abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 december 2011 @ 19:56:16 #51
165633 eriksd
The grand facade...
pi_105929950
Waarom zijn er zoveel posts verdwenen? Is het alleen maar kusjekroel en je bent zo zielig?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_105930496
Bedanlt voor de reacties en dat ik hulp moet zioken kwam mnet terug van de karwei met metrialen zodat ik met de kesrt mijn slaapkamervloer eindelijk kan afmaken, heb inmiddels maar weer 90 euro via ideal betaald aan wehkamp zodaty ik weer tot januari 2012 even ervanaf ben, maar sta dan wel weer diep in het rood.

Wil; rond juni 2012 echt naar de schulverleing gaan, want dan heb ik mijn vakantiegeld gehad en kunnen ze dat tenminste niet meer invorderen, met dat vakanitie geld koop ik dan voor het hele jaar medicatie voor mijn haren, want waarschijnlijk zal ik hiervoor geen extra geld krijgen.

Wel is het zo dat als ik akkoord ga dat wekamp en de andere 3 schuldeisere geen geld en rente meer mogen vorderen en als ik na 3 jaar geen nieuwe schulden maak dan ben ik schulkdenvriuj. Ik leef van een wao op bijstandsnivo dus ze mogen mij maar hooguit 50 to 70 euro permand inoufden en ze moeten voor de rest alle vaste woonlasten betalen van mijn overige geld.

Eigenlijk lijkt het mij zo slecht nog niet als wehkamp mij een grtoot deel van hun vorderintg moeten kwijtschelden.
pi_105930580
quote:
5s.gif Op donderdag 22 december 2011 19:56 schreef eriksd het volgende:
Waarom zijn er zoveel posts verdwenen? Is het alleen maar kusjekroel en je bent zo zielig?
Waarschijnlijk omdat het allemaal off topic geneuzel is met het ophalen van mijn oude topics die totaal niet relevant zijn aan dit topic.
  donderdag 22 december 2011 @ 20:11:18 #54
165633 eriksd
The grand facade...
pi_105930690
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:08 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat het allemaal off topic geneuzel is met het ophalen van mijn oude topics die totaal niet relevant zijn aan dit topic.
Maar waarom koop je die troep als je het niet kan betalen?
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_105930767
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 18:27 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Ik leef eigenlijk al van minder dan 25 euro per week, alleen op brood en eenvoudig beleg, dus geen warm eten of vlees, maar dat is nog niet eens het probleem
Nou, dan zou ik als ik jou was wel kiezen voor saneren. Je hebt zelf die schuld veroorzaakt en helaas moet je nu op de balren zitten. Die medicijnen voor je haren? Als het puur tegen uitvallen is, pech gehad. Dan maar geen haren.

Als je neits doet loopt de schuld verder op en gaan ze beslag leggen op je WAO, kun je geen huur meer betalen en wordt je huis leeggehaald.

Je hebt het over voorwaarden stellen: als je 9000 schuld hebt en geen mogelijkheden om zelf een inkomen te genereren heb je nu eenmaal geen voorwaaarden te stellen.

Kortom: schuldsanering in en in 3 jaar ben je klaar. Even doorbijten en thats it.
Whatever...
pi_105930774
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 18:34 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

IK heb geen beroep geleerd en heb totaal niks met werken of studeren. Sorry ligt mij gewoon niet!
Prima. Dan hebben wij geen zin meer om een gedeelte van ons geld af te staan om jou in leven te houden.

Sorry ligt mij gewoon niet!
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 22 december 2011 @ 20:14:16 #57
165633 eriksd
The grand facade...
pi_105930839
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Prima. Dan hebben wij geen zin meer om een gedeelte van ons geld af te staan om jou in leven te houden.

Sorry ligt mij gewoon niet!
Je vraagt je inderdaad af welk nut het dient TS uberhaupt nog van iets te voorzien. Het interesseert hem overduidelijk niet.
Bis bis bis
  donderdag 22 december 2011 @ 20:15:44 #58
347717 Greenfolk
Keep on walking
pi_105930903
Dit is een van de eerste keren dat ik me echt boos maak om een topic. Nog net niet m'n iPad op de grond getetterd. Kerel hoe leef jij? Wat is je vraag nou helemaal als je het zelf allemaal zo goed en wijs weet? Goed idee als wehkamp je schuld moet kwijtschenden? Hoezo is dat goed? Jouw schuld!!

Wacht idd maar lekker tot zomer volgend jaar, waars heb je tegen die tijd al niet eens meer een dak boven je kop.
pi_105930951
3 jaar is wel lang hoor.. Bovendien lees ik altijd verhalen dat die bewindvoerders er vervolgens een potje van maken of zelfs het geld stelen.
pi_105931062
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef Fusionfreak het volgende:

Eigenlijk lijkt het mij zo slecht nog niet als wehkamp mij een grtoot deel van hun vorderintg moeten kwijtschelden.
Je snapt het echt niet he
pi_105931130
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:16 schreef brulaap112 het volgende:
3 jaar is wel lang hoor.. Bovendien lees ik altijd verhalen dat die bewindvoerders er vervolgens een potje van maken of zelfs het geld stelen.
Dat is ook een van de redenen dat ik zo huiverig ben voor bewindvoerders, ik kan mijn huur (die al betaald is) heus wel zelf betalen, maar de rest is ene probleem, maar als ik die hulp ervaar moet ik verplicht mijn geld en bankafschriften (post) geheel uit handen geven, en daar is pas geleden nog op TV een programma over geweest dat bewindvoerdes vaak het geld in eigen zak steken ipv de schulden aflosssen
pi_105931254
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:19 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Je snapt het echt niet he
zo is mij uitgelegd, zolang ik onder bewind sta mogen schuldeisers mij niet stalken met rekeningen, aanmaningen en vorderingen, als de rechter mij toelaat mogen de schuldeisers blij zijn dat ze een deel terugzien.
pi_105931275
Waarom voel je de noodzaak rotzooi te komen nu, uggs enzo.. Misschien kan je beter naar een psycholoog gaan om dat te behandelen? Dan lost het probleem vanzelf op.

Reken uit hoeveel geld je nodig hebt in 1 maand. Zonder extra kosten. En maak de rest gelijk over naar wehkamp zodra het binnen komt. (Meer dan 90 dus, anders schiet het niet op)
pi_105931280
Kun je niet bij familie of vrienden geld lenen?
Ik begrijp niet dat je het zo ver laat komen TS, klinkt alsof het beter is als iemand anders zich over jouw uitgaven buigt ipv jijzelf.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_105931452
Nooit iets uitgeven wat je niet hebt? Ik zelf heb ook een klerenkast en tv-kast nodig. Tevens wil ik graag nog een samsung plasma scherm. Maar hiervoor werk ik hard (meer dan 40 uur in de week). Ook wil ik een studie hbo-recht gaan volgen en zet daar elke week minimaal ¤ 100 voor opzij. Dat is inmiddels bijna ¤ 13.000 geworden.

Koop alleen wat je nodig hebt en af en toe wat vermaak/ontspanning! Je leeft tenslotte maar een keer, maar je moet gewoon een balans leren te vinden. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Jellereppe op 22-12-2011 20:33:24 ]
pi_105931685
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:16 schreef brulaap112 het volgende:
Dan moet TS zelf maar eens volwassen worden en handelen naar zijn leeftijd, de man is de 40 gepasseerd, gaat hoognodig tijd worden dat hij eens verantwoording gaat nemen voor zijn eigen handelen. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_105931766
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Kun je niet bij familie of vrienden geld lenen?
Ik begrijp niet dat je het zo ver laat komen TS, klinkt alsof het beter is als iemand anders zich over jouw uitgaven buigt ipv jijzelf.
Ik heb geen familie en geen vrienden (ook geen behoefte aan) mijn vader is in 1996 overleden en mijn moeder is zwaar gehandicapt en woon in een zorginstelling, ook daar heb ik sinds 2009 geen contact meer mee.
pi_105932329
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Dat is ook een van de redenen dat ik zo huiverig ben voor bewindvoerders, ik kan mijn huur (die al betaald is) heus wel zelf betalen, maar de rest is ene probleem, maar als ik die hulp ervaar moet ik verplicht mijn geld en bankafschriften (post) geheel uit handen geven, en daar is pas geleden nog op TV een programma over geweest dat bewindvoerdes vaak het geld in eigen zak steken ipv de schulden aflosssen
Goh raar he, als je niet met geld kan omgaan dat je het dan niet meer krijgt. Verbazend.

En huiverig voor bewindvoerders :') Die mensen doen hun werk, vaak tegen wil in dank van werkschuwe klootzakken. Heb jaren bij een schuldhulpverlener gewerkt en spreek dus uit ervaring. Mensen moeten eerst eens leren snappen dat ze zelf het probleem zijn en dat ze god op de blote knieen moeten danken dat er iemand is die zich druk wil maken om hen.
  donderdag 22 december 2011 @ 20:42:42 #69
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_105932402
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Je mag dan ook best de budgetbeheerder controleren, zolang je maar niet het geld kunt verkwisten
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_105932496
quote:

[..]

IK heb geen beroep geleerd en heb totaal niks met werken of studeren. Sorry ligt mij gewoon niet!
Geef mij is 1 hele goede reden waarom het terecht zou zijn dat jij 1 eurocent van ons werkende mensen ontvangt?
pi_105932515
quote:
5s.gif Op donderdag 22 december 2011 19:56 schreef eriksd het volgende:
Nee, het afzeiken van TS is wel weer klaar. Alle varianten hebben we inmiddels wel gehad.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_105934179
quote:

[..]

Ik heb geen beroep geleerd en heb totaal niks met werken of studeren. Sorry ligt mij gewoon niet!
Echt... wtf!?

Dit soort mensen laten me koken... Koos Kansloos door de bocht.

Sorry FH... maar ik kan hier écht niet tegen.
pi_105934462
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:12 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Echt... wtf!?

Dit soort mensen laten me koken... Koos Kansloos door de bocht.

Sorry FH... maar ik kan hier écht niet tegen.
Ik vind het ook niks, maar wat doe je eraan? :? Als ik een week thuiszit begint de verveling al. :{
pi_105934505
Nee ik ook niet. Serieus, dat soort mensen horen gewoon in de goot. Met je 'dat ligt me niet'.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  Milf donderdag 22 december 2011 @ 21:28:46 #75
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_105935276
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:22 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

zo is mij uitgelegd, zolang ik onder bewind sta mogen schuldeisers mij niet stalken met rekeningen, aanmaningen en vorderingen, als de rechter mij toelaat mogen de schuldeisers blij zijn dat ze een deel terugzien.
Schuldeisers zijn in dit geval bedrijven, ondernemers die een dienst of een product aan je hebben geleverd en hiervoor geld willen zien. Wanneer je zou werken (as if) voor een werkgever, wil je aan het einde van de maand toch ook je geld?
Ik hoop wanneer je in de sanering zit, je nieuwe schulden maakt binnen een aantal maanden zodat je eruit gezet wordt.

Je mentaliteit is om te janken.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_105935628
Ergens verdient de wehkamp klauwen met geld aan koopzieken die lekker veel op krediet kopen en schulden maken. De meesten betalen het uiteindelijk met een dikke rente terug. Enkele gevallen betalen niet omdat ze failliet verklaard worden, noem het risico van ondernemerschap.

Maar het is inderdaad reuzeherkenbaar van TS, gewoon geld dat je in zomer 2012 pas gaat krijgen nu uitgeven. Het is gewoon al uitgegeven voordat het binnen is.
.
pi_105936046
OMG, ik word voor het eerst boos sinds ik op FoK! zit!

TS, je bent een verrekte mongol! Ik heb alle respect voor mensen met schulden die hun fouten erkennen en het onderste uit de kan halen om er bovenop te komen. Maar met jouw instelling, gun ik je helemáál niets! Zelfs geen schuldsanering.

Verbaast me helemaal niets, dat je geen vrienden hebt....wat ben jij een draak zeg. En dat is de 40 gepasseerd. :{
pi_105936352
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:33 schreef Fer het volgende:
Ergens verdient de wehkamp klauwen met geld aan koopzieken die lekker veel op krediet kopen en schulden maken. De meesten betalen het uiteindelijk met een dikke rente terug. Enkele gevallen betalen niet omdat ze failliet verklaard worden, noem het risico van ondernemerschap.

Maar het is inderdaad reuzeherkenbaar van TS, gewoon geld dat je in zomer 2012 pas gaat krijgen nu uitgeven. Het is gewoon al uitgegeven voordat het binnen is.
Onbegrijpelijk, ik zal nooit voor consumentgoederen schulden maken. Dat zit er alleen in bij mijn studie en een toekomstig koophuis!

Als er staat dat je pas in 2012 moet betalen, dan snap ik niet dat mensen dat met een schoon geweten gewoon kunnen. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Jellereppe op 22-12-2011 22:17:39 ]
pi_105936735
quote:

[..]

:')

Mensen als TS zouden verplicht onder curatele gesteld moeten worden, en alleen maar leefgeld moeten krijgen.

Dergelijke mensen moeten een registratie krijgen waardoor ze nooit iets op krediet kunnen kopen.

Postorderbedrijven als Wehkamp mikken ook wel een beetje op dergelijke figuren. Wat dat betreft heb ik weinig medelijden wanneer dit soort bedrijven, met hun praktijken van woekerrente, kunnen fluiten naar hun geld.
pi_105937083
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:50 schreef Ludd het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:')

Mensen als TS zouden verplicht onder curatele gesteld moeten worden, en alleen maar leefgeld moeten krijgen.

Dergelijke mensen moeten een registratie krijgen waardoor ze nooit iets op krediet kunnen kopen.

Postorderbedrijven als Wehkamp mikken ook wel een beetje op dergelijke figuren. Wat dat betreft heb ik weinig medelijden wanneer dit soort bedrijven, met hun praktijken van woekerrente, kunnen fluiten naar hun geld.
Volgens mij is Wehkamp daarmee groot geworden. Mensen hebben een wasmachine nodig, hebben op het moment geen geld. Oplossing: even bij Wehkamp bestellen en het aflossen komt later om de hoek kijken. Eerst het zoet dan het zuur. :')

Mensen als TS maken daar graag gebruik van, en bij TS is het stevig uit de hand gelopen. En dat is 40 jaar. :P
pi_105937239
quote:

[..]

Dan zal je moeten leren leven met het feit dat je schulden en weing geld te besteden hebt.
Je moet nou eenmaal geld verdienen. Denk je dat andere het gratis krijgen.
pi_105937421
hou eerst eens op met al die onzinaankopen, ik vind dat je verdomd elitair doet voor iemand die geen cent te makken heeft.
als je niks hebt, heb je ook niks te willen.

en die dure haarmedicijnen van je, da's iets dat je zelf wil, maar niet iets dat je nodig hebt.

prioriteiten!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_105937440
TS, je situatie is bedroevend en dat heb je zelf ook wel door, maar ik zou als eerste STOPPEN met onzinnige dingen te kopen. Niet pas in juni 2012 of januari of wat dan ook. Vanaf nu! Je maakt het allemaal alleen maar nog erger.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105937466
Het kan toch niet zo zijn dat iemand maar doodleuk bij Wehkamp op krediet koopt en later gebruik wilt maken van de schuldsanering omdat het niet meer uitkomt? Ik neem aan dat dat er ook criteria zijn voordat een rechter daar akkoord mee gaat.
pi_105937469
quote:
13s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:00 schreef Mirjam het volgende:
hou eerst eens op met al die onzinaankopen, ik vind dat je verdomd elitair doet voor iemand die geen cent te makken heeft.
als je niks hebt, heb je ook niks te willen.

en die dure haarmedicijnen van je, da's iets dat je zelf wil, maar niet iets dat je nodig hebt.

prioriteiten!
Dat dus 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 22 december 2011 @ 22:01:35 #86
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_105937518
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:55 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Volgens mij is Wehkamp daarmee groot geworden. Mensen hebben een wasmachine nodig, hebben op het moment geen geld. Oplossing: even bij Wehkamp bestellen en het aflossen komt later om de hoek kijken. Eerst het zoet dan het zuur. :')
Ken iemand die voor de Wehkamp op de vrachtwagen reed om spullen langs te brengen. Die kwam geregeld met spullen bij mensen, die dan enthousiast zeiden: "we hebben de koelkast nu zover afbetaald dat we de bank konden bestellen!"

Die hadden al zoveel krediet bij de Wehkamp dat die zei van het is eerst wel even mooi.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_105937556
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:00 schreef Mylene het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat iemand maar doodleuk bij Wehkamp op krediet koopt en later gebruik wilt maken van de schuldsanering omdat het niet meer uitkomt? Ik neem aan dat dat er ook criteria zijn voordat een rechter daar akkoord mee gaat.
Het kan dus wel ;)
pi_105937707
quote:
erg he?
ik wor al helemaal kriegelig als ik dit topic lees, die elitaire toon
alsof wij allemaal werken zo leuk vinden :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_105937786
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef Mirjam het volgende:

[..]

erg he?
ik wor al helemaal kriegelig als ik dit topic lees, die elitaire toon
alsof wij allemaal werken zo leuk vinden :')
Ik werk niet nou ja geen echte baan kan het helaas niet meer alleen als ik dit topic door lees krijg ik stukjes braaksel in mijn mond ;(
pi_105937824
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef ayumu het volgende:

[..]

Het kan dus wel ;)
Ik dacht eigenlijk dat je eerst pas goed in de schulden moet zitten, achterstand van betalingen enzo.

TS voldoet wel zijn maandelijkse termijn aan Wehkamp.
pi_105937905
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:05 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk dat je eerst pas goed in de schulden moet zitten, achterstand van betalingen enzo.

Ik snap het alleen helaas kan ik het in de juiste woorden [niet meer] uitleggen alleen het kan en heb het al heel vaak voorbij zien komen wat eigenlijk belachelijk is.
pi_105937926
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:05 schreef Mylene het volgende:

[..]

Wat hij maandelijks betaalt is waarschijnlijk veel te laag. Zeker gegeven het feit dat kleine aflossing teniet gedaan worden door de gerekende woekerrentes.
pi_105937961
quote:
Welkom in Nederland, waar onverantwoordelijk omgaan met geld beloond wordt.
pi_105938026
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ben ik het toch een keer met je eens ;)
pi_105938069
je hebt 9000 euro schuld en je hebt niets van waarde, hoe kan dat?

je geeft geld uit wat je niet hebt. het zal niet lang meer duren dat de bank je pas zal blokkeren, zodat je niets meer kan betalen met je bankpas. je zal niets meer op afbetaling kunnen kopen omdat je bij de BKR genoteerd staat. als dan iets stuk gaat kan je nergens terecht.

je hebt geen familie en/of vrienden. als je die wel had zouden ze je met geen cent helpen. want zoals jij er tegen aankijkt, zouden zij geen cent terug krijgen

je denkt dat het makkelijk is in de schuldsanering? je hebt geen idee.
ga eens een praatje maken bij de mensen van de voedselbank.
pi_105938262
quote:

[..]

Welkom in Nederland waar allerlei slinkse bedrijven dikke omzetten draaien door dit soort naïeve figuren er in te luizen, door het afzetmarkt te vergroten en daarbij dan ook nog eens woekerrentes te rekenen.
pi_105938313
quote:

[..]

Eens, maar dood laten hongeren is ook weer zoiets.

Punt is dat dit geval zonder hulpverlening uiteindelijk nog duurder zal uitvallen. Kan blijk baar niet voor zichzelf zorgen. Dit is met name jammer voor hemzelf. En een beetje treurig ook.
Whatever...
pi_105938328
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:13 schreef Ludd het volgende:

[..]

Welkom in Nederland waar allerlei slinkse bedrijven dikke omzetten draaien door dit soort naïeve figuren er in te luizen, door het afzetmarkt te vergroten en daarbij dan ook nog eens woekerrentes te rekenen.
Mensen moeten gewoon eens nadenken dat geld niet zomaar van een boom komt waaien, Geld geef je uit als je het hebt en anders niet.
pi_105938402
Gevalletje billen gebrand en op de blaren zitten. :')

Het zal voor TS natuurlijk heel vervelend zijn dat er op zijn inkomsten en uitgaven gelet gaat worden maar daar heeft hij het toch echt zelf naar gemaakt. En dan druk ik me nog mild uit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 22 december 2011 @ 22:16:19 #100
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105938465
TS moet een trol zijn
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')