Ow, ja ik weet niet wie wie is hier hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Psssst, lars was al met 3 potjes bezig, had mij ook al geweigerd
Nu ben ik stiekem toch met 4 potjes bezigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Psssst, lars was al met 3 potjes bezig, had mij ook al geweigerd
Inderdaad. Ik speel graag veel tegelijk. Als je dat niet wil, moet je gewoon rejecten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
Persoonlijk vind ik dat iedereen voor zich mag weten hoeveel potjes je tegelijk doet, als het maar allemaal afgerond is voor 12-2...
Dat vind ik persoonlijk ook, maar in de spelregels staat dat dat niet de bedoeling was. Hoor graag van onze spelleider hoe of wat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
Persoonlijk vind ik dat iedereen voor zich mag weten hoeveel potjes je tegelijk doet, als het maar allemaal afgerond is voor 12-2...
kloptquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
142 svk1985 - ziggyziggyziggy 396 - 370
Beide inmiddels begonnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb heloef en Mpepea uitgenodigd (matches 60 en 71).
Maximaal 3 potjes tegelijk, omdatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
Inderdaad. Vooral omdat ik met SNEUERE mijn plankje leeg maakte.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:58 schreef Dagoduck het volgende:
Potje 167 ziggy tegen larsvanderheide gewonnen door ziggy, 419 tegen 221
En omdat ik gewoon faal....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral omdat ik met SNEUERE mijn plankje leeg maakte.
kloptquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:33 schreef AnneX het volgende:
Potje 109 :
AnneX /Elisabed heeft gewonnen van MVPMD 460 - 242
Potje 15 EvertK invite.
geef nog even precies de nummers en standen door, als je wiltquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
Matches gestart moet bij mij (denk ik) 4 zijn. Ik heb tegen svk en tegen Anne X gespeeld en ben nu bezig tegen jou![]()
en tegen Maringo.
geaccepteerdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:33 schreef AnneX het volgende:
Potje 109 :
AnneX /Elisabed heeft gewonnen van MVPMD 460 - 242
Potje 15 EvertK invite.
Ik wil niet heel kritisch zijn, want ik vind het idee echt supertof en ben blij dat je het allemaal regeltquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:10 schreef WordFreud het volgende:
[..]
geef nog even precies de nummers en standen door, als je wilt
106 is afgelopenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:14 schreef AnneX het volgende:
106 tegen D.8. en 109 tegen MVPMD zijn begonnen.
AnneX = Elisabed
Hallo PB,quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik wil niet heel kritisch zijn, want ik vind het idee echt supertof en ben blij dat je het allemaal regelt, maar bij zo'n grote opzet is grote zorgvuldigheid wel een vereiste denk ik. Misschien is het anders handig om nog iemand anders aan te wijzen die anders het document bij kan werken?
Ik ga er zelf van uit dat als één deelnemer aan de partij een melding doet, de andere partij het niet ook nog een keer moet doorgeven (want dat levert volgens mij voor jou alleen maar extra werk op en is de kans op verwaring nogal groot). Dus: de standen heb je al verwerkt, alleen de cijfers in de kolommen op de eerste pagina kloppen niet. Nummer van de wedstrijd met jou zelf kan je neem ik aan wel vinden, nummer van wedstrijd met Maringo is 11 (zoals hierboven ook al aangegeven). Wedstrijd met Maringo is vanochtend begonnen.
Nog even verder nadenkend: Is het niet handiger om het verzenden van de uitnodiging gelijk te verwerken? Dan kun je 'm doorhalen als hij niet geaccepteerd wordt. Nu moeten we melden dat we een uitnodiging sturen, dan melden of hij wel of niet is geaccepteerd en dat met de wedstrijdnummers erbij (met de kans op typefouten). Is dat niet lastiger bijhouden?
ik zit met hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:48 schreef Maringo het volgende:
Als eerste een dikkenaar Wordfreud om dit te organiseren én bij te houden!
Maar... Hoe erg is het als er meer dan 3 potjes tegelijk worden gespeeld? Want met 3 per keer ga ik het niet redden. En ik heb straks ook nog twee weken dat ik minder kan spelen voornamelijk vanwege school, maar ook werk en gezin.
Of, als ik nu 20 potjes start en in 3 dagen afmaak, maar vervolgens gedoseerd (zeg 1 uitslag per twee dagen) post. Is het dan ook goed?![]()
Een uitroepquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:26 schreef starla het volgende:
Afkortingen zijn niet geldig. Soms vraag ik me ook af wat allemaal nog mag. Laatst speelde iemand EH. Wtf is EH?
Mea culpa.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:31 schreef svk1985 het volgende:
pot 138 staat als begonnen, maar klopt niet, iemand heeft het verkeerde nr doorgegeven zie ik
mpepea - faithy miranda is pot 125 en niet 138
Dat probleem had ik ook, kon ook niemand vinden met die naamquote:Op woensdag 4 januari 2012 06:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Uitnodigingen verstuurd voor matches 115 (elisabed) en 10 (evertk). Ook getracht DoeNutz uit te nodigen, maar die naam bestaat blijkbaar niet in WF.
Ik heb geloof ik een keer tegen 'DoNutz' gespeeld, zonder e dus. Misschien is dat de goede naam?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook, kon ook niemand vinden met die naam
Jammer dat je geen zetten kan 'aanvechten'. Nu ligt het voordeel bij mensen met de speelstijl "kijken waar ik mee weg kan komen" in plaats van je koppie gebruiken en echte woorden leggen. Bij (het echte) Scrabble ga je ook niet net zo lang alle combinaties proberen totdat je tegenstanders een keer niet protesterenquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik een keer tegen 'DoNutz' gespeeld, zonder e dus. Misschien is dat de goede naam?
Verder werd 'KR' hier ook eens goedgekeurd. Geen idee.
DoeNutz heeft altijd bestaan, maar nu niet meer, misschien heeft hij wordfeud verwijderd?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik een keer tegen 'DoNutz' gespeeld, zonder e dus. Misschien is dat de goede naam?
Verder werd 'KR' hier ook eens goedgekeurd. Geen idee.
Of zijn naam veranderd...quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:26 schreef svk1985 het volgende:
[..]
DoeNutz heeft altijd bestaan, maar nu niet meer, misschien heeft hij wordfeud verwijderd?
Elisabed is met een hoofdletter en een D .quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook, kon ook niemand vinden met die naam
Het gaat over DoeNutz en niet over jou, jij hebt mij al ingemaakt, dus dat ging primaquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Elisabed is met een hoofdletter en een D .
Ms maakt dat wat uit....
Zie edit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het gaat over DoeNutz en niet over jou, jij hebt mij al ingemaakt, dus dat ging prima
is toch ook gewoon correctquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zie edit.
Tot nu toe de enige pot diek heb gewonnen.
Trouwens... ENIGSTE werd goedgekeurd door WF.
Doet pijn aan mijn ogen.
kZou niet eens op het idee komen !
Klopt, als enig in de zin van 'lief' 'aandoenlijk' etc.quote:
3000quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is MMM? Ik heb het wel neergelegd bij een ander potje, maar geen idee wat het is. Ik had het een keer eerder gezien, dus ik gebruik het nu ook maar.
Match 10 gaat niet van start. Andere keer maar weer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 06:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Uitnodigingen verstuurd voor matches 115 (elisabed) en 10 (evertk). Ook getracht DoeNutz uit te nodigen, maar die naam bestaat blijkbaar niet in WF.
Hij is de enigste die het kan?quote:
Het kwartje is eindelijk gevallen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hij is de enigste die het kan?
Tokkietaal wmb.
En ik denk niet aan enige kinderen, laat staan enigste kk.! My bad.![]()
inderdaad, ook "woorden" als: VAR, RI, KU, NIX(E(N)), BO, FAT, UT, BE, ROW, COquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:26 schreef Maringo het volgende:
Het meest irritante vind ik dat sommige vervoegingen van een werkwoord het wel doen, maar andere niet. Evenals verkleinwoorden met meervoud.
En TSK werkt(e?) ook trouwens. Net zo als EH, OH, UH, DUH, YO en nog een aantal van dat soort woorden / kreten.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:30 schreef crv het volgende:
[..]
inderdaad, ook "woorden" als: VAR, RI, KU, NIX(E(N)), BO, FAT, UT, BE, ROW, CO
En zo kunnen we noig wel even doorgaan met woorden als CES, NAS, DUM, RUB, SCAT, AAT, WAN, DECK, NO, QAT(S), NEU, NAE, BIN, ET en GO..quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:30 schreef crv het volgende:
[..]
inderdaad, ook "woorden" als: VAR, RI, KU, NIX(E(N)), BO, FAT, UT, BE, ROW, CO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Zal uit het Limburgs woordenboek gehaald zijnquote:
Het blijft een naam dan. En die zijn er wel erg weinig in WF...quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:38 schreef robdriessen het volgende:
en GO is ook een populair bordspel behalve ga in het Engels
Ja, maar die heeft WF zelf aangepast..quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:42 schreef robdriessen het volgende:
Verrek, kijk eens wat ik gevonden heb. Wordfeud krijgt zijn woordenlijst van de stichting OpenTaal. En ze hebben een FAQ er over:
http://www.opentaal.org/h(...)-worfeud-en-opentaal
Ik heb een aantal dagen terug nog touwen gelegd hoor.quote:Daardoor worden bepaalde woorden ('Nederlands', 'touw', 'gauw' en 'lul') in Wordfeud onterecht afgekeurd.
Het is ook een bericht van 30 september. Sindsdien is er veel veranderd... Touwen is bijvoorbeeld toegevoegd in de database van WF (niet die van OT dus..), maar een hoop woorden zoals bijvoorbeeld CD en WC zijn (onterecht imo) verwijderd..quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:43 schreef starla het volgende:
[..]
Ik heb een aantal dagen terug nog touwen gelegd hoor.
Als ik thuis scrabble speel, hanteren we voor afkortingen de regel dat deze alleen mogen als ze ook zo uitgesproken worden. Op die manier mogen woorden als CD, WC, HAVO enzo wel, maar afkortingen als o.a., e.d., etc. niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is ook een bericht van 30 september. Sindsdien is er veel veranderd... Touwen is bijvoorbeeld toegevoegd in de database van WF (niet die van OT dus..), maar een hoop woorden zoals bijvoorbeeld CD en WC zijn (onterecht imo) verwijderd..
ED mag in Wordfeud dan weer wel viel mij op. En wat ook raar is is dat ID bijvoorbeeld wel mag maar IQ niet. Best frustrerend als er zo inconsistent geredeneerd wordt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Als ik thuis scrabble speel, hanteren we voor afkortingen de regel dat deze alleen mogen als ze ook zo uitgesproken worden. Op die manier mogen woorden als CD, WC, HAVO enzo wel, maar afkortingen als o.a., e.d., etc. niet.
Dus s.v.p., www en KNVB mogen allemaal?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Als ik thuis scrabble speel, hanteren we voor afkortingen de regel dat deze alleen mogen als ze ook zo uitgesproken worden. Op die manier mogen woorden als CD, WC, HAVO enzo wel, maar afkortingen als o.a., e.d., etc. niet.
Hmmm. svp niet (spreek jij dat gewoon zo uit? ik zie dat wel echt als schriftelijke afkorting), www en KNVB vind ik twijfelgevallen. Komt niet veel voor gelukkig dat iemand zoiets wil leggenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:54 schreef starla het volgende:
[..]
Dus s.v.p., www en KNVB mogen allemaal?
Ja, dat was een goeie thriller. Zeker toen jij óók zeven letters tegelijk legde.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:09 schreef AnneX het volgende:
On topic.
Eindstand Ziggy - Elisabed 352 - 340
Dat was een adrenaline roes vanaf 12 uur tot zojuist.
Spannend.
Beiden geswapt en wisslende voorsprong.
NB ( mag ook niet van WF) mijn resterende 12 punten gingen eraf en bij ziggy erbij! SIp
en begonnenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:30 schreef Thomas B. het volgende:
Eindstanden
40: D.8 - Skatespeare: 439 - 405
42: larsvanderheide - Skatespeare: 193 - 552
51: FSTEO - Skatespeare: 377 - 471
svk1985 uitgenodigd
Ms wil de wedstrijdleider je plaatsen ipv DoeNutz ???quote:
Om met Theo Koomen te spreken, achter op de motor in de Tour, toen hij op zijn koptelefoon hoorde dat Van Agt (?) was gevallen: rugnummers heb ik nodigquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:37 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Om met Theo Koomen te spreken, achter op de motor in de Tour, toen hij op zijn koptelefoon hoorde dat Van Agt (?) was gevallen: rugnummers heb ik nodig!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:00 schreef crv het volgende:
ik kan het schema niet openen (restricties met internet hier)
Maar ben bezig met de volgende potten
D8, djeep_64, Faithy-Miranda, Larsvanderheide
En een uitnodiging uitstaan voor Elisabed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |