1. WordFreud - EvertKquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, maar zit mobiel
Dus dit is eigenlijk een tvp
Nee, dan heb je weer het idee van een toernooi, dit is juist het idee van een eredivisie, en 20 potjes valt best mee!quote:Op zondag 1 januari 2012 15:42 schreef starla het volgende:
Is een soort poulesysteem niet beter met daarna afvalrondes? Dus geen competitie maar een toernooi?
Nu zit je per persoon al op 20 wedstrijden!
Nu zou je bijvoorbeeld 7 poules kunnen maken van 3 personen. Nummer 1 van elke poule gaat door en de beste nummer 2. Dan heb je 8 mensen die die de afvalrondes ingaan.
Of iets anders natuurlijk, maar 20 wedstrijden vind ik wel erg veel....
Ok, ik trek me terug. Heb nog een baan en een gezin enzo, dus 20 potjes ga ik niet trekken.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:51 schreef WordFreud het volgende:
Maar voor wie nu al weet dat 20 potjes in 6 weken veel te veel is: trek je dan vooraf terug.
Ik lees dat er vandaag een wedstrijdschema komt.quote:Op maandag 2 januari 2012 08:59 schreef Dagoduck het volgende:
Maar tegen wie moet ik nu een potje starten? Want als iedereen een potje tegen de eerste start moet diegene 20 potjes tegelijk spelen, kan je niet beter een schema maken?
Klopt. En hoe lang dat duurt, is afhankelijk van hoeveel geld je in je FOK!abo steekt.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:04 schreef WordFreud het volgende:
Even een vraag: ik ben bezig met de voorbereidingen van de start. Maar kan ik na een bepaalde tijd de OP niet meer wijzigen?
gedaanquote:Op maandag 2 januari 2012 17:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Je moet je document even public maken.
Yesquote:Op maandag 2 januari 2012 17:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Alles op normaal bord, neem ik aan?
166 is onderweg.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:59 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Geef even het wedstrijdnummer door als D. heeft geaccepteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |