Als ik de vergelijking richting eredivisie doortrek vermoed ik dat het aantal gewonnen potjes het eerste criterium is, met het "doelsaldo" achter de hand bij een gelijk aantal punten.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:09 schreef Bart het volgende:
2. Wat telt aan het eind mee voor de overwinning? Totaal aantal gewonnen potjes of totale score over alle potjes?
Dat klopt wat mij betreft. Maar in de loop van de competitie zegt dat niet alles, want de een kan al veel meer hebben gespeeld dan de ander. Vandaar dat ik ook het winstpercentage heb opgenomen. Verder moeten we kijken hoe het loopt, bijvoorbeeld wat de consequentie is als er iemand halverwege afhaakt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:46 schreef robdriessen het volgende:
Dit is relevant aan mijn interesses.
[..]
Als ik de vergelijking richting eredivisie doortrek vermoed ik dat het aantal gewonnen potjes het eerste criterium is, met het "doelsaldo" achter de hand bij een gelijk aantal punten.
Lijkt mij ook, maar ik kan het niet helder uit de OP halen, vandaar mijn vraagquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:46 schreef robdriessen het volgende:
Dit is relevant aan mijn interesses.
[..]
Als ik de vergelijking richting eredivisie doortrek vermoed ik dat het aantal gewonnen potjes het eerste criterium is, met het "doelsaldo" achter de hand bij een gelijk aantal punten.
Waarom? Ik denk dat het beter is om dit aan de speler zelf te laten. Want straks hebben spelers 1 t/m 4 elkaar al uitgedaagd en moet speler 5 een aantal dagen wachten omdat de overige spelers al 3 potten hebben en er lang over doen.quote:• Niet direct iedereen uitdagen; maximaal 3 (?) potten tegelijk.
Dus met 10 deelnemers heb je 20 dagen voor 9 potjes. Dat lijkt me wel erg lang... Stel gewoon een vast aantal mensen per divisie vast en vast aantal dagen. Er kan altijd nog in veranderd worden.quote:• Totale doorlooptijd: aantal deelnemers x 2 dagen (?)
Potjes die niet afgemaakt worden en waar je niks over hoort, kunnen gewoon voor beide partijen een verlies zijn. Beide partijen dus wel gespeeld, maar beide 0 punten ervoor gekregen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:20 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Dat klopt wat mij betreft. Maar in de loop van de competitie zegt dat niet alles, want de een kan al veel meer hebben gespeeld dan de ander. Vandaar dat ik ook het winstpercentage heb opgenomen. Verder moeten we kijken hoe het loopt, bijvoorbeeld wat de consequentie is als er iemand halverwege afhaakt.
ad 1:quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:01 schreef Maringo het volgende:
Toch nog wat vragen slash opmerkingen:
[..]
Waarom? Ik denk dat het beter is om dit aan de speler zelf te laten. Want straks hebben spelers 1 t/m 4 elkaar al uitgedaagd en moet speler 5 een aantal dagen wachten omdat de overige spelers al 3 potten hebben en er lang over doen.
[..]
Dus met 10 deelnemers heb je 20 dagen voor 9 potjes. Dat lijkt me wel erg lang... Stel gewoon een vast aantal mensen per divisie vast en vast aantal dagen. Er kan altijd nog in veranderd worden.
[..]
Potjes die niet afgemaakt worden en waar je niks over hoort, kunnen gewoon voor beide partijen een verlies zijn. Beide partijen dus wel gespeeld, maar beide 0 punten ervoor gekregen.
Potjes waar je van 1 persoon hoort dat zijn / haar tegenstander er wel erg lang over doet en daarom dus niet had kunnen afmaken, die geef je een 'walkover' van bijvoorbeeld 150-0 en dus de winst.
Zo heb je ook helemaal geen winstpercentage nodig.
Mijn voorbeeld was als er maar 5 in de divisie zaten. Je zei zelf eerder al dat je potjes kan weigeren. Dat icm geen limiet aan het aantal spellen, lijkt me een goeiequote:Op vrijdag 23 december 2011 21:37 schreef WordFreud het volgende:
[..]
ad 1:
Het is juist bedoeld om te voorkomen dat iedereen direct 9 uitnodigingen voor zijn kiezen krijgt (bij 10 spelers, we hebben er nu al 12 trouwens).
En voor het geval dat niet duidelijk is: uitnodigen hoeft niet in volgorde. Dus als 1 t/m 4 al druk zijn, begint nr 5 gewoon met (bijv.) 8, 9 en 10.
Dat is wel een goed punt inderdaadquote:ad 3:
Je voorstel voor niet afgemaakte partijen is op zich logisch, maar kan spelers benadelen die al verloren hebben van een speler die zich daarna terugtrekt. In dat geval is er ook wat voor te zeggen om alle potten met die afhaker te laten vervallen, ook als ze al zijn gespeeld.
For the sake of statistics!quote:Winstpercentage is inderdaad niet nodig, maar vind ik gewoon leuk, net als max score etc.
Gun mij ook mijn speeltjes ...![]()
Of je leest de OPquote:
quote:We gaan pas van start na afloop van de nog lopende Poules Competitie, dus in 2012. Aanmelden kan wel alvast op de gebruikelijke wijze via het forum: FOK-naam en Wordfeud-naam toevoegen aan de meest recente lijst (quotes verwijderen).
quote:
1. WordFreud - EvertKquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, maar zit mobiel
Dus dit is eigenlijk een tvp
Nee, dan heb je weer het idee van een toernooi, dit is juist het idee van een eredivisie, en 20 potjes valt best mee!quote:Op zondag 1 januari 2012 15:42 schreef starla het volgende:
Is een soort poulesysteem niet beter met daarna afvalrondes? Dus geen competitie maar een toernooi?
Nu zit je per persoon al op 20 wedstrijden!
Nu zou je bijvoorbeeld 7 poules kunnen maken van 3 personen. Nummer 1 van elke poule gaat door en de beste nummer 2. Dan heb je 8 mensen die die de afvalrondes ingaan.
Of iets anders natuurlijk, maar 20 wedstrijden vind ik wel erg veel....
Ok, ik trek me terug. Heb nog een baan en een gezin enzo, dus 20 potjes ga ik niet trekken.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:51 schreef WordFreud het volgende:
Maar voor wie nu al weet dat 20 potjes in 6 weken veel te veel is: trek je dan vooraf terug.
Ik lees dat er vandaag een wedstrijdschema komt.quote:Op maandag 2 januari 2012 08:59 schreef Dagoduck het volgende:
Maar tegen wie moet ik nu een potje starten? Want als iedereen een potje tegen de eerste start moet diegene 20 potjes tegelijk spelen, kan je niet beter een schema maken?
Klopt. En hoe lang dat duurt, is afhankelijk van hoeveel geld je in je FOK!abo steekt.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:04 schreef WordFreud het volgende:
Even een vraag: ik ben bezig met de voorbereidingen van de start. Maar kan ik na een bepaalde tijd de OP niet meer wijzigen?
gedaanquote:Op maandag 2 januari 2012 17:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Je moet je document even public maken.
Yesquote:Op maandag 2 januari 2012 17:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Alles op normaal bord, neem ik aan?
166 is onderweg.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:59 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Geef even het wedstrijdnummer door als D. heeft geaccepteerd
Spelen! En verliezen!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:28 schreef D. het volgende:
Ik heb een invite gehad. Straks na het eten even inlezen wat de bedoeling is
Ik doelde meer op de wedstrijdnummers, en planning enzo.quote:
11 gestartquote:Op maandag 2 januari 2012 18:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ga wedstrijden 11, 31 en 116 uitnodigen
94 is ook gestart!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:18 schreef OA het volgende:
Match 94 (MVPMD), 95 (kevinski) en 96 (Faithy-Miranda) uitgenodigd
Dat duurt vast niet langquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:23 schreef WordFreud het volgende:
Bijgewerkt schema.
We hebben een koploper !
Ik dacht dat 4 niet mochtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:08 schreef svk1985 het volgende:
143 is ondertussen ook al even bezig. Ben nu dus bezig met 4 potjes, zal even geen invites accepteren dus
ik heb hem afgewezen, zie hierboven, ben al met 4 potjes van de eredivisie bezigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:20 schreef robdriessen het volgende:
Match 120 (D.8) gestart,
uitnodigingen voor 131 (FSTEO) en 132 (svk1985) verstuurd
hopelijk nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat 4 niet mocht
Krijg je nu strafpunten?
Excuus, had iets beter moeten kijken! Tot later dan en succes. Nieuwe invite richting larsvanderheide gaat er zo uit (pot 121)quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:25 schreef svk1985 het volgende:
[..]
ik heb hem afgewezen, zie hierboven, ben al met 4 potjes van de eredivisie bezig
ik heb niks gehadquote:Op maandag 2 januari 2012 19:18 schreef OA het volgende:
Match 94 (MVPMD), 95 (kevinski) en 96 (Faithy-Miranda) uitgenodigd
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb mpepea gereject want ben nu al 3 potjes bezig
ontvangen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]Ik ga lekker. Poging 3: Faithy-Miranda (pot 138) Uitnodiging de deur uit.
Psssst, lars was al met 3 potjes bezig, had mij ook al geweigerdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
198. Heloef uitgenodigd
198. larsvanderheide uitgenodigd
Ow, ja ik weet niet wie wie is hier hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Psssst, lars was al met 3 potjes bezig, had mij ook al geweigerd
Nu ben ik stiekem toch met 4 potjes bezigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Psssst, lars was al met 3 potjes bezig, had mij ook al geweigerd
Inderdaad. Ik speel graag veel tegelijk. Als je dat niet wil, moet je gewoon rejecten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
Persoonlijk vind ik dat iedereen voor zich mag weten hoeveel potjes je tegelijk doet, als het maar allemaal afgerond is voor 12-2...
Dat vind ik persoonlijk ook, maar in de spelregels staat dat dat niet de bedoeling was. Hoor graag van onze spelleider hoe of wat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
Persoonlijk vind ik dat iedereen voor zich mag weten hoeveel potjes je tegelijk doet, als het maar allemaal afgerond is voor 12-2...
kloptquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
142 svk1985 - ziggyziggyziggy 396 - 370
Beide inmiddels begonnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb heloef en Mpepea uitgenodigd (matches 60 en 71).
Maximaal 3 potjes tegelijk, omdatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
Inderdaad. Vooral omdat ik met SNEUERE mijn plankje leeg maakte.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:58 schreef Dagoduck het volgende:
Potje 167 ziggy tegen larsvanderheide gewonnen door ziggy, 419 tegen 221
En omdat ik gewoon faal....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral omdat ik met SNEUERE mijn plankje leeg maakte.
kloptquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:33 schreef AnneX het volgende:
Potje 109 :
AnneX /Elisabed heeft gewonnen van MVPMD 460 - 242
Potje 15 EvertK invite.
geef nog even precies de nummers en standen door, als je wiltquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
Matches gestart moet bij mij (denk ik) 4 zijn. Ik heb tegen svk en tegen Anne X gespeeld en ben nu bezig tegen jou![]()
en tegen Maringo.
geaccepteerdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:33 schreef AnneX het volgende:
Potje 109 :
AnneX /Elisabed heeft gewonnen van MVPMD 460 - 242
Potje 15 EvertK invite.
Ik wil niet heel kritisch zijn, want ik vind het idee echt supertof en ben blij dat je het allemaal regeltquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:10 schreef WordFreud het volgende:
[..]
geef nog even precies de nummers en standen door, als je wilt
106 is afgelopenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:14 schreef AnneX het volgende:
106 tegen D.8. en 109 tegen MVPMD zijn begonnen.
AnneX = Elisabed
Hallo PB,quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik wil niet heel kritisch zijn, want ik vind het idee echt supertof en ben blij dat je het allemaal regelt, maar bij zo'n grote opzet is grote zorgvuldigheid wel een vereiste denk ik. Misschien is het anders handig om nog iemand anders aan te wijzen die anders het document bij kan werken?
Ik ga er zelf van uit dat als één deelnemer aan de partij een melding doet, de andere partij het niet ook nog een keer moet doorgeven (want dat levert volgens mij voor jou alleen maar extra werk op en is de kans op verwaring nogal groot). Dus: de standen heb je al verwerkt, alleen de cijfers in de kolommen op de eerste pagina kloppen niet. Nummer van de wedstrijd met jou zelf kan je neem ik aan wel vinden, nummer van wedstrijd met Maringo is 11 (zoals hierboven ook al aangegeven). Wedstrijd met Maringo is vanochtend begonnen.
Nog even verder nadenkend: Is het niet handiger om het verzenden van de uitnodiging gelijk te verwerken? Dan kun je 'm doorhalen als hij niet geaccepteerd wordt. Nu moeten we melden dat we een uitnodiging sturen, dan melden of hij wel of niet is geaccepteerd en dat met de wedstrijdnummers erbij (met de kans op typefouten). Is dat niet lastiger bijhouden?
ik zit met hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:48 schreef Maringo het volgende:
Als eerste een dikkenaar Wordfreud om dit te organiseren én bij te houden!
Maar... Hoe erg is het als er meer dan 3 potjes tegelijk worden gespeeld? Want met 3 per keer ga ik het niet redden. En ik heb straks ook nog twee weken dat ik minder kan spelen voornamelijk vanwege school, maar ook werk en gezin.
Of, als ik nu 20 potjes start en in 3 dagen afmaak, maar vervolgens gedoseerd (zeg 1 uitslag per twee dagen) post. Is het dan ook goed?![]()
Een uitroepquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:26 schreef starla het volgende:
Afkortingen zijn niet geldig. Soms vraag ik me ook af wat allemaal nog mag. Laatst speelde iemand EH. Wtf is EH?
Mea culpa.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:31 schreef svk1985 het volgende:
pot 138 staat als begonnen, maar klopt niet, iemand heeft het verkeerde nr doorgegeven zie ik
mpepea - faithy miranda is pot 125 en niet 138
Dat probleem had ik ook, kon ook niemand vinden met die naamquote:Op woensdag 4 januari 2012 06:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Uitnodigingen verstuurd voor matches 115 (elisabed) en 10 (evertk). Ook getracht DoeNutz uit te nodigen, maar die naam bestaat blijkbaar niet in WF.
Ik heb geloof ik een keer tegen 'DoNutz' gespeeld, zonder e dus. Misschien is dat de goede naam?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook, kon ook niemand vinden met die naam
Jammer dat je geen zetten kan 'aanvechten'. Nu ligt het voordeel bij mensen met de speelstijl "kijken waar ik mee weg kan komen" in plaats van je koppie gebruiken en echte woorden leggen. Bij (het echte) Scrabble ga je ook niet net zo lang alle combinaties proberen totdat je tegenstanders een keer niet protesterenquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik een keer tegen 'DoNutz' gespeeld, zonder e dus. Misschien is dat de goede naam?
Verder werd 'KR' hier ook eens goedgekeurd. Geen idee.
DoeNutz heeft altijd bestaan, maar nu niet meer, misschien heeft hij wordfeud verwijderd?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik een keer tegen 'DoNutz' gespeeld, zonder e dus. Misschien is dat de goede naam?
Verder werd 'KR' hier ook eens goedgekeurd. Geen idee.
Of zijn naam veranderd...quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:26 schreef svk1985 het volgende:
[..]
DoeNutz heeft altijd bestaan, maar nu niet meer, misschien heeft hij wordfeud verwijderd?
Elisabed is met een hoofdletter en een D .quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook, kon ook niemand vinden met die naam
Het gaat over DoeNutz en niet over jou, jij hebt mij al ingemaakt, dus dat ging primaquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Elisabed is met een hoofdletter en een D .
Ms maakt dat wat uit....
Zie edit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het gaat over DoeNutz en niet over jou, jij hebt mij al ingemaakt, dus dat ging prima
is toch ook gewoon correctquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zie edit.
Tot nu toe de enige pot diek heb gewonnen.
Trouwens... ENIGSTE werd goedgekeurd door WF.
Doet pijn aan mijn ogen.
kZou niet eens op het idee komen !
Klopt, als enig in de zin van 'lief' 'aandoenlijk' etc.quote:
3000quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is MMM? Ik heb het wel neergelegd bij een ander potje, maar geen idee wat het is. Ik had het een keer eerder gezien, dus ik gebruik het nu ook maar.
Match 10 gaat niet van start. Andere keer maar weer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 06:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Uitnodigingen verstuurd voor matches 115 (elisabed) en 10 (evertk). Ook getracht DoeNutz uit te nodigen, maar die naam bestaat blijkbaar niet in WF.
Hij is de enigste die het kan?quote:
Het kwartje is eindelijk gevallen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hij is de enigste die het kan?
Tokkietaal wmb.
En ik denk niet aan enige kinderen, laat staan enigste kk.! My bad.![]()
inderdaad, ook "woorden" als: VAR, RI, KU, NIX(E(N)), BO, FAT, UT, BE, ROW, COquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:26 schreef Maringo het volgende:
Het meest irritante vind ik dat sommige vervoegingen van een werkwoord het wel doen, maar andere niet. Evenals verkleinwoorden met meervoud.
En TSK werkt(e?) ook trouwens. Net zo als EH, OH, UH, DUH, YO en nog een aantal van dat soort woorden / kreten.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:30 schreef crv het volgende:
[..]
inderdaad, ook "woorden" als: VAR, RI, KU, NIX(E(N)), BO, FAT, UT, BE, ROW, CO
En zo kunnen we noig wel even doorgaan met woorden als CES, NAS, DUM, RUB, SCAT, AAT, WAN, DECK, NO, QAT(S), NEU, NAE, BIN, ET en GO..quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:30 schreef crv het volgende:
[..]
inderdaad, ook "woorden" als: VAR, RI, KU, NIX(E(N)), BO, FAT, UT, BE, ROW, CO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Zal uit het Limburgs woordenboek gehaald zijnquote:
Het blijft een naam dan. En die zijn er wel erg weinig in WF...quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:38 schreef robdriessen het volgende:
en GO is ook een populair bordspel behalve ga in het Engels
Ja, maar die heeft WF zelf aangepast..quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:42 schreef robdriessen het volgende:
Verrek, kijk eens wat ik gevonden heb. Wordfeud krijgt zijn woordenlijst van de stichting OpenTaal. En ze hebben een FAQ er over:
http://www.opentaal.org/h(...)-worfeud-en-opentaal
Ik heb een aantal dagen terug nog touwen gelegd hoor.quote:Daardoor worden bepaalde woorden ('Nederlands', 'touw', 'gauw' en 'lul') in Wordfeud onterecht afgekeurd.
Het is ook een bericht van 30 september. Sindsdien is er veel veranderd... Touwen is bijvoorbeeld toegevoegd in de database van WF (niet die van OT dus..), maar een hoop woorden zoals bijvoorbeeld CD en WC zijn (onterecht imo) verwijderd..quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:43 schreef starla het volgende:
[..]
Ik heb een aantal dagen terug nog touwen gelegd hoor.
Als ik thuis scrabble speel, hanteren we voor afkortingen de regel dat deze alleen mogen als ze ook zo uitgesproken worden. Op die manier mogen woorden als CD, WC, HAVO enzo wel, maar afkortingen als o.a., e.d., etc. niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is ook een bericht van 30 september. Sindsdien is er veel veranderd... Touwen is bijvoorbeeld toegevoegd in de database van WF (niet die van OT dus..), maar een hoop woorden zoals bijvoorbeeld CD en WC zijn (onterecht imo) verwijderd..
ED mag in Wordfeud dan weer wel viel mij op. En wat ook raar is is dat ID bijvoorbeeld wel mag maar IQ niet. Best frustrerend als er zo inconsistent geredeneerd wordt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Als ik thuis scrabble speel, hanteren we voor afkortingen de regel dat deze alleen mogen als ze ook zo uitgesproken worden. Op die manier mogen woorden als CD, WC, HAVO enzo wel, maar afkortingen als o.a., e.d., etc. niet.
Dus s.v.p., www en KNVB mogen allemaal?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Als ik thuis scrabble speel, hanteren we voor afkortingen de regel dat deze alleen mogen als ze ook zo uitgesproken worden. Op die manier mogen woorden als CD, WC, HAVO enzo wel, maar afkortingen als o.a., e.d., etc. niet.
Hmmm. svp niet (spreek jij dat gewoon zo uit? ik zie dat wel echt als schriftelijke afkorting), www en KNVB vind ik twijfelgevallen. Komt niet veel voor gelukkig dat iemand zoiets wil leggenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:54 schreef starla het volgende:
[..]
Dus s.v.p., www en KNVB mogen allemaal?
Ja, dat was een goeie thriller. Zeker toen jij óók zeven letters tegelijk legde.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:09 schreef AnneX het volgende:
On topic.
Eindstand Ziggy - Elisabed 352 - 340
Dat was een adrenaline roes vanaf 12 uur tot zojuist.
Spannend.
Beiden geswapt en wisslende voorsprong.
NB ( mag ook niet van WF) mijn resterende 12 punten gingen eraf en bij ziggy erbij! SIp
en begonnenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:30 schreef Thomas B. het volgende:
Eindstanden
40: D.8 - Skatespeare: 439 - 405
42: larsvanderheide - Skatespeare: 193 - 552
51: FSTEO - Skatespeare: 377 - 471
svk1985 uitgenodigd
Ms wil de wedstrijdleider je plaatsen ipv DoeNutz ???quote:
Om met Theo Koomen te spreken, achter op de motor in de Tour, toen hij op zijn koptelefoon hoorde dat Van Agt (?) was gevallen: rugnummers heb ik nodigquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:37 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Om met Theo Koomen te spreken, achter op de motor in de Tour, toen hij op zijn koptelefoon hoorde dat Van Agt (?) was gevallen: rugnummers heb ik nodig!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:00 schreef crv het volgende:
ik kan het schema niet openen (restricties met internet hier)
Maar ben bezig met de volgende potten
D8, djeep_64, Faithy-Miranda, Larsvanderheide
En een uitnodiging uitstaan voor Elisabed
Het is maar naar welke kolom je wilt kijkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:15 schreef AnneX het volgende:
En ik ben koploper ,![]()
Met 5 gespeelde games en verloren
Ik heb zo gruwelijk verloren echt en Maringo richt ook een slachting aanquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:02 schreef WordFreud het volgende:
Zelf ook nog gespeeld tussen de bedrijven door:
pot 11 tegen PBwfeud 466-386
pot 15 tegen Elisabed 468 - 344
en gestart tegen MVPMD
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:54 schreef crv het volgende:
![]()
pot 80 tegen Miran gewonnen door MOI
471-393
Correctie...moet zijn potje # 52 !quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:26 schreef Thomas B. het volgende:
Ja oppassen met die D8 idd. Op het laatste moment vreet ie de kaas van je brood
Uitslag match 54: svk185 v Skatespeare: 396 - 473
de laatste 100 potten van je verloren, dus ben erg blijquote:
Foeiquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:50 schreef djeep_64 het volgende:
Beetje laat, maar partij 177 is gisteren ook begonnen
je legde hem ook wel mooi klaar voor mequote:Op woensdag 4 januari 2012 23:44 schreef AnneX het volgende:
En zojuist wederom ingemaakt door crv ' TOPJAREN ' op TW
Potje # 89 crv/Elzass - AnneX / Elisabed 451 - 344
61 is inderdaad begonnenquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:26 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Mijn uitslagen tot nu toe:
69 lstvl - FSTEO 324-413
71 lstvl - Mpepea 332 - 347
59 lstvl - larsvanderheide 502 - 281
Ik stuur nu invites naar MVPMD en kevinski94. Tegen heloef ben ik nog bezig.
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:42 schreef crv het volgende:
Djeep legt net 180 punten neermet hoornen op 2xTW
daar gaan mijn winstkansen
Hoornenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Je speelt alsof je tegen drie man speelt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:33 schreef woordbakkertje het volgende:
Pot 173 tegen de 3 ziggy's is gestart.
is dat niet zo dan ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Je speelt alsof je tegen drie man speelt.
Skatespeare ook trouwens. Stelletje megascores...
Beide zijn begonnen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 06:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
Uitnodigingen naar Thomas B. (50) en djeep_64 (164)
Butletters ! Mag ik best zeggen na zoveel spelletjes.quote:
Oooh wat errug !quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:34 schreef robdriessen het volgende:
Eerste ronde en meteen QUEESTE met 2x DW en 2x DL om je oren. 88 punten au.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Butletters ! Mag ik best zeggen na zoveel spelletjes.
Twee keer !!! teruggekomen met 7 letterwoorden oid en daarna alleen maar
achter de feiten aangesjokt.
En nog twee van die potjes lopen.
Dan ga ik winnen met de meeste verloren potjes.
Bah
Bij mij en PurePoisonPerfume precies het tegenovergestelde, de eerste drie rondes alleen maar geswapped, omdat we beide geen klinkers haddenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:34 schreef robdriessen het volgende:
Eerste ronde en meteen QUEESTE met 2x DW en 2x DL om je oren. 88 punten au.
Wat een gek en dom spelletje !quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij mij en PurePoisonPerfume precies het tegenovergestelde, de eerste drie rondes alleen maar geswapped, omdat we beide geen klinkers hadden
Dus met jou strijd ik om de eerste plaats van onderafquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]helemaal niet, je hebt van mij gewonnen..
Net als Maringo (MaringoDC - MVPMD : 589 - 386)
en OA (Michel* - MVPMV : 422 - 360)
Het uitblijven van een antwoord zal dus wel nee betekenen.quote:
Volgens mij was er nog een plekjequote:Op donderdag 5 januari 2012 13:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het uitblijven van een antwoord zal dus wel nee betekenen.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dus met jou strijd ik om de eerste plaats van onderaf
Ik doe met jullie mee...quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]denk het ja... iedereen maakt me in
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:26 schreef crv het volgende:
[..]
HoornenDamn daar gaat m'n recordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel nice hoor!!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:15 schreef WordFreud het volgende:
Ik begrijp dat Doenutz niet meer bestaat in WF. Dan kan er iemand invallen. Er zijn verschillende vragen geweest om alsnog mee te doen. Wie biedt ????![]()
![]()
Grapje: degene die nu het eerste reageert met FOK- en WF-naam mag de plaats van Doenutz innemen. Nu eerst
lezen is ook een vakquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het uitblijven van een antwoord zal dus wel nee betekenen.
Had al lang ingevuld kunnen zijn toch? Niet alles gaat altijd via dit topic. Daarbij kreeg ik geen reactie van de organisator.quote:
In het schema staat nog steeds DoeNutz, dus het is het proberen waardquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Had al lang ingevuld kunnen zijn toch? Niet alles gaat altijd via dit topic. Daarbij kreeg ik geen reactie van de organisator.
Peaceman-peace1111quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
In het schema staat nog steeds DoeNutz, dus het is het proberen waardDus ik zou zeggen post je forumnaam met je WF naam erbij
En kansloos verloren met 315 - 544.quote:
En we zijn begonnen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:42 schreef robdriessen het volgende:
Pot #132: Mpepea - svk1985 : 383 - 420. De schok van QUEESTEN nooit meer teboven gekomen, ondanks een eigen 7 letter woord (die op een haar na de TW miste.......)
Ik heb Peace1111 en ziggyziggyziggy uitgenodigd, heb dus nog ruimte voor 1 potje.
Het spel werkt ook met het Nederlands woordenboek, Heloef. Niet het Surinaamsequote:Op donderdag 5 januari 2012 15:50 schreef heloef het volgende:
Ik ben niet zo goed in de spelletje volgens mij.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het spel werkt ook met het Nederlands woordenboek, Heloef. Niet het Surinaamse
heb jij mijn invite nog gekregen ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:46 schreef Maringo het volgende:
Pot 18 tegen MVPMD: 589 - 386
Pot 11 tegen PBwfeud: 531 - 311
Beide in mijn voordeel.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het spel werkt ook met het Nederlands woordenboek, Heloef. Niet het Surinaamse
sorry...quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:18 schreef robdriessen het volgende:
Ronde 1: Peace legt BERG
Ronde 2: Peace maakt er VERBERGEN van over twee keer DW heen.
Het wordt weer zo'n potje......![]()
Nog geen antwoord op invite op # 110 en # 107quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ms wil de wedstrijdleider je plaatsen ipv DoeNutz ???
Invite voor 107. 108 en 110 .
(larsvanderheide - heloef - kevinski94 )
Rot gevoel , héquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:50 schreef heloef het volgende:
Ik ben niet zo goed in de spelletje volgens mij.
102 moet 103 zijn, geen idee of 102 ook begonnen isquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:10 schreef svk1985 het volgende:
uitnodigingen voor 102 en 118 verstuud en inmiddels begonnen! (michel* en elisabed)
...
ah, jij was het.quote:
Iets in de stand klopt niet. Er staan bij mijn naam 5 matches gereed, terwijl ik er maar 4 heb gespeeld. Wordfeud naam is FSTEO.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:41 schreef WordFreud het volgende:
Bijgewerkt schema.
Peacemanheeft de plaats ingenomen van Doenutz, die met onbekende bestemming is vertrokken.
![]()
SVK1985 aan kop, maar ook al veel gespeeld: 10 uit 7.![]()
djeep_64 was weer even topscorer, dankzij woord van 180, maar nu gaat Maringo voor de gouden bal met 589.Wie scoort de eerste 600?
Pot 23 ook bezig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:18 schreef Maringo het volgende:
De tegenstanders voor de potjes 23 en 37 uitgenodigd. Dit zijn Heloef en Elzass / crv
EDIT: Potje 37 is begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |