Ja, lekker. Ik zo ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga even wat te drinken scoren
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga even wat te drinken scoren
Nietwaarquote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, nietwaar is z'n stopwoordje
Pilsje ?quote:
quote:
Nee gouden werd net gezegd. Voor die T-mobile reclame.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Waarvoor?
Of vergis je je, en bedoel je 'loden'?
tmobile reclamequote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Waarvoor?
Of vergis je je, en bedoel je 'loden'?
Die vind ik ook wel erg leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gouden werd net gezegd. Voor die T-mobile reclame.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef Evertjan het volgende:
ik wil Loekie terug in de STER btw
Ali bquote:
assjemenouquote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef Evertjan het volgende:
ik wil Loekie terug in de STER btw
Dat kan niet, want wat een k*treclame is datquote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gouden werd net gezegd. Voor die T-mobile reclame.
Ik vind eigenlijk ALLE reclame kut.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan niet, want wat een k*treclame is dat
Mwoah, zo'n 1,6 procent is best grappigquote:Op donderdag 22 december 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ALLE reclame kut.
ken je die reclame van mentos ?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ALLE reclame kut.
Ik weet zo snel even niet welke je bedoelt eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
ken je die reclame van mentos ?
Die vind ik dus kut.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
the freshmakerquote:Op donderdag 22 december 2011 22:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet zo snel even niet welke je bedoelt eigenlijk.
Oh die vind ik eng, met die papagaai.quote:
ach de ochtend doet ie ook al goed de hele weekquote:Op donderdag 22 december 2011 22:09 schreef FZN05 het volgende:
Jammer dat Timur niet in de graveyard zit, die zou er ook geschikt voor zijn denk ik!
Papegaaienquote:Op donderdag 22 december 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die vind ik eng, met die papagaai.
Daar heb ik m dus nog nooit gehoordquote:Op donderdag 22 december 2011 22:10 schreef franklop het volgende:
[..]
ach de ochtend doet ie ook al goed de hele week
Ja is bij so you think you can dance.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb echt geen idee waar hij het nu over heeft. Boot camp? Zeker zo'n dansprogramma op SBS ofzo?
vannochtend toen ie naar de duitse nudisten vereniging ging bellenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:10 schreef franklop het volgende:
[..]
ach de ochtend doet ie ook al goed de hele week
Ik moest hier aan denkenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb echt geen idee waar hij het nu over heeft. Boot camp? Zeker zo'n dansprogramma op SBS ofzo?
So you think you can dancequote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Tourniquet het volgende:
Ok, dank je. Nog nooit gezien.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja is bij so you think you can dance.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vannochtend toen ie naar de duitse nudisten vereniging ging bellen
haha!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:12 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken
http://www.apple.com/nl/support/bootcamp/
![]()
Gemistquote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vannochtend toen ie naar de duitse nudisten vereniging ging bellen
Avondquote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond![]()
Net terug van mijn kerstborrel, redelijk aangeschoten
Die dude van Nova Zembla was op het verkeerde feestje zo leek het
ik zat in de les dus klasgenoten zullen ook wel gedacht hebben wat zit die debiel the glimlachenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat in de bus en ik moest eigenlijk vet hard lachen.
Nee, hij doet alle ochtenden van 6 tot 10.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Linksebomenknuffelaar het volgende:
Timur gelijk naar bed?
Doet hij geen graveyards?
nauwkeurig?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef musicfreakyme het volgende:
Even offtopic - hoe noem je het ook al weer als iemand heel precies is en op details let?
(ik bedoel niet accuraat)
Ben bezig met een verslag maar kan niet op het woord komen.
Mijn dank is groot....
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het haar van Gerard als hij net wakker is leuker dan wanneer het gekamd is. Dan is het een beetje gladjes.
Secuur?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef musicfreakyme het volgende:
Even offtopic - hoe noem je het ook al weer als iemand heel precies is en op details let?
Mijn dank is groot....
punctueel. gestructureerdquote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef musicfreakyme het volgende:
Mijn dank is groot....
Perfectionistisch?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef musicfreakyme het volgende:
Mijn dank is groot....
pietlutigquote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef musicfreakyme het volgende:
Mijn dank is groot....
autistquote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef musicfreakyme het volgende:
Mijn dank is groot....
hij heeft altijd dat ene plukje zo hangen.. en dan altijd met z'n handen door dat ene plukjequote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het haar van Gerard als hij net wakker is leuker dan wanneer het gekamd is. Dan is het een beetje gladjes.
quote:
nee ik niet, moest even wat innemen want hoofdpijnquote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Shit... ik heb net even niet opgelet. Jij wel?
Vocabulaire genieën zijn we!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
ook 8 verschillende antwoorden![]()
Waarom?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, hij doet alle ochtenden van 6 tot 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |