Alsof jij veel betaaldquote:Op woensdag 21 december 2011 23:52 schreef Qunix het volgende:
Doe eens oppassen Britt met de koptelefoon van onze belastingcenten...
IK moet bij hem altijd denken aan deze uitgetorven haaiensoort:quote:
'betaald'quote:
tja, geneukt wordt er waarsch niet...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:53 schreef Yurithemaster het volgende:
volgens mij heeft die britt echt geen idee wat ze de hele nacht nog moet gaan doen
Sprekend een voorvaderquote:Op woensdag 21 december 2011 23:53 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
IK moet bij hem altijd denken aan deze uitgetorven haaiensoort:
[ afbeelding ]
Dat idee krijg ik ook.. en dat wordt dus saai voor onsquote:Op woensdag 21 december 2011 23:53 schreef Yurithemaster het volgende:
volgens mij heeft die britt echt geen idee wat ze de hele nacht nog moet gaan doen
Slapen. Dan hebben wij er geen last meer van.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:53 schreef Yurithemaster het volgende:
quote:
Doe ik niet aan op fora.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij moet ook Nederlands leren.
Tsss, en dan een beetje op mij zeiken...quote:
En de aannemers dan?quote:
Britt lik eens aan je elleboog, als het je lukt doneer ik 5euro.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
Spring met die oranje skippybal in die kerstboom
Ik ken iemand die dat kan!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Britt lik eens aan je elleboog, als het je lukt doneer ik 5euro.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Britt lik eens aan je elleboog, als het je lukt doneer ik 5euro.
Ja, er staan in de 'etalage' zegmaar tv'squote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
staan er TV's in het huis ofzo? dat ze zien wanneer ze op televisie zijn?
heb vorig jaar namelijk 4 uur recht voor een camera gestaan maar wist dat pas toen ik youtube filmpjes ging bekijken
Ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
heb vorig jaar namelijk 4 uur recht voor een camera gestaan maar wist dat pas toen ik youtube filmpjes ging bekijken
In het huis staan 2 schermen, en buiten ook een paar.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Schermen in de studio, en groot scherm achterop t plein. In Eindhoven danquote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
JA toch? In Groningen wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er staat idd een TVquote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zeik altijd op jou of heb je dat niet gemist.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tsss, en dan een beetje op mij zeiken...
Ik zag op Fok dat ik op TV was.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee, dat weet ik nog wel! Maarja /care!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik zeik altijd op jou of heb je dat niet gemist.
quote:
ik dr geven hoor!quote:
Ja dat scherm had ik door maar ik keek daar niet op, vond het te koud om om te kijken.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Schermen in de studio, en groot scherm achterop t plein. In Eindhoven dan
Duh!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:57 schreef WickedTunes het volgende:
Britt... is NIET dom hoor... goed luisteren... ze speelt 't
Surprise, surprise.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:57 schreef WickedTunes het volgende:
Bazenband Wolfmother!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Britt speelt het, maar ze lijkt dom en doet dom.
Wolfmother
Is dom.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Britt speelt het, maar ze lijkt dom en doet dom.
Wolfmother
Mja dat is dan ook weer dom van haar, dus wat dat betreft..quote:Op woensdag 21 december 2011 23:57 schreef WickedTunes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Update. Ik ga pissen en drinken halen.
Ze heeft er goud geld mee verdiend hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mja dat is dan ook weer dom van haar, dus wat dat betreft..
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
ik ken nog een rijmpje...garpigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ze haalt er anders flink geld en faam mee binnen hoor. Leuk of niet, maar dom is anders.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mja dat is dan ook weer dom van haar, dus wat dat betreft..
Goud geld??quote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze heeft er goud geld mee verdient hoor
goed eetbaar dit.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Ik counter jouw frituurshizzle met mijn baguettes Groninger!
OMG mijn kaas is op door mijn huisgenootquote:Op woensdag 21 december 2011 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Ik counter jouw frituurshizzle met mijn baguettes Groninger!
helikopterquote:Op woensdag 21 december 2011 23:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
3 dagen in de waterkou varen, ze moeten ook nog een keer terug.
Tot straks, waarschijnlijkquote:Op donderdag 22 december 2011 00:00 schreef DeLuna het volgende:
22 december. Ik ga slapen! Groetjes en tot 05:00u!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 december 2011 00:00 schreef DeLuna het volgende:
damn ik heb het gevoel dathet 2200 isquote:Op donderdag 22 december 2011 00:00 schreef DeLuna het volgende:
haha iddquote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef ChatGirl het volgende:
Niet weer die repo van de reddingsbrigade
Zwemtraining.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
damn ik heb het gevoel dathet 2200 is
Wat is er om 5 uur? En slaapze!
Trustenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik moet om 6:00u gewoon weer trainen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
damn ik heb het gevoel dathet 2200 is
Wat is er om 5 uur? En slaapze!
slaapsequote:Op donderdag 22 december 2011 00:00 schreef DeLuna het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Tot zo!![]()
Godsamme, dat was lang geleden
vlieg met me meeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vlieg je met mij mee omhoog, hoog in de wolken zal ik zijn.
Oja dat was jij. Zwemze!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet om 6:00u gewoon weer trainen.
Weltrustenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:00 schreef DeLuna het volgende:
Ligt eraan of je nog stufi ontvangt volgens mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef Groninger. het volgende:
Kan je ook van ib groep lenen als je tijdelijk gestopt bent met school?
geen idee, maar iig wel van voorschotje.nl!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef Groninger. het volgende:
Ja dikke rente zeker?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee, maar iig wel van voorschotje.nl!
Olifantje in het bos, laat je mama nou niet los, anders raak je de weg nog kwijt en dan krijg je later spijt. Olifantje in het bos laat je mama nou niet los.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
vlieg met me meeeeeeeeeeeeeeee
een nieuw begiiiiiiiiiiiiiiin
geen idee, ik leen nietquote:
21 dagen gratis daarna 18%quote:Op donderdag 22 december 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee, maar iig wel van voorschotje.nl!
Ja klopt. Jammer... Rudy = 3voor12!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
ik dacht trouwens dat Rudy niet meer voor 3fm werkte...
Nee, als je voortijdig stopt en niet binnen x periode verder studeert ben je bij de IB de lulquote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef Groninger. het volgende:
dat moet jij weten!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
WHAT IF I SAY IM NOT LIKE THE OTHERS [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wel muzikaal bloedquote:Op donderdag 22 december 2011 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
er loopt binnenkort een neger met Rudybloed!![]()
ik mag het niet wordenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja ik wilde ook bloeddonor worden
WHAT IF I SAY IM NOT JUST ANOTHER ONE OF YOUR PLAYS!quote:
ja heb nog 600 euro boetes van die schijt ovquote:Op donderdag 22 december 2011 00:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee, als je voortijdig stopt en niet binnen x periode verder studeert ben je bij de IB de lul
http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default/quote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef WickedTunes het volgende:
Ik luister nu naar webcam... is dat het? Ik hoor geen FF
freelance mag hij nog altijd kutklusjes opknappen waar niemand anders bij 3fm zin in heeftquote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
ik dacht trouwens dat Rudy niet meer voor 3fm werkte...
Ik niet meer sinds ik weet dat de directeuren van de sanquin miljoenen verdienen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja ik wilde ook bloeddonor worden
hij is gewoon de hoer van 3fmquote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
freelance mag hij nog altijd kutklusjes opknappen waar niemand anders bij 3fm zin in heeft![]()
Ik snap die redenatie nooit zo.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik niet meer sinds ik weet dat de directeuren van de sanquin miljoenen verdienen.
Look at the fucking rainbow!quote:
Doe het nu bij militairhospitaal.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik snap die redenatie nooit zo.
It's a fucking rainbow!quote:
Bril-fucking-jantquote:
Je geeft gratis bloed voor goed doel. als er dan paar directeuren zich zitten te verrijken aan commercieel bloed. dan is de lol er vanaf.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik snap die redenatie nooit zo.
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef WickedTunes het volgende:
Was toch Dave die die gast wegstuurde bij een concert?
maakt het doel op zich niet minder goedquote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je geeft gratis bloed voor goed doel. als er dan paar directeuren zich zitten te verrijken aan commercieel bloed. dan is de lol er vanaf.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik werk bij defensie,
de fancy? dat is toch een wijvenblad?
heb het niet op charitatieve instellingen waarbij het geld boven het doel komt te staan.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
maakt het doel op zich niet minder goed
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
'Je moet toch gewoon mensen dood schieten? of niet?'
Dat gebeurde in 't callcenter waar ik werkte zo vaakquote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik werk bij defensie,
Iemand uit mijn klas zei dat laatst ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik werk bij defensie,
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik werk bij defensie,
Heel krachtigquote:Op donderdag 22 december 2011 00:09 schreef Tourniquet het volgende:
Haha, mooi kritisch interview Timur
Ja valt ook wel weer wat voor te zeggen. heb je een alternatief?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb het niet op charitatieve instellingen waarbij het geld boven het doel komt te staan.
godzijdank niet zegquote:
Die zijn al helemaal suf geneukt.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
die oude mensen bewegen meer dan de sletjes eromheen
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zijn al helemaal suf geneukt.
quote:
Doorgesnoven ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
HaHahquote:Op donderdag 22 december 2011 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
en wat vond de rest ervan?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
op school hadden ze zo'n actie waarbij je in de kantine muziek kon aanvragen voor 50 cent. Voor 50 cent liet ik ze Octavarium van Dream Theater draaien.Wil wel waar voor m'n geld.
Ik zou gewoon Tubular Bells doen, 1 uur muziek voor maar 50 cent!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
op school hadden ze zo'n actie waarbij je in de kantine muziek kon aanvragen voor 50 cent. Voor 50 cent liet ik ze Octavarium van Dream Theater draaien.Wil wel waar voor m'n geld.
het nummer hangt bewust dus het ligt aan jouquote:Op donderdag 22 december 2011 00:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Huh, lag dat aan mij of hing het nummer bewust vast?
Dat is iets téveel van het goede, daarnaast vind ik Mike Oldfield een ramp.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou gewoon Tubular Bells doen, 1 uur muziek voor maar 50 cent!
Maccabees - Pelicanquote:Op donderdag 22 december 2011 00:13 schreef WickedTunes het volgende:
Track haperde en ik heb liever als anthem:
- Ode to the Bouncer
- Lonely Boy / Dead and Gone
Meer opties?
2 vonden het goed, de rest vond het niksquote:
HONGERRRRRRRRRrrquote:
DT, super nr... dat je dat kent. HELD!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
paul elstak rainbow high in the skyquote:Op donderdag 22 december 2011 00:13 schreef WickedTunes het volgende:
Track haperde en ik heb liever als anthem:
- Ode to the Bouncer
- Lonely Boy / Dead and Gone
Meer opties?
Dat zeg ik netquote:
Dank je wel... nu hoor ik t ook... grrrrr!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Scheelt maar 18 minuten met Octavarium, zoals ik zei, ik wil waar voor m'n geld.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:15 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
DT, super nr... dat je dat kent. HELD!Ik had zelf voor Hells' Kitchen of Erotomania gekozen
Die hadden ze zeker niet? LOL Of alles via YT, Spotify en GS?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scheelt maar 18 minuten met Octavarium, zoals ik zei, ik wil waar voor m'n geld.
Maat vroeg trouwens 'I Cum Blood van Cannibal Corpse' aan toen we besloten weg te gaan
Grooveshark. Die hadden ze wel ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:16 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Die hadden ze zeker niet? LOL Of alles via YT?
Dank voor je mededeling.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:17 schreef lolcat8811 het volgende:
Kijk effe 10 minuten naar SR.... snel terug naar #MFL11!
Dat is wel wat voor jou!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
een spirituele reis? gaat ze spiritus drinken ofzo?![]()
![]()
met blote mannen!
Amai.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:17 schreef lolcat8811 het volgende:
Kijk effe 10 minuten naar SR.... snel terug naar #MFL11!
Music for Lifequote:
jij bent de enige....quote:
quote:
Hoezo zijn je sigaretten op?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:18 schreef Groninger. het volgende:
Ben benieuwd hoe lang ik het nog vol houd vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |