Maar niet met een computer overweg kanquote:Op donderdag 22 december 2011 13:16 schreef Rave_NL het volgende:
Nee het spel loopt vast, doe ik taak beeindigen, wil ik hem opnieuw starten, kan ie dat niet omdat ik het spel al speel..
Hehe, koop allemaal effe Mount and Blade: Warband. Met tot 200-nogwat mensen onlinequote:Op donderdag 22 december 2011 10:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd bij nachtdienst
[ afbeelding ]
Ik mis de timed events tijdens het sleutelen...quote:Op donderdag 22 december 2011 17:10 schreef Thaboel het volgende:
Rave wil niet meer gamen. Sinds hij erachter is gekomen dat R niet helpt met herladen in het veld in hij telleurgesteld
Hahaquote:Op donderdag 22 december 2011 17:10 schreef Thaboel het volgende:
Rave wil niet meer gamen. Sinds hij erachter is gekomen dat R niet helpt met herladen in het veld in hij telleurgesteld
Een vooral het "timen" van een granaat valt hem vies tegenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha.
Oja, 't is First Person en ook Third Person.
Oja.. cooken door hem langer vast te houdenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Een vooral het "timen" van een granaat valt hem vies tegen
De eerste keer dat ik hem maakte was hij wél leuk.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:10 schreef Thaboel het volgende:
okquote:Op donderdag 22 december 2011 17:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha.
Oja, 't is First Person en ook Third Person.
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik hem maakte was hij wél leuk.
zet je een foto op facebook?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef Thaboel het volgende:
doei, ik ben een prins albert zetten
Okquote:
Ja, ik vind gewoon rondrijden ook niet zo heel veel aan. Castle Sieges zijn leuker. En nog leuker is die mod waarvan ik de trailer net gepost heb.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:19 schreef Nibb-it het volgende:
dus je rijdt wat rondjes op een paard met een speer? is toch geen kut aan?
Dat is hipquote:Op donderdag 22 december 2011 17:19 schreef Nibb-it het volgende:
De damezz geilen daar op, vraag maar aan samquote:Op donderdag 22 december 2011 17:19 schreef Nibb-it het volgende:
Het was sarcasmequote:
Jij noemt dat spannend?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Wellicht is deze, en dan vanaf 2:10, wat spannender. Beetje melee combat.
Geen haat aan scooterquote:
En, een albertje?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:11 schreef Thaboel het volgende:
Nee esses! AJ heeft wel beter dingen te doen!
Mazzelaarquote:
Ja, ben er weer...quote:
Dat zeker!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:11 schreef Thaboel het volgende:
Nee esses! AJ heeft wel beter dingen te doen!
En respawnen in het veld is me ook niet gelukt...quote:Op donderdag 22 december 2011 17:10 schreef Thaboel het volgende:
Doe het dan ook wat eerder.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Gelukkig, grootste deel van de kerstinkopen gedaan. Wat een ramp elk jaar in de super
Gaat lastig als je thuiskomt en de winkels zijn dichtquote:
Was dan ook op de fiets gegaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gaat lastig als je thuiskomt en de winkels zijn dicht
Vandaag is het koopavond hier, en nu zie je natuurlijk weer niemand van parkeerbeheer, tig vaudtparkeerders. Heb m'n auto ook 300 meter verderweg moeten zetten in andere wijk
quote:
Ik heb het over boodschappen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Gorinchem->wagen ophalen te Culemborg->op naar Leerdam-> op naar Geldermalsen en weer terug die route.
Ga jij maar op de fiets naar werk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |