Alsof jij veel betaaldquote:Op woensdag 21 december 2011 23:52 schreef Qunix het volgende:
Doe eens oppassen Britt met de koptelefoon van onze belastingcenten...
IK moet bij hem altijd denken aan deze uitgetorven haaiensoort:quote:
'betaald'quote:
tja, geneukt wordt er waarsch niet...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:53 schreef Yurithemaster het volgende:
volgens mij heeft die britt echt geen idee wat ze de hele nacht nog moet gaan doen
Sprekend een voorvaderquote:Op woensdag 21 december 2011 23:53 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
IK moet bij hem altijd denken aan deze uitgetorven haaiensoort:
[ afbeelding ]
Dat idee krijg ik ook.. en dat wordt dus saai voor onsquote:Op woensdag 21 december 2011 23:53 schreef Yurithemaster het volgende:
volgens mij heeft die britt echt geen idee wat ze de hele nacht nog moet gaan doen
Slapen. Dan hebben wij er geen last meer van.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:53 schreef Yurithemaster het volgende:
quote:
Doe ik niet aan op fora.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij moet ook Nederlands leren.
Tsss, en dan een beetje op mij zeiken...quote:
En de aannemers dan?quote:
Britt lik eens aan je elleboog, als het je lukt doneer ik 5euro.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
Spring met die oranje skippybal in die kerstboom
Ik ken iemand die dat kan!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Britt lik eens aan je elleboog, als het je lukt doneer ik 5euro.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Britt lik eens aan je elleboog, als het je lukt doneer ik 5euro.
Ja, er staan in de 'etalage' zegmaar tv'squote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
staan er TV's in het huis ofzo? dat ze zien wanneer ze op televisie zijn?
heb vorig jaar namelijk 4 uur recht voor een camera gestaan maar wist dat pas toen ik youtube filmpjes ging bekijken
Ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
heb vorig jaar namelijk 4 uur recht voor een camera gestaan maar wist dat pas toen ik youtube filmpjes ging bekijken
In het huis staan 2 schermen, en buiten ook een paar.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Schermen in de studio, en groot scherm achterop t plein. In Eindhoven danquote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
JA toch? In Groningen wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er staat idd een TVquote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zeik altijd op jou of heb je dat niet gemist.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tsss, en dan een beetje op mij zeiken...
Ik zag op Fok dat ik op TV was.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee, dat weet ik nog wel! Maarja /care!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik zeik altijd op jou of heb je dat niet gemist.
quote:
ik dr geven hoor!quote:
Ja dat scherm had ik door maar ik keek daar niet op, vond het te koud om om te kijken.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Schermen in de studio, en groot scherm achterop t plein. In Eindhoven dan
Duh!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:57 schreef WickedTunes het volgende:
Britt... is NIET dom hoor... goed luisteren... ze speelt 't
Surprise, surprise.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:57 schreef WickedTunes het volgende:
Bazenband Wolfmother!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Britt speelt het, maar ze lijkt dom en doet dom.
Wolfmother
Is dom.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Britt speelt het, maar ze lijkt dom en doet dom.
Wolfmother
Mja dat is dan ook weer dom van haar, dus wat dat betreft..quote:Op woensdag 21 december 2011 23:57 schreef WickedTunes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Update. Ik ga pissen en drinken halen.
Ze heeft er goud geld mee verdiend hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mja dat is dan ook weer dom van haar, dus wat dat betreft..
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
ik ken nog een rijmpje...garpigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ze haalt er anders flink geld en faam mee binnen hoor. Leuk of niet, maar dom is anders.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mja dat is dan ook weer dom van haar, dus wat dat betreft..
Goud geld??quote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze heeft er goud geld mee verdient hoor
goed eetbaar dit.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Ik counter jouw frituurshizzle met mijn baguettes Groninger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |