentos ?
Die vind ik dus kut.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
the freshmakerquote:Op donderdag 22 december 2011 22:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet zo snel even niet welke je bedoelt eigenlijk.
Oh die vind ik eng, met die papagaai.quote:
ach de ochtend doet ie ook al goed de hele weekquote:Op donderdag 22 december 2011 22:09 schreef FZN05 het volgende:
Jammer dat Timur niet in de graveyard zit, die zou er ook geschikt voor zijn denk ik!
Papegaaienquote:Op donderdag 22 december 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die vind ik eng, met die papagaai.
Daar heb ik m dus nog nooit gehoordquote:Op donderdag 22 december 2011 22:10 schreef franklop het volgende:
[..]
ach de ochtend doet ie ook al goed de hele week
Ja is bij so you think you can dance.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb echt geen idee waar hij het nu over heeft. Boot camp? Zeker zo'n dansprogramma op SBS ofzo?
vannochtend toen ie naar de duitse nudisten vereniging ging bellenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:10 schreef franklop het volgende:
[..]
ach de ochtend doet ie ook al goed de hele week
Ik moest hier aan denkenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb echt geen idee waar hij het nu over heeft. Boot camp? Zeker zo'n dansprogramma op SBS ofzo?
So you think you can dancequote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Tourniquet het volgende:
Ok, dank je. Nog nooit gezien.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja is bij so you think you can dance.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vannochtend toen ie naar de duitse nudisten vereniging ging bellen
haha!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:12 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken
http://www.apple.com/nl/support/bootcamp/
![]()
Gemistquote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vannochtend toen ie naar de duitse nudisten vereniging ging bellen
Avondquote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond![]()
Net terug van mijn kerstborrel, redelijk aangeschoten
Die dude van Nova Zembla was op het verkeerde feestje zo leek het
ik zat in de les dus klasgenoten zullen ook wel gedacht hebben wat zit die debiel the glimlachenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat in de bus en ik moest eigenlijk vet hard lachen.
Nee, hij doet alle ochtenden van 6 tot 10.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Linksebomenknuffelaar het volgende:
Timur gelijk naar bed?
Doet hij geen graveyards?
nauwkeurig?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef musicfreakyme het volgende:
Even offtopic - hoe noem je het ook al weer als iemand heel precies is en op details let?
(ik bedoel niet accuraat)
Ben bezig met een verslag maar kan niet op het woord komen.
Mijn dank is groot....
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het haar van Gerard als hij net wakker is leuker dan wanneer het gekamd is. Dan is het een beetje gladjes.
Secuur?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef musicfreakyme het volgende:
Even offtopic - hoe noem je het ook al weer als iemand heel precies is en op details let?
Mijn dank is groot....
punctueel. gestructureerdquote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef musicfreakyme het volgende:
Mijn dank is groot....
Perfectionistisch?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef musicfreakyme het volgende:
Mijn dank is groot....
pietlutigquote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef musicfreakyme het volgende:
Mijn dank is groot....
autistquote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef musicfreakyme het volgende:
Mijn dank is groot....
hij heeft altijd dat ene plukje zo hangen.. en dan altijd met z'n handen door dat ene plukjequote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het haar van Gerard als hij net wakker is leuker dan wanneer het gekamd is. Dan is het een beetje gladjes.
quote:
nee ik niet, moest even wat innemen want hoofdpijnquote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Shit... ik heb net even niet opgelet. Jij wel?
Vocabulaire genieën zijn we!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
ook 8 verschillende antwoorden![]()
Waarom?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, hij doet alle ochtenden van 6 tot 10.
Helden , dat zijn jullie!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
ook 8 verschillende antwoorden![]()
Yeah!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Helden , dat zijn jullie!
Ik bedoelde secuur.
Vorig jaar deden alle dj's toch de yard?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat dat zo bepaald is door de baas van 3FM...
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef Linksebomenknuffelaar het volgende:
[..]
Vorig jaar deden alle dj's toch de yard?
Nope. Giel niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef Linksebomenknuffelaar het volgende:
[..]
Nee. Giel deed het ook nooit.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef Linksebomenknuffelaar het volgende:
[..]
Giel deed steevast de 6 tot 10 shift.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef Linksebomenknuffelaar het volgende:
[..]
Whehhequote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
hoe die neus getekend is
ik zie er iets anders inquote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
hoe die neus getekend is
Goed idee. Ik heb ook hoofdpijn. 3e dag al..quote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
nee ik niet, moest even wat innemen want hoofdpijn
Ik denk het, en dan de twee meest bekende dj's (Coen en Gerard) zo veel mogelijk overdag.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:20 schreef Linksebomenknuffelaar het volgende:
[..]
Oke.
6 tot 10 meeste luisteraars natuurlijk. Herkenbaarheid enzo?
Dj's krijgen zoveel mogelijk hun eigen tijdstip, dus Coen in de middag en Ekdom in de late ochtend, vroege middag. Dan blijft er een shift over.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:20 schreef Linksebomenknuffelaar het volgende:
[..]
Oke.
Of Giel zegt - ik wil dat huis in maar ik doe die Graveshift niet! Ik doe ze niet!!!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:20 schreef Linksebomenknuffelaar het volgende:
[..]
Oke.
Hoezo eerlijk verdelen? Dat ze overdag geen vaste shifts hebben?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Of Giel zegt - ik wil dat huis in maar ik doe die Graveshift niet! Ik doe ze niet!!!
![]()
Ze moeten dat volgend jaar echt eerlijk gaan verdelen.
Dat lijkt me de voornaamste redenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Hoezo eerlijk verdelen? Dat ze overdag geen vaste shifts hebben?
Ik denk dat ze zelf wel een béétje structuur willen...
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Hebben Timur en Coen nu van shift gewisseld dan?
De structuur is dan duidelijk: 4 uur op, 8 uur afquote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef FZN05 het volgende:
[..]
maar wie heeft dan 18 tot 22 gedaan?quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef Guanabana het volgende:
Zo! Ik heb van ongeveer 7 tot half 10 vrij vooraan gestaan! We hadden echt geluk, want kort daarna werd het echt heel druk. Op een gegeven moment werd het echt teveel dringen en duwen, en waren mijn voeten ook echt MOE, dus toen zijn we maar weer gegaan.
Maar het was leuk, iedereen van dichtbij gezien, en vrij leuke nummers gehoord (Chelsea Dagger)
't is ook nou harstikke drukquote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef Guanabana het volgende:
Zo! Ik heb van ongeveer 7 tot half 10 vrij vooraan gestaan! We hadden echt geluk, want kort daarna werd het echt heel druk. Op een gegeven moment werd het echt teveel dringen en duwen, en waren mijn voeten ook echt MOE, dus toen zijn we maar weer gegaan.
Maar het was leuk, iedereen van dichtbij gezien, en vrij leuke nummers gehoord (Chelsea Dagger)
Maar als je dat blijft herhalen, verandert er natuurlijk ook niets in de diensten...quote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De structuur is dan duidelijk: 4 uur op, 8 uur af
Timur.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar wie heeft dan 18 tot 22 gedaan?
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
So you think you can dance![]()
Eén van de weinige talentenshows die ik altijdniet volg..
Timur.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar wie heeft dan 18 tot 22 gedaan?
Is ook weer zo! Maar dan hebben ze ook steeds dezelfde shifts...quote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De structuur is dan duidelijk: 4 uur op, 8 uur af
Dat is toch juist prettiger?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dan heb je dus om de 8 uur een shift en heeft altijd dezelfde de grave yard shift..quote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat is toch juist prettiger?
Nu moeten ze soms na 4 uur draaien, 4 uur pauze, alweer 4 uur draaien.
Als ze elke shift wisselen dan hebben ze savonds ook meer uren om te slapen
Die van mij ook niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
naaaaaaaaaaah mij smsjes komen niet op beeld hoor
bewuste keuzequote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gemiste kans.Peace kijkt ook nooit hoor.
ik heb gesmstquote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die van mij ook niet.2 jaar geleden wel. Vorig jaar ook niet volgens mij.
gister had Timur toch 22 tot 2... dus dan wisselt het welquote:
Ik wilde zeggen dan doen ze shifts van 3 uur maar dat schiet ook niet op hequote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan heb je dus om de 8 uur een shift en heeft altijd dezelfde de grave yard shift..
zag er zo anders en goedkoop uitquote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef Cee het volgende:
Ik zit wat uit de oude doos te kijken, het lijkt wel Polygoon journaal.
Maar jij wilde het juist eerlijk verdelen, dat doe je op die manier ook niet...quote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat is toch juist prettiger?
Nu moeten ze soms na 4 uur draaien, 4 uur pauze, alweer 4 uur draaien.
Als ze elke shift wisselen dan hebben ze savonds ook meer uren om te slapen
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb gesmst
dat ik nu wel op tv wil
Inderdaad, dat werkt dus ook niet. Is ook minder leuk voor de luisteraars. Er zijn uiteraard wel schema's te bedenken waarin ze continue door blijven wisselen, maar dan is je ritme wel echt naar de klote.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan heb je dus om de 8 uur een shift en heeft altijd dezelfde de grave yard shift..
Ze doen het denk ik zo dat er altijd wel iemand een keer een volle dosis slaap kan pakken. Gerard kon vandaag toch van 2 tot 10 slapen?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
gister had Timur toch 22 tot 2... dus dan wisselt het wel
Nee, want hij pakt ook wel <3 en ik heb geen smileys in mn sms.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij pakt zeker geen smileys zou dat het zijn
quote:
Ja, het was echt superdruk, we hadden echt veel geluk dat we er net op tijd stonden.quote:
Ja precies, maar ik dacht even dat Timur standaard 22 tot 2 had ... da's vanavond dan niet zoquote:Op donderdag 22 december 2011 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze doen het denk ik zo dat er altijd wel iemand een keer een volle dosis slaap kan pakken. Gerard kon vandaag toch van 2 tot 10 slapen?
ik zou morgen gaanquote:Op donderdag 22 december 2011 22:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ja, het was echt superdruk, we hadden echt veel geluk dat we er net op tijd stonden.
Helaas, de nummers en de gebeurtenissen hadden leuker gekund, maar het was gezellig, nog vrinden gemaakt van wie ik slokjes Jagermeister kreeg
Om de nacht.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik dacht even dat Timur standaard 22 tot 2 had ... da's vanavond dan niet zo
Beterschap!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou morgen gaanmaar ik ben zieehieeek
Hij heeft 10 uur geslapen dus moe zal hij niet echt zijn.quote:
doet ie nu toch alquote:Op donderdag 22 december 2011 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Jan heeft morgen zijn laatste scenes... die ziet er kut uit op de set
Idd zeg god wat saaiquote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dit is letterlijk een slaapgast
"ja wat mot je"quote:Op donderdag 22 december 2011 22:34 schreef ChatGirl het volgende:
Vannacht maar eens op tijd gaan slapen. Volgens mij was ik vanavond niet al te aardig tegen de klanten
Ik versta de hele tijd Beesterdmarktquote:Op donderdag 22 december 2011 22:34 schreef Cee het volgende:
Ik vind Beestenmarkt zo'n leuke naam voor een plein.
Ik ga maar op tijd slapen vandaag en dan morgennacht kijken, al kjk ik liever de nacht met Gerard....quote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dit is letterlijk een slaapgast
HEB JE GELD, KUT.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:34 schreef ChatGirl het volgende:
Vannacht maar eens op tijd gaan slapen. Volgens mij was ik vanavond niet al te aardig tegen de klanten
oh haiquote:Op donderdag 22 december 2011 22:35 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
volgend jaar is boaz slaapgast ..!
Bijna wel ja. Dr vroeg een klant om kwart over 6 of we tot 6 uur open waren en ik keek er echt zo:quote:
lijkt me leuk om dequote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Dr vroeg een klant om kwart over 6 of we tot 6 uur open waren en ik keek er echt zo:![]()
![]()
bij.
Wat voor werk doe je dan? Klanten in de nacht?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Dr vroeg een klant om kwart over 6 of we tot 6 uur open waren en ik keek er echt zo:![]()
![]()
bij.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
![]()
bij.
Whehehe.quote:
Uploaden!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef TheArt het volgende:
Ik kom er net achter dat ik nog een fragment heb van de allereerste minuut van Timur op de landelijke radio (destijds Yorim FM), waarin hij zijn oma nog bedankt
laat es horen?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef TheArt het volgende:
Ik kom er net achter dat ik nog een fragment heb van de allereerste minuut van Timur op de landelijke radio (destijds Yorim FM), waarin hij zijn oma nog bedankt
Nee, ik werk in een winkel (Blokker) in het centrum van Rotterdam.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Klanten in de nacht?
Hebben we eigenlijk een niet hetero man als dj bij 3FMerquote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Als man heb je sowieso al een achterstand als slaapgast... zeker bij 3 hetero-dj's
Ja maar Jan voelt zich te goed voor het publiek buiten - hij is soapie, dan ga je toch niet om met het normale volkquote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef FZN05 het volgende:
Het contract tussen Britt en Jan is erg groot.
Brit was zóó leuk, vooral bij de brievenbus!
"U kunt doorgaan naar het volgende raam!".
quote:
Truste beiden!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken
Fijne avond/nacht allemaal
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
zit die niet daar bij de Media Markt?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, ik werk in een winkel (Blokker) in het centrum van Rotterdam.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 december 2011 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:39 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
zit die niet daar bij de Media Markt?
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, ik werk in een winkel (Blokker) in het centrum van Rotterdam.
Zijn veel plaatsen die hun marktplein zo hebben genoemd.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:34 schreef Cee het volgende:
Ik vind Beestenmarkt zo'n leuke naam voor een plein.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk een niet hetero man als dj bij 3FMer
Trustenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
hebben jullie nog gourmetsetjes?quote:
"Wat een gekke man, u wordt steeds raarder, ga maar snel doneren."quote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef FZN05 het volgende:
Het contract tussen Britt en Jan is erg groot.
Brit was zóó leuk, vooral bij de brievenbus!
"U kunt doorgaan naar het volgende raam!".
Niet als DJ.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb het ooit toen vrouwlief keek meegekeken , daarna nooit meer en mis er ook niets aan.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dat Jan wel leuke veilingitems heeft. Ik kijk geen GTST, maar heel veel anderen wel...
Volgens mij niet.... al gaat mijn gaydar bij Domien lichtelijk afquote:Op donderdag 22 december 2011 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Haha, dat was ook lachen ja!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"Wat een gekke man, u wordt steeds raarder, ga maar snel doneren."
Dunno, vast nog wel. Zit vast tussen de 16 karren vracht van morgen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:40 schreef franklop het volgende:
[..]
hebben jullie nog gourmetsetjes?
Yorin FM was zo leuk!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef TheArt het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Yorin FM was zo leuk!
Vooral smorgens met Rob Stenders en die gast die Beatrix zo leuk nadeed
"ik moet naar de tandarts want ik heb last van mn kroontje"
Nog nooit zo hard gelachen om radio
Ojaa, natuurlijk!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
enige lesbo is claudia
Misschien dat ik morgen nog even langs kom huppelen dan, bij mij in t dorp (sliedrecht) niks kunnen vindenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dunno, vast nog wel. Zit vast tussen de 16 karren vracht van morgen.
Fok!kensquote:
quote:
Owja.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
enige lesbo is claudia
Valt Roosmarijn niet op vrouwen?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
enige lesbo is claudia
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:42 schreef TheArt het volgende:
Fragment Timur: http://www.mediafire.com/?8l2lxywmvy61cix
Hoe geforceerd hij daar overkomtHij groet trouwens zijn oma, niet bedanken, maar dat terzijde
weet niet wat erger isquote:Op donderdag 22 december 2011 22:42 schreef TheArt het volgende:
Hoe geforceerd hij daar overkomtHij groet trouwens zijn oma, niet bedanken, maar dat terzijde
Ff massaal tweetenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:42 schreef TheArt het volgende:
quote:
OMG.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:42 schreef TheArt het volgende:
Nee, ik ook niet. Maar heel veel andere mensen wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb het ooit toen vrouwlief keek meegekeken , daarna nooit meer en mis er ook niets aan.
Zo ver ik weet nietquote:Op donderdag 22 december 2011 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Valt Roosmarijn niet op vrouwen?
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:42 schreef TheArt het volgende:
ff RTén natuurlijktwitter:frankloppie twitterde op donderdag 22-12-2011 om 22:44:30@coen3fm @gerardekdom hebben jullie ooit het eerste moment van Timur op de radio gehoord, zojuist gevonden: http://t.co/VkwL7EU3 #SR11 reageer retweet
Met zo'n piew-piewwwww tien ton staal verticallllll tsjap tsjap tsjap-accent!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef FZN05 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een jonge DJ-stem heeft ie daar!
ben benieuwdquote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef franklop het volgende:
twitter:frankloppie twitterde op donderdag 22-12-2011 om 22:44:30@coen3fm @gerardekdom hebben jullie ooit het eerste moment van Timur op de radio gehoord, zojuist gevonden: http://t.co/VkwL7EU3 #SR11 reageer retweet
haha, dat jaquote:Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Met zo'n piew-piewwwww tien ton staal verticallllll tsjap tsjap tsjap-accent!
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef franklop het volgende:
twitter:frankloppie twitterde op donderdag 22-12-2011 om 22:44:30@coen3fm @gerardekdom hebben jullie ooit het eerste moment van Timur op de radio gehoord, zojuist gevonden: http://t.co/VkwL7EU3 #SR11 reageer retweet
Haha tof!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef franklop het volgende:
Welterustenquote:
Echt hé!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Met zo'n piew-piewwwww tien ton staal verticallllll tsjap tsjap tsjap-accent!
credits naar jou natuurlijk, maar paste er niet meer bijquote:
Was wat overdreven geweest ook. Ik wist ook niet eens meer dat ik het hadquote:Op donderdag 22 december 2011 22:48 schreef franklop het volgende:
[..]
credits naar nou natuurlijk, maar paste er niet meer bij
quote:
Rechtermuisklik - opslaan als.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:52 schreef musicfreakyme het volgende:
Waarom wil dat downloaden van het begin van Timur's radioleven niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |