Dat dusquote:Op donderdag 22 december 2011 18:23 schreef Maanvis het volgende:
ik zag in LIF dat je mooiekleurrijke kleding kunt naaien. kun je die kleding niet verkopen om zo zwart geld te verdienen?
Ik heb geen overbodige spullen die geld waard zijn, al mijn CD's zijn voorzien van mij eigen naam (dille zwarte vilstift op hoesjes geschrven) en beschermfolie op CD labelzijde, daar heb ik al geprobeert te verkopen, maar handelaar kon daar niks meer mee. Verder heb ik geen spaargeld, geen auto, of andere waardevolle bezittingen, ook door mikjn WAO totaal geen zicht op werk of andere inkomsten.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:21 schreef RPG het volgende:
Overbodige spullen verkopen
Niet cd'tje kopen maar geld gebruiken om af te lossen
Alle overbodige dingen (abonnementen en stuff opzeggen)
En je bent zo bij de 9000 euro als je je best er voor doet.
Ik leef eigenlijk al van minder dan 25 euro per week, alleen op brood en eenvoudig beleg, dus geen warm eten of vlees, maar dat is nog niet eens het probleemquote:Op donderdag 22 december 2011 18:24 schreef Habork het volgende:
Hoeveel vrije tijd heb je in de week nog over? En wat al gezegd is zuiniger gaan leven dus een CD minder kopen en kijken wat je kan missen.
Maar hoeveel vrije tijd heb je in de week? Elke bijbaantje kan helpen lijkt me.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:27 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik leef eigenlijk al van minder dan 25 euro per week, alleen op brood en eenvoudig beleg, dus geen warm eten of vlees, maar dat is nog niet eens het probleem
Dat is juist het probleem ,ik ben een beetje koopziek, heb vanmiddag toch maar weer nep Uggs gekocht voor 35 euro en weer bij de karwei materialen om mijn slaapkemer met de kesrt verder af te maken, dit project was ik afgelopen maand mee begonnen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:24 schreef Habork het volgende:
Hoeveel vrije tijd heb je in de week nog over? En wat al gezegd is zuiniger gaan leven dus een CD minder kopen en kijken wat je kan missen.
Nee dat moet je niet. Jij moet gewoon geen onzinnige troep kopen. Maarja zoals je al liet merken in je CBR topic, woningstichting topic en je stalking topic luister je toch nooit naar adviezen van andere mensen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:31 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem ,ik ben een beetje koopziek, heb vanmiddag toch maar weer nep Uggs gekocht voor 35 euro en weer bij de karwei materialen om mijn slaapkemer met de kesrt verder af te maken, dit project was ik afgelopen maand mee begonnen.
Tevvens heb ik via paypal weer 5 CD's betaald die ikvia ebay en abstraxlogic (fusion muzieksite) gekocht hebt. maar zonder die Cd's kan ik die 9000 euro schuld niet sneller aflossen, ik moet 1 geldverstrekker (lees echte bank) zien te vinden die de 9000 euro op zich neemt en die ik dan met pakweg 75 euro per maand kan aflossen.
Ik heb geen ouders, mijn vader is in 1996 oveleden, en mijn moeder is zwaar gehandicapt en woont in een zorginsttelling.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:29 schreef Hydrogeny het volgende:
Je woont op jezelf begrijp ik? Wat hou je over per maand? Niet mogelijk om tijdelijk bij je ouders te wonen/eten? Kunnen andere niet wat voorschieten?
Wat kun je allemaal wel? Beroep?
IK heb geen beroep geleerd en heb totaal niks met werken of studeren. Sorry ligt mij gewoon niet!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:33 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik heb geen ouders, mijn vader is in 1996 oveleden, en mijn moeder is zwaar gehandicapt en woont in een zorginsttelling.
Mijn moeder heeft mij in 2010 een goudstaaf geschonken die 2300 euro waard was, maar die had ik al 2 maanden later weer verkocht tegen een iets hogere koers.
Dat is al jouw foute instelling. Zonder die cd's had je al het bedrag ter waarde van 5 cd's kunnen aflossen. Dus dan gaat het wel degelijk sneller. Je zult het zelf moeten betalen en als je zelf die geldschieter bent is het enkel goedkoper en ben je sneller van je schulden af.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:31 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem ,ik ben een beetje koopziek, heb vanmiddag toch maar weer nep Uggs gekocht voor 35 euro en weer bij de karwei materialen om mijn slaapkemer met de kesrt verder af te maken, dit project was ik afgelopen maand mee begonnen.
Tevvens heb ik via paypal weer 5 CD's betaald die ikvia ebay en abstraxlogic (fusion muzieksite) gekocht hebt. maar zonder die Cd's kan ik die 9000 euro schuld niet sneller aflossen, ik moet 1 geldverstrekker (lees echte bank) zien te vinden die de 9000 euro op zich neemt en die ik dan met pakweg 75 euro per maand kan aflossen.
Werken ligt je niet? Hopelijk eindig je dan gewoon op straat te creperen van de kou en niemand die je helpt.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:34 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
IK heb geen beroep geleerd en heb totaal niks met werken of studeren. Sorry ligt mij gewoon niet!
En daarom moet je wel schuldhulpverlening aanvaarden. Dan leer je ook budgetteren.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:33 schreef RPG het volgende:
[..]
Nee dat moet je niet. Jij moet gewoon geen onzinnige troep kopen.
jawel je kunt wel werkenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:34 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
IK heb geen beroep geleerd en heb totaal niks met werken of studeren. Sorry ligt mij gewoon niet!
Dat wil iki ook wel, maar dan moet ik al mijn geld uit handen gaan geven, en dat stee mij. Krijg ook geen geld voor mijn medivatie, dat ik dan geen CD kan kopen en geen H&M kleding dat wil ik nog wel accepteren, maar mijn haarmedicatie kan ik echt niet zonder daar dez egoed werken op mijn haar en mijn haar betkend voor mij hele veel.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En daarom moet je wel schuldhulpverlening aanvaarden. Dan leer je ook budgetteren.
Maar hoe kom je DAN aan die schuld? Heb je zo'n laag geen inkomen?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:27 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik leef eigenlijk al van minder dan 25 euro per week, alleen op brood en eenvoudig beleg, dus geen warm eten of vlees, maar dat is nog niet eens het probleem
Dat ligt er maar aan wie je treft en waarom je haar zo belangrijk is.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:37 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dat wil iki ook wel, maar dan moet ik al mijn geld uit handen gaan geven, en dat stee mij. Krijg ook geen geld voor mijn medivatie, dat ik dan geen CD kan kopen en geen H&M kleding dat wil ik nog wel accepteren, maar mijn haarmedicatie kan ik echt niet zonder daar dez egoed werken op mijn haar en mijn haar betkend voor mij hele veel.
Wao is niet echt een vetpot.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:38 schreef Simba het volgende:
[..]
Maar hoe kom je DAN aan die schuld? Heb je zo'n laag geen inkomen?
Je kan als eerste proberen om de leningen samen onder te brengen bij een partij die minder rente rekent dan de Wehkamp doet. Dan loop je het al iets sneller in.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:16 schreef Fusionfreak het volgende:
Nu komt dat Wehkamp telkens 90 euro wilt hebvben, en als ikd at termijnbetdrah betaal zie ik dat de rente 94 euro is, dus die schuld loopt eigenlijk alleen maar op.
Hoe kan ik dit nu aanpakken? ik kom er zelf niet meer uit daar die schuld in feite maar niet afgelost wordt, ik klooi maar wat aan met deelbetalingen, zeg maar een soort zoethoudertje. Maar Wehkamp heeft al aangegeven dat ze met die 90 euro niet meer akkoortd gaan, wat ze eerst wel deden, want het openstaande bedrag van 4400 euro is nog geen rooie cent van afgelost sinds juni van dit jaar.
Kon bij een gewone bank niet terecht, maar wel bij wehkamp en ander postorder bedrijven, heb van dat geld rolluiken, nieuwe vloerbedekkiing vloermatten en nieuwe gordijnen gekocht, die rolluiken heb ik laten plaatesen daar mijn woning constand werd belaagd door tieners met sneeuwballen en steentjes vanwege mijn vrouwelijke kleidng en autisme, mijn veiligheid gaart boven financieel belang,quote:Op donderdag 22 december 2011 18:38 schreef Simba het volgende:
[..]
Maar hoe kom je DAN aan die schuld? Heb je zo'n laag geen inkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |