Wel lezen he, geen Uggs maar NUggs ( nep Uggs ).quote:Op donderdag 22 december 2011 18:46 schreef dabadbass het volgende:
WAAROM heb je in hemelsnaam Uggs en cd's gekocht ipv af te lossen.
Je geeft geld uit wat niet van jou is!!
Dat is essentie helemaal niet, wat interesseert mij het nou of het echte of niet echte zijn. Het verhaal wordt er niet beter of slechter door...quote:Op donderdag 22 december 2011 18:49 schreef klipper het volgende:
[..]
Wel lezen he, geen Uggs maar NUggs ( nep Uggs ).
Maar waarom hij ze gekocht heeft snap ik ook niet, je wil nog niet dood gevonden worden in echte Uggs, laat staan in NUggs.
Ongelovelijk dat dit soort mensen echt bestaan...quote:Op donderdag 22 december 2011 18:50 schreef Greenfolk het volgende:
Lieve ts, mensen zoals jij leren het nooit. Jij hebt heel snel een bewindvoerder nodig waarbij je zelf helemaal niks meer te vertellen hebt. Voor je eigen bescherming.
Ja maar hij zegt dat bij Wehkamp maar de helft staat, dus er klopt toch iets niet aan die 94 rente per maand.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:02 schreef brulaap112 het volgende:
wehkamp = 16% dan moet je elke maand 137 euro aflossen om in 13 jaar klaar te zijn. Je hebt dan wel 12434.93 ¤ rente betaald
Helaas doet het verleden (en foto) van TS bij mij het vermoeden rijzen dat dit wel eens echter kan zijn dan de meesten hier denken.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kan me niet vertellen dat je TS serieus neemt wel?
Dan nog zal Ts buiten een medium als dit op zoek moeten gaan naar hulp.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:39 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Helaas doet het verleden (en foto) van TS bij mij het vermoeden rijzen dat dit wel eens echter kan zijn dan de meesten hier denken.
Omdat werken niks voor TS is geeft hij zelf aan.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:32 schreef Mylene het volgende:
Je bent goed in het naaien van kledingstukken. Dus waarom begin je dan geen naaiatelier? Gordijnen op maat maken, kledingherstel en verstelwerkzaamheden.
dat zei je net ook al.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:54 schreef Tha_Duck het volgende:
Wanneer worden onzintopics weer geweerd uit WGR? Dit is niveau DRA...
Waarschijnlijk omdat het allemaal off topic geneuzel is met het ophalen van mijn oude topics die totaal niet relevant zijn aan dit topic.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:56 schreef eriksd het volgende:
Waarom zijn er zoveel posts verdwenen? Is het alleen maar kusjekroel en je bent zo zielig?
Maar waarom koop je die troep als je het niet kan betalen?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:08 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het allemaal off topic geneuzel is met het ophalen van mijn oude topics die totaal niet relevant zijn aan dit topic.
Nou, dan zou ik als ik jou was wel kiezen voor saneren. Je hebt zelf die schuld veroorzaakt en helaas moet je nu op de balren zitten. Die medicijnen voor je haren? Als het puur tegen uitvallen is, pech gehad. Dan maar geen haren.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:27 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik leef eigenlijk al van minder dan 25 euro per week, alleen op brood en eenvoudig beleg, dus geen warm eten of vlees, maar dat is nog niet eens het probleem
Prima. Dan hebben wij geen zin meer om een gedeelte van ons geld af te staan om jou in leven te houden.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:34 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
IK heb geen beroep geleerd en heb totaal niks met werken of studeren. Sorry ligt mij gewoon niet!
Je vraagt je inderdaad af welk nut het dient TS uberhaupt nog van iets te voorzien. Het interesseert hem overduidelijk niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Prima. Dan hebben wij geen zin meer om een gedeelte van ons geld af te staan om jou in leven te houden.
Sorry ligt mij gewoon niet!
Je snapt het echt niet hequote:Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef Fusionfreak het volgende:
Eigenlijk lijkt het mij zo slecht nog niet als wehkamp mij een grtoot deel van hun vorderintg moeten kwijtschelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |