Ik versta de hele tijd Beesterdmarktquote:Op donderdag 22 december 2011 22:34 schreef Cee het volgende:
Ik vind Beestenmarkt zo'n leuke naam voor een plein.
Ik ga maar op tijd slapen vandaag en dan morgennacht kijken, al kjk ik liever de nacht met Gerard....quote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dit is letterlijk een slaapgast
HEB JE GELD, KUT.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:34 schreef ChatGirl het volgende:
Vannacht maar eens op tijd gaan slapen. Volgens mij was ik vanavond niet al te aardig tegen de klanten
oh haiquote:Op donderdag 22 december 2011 22:35 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
volgend jaar is boaz slaapgast ..!
Bijna wel ja. Dr vroeg een klant om kwart over 6 of we tot 6 uur open waren en ik keek er echt zo:quote:
lijkt me leuk om dequote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Dr vroeg een klant om kwart over 6 of we tot 6 uur open waren en ik keek er echt zo:![]()
![]()
bij.
Wat voor werk doe je dan? Klanten in de nacht?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Dr vroeg een klant om kwart over 6 of we tot 6 uur open waren en ik keek er echt zo:![]()
![]()
bij.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
![]()
bij.
Whehehe.quote:
Uploaden!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef TheArt het volgende:
Ik kom er net achter dat ik nog een fragment heb van de allereerste minuut van Timur op de landelijke radio (destijds Yorim FM), waarin hij zijn oma nog bedankt
laat es horen?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef TheArt het volgende:
Ik kom er net achter dat ik nog een fragment heb van de allereerste minuut van Timur op de landelijke radio (destijds Yorim FM), waarin hij zijn oma nog bedankt
Nee, ik werk in een winkel (Blokker) in het centrum van Rotterdam.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Klanten in de nacht?
Hebben we eigenlijk een niet hetero man als dj bij 3FMerquote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Als man heb je sowieso al een achterstand als slaapgast... zeker bij 3 hetero-dj's
Ja maar Jan voelt zich te goed voor het publiek buiten - hij is soapie, dan ga je toch niet om met het normale volkquote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef FZN05 het volgende:
Het contract tussen Britt en Jan is erg groot.
Brit was zóó leuk, vooral bij de brievenbus!
"U kunt doorgaan naar het volgende raam!".
quote:
Truste beiden!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken
Fijne avond/nacht allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |